Filters

6

Fijn dat je kledingstukken (per stuk) kan personaliseren

Enigszins lange levertijd (bij mij 10 dagen) maar het meest spijtige vond ik dat men het ontwerp zelf veel groter op het t-shirt had gezet dan de bedoeling & mijn ontwerp was. Kwaliteit shirt & print is ok.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de levering langer duurde dan verwacht en dat het formaat van het ontwerp niet aan je verwachtingen voldeed. We streven ernaar om de bestelling precies volgens de specificaties van onze klanten uit te voeren en het lijkt erop dat we deze keer tekort zijn geschoten. Je opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we zullen ze gebruiken om onze diensten te verbeteren. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan mag je die altijd met ons delen via: [email protected].

9

Snel en goed

Ne de bestelling kreeg ik snel het voorbeeld ter controle. De levering liep niet ver achter. Dank daarvoor

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn dat je zo tevreden bent Hessel! Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot een volgende keer.

10

Snelle persoonlijke service

De website werkt erg makkelijk. Na de bestelling erg prettig Persoonlijk contact gehad een snelle levering. Tshirts zien er prima uit

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn dat je zo tevreden bent Lotte:). Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot een volgende keer.

10

goed keuze, handige site!

goed keuze, handige site!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn dat je zo tevreden bent Luc! Veel plezier met je bestelling:).

10

Snelle verwerking van je opdracht

Mijn opdracht werd snel verwerkt en had ik snel thuis. En zoals vantevoren afgesproken, en voor een geschikte prijs

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Super om te horen dat alles vlot en naar wens is verlopen Robin! We zijn blij dat we je snel van dienst konden zijn en dat alles aan je verwachtingen voldeed, inclusief de prijs. Bedankt voor je positieve review en we hopen je in de toekomst weer net zo goed te kunnen helpen! 😊

10

top bedrijf en vooral klantvriendelijk

geen verdere uitleg nodig.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor dit mooie cijfer Carlo:). Veel plezier met je bestelling!

10

Perfect!

Product zoals verwacht..

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor dit prachtige cijfer Daniel. Veel plezier met je bestelling:).

9

Voldoet aan de verwachtingen

Snelle service en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie review Nico. Veel plezier met je bestelling:).

10

Goede kwaliteit & service!

Kwaliteit van de trui was erg goed, ook was de verwachtte levering goed aangegeven!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie beoordeling Mariëlle. Veel plezier met je bestelling:).

7

Communicatie over de verzending was onjuist

Wat ik had besteld was een cadeau. Aangezien bezorgtijden voor kledingbedrukking nogal verschillen tussen verschillende partijen, had ik goed gekeken en Digitranser zag er goed uit. Volgens de veelgestelde vragen op de site verzenden ze het binnen 5 werkdagen via PostNL. Hierbij staat specifiek vermeld: `PostNL garandeert dat ruim 95% van alle postzendingen de volgende dag wordt bezorgd. De bezorgtijd is daarom een indicatie en geen garantie. ` Vervolgens krijg je een bericht van Brezo.bv dat de bezorgtijd niet binnen 5 werkdagen is, maar dat ze het verwachten te versturen op de vijfde werkdag. En daarbij sturen ze het niet met PostNL, maar met het (goedkopere) DHL. Al met al heb ik dus pas na 8 dagen het product in huis en betaal ik dus 6 euro voor een pakket dat DHL door de brievenbus heeft gepropt. Ja, gepropt, want de doos zo groot, dat de DHL-bezorger de randen heeft moeten dubbelvouwen... terwijl er maar 1 babyshirt in het pakket zat. De bedrukking ziet er overigens wel goed uit, al zal ik de kwaliteit daarvan pas goed kunnen beoordelen na een x aantal wasbeurten. EDIT: Naar aanleiding van deze review zijn de teksten op de website bijgewerkt, dus ik heb mijn score aangepast omdat mijn feedback serieus is genomen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je feedback Matthijs. Fijn dat je tevreden bent met de bedrukking! We betreuren de verwarring rond de levering en gaan onze communicatie over verzendtijden en -methoden verbeteren. We nemen je opmerkingen over de verpakking serieus en zullen dit aanpakken om onze service te verbeteren. Als je nog vragen hebt of als we iets voor je kunnen doen, neem dan gerust contact op. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we hopen je in de toekomst beter van dienst te zijn.

10

Snelle levering - goede kwaliteit

Voor de tweede keer sportshirts besteld. Weerom uitstekend! Heldere website.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie beoordeling Michel! Veel plezier met je bestelling:).

8

Prima afgehandeld en dito kwaliteit!

Onze 5de bestelling, beter afgehandeld dan alle vorige! Fijn contact over kwaliteit en mogelijke uitzondering. Mooie pasvorm bij de hoogste kwaliteit lemon & Soda. Transfer mooi zwart en scherp geprint!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie review Menno! Veel plezier met je bestelling:).

9

Goed print

Goed quality

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie beoordeling Carlos! Veel plezier met je bestelling:).

3

Communicatie niet goed

Van meerdere T-shirts had ik aangegeven om de opdruk ‘vrij’ te drukken, dus zonder de achtergrondkleur. Zelfs in een mailwisseling daar nog extra op gewezen. Helaas, geen enkel shirt werd ‘vrij’ gedrukt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je feedback Bauke. Onze excuses voor het ongemak met de T-shirts. Onze collega Bianca neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om dit samen naar tevredenheid op te lossen. Klanttevredenheid staat voor ons op #1.

8

Prima

Accuraat

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie beoordeling Peter. Veel plezier met je bestelling:).

6

Verbaasd

Het bleek dat de afbeelding (ongetwijfeld door de wijze van productie) ervoor gezorgd had dat aan de binnenkant voorkant en achterkant van het t-shirt aan elkaar vast zat. Ik moest best wel wat kracht gebruiken om voor- en achterkant weer van elkaar los te krijgen. Ben benieuwd hoe de afbeelding zich gaat houden in de was. Ook vond ik het t-shirt kwalitatief wel heel erg dun.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dank je wel voor je review, Roy. Heel soms kan het voorkomen dat de bedrukking nog een beetje plakkerig is, maar meestal heeft dit geen invloed op de kwaliteit van de opdruk. Als dit na het wassen van het shirt toch een probleem blijkt te zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]. We hopen dat je volop kunt genieten van je bestelling!

8

mooie resultaten voor een schappelijke prijs

betrouwbare partner als het gaat om het laten drukken en uiteindelijk verkopen van zelf ontworpen kledingstukken... goede kwaliteit voor de juiste prijs ! artwithabyte,com

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie review! En natuurlijk heel veel plezier met je bestelling:).

9

werken en levering uitstekend

mooi op tijd gekregen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Francis, daar zijn we blij mee! En natuurlijk heel veel plezier met je bestelling:).

10

goede service

goede service en kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent:). Heel veel plezier met je bestelling!

6

Prima service, sportshirt niet voor sporterslijf maar voor iemand die nodig moet gaan sporten.

De service van Digitransfer was (weer) prima. De sportshirts die ik besteld had waren qua pasvorm niet echt voor sporters bedoeld, maar meer voor mensen die nodig moeten gaan sporten. Oftewel ze vallen erg wijd. Jammer, de shirts die ik vorig jaar voor mijn team had gekocht hadden een veel betere pasvorm.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review en heldere feedback Maarten! Afdeling inkoop is ingelicht.

10

Elke keer weer tevreden!

Al diverse kledingstukken laten bedrukken en steeds ontzettend tevreden over de kwaliteit! Zowel van de kleding, als van de bedrukking! Goede en snelle service ook. Dikke pluim!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent Silvia:). Heel veel plezier met je bestelling!

8

Snelle handelingen vanuit het bedrijf, goede service

Daar we enigzins haast hadden met de bedrukking van de trui, nam ik telefonisch contact op met het bedrijf. Ze waren ontzettend behulpzaam en productief en hebben er alles aan gedaan om de trui z.s.m. uit Duitsland te krijgen. Op tijd bedrukt en met spoedverzending verstuurd. DHL heeft er alleen een potje van gemaakt waardoor de trui uiteindelijk toch niet op tijd was. Is hier nog compensatie uit te krijgen? Gisteren pas de trui ontvangen, goede kwaliteit en mooi bedrukking. Hoor graag van u.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service Simone:). En v.w.b. compensatie voor de late levering dien je contact op te nemen met DHL.

6

Ene product top andere product slechte kwaliteit

Goede ervaring met Digitransfer en al vaker bedrukte producten hier besteld. Sommige producten, in onze ervaring de sportshirts/tanktops & hoodies, zijn echt van top kwaliteit en andere echt cheap. Zoals de joggingbroek, het trekkoort ging bij de tweede keer dragen al stuk.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review en feedback, deze is meteen doorgestuurd naar onze inkoopafdeling.

9

Uitstekende service

Digitrasfer gebruikt oede kwaliteit materialen en de opdruk is ook goed. Daarnaast leveren ze ook een goede service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent Rob:). En natuurlijk veel plezier met je bestelling!

4

Prima kwaliteit matige service

Twee shirts besteld die ik eigenlijk vóór woensdag nodig had maar uiterlijk zaterdag zou ook nog kunnen. De shirts zouden maandag geleverd worden. Door een foutje werd het iets later verzonden. Hierdoor zou het woensdag pas geleverd worden. Helaas kreeg ik bericht van DHL dat mijn adres, waar ik al 20 jaar woon, niet klopte en het pakketje retour afzender ging. Hierop heb ik contact gezocht met digitransfer. Nadat, na enige discussie, duidelijk werd dat mijn adres goed vermeld stond was de enige optie dat ik op vrijdag zodra het pakketje terug bij hem was naar Kampen zou rijden om daar het pakketje op te halen. Dit heeft mij twee uur werk gekost een hoop gedoe een totaal geen medeleven of meedenken in een andere oplossing vanuit Digitransfer. Volgende prints bestel ik niet hier.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wat vervelend om te horen dat je bestelling te laat was Daan. Helaas hebben wij geen invloed op de services van DHL. Waar wij wel invloed op hebben zijn onze interne processen en die proberen we continue te verbeteren.

Bedrijfsgegevens

Gildestraat 17

8263 AH Kampen

183820210

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.