Wisselend

Volgens de website levering binnen 2 werkdagen, bij navraag werd er al direct gezegd dat de vervoerders het druk hadden dus het kon een dag later worden. Nadat na nog eens 3 dagen wachten ik het vermoeden uitte dat de bestelling waarschijnlijk nog helemaal niet was verzonden, bleek dit bij controle ook zo te zijn. Er wordt te makkelijk geroepen zonder te controleren, als ik niets had gezegd had ik waarschijnlijk nu nog niets ontvangen. Verder prima stoel.

Prima geregeld!

2 design barkrukken besteld. Op mijn email over de levering werd snel gereageerd, waarna mailcorrespondentie helder en vlot verliep. De bestelling werd op tijd door een correcte bezorger geleverd. Kortom goede ervaring met DesignmeubelenStyle.nl!

Prima service, snelle levering

Slecht

Bestelling op 31 augustus gedaan en tot op heden niets ontvangen. Gebeld een ongeïnteresseerde persoon aan de lijn stuur maar een mail. Mail gestuurd vandaag antwoord gekregen dit was mijn eerste en laatste bestelling.

Snelle en veilige levering van bestelde meubels. Geen beschadigingen. In ons geval 4 eetkamer stoelen.

Snel en duidelijk

hier een bureaustoel besteld, Klanten service reageerden erg snel op mijn vragen. En levering was gemakkelijk te volgen met track en trace

Slecht

Hetgeen wat we besteld hadden kregen we anders dan op de afbeelding en daarbij was het gebruikt, vies en beschadigd. Na contact zouden we nieuwe opgestuurd krijgen, dat is ook geleverd alleen nog meer beschadigd en vies. Het telefonisch contact vond ik ook slecht, alsof het allemaal normaal was, toen ik na de tweede zending aangaf dat ik het retour wilde sturen maar daar geen kosten voor wilde betalen wist ze ook niet of dat wel mogelijk was.

Prima stoel.

Aanvankelijk was een verkeerde stoel geleverd maar dat werd binnen een paar dagen probleemloos opgelost.

Goede communicatie, snelle levering

Super goede ervaring! Levering was sneller dan verwacht, product zoals verwacht en omschreven. Ik had nog een vraag aan de klantenservice (ik mailde) en kreeg ontzettend snel adequate reactie! Een dikke 10 voor heldere communicatie, snelheid en service.

Ik heb de stoel nog niet ontvangen, week geleden besteld

Ik heb nog niets ontvangen

PRIMA

Zeer goede ervaring echt een aanrader

Goede en snelle service

Negatief

Aangekocht product beantwoord niet aan de verwachtingen, flauwe kwaliteit aan hoge prijs. Reeds herstellingen moeten doen na 2 dagen.

Prima bureaustoel. Voldoet aan verwachtingen.

In verpakking geleverd met duidelijke handleiding voor het zelf monteren van de stoel. Is stevig en voldoet aan de verwachtingen die ook op de webshop zijn vermeld. Zit prima!

Teleurgesteld

Het betalen en bestellen was prima. Tegenvallers waren: - Bevestigingsmail zonder uitleg over levering - Geen track&trace gehad 2/3 dagen na bestelling - 3e dag mail dat voorraad op was en op korte termijn niet werd aangevuld - Geld terug zou krijgen, echter 5 werkdagen na bestelling, nog niet terug. Spijtig, spijtig

Product uitstekend. Levering stond op website 2 dagen, dat werden er wat meer. Product-prijsverhouding goed.

Ik heb een hele mooie bureau stoel gezien via internet en heb deze besteld , makkelijk in elkaar te zetten en ziet er precies uit zoals de advertentie! Heerlijke ruime bureau stoel . Heb er al plezier van als ik er naar kijk. En zit ook perfect. Dank jullie wel!

Stoel was niet helemaal naar wens maar dit is netjes opgelost door nieuwe stoel aan te bieden.

Het artikel werd snel geleverd en voldoet volledig aan mijn verwachting. Zeer blij mee!

In deze onzekere tijden... Werd er prettig meegedacht een zeer snel mailverkeer

Het krukje vind ik prima, mooi afgewerkt, alleen jammer dat hij iets inzakt als ik er op zit. En eigenlijk iets te laag om mee te koken. Ik kan niet goed staan, slechte knie, Dat vind ik jammer.

Prima burostoel

Prima burostoel en snelle levering.

Prima niets over te zeggen

Goede koopervaring,

Spijtg mijn bestelling was niet meer leverbaar maar ze hebben hun uiterste best gedaan om het toch nog te verkrijgen. Maar helaas. Maar ik heb wel binnen de 3 dagen mijn geld teruggekregen. Dus een aanrader om te bestellen en heel vriendelijk.

Zeer mooie cognac barcelona chair en heel goed contact

Afgelopen week heb ik een cognac bruine barcelona chair ontvangen. Deze is super mooi. Verder kreeg ik bij eventuele vragen per mail, dezelfde dag nog antwoord. Mvg Sanne