Goed product, op tijd geleverd, duidelijke communicatie

Helemaal top

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

zocht bijzondere scharnieren maar probleemloos

Ik zocht en vond . Toen ik nog even belde gelijk contact en dat was heel fijn

Netjes

Deuren zijn van hoge kwaliteit, maar wel loodzwaar. De bezorger wilde de laan niet op vanwege de bomen, dus ik moest er zelf ophalen bij de weg.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice N.v.t.

Betrouwbaar, mooie producten en coulant

Zeer tevreden over geleverde producten. Bij een vergissing van een besteld product werd mij gratis het juiste toegestuurd. Heel netjes.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Goede prijs/kwaliteit en komen afspraken na

Mijn ervaring zijn goed. Wel zou de technische productinformatie wat uitgebreider mogen.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Bij het verkeerd leveren van een ruit werd er meteen actie ondernomen en werd de juiste ruit snel geleverd. Prettige communicatie

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Aankoop deurgreep uitstekend door onlinedeurenkopen.nl geregeld!!

helemaal ok

Prima aankoop, mooie deur

Moeiteloos en klantvriendelijk

Groot aanbod en scherpe prijzen De geleverde deuren (incl gemonteerde ramen) zien er super uit en zijn netjes verpakt voor transport Klantenservice was erg vriendelijk en flexibel toen ik vroeg om een aanpassing in de afleverdag/adres. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer e.e.a. geleverd wordt.

Kwaliteit zeer matig

Helaas een zeer teleurstellende ervaring. Ik kocht op twee kozijnen. Helaas bleek zowel een kozijn als deur licht beschadigd hij levering. Vervelender was dat de vooraf gemonteerde scharnieren niet allemaal (2 niet) goed in het kozijn vallen. Ik ging voor gemak van op maat gemaakte deuren in kozijn maar uiteindelijk moesten de scharnieren er nog af en had ik een bijtel nodig om de deur toch goed in het kozijn te laten vallen. Ik heb vorige week een foto naar de klantenservice gestuurd van de beschadiging maar helaas nog geen reactie.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Beste Gerco, Spijtig om te horen dat de ontvangen bestelling schade vertoond. De klacht die u gemeld heeft over de kras op de deur hebben wij ontvangen en direct beantwoord met de vraag om een nieuwe foto te sturen aangezien de gestuurde foto niet duidelijk was. Over de scharnieren is geen melding gemaakt. Graag lossen we de klacht op een passende manier op. Graag het verzoek om de gestuurde mail te beantwoorden dan pakken mijn collega's van de klantenservice dit op.

Doet wat ik hoopte. Deuren netjes afgeleverd en vooralsnog blij mee. Ze staan nog niet allemaal. Snelle service, transparant in status en een goede prijs ivm andere online aanbieders. Levering ging snel, zag wel een klein pitje in 1 deur bij levering.maar dat is zeer klein

kwaliteit en degelijk

prettig en duidelijk contact via mail, kwaliteitsproducten, snelle levering.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Prima advies en snelle levering.

Prima advies en snelle levering

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Goede service, snelle levering. Contact met de klantenservice was ook heel gemakkelijk.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Matig afgehangen en verschillende slotplaten

Zes deuren besteld. Levering was prima. Paumellen moeten opnieuw worden gezet. En er zitten allemaal verschillende slotplaten gemonteerd. Valt enorm tegen.

• Hoe beoordeelt u het bestelproces N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de levering N.v.t.

Mooi product, netjes geleverd

Goede ervaring met dit bedrijf. Ze communiceren goed en het kozijn werd keurig netjes geleverd aan huis.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice N.v.t.

Makkelijk bestellingen te plaatsen.

Wel overzichtelijk, alleen bij de plaatjes van scharnieren heb ik een opmerking. Voor mensen die geen technische achtergrond hebben is misschien makkelijker om bij links draadend deur een links draadend scharnieren te laten zien en rechts visaversa. Meer heb ik niet op te noemen. Dank jullie wel.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice N.v.t.

Beste Edwin, Bedankt voor je review en tip om onze webshop te verbeteren. Wij nemen de tip mee in de toekomstige aanpassingen.

Belabberde bezorging

Deur zelf was prima maar de bezorging en communicatie belabberd. Ik ben zo ongeveer beschuldigd van oplichting en kreeg nog een trap na via email.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Beste Wouter, Bedankt voor het achterlaten van een review. Jammer om te lezen dat u ervaart of het lijkt dat wij u beschuldigen van oplichting. Dat is zeker niet onze intentie. Ik haal dit ook niet uit de conversaties met onze klantenservice. Ik heb begrepen dat de deur alsnog zonder extra kosten geleverd is ondanks dat de vervoerder de eerste keer de deur niet kon afleveren.

Ruim aanbod goeie producten

Duidelijke website en communicatie. Netjes geleverd met goed tijdslot. Aparte levering van deurklink dat was wat verwarrend. Prima service verder.

Levering verliep niet goed

Eerder heb ik al deuren besteld en dat proces ging prima. Echter liep de laatste levering niet goed. Ik was de gehele dag thuis aan het wachten en kreeg te horen nadat ik einde van de dag had gebeld dat ze waren geweest maar dat niemand aanwezig was. Ok kan gebeuren. maar de afhandeling vervolgens verliep rommelig. Diverse door elkaar heen lopende mails van verschillende medewerkers. Ik heb de deuren nog niet gehad, omdat de geleverde deuren op de terugweg dermate waren beschadigd dat ze die niet meer konden afgeven.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

super, goede service en levering op het gewenste moment

Ik werd erg goed en snel geholpen en ik kon zonder problemen mijn levering op een ander gewenst moment zetten Top!

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Duidelijke communicatie, snelle levering en boven al een mooie deur.

Deur besteld met glazen panelen. Bij bestelling een heldere voorspelling van lever datum gekregen, vrij kort na bestelling ook een definitieve leverdatum. Deur is ontzettend mooi. Wel enorm zwaar dus moest er een hulp middel(deurlift, €20) bijkopen om hem fatsoenlijk op te hangen

1 deur is niet netjes

1 deur van mijn bestelling is niet netjes afgewerkt. Hij is in de grondverf geleverd wat natuurlijk prima is, alleen de grondverf zit op de ruiten. Echt niet netjes, over gemaild maar nooit meer wat over gehoord. Prijs is goed, levering ook prima

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Keurig op tijd geleverd tegen concurrerende kosten

De website geeft de mogelijk om veel verschillende varianten te specificeren. Die duidelijk worden toegelicht. De prijzen zijn concurrerend. De deuren worden op tijd precies volgens planning geleverd en netjes binnen gezet.

Bus 3 5446 NB Wanroij