Tevreden over het product

Weinig op aan te merken. Alles ziet eruit zoals gehoopt.

Warm aanbevolen!

Zowel de kwaliteit van de bedrukking als de kleding ervaar ik als zeer goed. Ik heb inmiddels drie T-shirts en een polosweater laten bedrukken. Digitransfer is zeker mijn eerste keuze voor toekomstige bedrukkingen.

Bedrukking laat los

Na een eerste bestelling laat ook bij een teeede bestelling de bedrukking los.

Uitstekende kwaliteit dankzij geduldige en professionele service

Dankzij jullie professionele adviezen en jullie geduld - ik heb vele vragen gesteld! - heb ik nu een prachtige foto aan de muur hangen, gemaakt met mijn iPhone maar toch haarscherp!

Perfecte kwaliteit, snel geleverd!

Geweldig resultaat en ook nog een prima pasvorm voor een nette prijs! Echt een aanrader!

Snelle levering , uitstekende service

We hadden dringend wat nodig voor onze jaarlijkse feest , contactpersoon was zeer vriendelijk en heeft ervoor gezorgd dat alles op tijd binnen was ! Bedankt!

Goede informatievoorziening goede drukkwaliteit. Precies wat ik wilde.

Goede informatievoorziening goede drukkwaliteit. Precies wat ik wilde.

Gewoon goede service

Het is een mooi overzichtelijke website en snelle levring

Top service!

1 t-shirt met mijn eigen logo besteld zonder problemen. Helemaal naar het wens. Bedankt Digitransfer.

geweldig goed

perfecte levering , zeer goed gedaan naar onze wensen een aanrader

Goeie ervaringen mee top

Precies zoals gehoopt en verwacht

Precies zoals gehoopt en verwacht. Goede kwaliteit en snelle levering

Heel blij met mijn vest met bedrukking van mijn honden en mijn kennelnaam er op Super geworden.

Een mooi vest laten bedrukken. Heel mooi geworden ben er super blij mee. Snelle verzending is wel een beetje verkeert gelopen door de postNL Maar uiteindelijk weer goed gekomen, telefonie's contact gehad met Digitransfer ik werd super goed geholpen Goede prijs/ goede kwaliteit. Mooie bedrukking echt om aan iedereen aan te raden om daar een bestelling te plaatsen.

Kwaliteit en snelheid!

Goeie kwaliteit in zowel shirt als opdruk.

Mooie bedrukking en vrij snel bezorgd!!

Tweede keer dat ik bij jullie besteld heb. Zeer tevreden.. Mooie tshirts en goede bedrukking! Bedankt weer 👍

Goede T-shirt ,prachtig bedrukt,is nu de 8ste maal,ben tevreden.

Mooi bedrukt en body fit

T-shirt voelt als gegoten. Bedrukking ziet er ook goed uit. Kan nog niet oordelen over de duurzaamheid vandaar een 8.

Fantastisch bedrijf met fantastische mensen.

Prachtige kwaliteit shirts, bijzonder attent en hulpvaardig, heerlijk om mee te werken.

Fantastisch!

Eerst een lege doos ontvangen... Doos retour gedaan. Heb gebeld. Vriendelijk behandeld, ik ging een mail sturen en zij kijken naar postNL. Ik mail gestuurd. 2,5 week later: nog niks. De telefoon openingstijden maken het niet ideaal. 35 euro in de prullenbak, en ik geen shirt. Na een wake-up call (3 weken na bestelling, 2 weken na binnenkomst van de lege doos) heb ik met spoed (binnen 2 dagen, zonder extra kosten) alsnog mijn T-shirt gekregen! Hij is geweldig. Prachtige kwaliteit, De service was uitstekend! wel alleen jammer dat de telefoonmederwerkers goede en gezonde werktijden aanhouden waardoor na werk/school bellen soms lastig is. Verder hoop ik maar dat iemand op postNL billenkoek heeft ontvangen en geniet van mijn T-shirt, Aan Digitransfer heeft het in iedergeval niet gelegen, zij zijn geweldig!

Professioneel en zeer klantgericht.

Ik beschouw mijn ervaring met Digitransfer als zeer positief. De afbeeldingen die ik op mijn hoodie gedrukt wilde hebben, kwamen zo van het internet. Dit bleek niet van de juiste kwaliteit te zijn, om het op de sweater af te drukken. Er is hierover telefonisch contact met mij opgenomen en hierin heb ik één en ander uitgelegd. Dit is goed vertaald en nu ben ik in het bezit van een unieke hoodie, met de perfecte opdruk!

Snel, goeie kwaliteit

Heb een t-shirt besteld met opdruk, een .png met transparante achtergrond. Aangezien ik deze donderdag nodig had, had ik gebeld om te vragen of ik het zou mogen ophalen. Ik zou teruggebeld worden en dat gebeurde: ik kon het shirt donderdagmiddag ophalen. De bedrukking is perfect! Gelukkig weten ze om te gaan met transparantie in een .png.

snelle service, goede kwaliteit!

Alles volgens afspraak

Kindersportshirts met opdruk besteld. Alles netjes op tijd ontvangen.

Echt een aanrader!

Top kwaliteit shirt en top kwaliteit druk. Nog een advies: vermeld bij het organic shirt op de website dat het niet alleen gaat om biologisch katoen, maar ook om een GOTS-gecertificeerd shirt, waarbij de goede werkomstandigheden van de textielmakers gegarandeerd zijn. Ook het Fair Wear-keurmerk zou op de site vermeld mogen worden.

Levering groep volgens planning. Zeer netjes verzorgd allemaal. Ik had 1 shirt besteld voor een speciale gelegenheid en ook dat was geen probleem.