Prima levering

Duidelijke afspraken die ook worden nagekomen

• Hoe beoordeelt u de levering
  • Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice N.v.t.

Prima site, perfecte aflevering, goede prijs.

Het geleverd materiaal was van uitstekende kwaliteit. Werd goed pp de hoogte gehouden van de levering. Wel kon niet worden voldaan op mijn gewenste leverdag. Op dit verzoek werd niet gereageerd. Dat was jammer maar verder prima.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Helemaal goed

• Hoe beoordeelt u de levering
  • Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice N.v.t.

Prima kwaliteit en goede levering.

Twee deuren besteld die voldoen aan mijn wensen. Ze werden op verwachte leverdatum geleverd, en er werd goed gecommuniceerd vanuit de bezorgdienst. Ondanks dat de prijs lager lag dan bij de concurrenten is de kwaliteit van de deuren goed. Enige minpunt die ik heb is dat de deuren niet naar mijn voordeur werden geleverd i.v.m. een trap.

• Hoe beoordeelt u het contact met de klantenservice

Alles ging in één keer goed

Vaak gaan dingen mis.Dit keer niet.Vriendelijke bezorger en keurig op tijd.

Beste Dirk, Bedankt voor deze mooie review daar zijn we blij mee. Super om te horen dat alles in één keer goed gegaan is. Gelukkig gaan veel bestellingen goed, helaas gaat het soms ook weleens fout maar ook dan doen we er alles aan om het op te lossen!

Deur is gescheurd

Deur gezet en doe deze open is hij gescheurd

Goedemorgen, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Een gescheurde deur is niet iets wat de bedoeling hoort te zijn. Wij zien echter ook geen melding van u in onze systemen. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice dan gaan we kijken wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen.

Snelle levering, retourneren helaas beperkt mogelijk

Snelle levering van goede deugdelijke producten. Echter, vaak worden dingen als deuren en beslag vroeg besteld om eea op tijd te hebben voor het afhangen hiervan. Deuren en beslag worden tegelijk besteld. Deuren dienen eerst voorgelakt te worden etc. Helaas kwamen we er achter dat de het merk verdekte scharnieren niet gebruikt kon worden door de deurenafhanger (dit nét buiten de twee weken(!) retour termijn.. Retourneren was enkel mogelijk tegen 75% van het aankoopbedrag + verzendkosten. Resumé: betrouwbare partij met goede producten, bestel alleen nooit de deuren en het beslag tegelijk tenzij je er zeker van bent dat dit alles binnen twee weken gebruikt wordt.

levertijd niet realistisch en aftersales zijn matig.

Wat een gedoe om alle producten te ontvangen. Alle bestelde producten hadden een mankement en de levertijd was signifikant langer was dan eerder gecommuniceerd, erg onhandig als een deur een maand later wordt geleverd dan eerder gecommuniceerd. Bij het oplossen moest ik onderhandelen over een passende vergoeding en er werd niet meegedacht door onlinedeurenkopen.nl Volgende keer betaal ik liever een paar euro meer bij de concurent dan deze dozenschuiver....

Beste Johan, Bedankt voor je review. Helaas werden wij ook geconfronteerd met het feit dat de bestelde deur vertraging heeft opgelopen waardoor wij de levertijd niet konden nakomen. Wij begrijpen dat het vervelend is, helemaal vervelend dat het product dan uiteindelijk ook mankementen vertoond. Wij hebben u meteen aangeboden om het product opnieuw te leveren zonder extra kosten. U stelde echter zelf een vergoeding voor om schade zelf laten herstellen door een schilder. Dit hebben wij u aangeboden en u bent hier mee akkoord gegaan. Nogmaals excuses voor de overlast en hopen dat wij bij een eventuele volgende bestellingen mogen bewijzen dat wij zeker geen dozenschuiver zijn.

Prima gegaan van bestellen tot bezorgen

Werd zelfs nog even gebeld over de bestelling Klopte wel maar medewerker checkte het nog even!!!

Bedankt voor de moeite om een review achter te laten. Al onze bestellingen worden handmatig gecontroleerd en bij twijfel bellen we altijd even. Fijn dat u dat waardeert!

Ik ben zeer tevreden.

Beste Marianne, Goed om te horen dat je tevreden bent. Veel woongenot met de bestelde Skantrae deuren!

nog niet duidelijk.

ik heb van mijn bestelling van 23-12-2022 nog niets mogen vernemen. dus een waardering kan ik nog niet plaatsen. misschien een reactie wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. met vriendelijke groet, A Kooistra.

Prima en snelle service

Goede en vlotte levering. Goed verpakt ook niet te overdreven met heel veel extra karton ofzo. Deur is geplaatst en staat geweldig. Al met al heel blij mee

bestelling is snel en in goede staat geleverd

4 deuren besteld en konden al snel worden geleverd. Het model deuren wat we hebben wilden was niet meer in de bouwmarkt te bestellen en wel bij onlinedeuren.nl. De geleverde deuren waren goed verpakt en onbeschadigd. Ook waren het opdekdeuren met de juiste draairichting. Kortom niets op de levering aan te melden. Gelukkig kan er bij ons wel een vrachtwagen door de straat. Anders kom je met levering in de problemen.

Prima deur alleen transport ging fout. Komt door transporteur

Prima deur zoals verwacht. Helaas ging transport verkeerd omdat volgens de chafeur een verbodsbord stond aan begin van de wijk. Dat is voor het fiets/auto verkeer op de parallelweg en niet voor de hoofdweg de wijk in. Chaufeur besliste zonder overleg om door te rijden naar volgend adres, helaas daardoor vertraging opgelopen en een halve dag 2 timmermannen moeten betalen die ik ingehuurd had

Wordt op de hoogte gehouden

De deur is besteld, en krijg bericht wanneer de verwachte lefoertijd is. Jammer dat het beslag apart en eerder verzonden is. Was nu een zoektocht waar de postbode het had afgeleverd.

super geregeld , goed contact en uitleg.

Telefonisch goed geholpen!

Telefonisch goed geholpen. Om de juiste deur/maat te bestellen.

na contact klantenservice goed geholpen

Hieronder schreven wij dat 2/3 deuren beschadigd waren. Kort hierna werden we gebeld door onlinedeurenwinkel met het verzoek om foto's aan te leveren. Na een kort gesprek werden we financieel gecompenseerd voor de schade. Dat de deuren beschadigd waren was voor niemand leuk, maar de klantenservice heeft ons netjes geholpen, Kenneth was zeer vriendelijk.

ruime keuze, degelijke levering volgens beschrijving

super!

Nette prijs, snel geleverd maar 2/3 beschadigd

Prijs was prima, zodoende dat we ook hier hebben besteld. We werden ook gebeld om te bevestigen dat het om verschillende maten ging. Binnen twee weken hadden twee leveranciers zich gemeld: skantrae voor de ene deur en Jos voor de twee Weekamp deuren. Tot zover de positieve ervaring, want beide Weekamp deuren bleken beschadigd te zijn toen we het plastic verwijderde. Je zou dit bij de chauffeur moeten melden maar door het plastic zie je dat natuurlijk niet direct. We zullen dus niet gauw weer bestellen.

Goede communicatie mooi product

Mooie deur,

Prima Keurig afgevoerd.

mooie deuren, gebrekkige service

6 euren besteld en op tijd geleverd gekregen. 1 deur heb ik niet correct opgemeten en is te hoog. Mijn eigen onzorgvuldigheid. Ik blijk die deur niet retour te kunnen doen, moet m dan zelf komen brengen. Heb geen auto noch rijbewijs dus dat gaat m niet worden. Ik stelde voor om 2 kortere deuren (had r ook nog 1 te weinig besteld) te bestellen en de t hoge deur dan mee te geven. Dit was niet mogelijk. Andere optie werd voorgesteld: 2 extra deuren bestellen, betalen en 70 euro bezorgkosten en de te hoge deur door een bij jullie bekend bedrijf af te geven en retour te laten zenden. Ik vind dit echt een beroerde service, ook daar waar ik zelf een foutje heb gemaakt en heb mijn lesje wel geleerd. Niet meer online deuren bestellen!

Een aanwinst!

In totaal 11 nieuwe deuren besteld en inmiddels geplaatst in ons jaren 70 huis. Een aanwinst: mooi strak en dankzij de tubulaire vulling waarvoor wij hebben gekozen zeer goed isolerend (temperatuur % geluid). Levering heeft wat voeten in de aarde gehad, maar dat lag bij de vervoerder en is goed opgelost. Al met al zeer tevreden.

Uitstekende levering, precies wat ik nodig had

Drie binnendeuren besteld. Precies wat ik zocht. Keurig afgeleverd, met goede verpakking en service.

Bus 3

5446 NB Wanroij