Gewoon goed en snel

Makkelijke site om gepersonaliseerde t-shirt te maken. Snelle en goede levering van het product.

Deze keer wel tevreden!

Eerlijk is eerlijk; heb net order xxxxxx binnen en ik ben super tevreden! Mooie scherpe afdruk en mooie kwaliteit van het shirt zelf van Lemon & Soda. Bredere zoom aan de onderkant en voelt luxer aan als mijn vorige bestelling met een Gildan shirt. Lemon & Soda valt iets kleiner uit dan Gildan-shirt maar past nog net.

top shirts, met een top service!

De kwaliteit en de pasvorm van de shirts waren verrassend goed, net als de pasvorm. Tevens hadden ze nog gebeld om te dubbel checken of het logo in orde was. Enige minpuntje was dat we zelf het logo om moesten zetten naar een vector bestand.

Snelle levering & goede shirts

Makkelijk en snel je eigen shirt bedrukken. Het shirt is een koker, dus kan wat krap aan de borst zijn, houd daar rekening mee. Opdruk is helaas na één keer wassen al wat gescheurd en gebrokkeld... Dat is wel jammer, aangezien ik de wasvoorschriften wel netjes gevolgd heb.

Perfecte service,geen onaangename verassingen, kwaliteitsproduct

Altijd feest als ‘t pakje van digitransfer is langsgeweest

prettig, snel en volgens afspraak

Goede prijs / kwaliteit verhouding en alles volgens afspraak

Zeer goede klantenservice !

De kwaliteit van de de gecompliceerde print zeer goed. Klein foutje bij de tweede bestelling, maar dit is zeer snel en naar volle tevredenheid hersteld.

Precies zoals verwacht

was prima. shirts e.d. vallen klein. Tip: bestel geen M als je 180 bent en mager.

Printkwaliteit op t shirt viel wat tegen, wel snel

Goede levertijd Kwaliteit print viel tegen Plastic film lijkt te weinig op de stof van het t shirt Lijkt dan ook geen bedrukking, maar beplakking

Heel goed....

Bestelling is makkelijk, kwaliteit is goed.

Behulpzaam personeel

In eerste instantie is het niet helemaal goed gegaan met mijn bestelling. Daar is snel op gereageerd en de medewerkers hebben hun best gedaan om het op te lossen. Nu is het resultaat helemaal zoals ik wilde!

Behulpzaam personeel

Pluspunten

werken precies en de prijs/kwaliteitverhouding is fantastisch!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

In 1e instantie was de afbeelding niet juist, maar na 1 telefoontje is het perfect opgelost. En heel vriendelijk aan de telefoon. Top.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Staan direct voor je klaar bij een eventuele probleem, mijn pakketje was zoek, gebeld en ze gingen direct aan de slag en als het niet mocht lukken zou er en nieuwe zending gestuurd worden, top!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Na mijn bestelling gaf ik aan het shirt graag zo snel mogelijk te willen ontvangen omdat wij een feest hadden waarvoor we het wilde hebben. Meteen persoonlijk antwoord dat ze hun best gingen doen. En een paar dagen later zat het al in de brievenbus, super snel! Heel erg fijn dat een internet bedrijf zo persoonlijk reageerde.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Alles was piekfijn in orde!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Tanktop is mooi bedrukt en het werd op tijd geleverd, ondanks de drukte voor vaderdag.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Top shirtjes, bedrukking ook zeker in orde! Ziet er qua kleuren ook uit zoals op de site