tot op heden nog niets ontvangen!!

ronduit slecht, ik zit nog steeds op mijn bestelling te wachten....

Helemaal volgens verwachting.

Zoeken, bestellen en afleveren allemaal volgens wens. En het product, barkrukken, zijn helemaal wat ik gehoopt had! Dank.

Snelle reactie op mijn mailtjes, ook 's avonds werd gereageerd. Persoonlijk & heel vriendelijk!

Bezorgservice DPD slaat bezorgadres over

DPD bezorgservice die mijn bestellen zou moeten bezorgen slaat het bezorgadres over en bezorgd deze direct naar depots. Dit is de 3de afspraak en zeggen te zijn langsgekomen, maar in werkelijkheid hebben ze niet eens aangebeld of gebeld naar 06 en schijnt dit onderwerp ook het nieuws bereikt te hebben. Al is om al, heb ik tot heden mijn bestelling niet ontvangen! Morgen bel ik om een klacht bij hun in te dienen en overweeg ik mijn bestelling te retourneren en ergens anders te bestellen die niet DPD als bezorgservice hebben.

Goede ontvangst van de bestelling. Het contact met het bedrijf was uitstekend

Mijn ervaringen zijn uitstekend

Geen reactie na vraag om hulp

Ik bestel 3 bureaustoelen Avery voor € 210,00 en krijg bureaustoelen Thor. Die bij een concurrent voor € 115,95 te koop zijn. Als je duur bent OK, maar geef dan een super service. Die heb ik niet gehad.

Redelijk

administratie en afleveringen waren heel goe. Helaas is mijn stoel nog niet in elkaar. Ik ben niet in staat om dit zelf te kunnen doen dus nu m,oet ik iemand zoeken om dit voor mij te doe. Helaas heb ik nog niet mijn stoel in gebruik kunnen nemen

goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Ruime keus in bureaustoelen met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast op korte termijn geleverd!

valt tegen

valt tegen

Top! Snelle levering, en zeer tevreden over de kwaliteit van de stoelen

Snel, goed en klantgericht

Ik bestelde een meubelstuk via internet, ik wist wat ik wilde hebben en ben vooral afgegaan op eerdere beoordelingen. Toen een kleinigheid ontbrak werd snel en zonder gedoe gereageerd en werd ik snel en goed geholpen

Supersnelle en vriendelijke service

Voor mijn nieuwe kantoorruimte hebben we diverse designstoelen besteld. Heel goed te woord gestaan. Duidelijke uitleg over wat er direct geleverd kon worden en wat met enig uitstel geleverd zou worden. Wat direct geleverd kon worden, werd ook daadwerkelijk direct geleverd. Nabestelling gedaan en ook daarin snel en netjes te woord gestaan (per mail). Ik vertrouw erop dat de nabestelling even netjes afgehandeld wordt als de eerste bestelling.

Wisselend

Volgens de website levering binnen 2 werkdagen, bij navraag werd er al direct gezegd dat de vervoerders het druk hadden dus het kon een dag later worden. Nadat na nog eens 3 dagen wachten ik het vermoeden uitte dat de bestelling waarschijnlijk nog helemaal niet was verzonden, bleek dit bij controle ook zo te zijn. Er wordt te makkelijk geroepen zonder te controleren, als ik niets had gezegd had ik waarschijnlijk nu nog niets ontvangen. Verder prima stoel.

Prima geregeld!

2 design barkrukken besteld. Op mijn email over de levering werd snel gereageerd, waarna mailcorrespondentie helder en vlot verliep. De bestelling werd op tijd door een correcte bezorger geleverd. Kortom goede ervaring met DesignmeubelenStyle.nl!

Prima service, snelle levering

Slecht

Bestelling op 31 augustus gedaan en tot op heden niets ontvangen. Gebeld een ongeïnteresseerde persoon aan de lijn stuur maar een mail. Mail gestuurd vandaag antwoord gekregen dit was mijn eerste en laatste bestelling.

Snelle en veilige levering van bestelde meubels. Geen beschadigingen. In ons geval 4 eetkamer stoelen.

Snel en duidelijk

hier een bureaustoel besteld, Klanten service reageerden erg snel op mijn vragen. En levering was gemakkelijk te volgen met track en trace

Slecht

Hetgeen wat we besteld hadden kregen we anders dan op de afbeelding en daarbij was het gebruikt, vies en beschadigd. Na contact zouden we nieuwe opgestuurd krijgen, dat is ook geleverd alleen nog meer beschadigd en vies. Het telefonisch contact vond ik ook slecht, alsof het allemaal normaal was, toen ik na de tweede zending aangaf dat ik het retour wilde sturen maar daar geen kosten voor wilde betalen wist ze ook niet of dat wel mogelijk was.

Prima stoel.

Aanvankelijk was een verkeerde stoel geleverd maar dat werd binnen een paar dagen probleemloos opgelost.

Goede communicatie, snelle levering

Super goede ervaring! Levering was sneller dan verwacht, product zoals verwacht en omschreven. Ik had nog een vraag aan de klantenservice (ik mailde) en kreeg ontzettend snel adequate reactie! Een dikke 10 voor heldere communicatie, snelheid en service.

Ik heb de stoel nog niet ontvangen, week geleden besteld

Ik heb nog niets ontvangen

PRIMA

Zeer goede ervaring echt een aanrader

Goede en snelle service

Negatief

Aangekocht product beantwoord niet aan de verwachtingen, flauwe kwaliteit aan hoge prijs. Reeds herstellingen moeten doen na 2 dagen.