Prima kwaliteit

Kleuren een tikkie vaal helaas. Op mijn ips scherm niet. Ach. Kwaliteit is wel goed

Bedankt voor je beoordeling inclusief feedback Angelo! En natuurlijk heel veel plezier met je bestelling:).

Mijn ervaring is goed. Goeie keuze geweest. Aanrader..

Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent Jack:). Heel veel plezier met je bestelling!

Kwaliteit is super maar de service kan veel beter.

Twee maal een bestelling geplaatst en twee maal liep er iets fout. In plaats van 5 dagen kon ik bijna een maand wachten op mijn kledij. Na zelf te mailen werd het wel opgelost. Kwaliteit van de kledij is wel uitstekend.

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de bedrukte kleding. En natuurlijk bedankt voor de feedback, deze gaan we zeker intern bespreken. Veel plezier met je aankoop!

heel goede ervaring

heel fijne ervaring goede kwaliteit en snelle levering

Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je ervaring met Digitransfer.com. Heel veel plezier met je aankoop!

ze staan voor kwaliteit

Mijn ervaring is dat ze uiteindelijk een goed product leveren. Als je vooraf nog de wensen meldt heeft succes een kans van 95%. Kortom zeer tevreden met de geleverde poloshirts

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de bedrukte polo's Willem. Heel veel plezier ermee:).

Shirts zijn mooi geworden

Mooie bedrukking en goede prijs

Bedankt voor dit mooie cijfer Jorden! En natuurlijk heel veel plezier met de bedrukte shirts:).

Uitmuntende kwaliteit

De bestelde shirts met ons verenigingslogo erop, waren precies zoals ik ze had voorgesteld!

Bedankt voor deze mooie beoordeling Xavier! Veel plezier met je bestelling:).

Duurt lang voor de bestelling komt

Jarenlang er besteld. Website is nu vernieuwd. Logo moet elke keet weer opnieuw geupload. Bij elk item. Heel vervelend. Wordt verwezen naar echt zelf meten. Ivm afwijkende maten. We hebben daarom dit keer alles opgemeten. Buiten dat het veel werk was. Is nu vrijwel alles te klein en te krap. 200,- armer. Aangezien het om logo erop gaat, is terug sturen geen optie. Zonde vt geld. Zonde vd tijd. Nog niks bruiksbaars. 2 items passen. De rest niet. Te pijzig tov de kwaliteit/levering. Jammer....

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je feedback te delen Anke. De genoemde punten nemen we zeker mee in de 2.0 versie van onze producteditor.

Altijd goede kwaliteit en snelle levering. Bieden alle mogelijkheden om je persoonlijke ontwerp tot leven te laten komen op je kleding. Heb hier al vaak besteld en ga dat zeker weer doen!

Bedankt voor deze mooie beoordeling Ingrid! Veel plezier met je bestelling:).

Fijne service en top kwaliteit producten!

Ik heb al vaker producten met mijn eigen ontwerp bedrukking besteld bij digitransfer en telkens weer ben ik tevreden.

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent:). Veel plezier met je bestelling!

Goede kwaliteit en persoonlijk contact

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Frits! Veel plezier met je bestelling:).

Voldeed precies aan mijn verwachtingen!

Voldeed precies aan mijn verwachtingen

Wat fijn om te horen dat we precies voldeden aan je verwachtingen:). Veel plezier met je bestelling.

Snel en eenvoudig een hoodie besteld in de app en binnen de beloofde tijd bezorgd gekregen. Kwaliteit van de hoodie is erg mooi en bedrukking zit er goed op ook na 2 wasbeurten. Aanrader!

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Mark:). Veel plezier met de bedrukte hoodie!

Ja ja ja fantastisch

Ga zo door

Bedankt voor dit mooie cijfer! Veel plezier met je bestelling:).

kwaliteit is top

Het is van te voren niet goed te zien hoe een print op het t-shirt komt. Dit kan voor een (onaangename) verrassing zorgen als bestelde t-shirts ontvangen worden.

Bedankt voor je duidelijke feedback Michiel! Veel plezier met je bestelling:).

The best printing quality

I always choose digitransfer because their printing method retains the print forever and is never washed away. I had issues to get the new page to work, but it was a problem with a cookies extension on my browser

Thank you very much for this wonderful review Guido!

Perfect!

Snelle service, goede kwaliteit en zeer snelle levering

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling Bianca! Veel plezier met je bestelling:).

Snel geleverd en goed verpakt

Snel geleverd en goed verpakt

Bedankt voor deze prachtige beoordeling:). En natuurlijk veel plezier met de gepersonaliseerde producten!

Mooi polo snelle levering.

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling Henriette! En natuurlijk heel veel plezier met de bedrukte polo:).

Perfect als altijd

Ik laat al jaren mijn shirts bedrukken bij Digitransfer en heb geen enkele reden om ook maar een andere aanbieder te proberen. Goed product, en een goede service.

Hartelijk dank voor deze topscore Kees:). En natuurlijk heel veel plezier met de bedrukte kleding!

top drukkerij!

zeer goede service en mooi afgewerkte ontwerpen!

Dankjewel Ronald, we zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent!

Mooie nieuwe site

Fijne nieuwe webshop! En de geleverde shirts waren ook weer top

Goed om te horen Coen:). Veel plezier met de shirts!

Snelle verzending, prachtige bedrukking!

Snelle verzending, prachtige bedrukking!

Fijn dat de bedrukking in de smaak valt Manon!

Top kwaliteit

De mokken die ik bestelde waren precies zoals ik ze ontworpen had!

Goed om te horen dat de mokken bevallen Xan:)!

Uitstekende kwaliteit en precies zoals verwacht

De bedrukking op het T-shirt is heel mooi geworden en precies zoals ik het had aangeleverd. Het T-shirt zit ook nog eens heel fijn dus ik ben helemaal gelukkig!

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Nick:)!