Besteld artikel niet direct leverbaar !!

Ik heb iets besteld wat niet meteen leverbaar is. De nieuwe leveringstermijn is 8 tot 15 weken. Waarom het niet meteen op de site vermelden. Kan wel het geld terug krijgen maar wil toch wachten op deze barstoelen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede service en afspraak nagekomen

Mooi product, goed verpakt en mooi op tijd geleverd.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Goed contact

Niks

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Reageren snel top service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi en op tijd

niet van toepassing

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

prima service en vlotte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed assortiment

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik heb nog steeds niets ontvangen. Klantenservice reageert wel snel.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snelle afhandeling van ons order. Even snelle reactie en afhandeling van een klacht over een productiefout.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit

Levering via DHL is niet fijn. Bezorgafspraak zelf plannen via DHL is niet mogelijk, waardoor ik na twee gemiste leveringsmomenten zelf de bank moest gaan halen bij het vliegveld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle reactie na mailcontact

Correcte en tijdige communicatie. Verkeerd aangeschreven in mail. Foutieve informatie aangeleverd betreffende levering van bureaustoel. Zou na 2 dagen al door DHL geleverd worden, maar nu blijkt dat DHL dit helemaal niet levert. Heb wel een track & trace code hiervoor ontvangen. Moet nu 3 weken wachten, totdat stoel op 17.01 geleverd wordt. En er kan geen levertijd aangeven worden, zodat er dus de hele dag iemand thuis moet zijn (op een werkdag).

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Vlotte afwerking en levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Twee kuipstoelen besteld en helemaal prima. Jammer dat 1 stoel een beschadiging had. Contact opgenomen en alles top geregeld. Zelfs in het weekend. Geweldige service die je tegenwoordig niet meer ziet. Dit bedrijf verdient een mooie klandizie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

slelle levering

gebruik van dhl biz voor particuliere klanten niet slim

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede levering en goed bereikbaar voor vragen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Stoel is prima, snelle levering

Doos kwam open binnen, en er miste wat kleine onderdelen. Zelf had ik toevallig nog wat liggen, maar vind ik wel jammer. Ook zakt de stoel snel in (pompsysteem).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nette en snelle levering. Bij contact met designmeubelenstyle krijg je heel snel antwoord, helemaal top

geen negatieve punten tegen gekomen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De bureaustoel die ik bijna twee jaar geleden gekocht heb, was bij normaal gebruik al helemaal doorgezeten. Mijn vraag bij DesignmeubelenStyle hierover werd meteen en adequaat beantwoordt: dat is niet de bedoeling. Er werd meteen een nieuwe zitting toegestuurd die inderdaad op punten is verbeterd. Toen die niet helemaal wilde passen, werd er alsnog een nieuwe zitting gestuurd en de oude zitting gratis opgehaald door DHL. Dit is het soort service dat een geweldige klantervaring oplevert - ik ben uiterst tevreden over de snelheid van reageren en de goede oplossing!

geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mijn mails over het ontbreken van de schroeven van de stoel worden vriendelijk beantwoord Had

Had 1 stoel besteld kreeg er 2 toegestuurd zonder schroeven om in elkaar te zetten , ik wacht anderhalve week later nog steeds op mn schroeven Heb de extra stoel allang teru gestuurd Slechte klandizie is dit

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

6 buitenstoelen besteld waarvan er een was beschadigd! Onmiddelijke reaktie van hen dat er contact zou worden opgenomen!! Dag erna werd al een afspraak gemaakt op stoel op te halen en nieuwe te leveren! Keurig!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik liep tegen wat probleempjes aan. Het bedrijf is uitstekend telefonisch bereikbaar en na wat hulp, later via accurate en snelle mails ben ik meer dan uitstekend geholpen. Een tevreden klant dus :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over DesignmeubelenStyle.nl

Filter op Taal