Gewoon goed.

Overzichtelijke website met een goede weergave en omschrijving van de producten. Ook een nette en snelle levering.

Zeer slecht

Besteld, ging mis met de creditcard betaling vervolgens 6 dagen bezig geweest te betalen, meerdere keren op eigen initiatief geprobeerd. Werd telkens niet terug gebeld, sterker nog ik werd afgewimpeld als een domme zeurende klant

snelle levering, mooi ontwerp, prijs oké, zeer practisch!

Na op de website gevonden te hebben wat ik zocht, dit ongecompliceerd besteld, waarna het 2 dagen later reeds werd geleverd. Prima verpakt, goede montagebeschrijving, vlot in elkaar gezet, functioneert prima en staat erg fraai!

Ik wacht op een antwoordje

Ik verstuurde twee emails en wacht op antwoord

Keurig , chauffeur erg vriendelijk.

Goeie service, snelle levering!

Goeie communicatie over levering

Heb nog niets ontvangen

Zit nog te wachten op mijn produkt

Tevreden over de klantenservice

Ik heb een aantal maanden geleden een bureaustoel gekocht. Deze bureaustoel was in de eerste paar weken helemaal in orde, helaas was de zit gedeelte van de stoel, na een tijdje, hard geworden en dit kon niet meer gerepareerd worden. Na dit probleem te hebben aan gegeven, heeft het bedrijf ons het volledige bedrag overgemaakt. De communicatie tussen het bedrijf verliep erg soepel en ik was erg tevreden over de klantenservice. Zij reageerde snel en het probleem is snel opgelost.

Weet ik nog niet

Een week geleden een bestelling geplaatst en 5 dagen geleden bericht gekregen dat de bestelling was verzonden. Tot op heden nog niets ontvangen. De site zegt een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Maar dat wordt niet gehaald. Nog ongewis is of het bestelde naar tevredenheid is.

fantastisch bedrijf

Wat een goed bedrijf disignmeubelenstyle.nl helpen je echt van het begin tot het einde, goede prijs en terug steuren gaat ook heel goed geen gedoe.

Goede website, goede info, snelle levering

Snel geleverd en goede kwaliteit stoelen voor niet te veel.

Erg tevreden

Snelle levering en erg blij met onze Houtvak. Bedankt!

tot op heden nog niets ontvangen!!

ronduit slecht, ik zit nog steeds op mijn bestelling te wachten....

Helemaal volgens verwachting.

Zoeken, bestellen en afleveren allemaal volgens wens. En het product, barkrukken, zijn helemaal wat ik gehoopt had! Dank.

Snelle reactie op mijn mailtjes, ook 's avonds werd gereageerd. Persoonlijk & heel vriendelijk!

Bezorgservice DPD slaat bezorgadres over

DPD bezorgservice die mijn bestellen zou moeten bezorgen slaat het bezorgadres over en bezorgd deze direct naar depots. Dit is de 3de afspraak en zeggen te zijn langsgekomen, maar in werkelijkheid hebben ze niet eens aangebeld of gebeld naar 06 en schijnt dit onderwerp ook het nieuws bereikt te hebben. Al is om al, heb ik tot heden mijn bestelling niet ontvangen! Morgen bel ik om een klacht bij hun in te dienen en overweeg ik mijn bestelling te retourneren en ergens anders te bestellen die niet DPD als bezorgservice hebben.

Goede ontvangst van de bestelling. Het contact met het bedrijf was uitstekend

Mijn ervaringen zijn uitstekend

Geen reactie na vraag om hulp

Ik bestel 3 bureaustoelen Avery voor € 210,00 en krijg bureaustoelen Thor. Die bij een concurrent voor € 115,95 te koop zijn. Als je duur bent OK, maar geef dan een super service. Die heb ik niet gehad.

Redelijk

administratie en afleveringen waren heel goe. Helaas is mijn stoel nog niet in elkaar. Ik ben niet in staat om dit zelf te kunnen doen dus nu m,oet ik iemand zoeken om dit voor mij te doe. Helaas heb ik nog niet mijn stoel in gebruik kunnen nemen

goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Ruime keus in bureaustoelen met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast op korte termijn geleverd!

valt tegen

valt tegen

Top! Snelle levering, en zeer tevreden over de kwaliteit van de stoelen

Snel, goed en klantgericht

Ik bestelde een meubelstuk via internet, ik wist wat ik wilde hebben en ben vooral afgegaan op eerdere beoordelingen. Toen een kleinigheid ontbrak werd snel en zonder gedoe gereageerd en werd ik snel en goed geholpen

Supersnelle en vriendelijke service

Voor mijn nieuwe kantoorruimte hebben we diverse designstoelen besteld. Heel goed te woord gestaan. Duidelijke uitleg over wat er direct geleverd kon worden en wat met enig uitstel geleverd zou worden. Wat direct geleverd kon worden, werd ook daadwerkelijk direct geleverd. Nabestelling gedaan en ook daarin snel en netjes te woord gestaan (per mail). Ik vertrouw erop dat de nabestelling even netjes afgehandeld wordt als de eerste bestelling.