Goede communicatie, snelle levering

Super goede ervaring! Levering was sneller dan verwacht, product zoals verwacht en omschreven. Ik had nog een vraag aan de klantenservice (ik mailde) en kreeg ontzettend snel adequate reactie! Een dikke 10 voor heldere communicatie, snelheid en service.

Ik heb de stoel nog niet ontvangen, week geleden besteld

Ik heb nog niets ontvangen

PRIMA

Zeer goede ervaring echt een aanrader

Goede en snelle service

Negatief

Aangekocht product beantwoord niet aan de verwachtingen, flauwe kwaliteit aan hoge prijs. Reeds herstellingen moeten doen na 2 dagen.

Prima bureaustoel. Voldoet aan verwachtingen.

In verpakking geleverd met duidelijke handleiding voor het zelf monteren van de stoel. Is stevig en voldoet aan de verwachtingen die ook op de webshop zijn vermeld. Zit prima!

Teleurgesteld

Het betalen en bestellen was prima. Tegenvallers waren: - Bevestigingsmail zonder uitleg over levering - Geen track&trace gehad 2/3 dagen na bestelling - 3e dag mail dat voorraad op was en op korte termijn niet werd aangevuld - Geld terug zou krijgen, echter 5 werkdagen na bestelling, nog niet terug. Spijtig, spijtig

Product uitstekend. Levering stond op website 2 dagen, dat werden er wat meer. Product-prijsverhouding goed.

Ik heb een hele mooie bureau stoel gezien via internet en heb deze besteld , makkelijk in elkaar te zetten en ziet er precies uit zoals de advertentie! Heerlijke ruime bureau stoel . Heb er al plezier van als ik er naar kijk. En zit ook perfect. Dank jullie wel!

Stoel was niet helemaal naar wens maar dit is netjes opgelost door nieuwe stoel aan te bieden.

Het artikel werd snel geleverd en voldoet volledig aan mijn verwachting. Zeer blij mee!

In deze onzekere tijden... Werd er prettig meegedacht een zeer snel mailverkeer

Het krukje vind ik prima, mooi afgewerkt, alleen jammer dat hij iets inzakt als ik er op zit. En eigenlijk iets te laag om mee te koken. Ik kan niet goed staan, slechte knie, Dat vind ik jammer.

Prima burostoel

Prima burostoel en snelle levering.

Prima niets over te zeggen

Goede koopervaring,

Spijtg mijn bestelling was niet meer leverbaar maar ze hebben hun uiterste best gedaan om het toch nog te verkrijgen. Maar helaas. Maar ik heb wel binnen de 3 dagen mijn geld teruggekregen. Dus een aanrader om te bestellen en heel vriendelijk.

Zeer mooie cognac barcelona chair en heel goed contact

Afgelopen week heb ik een cognac bruine barcelona chair ontvangen. Deze is super mooi. Verder kreeg ik bij eventuele vragen per mail, dezelfde dag nog antwoord. Mvg Sanne

snel geleverd en stoel is makkelijk in elkaar te zetten prima kwaliteit

Levering is hell

Ik heb een bureaustoel bestelt er staat dat het 2 werkdagen levertijd heeft. Inmiddels al 4 werkdagen verder nog steed geen bureaustoel te zien. Klantenservice 2x gebeld. 1ste voor een orderbevestiging die ik niet heb gehad. 2de keer voor dat het aan gaf dat het vanaf donderda tot en met dinsdag nog onderweg was vanuit duitsland richting het depot. Heb toen te horen gekregn dat het onderweg was voor uitleveren. Nu pas zie ik dat het onderweg is voor leveren en hopen dat ik het binnen krijg. Mijn bureaustoel is kapot gegaan en ben nu thuis aan het werk op een eettafelstoel, dus ik hoopte via deze site met een opzich snelle levertijd een bureaustoel te bestellen wat met gevolg dus totaal geen snelle verzendtijd heeft. Nu is het hopen dat het vandaag wel binnenkomt.

Hele fijne winkel

De webwinkel is overzichtelijk en de de prijzen niet te hoog.

Prima geleverd

Besteld artikel niet direct leverbaar !!

Ik heb iets besteld wat niet meteen leverbaar is. De nieuwe leveringstermijn is 8 tot 15 weken. Waarom het niet meteen op de site vermelden. Kan wel het geld terug krijgen maar wil toch wachten op deze barstoelen.

Goede service en afspraak nagekomen

Mooi product, goed verpakt en mooi op tijd geleverd.

Pluspunten

geen

Pluspunten

Snelle levering. Goed contact

Niks