Kwestie van lang wachten

De levertijd schoof iedere keer een week op waardoor het uiteindelijk erg lang heeft geduurd voordat de deur afgeleverd werd

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Beste Albert, Bedankt voor de moeite om een review te plaatsen. We kunnen niet ontkennen dat het bijzonder vervelend is dat de order een aantal keer vertraagd is door een probleem in de productie. De sluiting van de fabriek rondom de feestdagen heeft helaas ook niet meegewerkt aan een snelle levering. Gelukkig is de Svedex Character CA13 nu geleverd en kunt u genieten van deze mooie glasdeur. Hopelijk zien we u nog eens terug en kunnen we bewijzen dat het ook sneller kan.

Goede service!

Ik heb een deurkruk besteld voor een specifieke deur, fijn dat er even dubbel gecheckt werd of wij wel zo'n deur hadden en niet per ongeluk de verkeerde hadden besteld. Waar maak je dat nog mee tegenwoordig! Super goed.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Geweldige ervaring, hele snelle levering. Wij zijn dik tevreden.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice N.v.t.

Vlotte levering en prima kwaliteit.

De bezorg indicatie een dag van tevoren en de tussendoorse bezorg-update op de dag van levering is een grote plus.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice N.v.t.

Goede assortiment en goede prijs

Mooie deuren. De levering duurde even, maar dat was begrijpelijk om dat een deur een afwijkende maat had. De communicatie daarover was ook duidelijk en op tijd. Over de levering ben ik slecht te spreken. De bezorgdienst beloofde "over de eerste drempel" te leveren en sprak een tijdvak van 130 minuten af. Ondanks het ruime tijdvak kwamen ze toch 10 minuten eerder. En ze weigerden via de achterdeur te leveren, hoewel de achterdeur ook aan de straat gelegen is en dichter bij de openbare weg.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Mooi assortiment met een goede service en betaalbaar.

• Hoe beoordeelt u het bestelproces
  • Hoe beoordeelt u de levering N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Gebruikte materialen zijn zeer matig van kwaliteit

De 2ritiekpunten zijn: Scharnieren wijken te veel, nieuwe scharnieren nodog of dit zelf bij gebuigen om deurplaat bij scharnieren te verkleinen, scharnieren zijn van zacht staal. Ook het kozijnhout is van zeer lichte kwaliteit waardoor de houtschoeven zeer snel dol draaien en vervangen moeten worden door dikkere schroeven. Dit zal geen lange levesduur hebben vrees ik. De levering was wel snel en conform levertijd bij bestelling.

Prima afspraak nagekomen

Prima kwaliteit

Ik heb al heel wat deuren besteld en geplaatst naar tevredenheid.

Top bedrijf

Eerste keer voor mij, geen problemen gewoon zo door gaan.

Goed en snel

Deur en kozijn zijn goed en tijdig geleverd

Service gericht!

3 deur kozijn combinaties ontvangen. Tijdens het plaatsen blijkt het hout te zijn kromgetrokken. Kan gebeuren. Zonder discussie en snel een nieuwe geleverd en andere retour genomen. Super opgelost!

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Goed contact gehad met de klantenservice voordat we daadwerkelijk de deuren hebben besteld. De deuren waren ook snel geleverd en alles past! We zijn er blij mee, bedankt!

Bezorging prima

Lastig te volgen dat het voor de verschillende artikelen verschillende bezorg momenten betreft en te zien welk artikel wanneer bezorgd wordt

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Heel goed geholpen en snel geleverd!

Goede service en snel geleverd! Top!

Top!!

Heel fijn persoonlijk advies en contact over de levering

Perfecte service!

Perfecte service. Er zat een deukje in een van de deuren. Ze hebben een vergoeding aangeboden die ik ook netjes vond. Ik ben blij met mijn deuren.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Mooie producten en snelle levering

Uitstekend verlopen en een uiterst vriendelijke en correcte chauffeur van de firma Melis.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice N.v.t.

Deur redelijk goed, niet erg netjes, service minimaal

De deurkozijnen hebben best wat butsen en schaafplekken, wegens het gewicht van de geluidsdichte deurkozijncombinatie vond ik het te gedoe om ze te gaan ruilen. Ik heb 1 deur verkeerd besteld, mocht ik niet meer omruilen omdat ik zakelijk besteld had; dit vind ik geen goede service, is namelijk standaard aangeboden deurmaat geen maatwerk oid.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Verpakking niet in verhouding met grote van de producten

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice N.v.t.

Een deur in slechte staat geleverd (1 van de 4)

Heel jammer, maar na een prettig besteltraject en een goede snelle levering, is 1 van de door mij bestelde opdekdeuren opvallen slechter afgewerkt dan de andere 3. Paumellegaten te krap waardoor bij indraaien het gat een bult heeft gevormd aan buitenzijde deur. Verder was deze deur erg korrelig. Ook zat op deze deur 3x zovel bescherming vastgeniet waar ik een kwartier mee bezig ben geweest om ze allemaal te verwijderen. Was er een leerling of een stagiair aan het werk? - Dat was een beetje mijn gedachte...

Perfect service en levering

Precies geleverd op de datum zoals aangegeven.

Perfect!

Recent 5 opdekdeuren besteld. Na mijn bestelling werd ik gebeld dat ik wellicht een vergissing in de bestelling had gedaan. Dit bleek inderdaad zo te zijn. Dankzij de oplettendheid van Kenneth is een kleine ramp voorkomen. Ook een service afhandeling gehad die perfect door de zelfde persoon perfect is opgelost. Ook de aflevering verdiend een compliment!

Hele fijne service

4 nieuwe binnendeuren besteld, binnen de verwachting ster mijn geleverd. Bij schade aan een deur werd er heel fijn geschakeld en een nieuwe binnendeur geleverd.