Prima niets over te zeggen

Goede koopervaring,

Spijtg mijn bestelling was niet meer leverbaar maar ze hebben hun uiterste best gedaan om het toch nog te verkrijgen. Maar helaas. Maar ik heb wel binnen de 3 dagen mijn geld teruggekregen. Dus een aanrader om te bestellen en heel vriendelijk.

Zeer mooie cognac barcelona chair en heel goed contact

Afgelopen week heb ik een cognac bruine barcelona chair ontvangen. Deze is super mooi. Verder kreeg ik bij eventuele vragen per mail, dezelfde dag nog antwoord. Mvg Sanne

snel geleverd en stoel is makkelijk in elkaar te zetten prima kwaliteit

Levering is hell

Ik heb een bureaustoel bestelt er staat dat het 2 werkdagen levertijd heeft. Inmiddels al 4 werkdagen verder nog steed geen bureaustoel te zien. Klantenservice 2x gebeld. 1ste voor een orderbevestiging die ik niet heb gehad. 2de keer voor dat het aan gaf dat het vanaf donderda tot en met dinsdag nog onderweg was vanuit duitsland richting het depot. Heb toen te horen gekregn dat het onderweg was voor uitleveren. Nu pas zie ik dat het onderweg is voor leveren en hopen dat ik het binnen krijg. Mijn bureaustoel is kapot gegaan en ben nu thuis aan het werk op een eettafelstoel, dus ik hoopte via deze site met een opzich snelle levertijd een bureaustoel te bestellen wat met gevolg dus totaal geen snelle verzendtijd heeft. Nu is het hopen dat het vandaag wel binnenkomt.

Hele fijne winkel

De webwinkel is overzichtelijk en de de prijzen niet te hoog.

Prima geleverd

Besteld artikel niet direct leverbaar !!

Ik heb iets besteld wat niet meteen leverbaar is. De nieuwe leveringstermijn is 8 tot 15 weken. Waarom het niet meteen op de site vermelden. Kan wel het geld terug krijgen maar wil toch wachten op deze barstoelen.

Goede service en afspraak nagekomen

Mooi product, goed verpakt en mooi op tijd geleverd.

geen

Pluspunten

Snelle levering. Goed contact

Niks

Pluspunten

Reageren snel top service

Pluspunten

Pluspunten

Mooi en op tijd

niet van toepassing

Pluspunten

prima service en vlotte levering

Pluspunten

Goed assortiment

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik heb nog steeds niets ontvangen. Klantenservice reageert wel snel.

Pluspunten

Snelle afhandeling van ons order. Even snelle reactie en afhandeling van een klacht over een productiefout.

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit

Levering via DHL is niet fijn. Bezorgafspraak zelf plannen via DHL is niet mogelijk, waardoor ik na twee gemiste leveringsmomenten zelf de bank moest gaan halen bij het vliegveld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle reactie na mailcontact

Correcte en tijdige communicatie. Verkeerd aangeschreven in mail. Foutieve informatie aangeleverd betreffende levering van bureaustoel. Zou na 2 dagen al door DHL geleverd worden, maar nu blijkt dat DHL dit helemaal niet levert. Heb wel een track & trace code hiervoor ontvangen. Moet nu 3 weken wachten, totdat stoel op 17.01 geleverd wordt. En er kan geen levertijd aangeven worden, zodat er dus de hele dag iemand thuis moet zijn (op een werkdag).

Pluspunten

Vlotte afwerking en levering

Pluspunten

Twee kuipstoelen besteld en helemaal prima. Jammer dat 1 stoel een beschadiging had. Contact opgenomen en alles top geregeld. Zelfs in het weekend. Geweldige service die je tegenwoordig niet meer ziet. Dit bedrijf verdient een mooie klandizie.

Pluspunten

slelle levering

gebruik van dhl biz voor particuliere klanten niet slim