Goeie ervaringen mee top

Precies zoals gehoopt en verwacht

Precies zoals gehoopt en verwacht. Goede kwaliteit en snelle levering

Heel blij met mijn vest met bedrukking van mijn honden en mijn kennelnaam er op Super geworden.

Een mooi vest laten bedrukken. Heel mooi geworden ben er super blij mee. Snelle verzending is wel een beetje verkeert gelopen door de postNL Maar uiteindelijk weer goed gekomen, telefonie's contact gehad met Digitransfer ik werd super goed geholpen Goede prijs/ goede kwaliteit. Mooie bedrukking echt om aan iedereen aan te raden om daar een bestelling te plaatsen.

Kwaliteit en snelheid!

Goeie kwaliteit in zowel shirt als opdruk.

Mooie bedrukking en vrij snel bezorgd!!

Tweede keer dat ik bij jullie besteld heb. Zeer tevreden.. Mooie tshirts en goede bedrukking! Bedankt weer 👍

Goede T-shirt ,prachtig bedrukt,is nu de 8ste maal,ben tevreden.

Mooi bedrukt en body fit

T-shirt voelt als gegoten. Bedrukking ziet er ook goed uit. Kan nog niet oordelen over de duurzaamheid vandaar een 8.

Fantastisch bedrijf met fantastische mensen.

Prachtige kwaliteit shirts, bijzonder attent en hulpvaardig, heerlijk om mee te werken.

Fantastisch!

Eerst een lege doos ontvangen... Doos retour gedaan. Heb gebeld. Vriendelijk behandeld, ik ging een mail sturen en zij kijken naar postNL. Ik mail gestuurd. 2,5 week later: nog niks. De telefoon openingstijden maken het niet ideaal. 35 euro in de prullenbak, en ik geen shirt. Na een wake-up call (3 weken na bestelling, 2 weken na binnenkomst van de lege doos) heb ik met spoed (binnen 2 dagen, zonder extra kosten) alsnog mijn T-shirt gekregen! Hij is geweldig. Prachtige kwaliteit, De service was uitstekend! wel alleen jammer dat de telefoonmederwerkers goede en gezonde werktijden aanhouden waardoor na werk/school bellen soms lastig is. Verder hoop ik maar dat iemand op postNL billenkoek heeft ontvangen en geniet van mijn T-shirt, Aan Digitransfer heeft het in iedergeval niet gelegen, zij zijn geweldig!

Professioneel en zeer klantgericht.

Ik beschouw mijn ervaring met Digitransfer als zeer positief. De afbeeldingen die ik op mijn hoodie gedrukt wilde hebben, kwamen zo van het internet. Dit bleek niet van de juiste kwaliteit te zijn, om het op de sweater af te drukken. Er is hierover telefonisch contact met mij opgenomen en hierin heb ik één en ander uitgelegd. Dit is goed vertaald en nu ben ik in het bezit van een unieke hoodie, met de perfecte opdruk!

Snel, goeie kwaliteit

Heb een t-shirt besteld met opdruk, een .png met transparante achtergrond. Aangezien ik deze donderdag nodig had, had ik gebeld om te vragen of ik het zou mogen ophalen. Ik zou teruggebeld worden en dat gebeurde: ik kon het shirt donderdagmiddag ophalen. De bedrukking is perfect! Gelukkig weten ze om te gaan met transparantie in een .png.

snelle service, goede kwaliteit!

Alles volgens afspraak

Kindersportshirts met opdruk besteld. Alles netjes op tijd ontvangen.

Echt een aanrader!

Top kwaliteit shirt en top kwaliteit druk. Nog een advies: vermeld bij het organic shirt op de website dat het niet alleen gaat om biologisch katoen, maar ook om een GOTS-gecertificeerd shirt, waarbij de goede werkomstandigheden van de textielmakers gegarandeerd zijn. Ook het Fair Wear-keurmerk zou op de site vermeld mogen worden.

Levering groep volgens planning. Zeer netjes verzorgd allemaal. Ik had 1 shirt besteld voor een speciale gelegenheid en ook dat was geen probleem.

Mooie shirts voor mooie prijs!

Mooie geel-blauwe print aangeleverd voor op geel shirt. Bijzonder goed afgedrukt op het shirt. Helaas niet al te grote shirts al is het XXL.

Uitstekende kwaliteit!

Ik heb voor mijn afdeling al vaker shirtjes besteld, de kwaliteit van de shirtjes, en nog belangrijker, de bedrukking is uitstekend! Ook na veelvuldig wassen slijten of krimpen de shirtjes niet en prijkt ons logo nog trots! Ik zal zeker nog vaker bestellen.

gewoon prima

gebruiksvriendelijke site , makkelijk te bestellen .

Blij met mijn bedrukte t shirt

Een mooi t shirt laten bedrukken. Heel mooi geworden. Snelle verzending. Goede prijs/ kwaliteit.

Goede service maar niet perfect

Na het bestellen van het shirt werd ik gebeld ivm het ontwerp, zodat deze het best uit zou komen. Hierna kreeg ik een mail dat de produktie in gang gezet was. Helaas bleef het daarna even stil en was er geen zicht op de voortgang totdat het shirt enkele dagen later bezorgd werd. Wellicht is het mogelijk om aan te geven hoe lang dit proces zal duren. De print voldeed aan de verwachtingen en het was/strijk-advies dat bijgevoegd is heeft absoluut waarde.

Prima persoonlijke service!

Digitransfer levert een goed product tegen een redelijke prijs. Daarbij is ook voor kleinere bestellingen aandacht voor persoonlijke wensen. Klasse!

Snelle en Juiste levering

Bestelling is afgeleverd volgens aanvraag Wordt goed op de hoogte gehouden over de vorderingen van de bestelling Product lag volgens afspraak klaar op locatie Gorinchem

Tijdige levering en goede kwaliteit

Super handig en kwalitatief goed

Gemakkelijk te ontwerpen. Voor vragen zijn ze goed bereikbaar. Al meerdere malen iets besteld.

super mooi product, makkelijk te ontwerpen

super mooi product, makkelijk te ontwerpen