Uitmuntende kwaliteit

De bestelde shirts met ons verenigingslogo erop, waren precies zoals ik ze had voorgesteld!

Bedankt voor deze mooie beoordeling Xavier! Veel plezier met je bestelling:).

Duurt lang voor de bestelling komt

Jarenlang er besteld. Website is nu vernieuwd. Logo moet elke keet weer opnieuw geupload. Bij elk item. Heel vervelend. Wordt verwezen naar echt zelf meten. Ivm afwijkende maten. We hebben daarom dit keer alles opgemeten. Buiten dat het veel werk was. Is nu vrijwel alles te klein en te krap. 200,- armer. Aangezien het om logo erop gaat, is terug sturen geen optie. Zonde vt geld. Zonde vd tijd. Nog niks bruiksbaars. 2 items passen. De rest niet. Te pijzig tov de kwaliteit/levering. Jammer....

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je feedback te delen Anke. De genoemde punten nemen we zeker mee in de 2.0 versie van onze producteditor.

Altijd goede kwaliteit en snelle levering. Bieden alle mogelijkheden om je persoonlijke ontwerp tot leven te laten komen op je kleding. Heb hier al vaak besteld en ga dat zeker weer doen!

Bedankt voor deze mooie beoordeling Ingrid! Veel plezier met je bestelling:).

Fijne service en top kwaliteit producten!

Ik heb al vaker producten met mijn eigen ontwerp bedrukking besteld bij digitransfer en telkens weer ben ik tevreden.

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent:). Veel plezier met je bestelling!

Goede kwaliteit en persoonlijk contact

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Frits! Veel plezier met je bestelling:).

Voldeed precies aan mijn verwachtingen!

Voldeed precies aan mijn verwachtingen

Wat fijn om te horen dat we precies voldeden aan je verwachtingen:). Veel plezier met je bestelling.

Snel en eenvoudig een hoodie besteld in de app en binnen de beloofde tijd bezorgd gekregen. Kwaliteit van de hoodie is erg mooi en bedrukking zit er goed op ook na 2 wasbeurten. Aanrader!

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Mark:). Veel plezier met de bedrukte hoodie!

Ja ja ja fantastisch

Ga zo door

Bedankt voor dit mooie cijfer! Veel plezier met je bestelling:).

kwaliteit is top

Het is van te voren niet goed te zien hoe een print op het t-shirt komt. Dit kan voor een (onaangename) verrassing zorgen als bestelde t-shirts ontvangen worden.

Bedankt voor je duidelijke feedback Michiel! Veel plezier met je bestelling:).

The best printing quality

I always choose digitransfer because their printing method retains the print forever and is never washed away. I had issues to get the new page to work, but it was a problem with a cookies extension on my browser

Thank you very much for this wonderful review Guido!

Perfect!

Snelle service, goede kwaliteit en zeer snelle levering

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling Bianca! Veel plezier met je bestelling:).

Snel geleverd en goed verpakt

Snel geleverd en goed verpakt

Bedankt voor deze prachtige beoordeling:). En natuurlijk veel plezier met de gepersonaliseerde producten!

Mooi polo snelle levering.

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling Henriette! En natuurlijk heel veel plezier met de bedrukte polo:).

Perfect als altijd

Ik laat al jaren mijn shirts bedrukken bij Digitransfer en heb geen enkele reden om ook maar een andere aanbieder te proberen. Goed product, en een goede service.

Hartelijk dank voor deze topscore Kees:). En natuurlijk heel veel plezier met de bedrukte kleding!

top drukkerij!

zeer goede service en mooi afgewerkte ontwerpen!

Dankjewel Ronald, we zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent!

Mooie nieuwe site

Fijne nieuwe webshop! En de geleverde shirts waren ook weer top

Goed om te horen Coen:). Veel plezier met de shirts!

Snelle verzending, prachtige bedrukking!

Snelle verzending, prachtige bedrukking!

Fijn dat de bedrukking in de smaak valt Manon!

Top kwaliteit

De mokken die ik bestelde waren precies zoals ik ze ontworpen had!

Goed om te horen dat de mokken bevallen Xan:)!

Uitstekende kwaliteit en precies zoals verwacht

De bedrukking op het T-shirt is heel mooi geworden en precies zoals ik het had aangeleverd. Het T-shirt zit ook nog eens heel fijn dus ik ben helemaal gelukkig!

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Nick:)!

Zeer comfortabel en goede kwaliteit

De hoodie met opdruk die ik heb ontvangen is ontzetten zacht en comfortabel. De maat is precies goed en de pasvorm is erg mooi. De kwaliteit van de bedrukking is bijzonder goed, erg professioneel. De bedrukking is erg stevig, rekt mee met de beweging van de trui en scheurt niet. Ik ben zeer tevreden met het product en raad het aan iedereen aan!

Heel leuk om te horen dat je zo tevreden bent Maryse:)!

Slechte service. Pakket op 3 juni besteld en nog steeds niet ontvangen.

Slechte service. Pakket op 3 juni besteld en nog steeds niet ontvangen. Dat is niet meer van deze tijd. Track & Trace geeft ook geen uitsluitsel wanneer ik het pakket zal ontvangen. Bijna vaderdag, daarna heb ik het pakket niet meer nodig.

Dag Hetty, Wij hebben uw bestelling zoals we op onze website beloven binnen 5 werkdagen geproduceerd én verzonden. Op de service van PostNL hebben wij helaas géén invloed. We begrijpen van PostNL dat vandaag (15 juni) alle vertraagde bestellingen worden bezorgd. Precies op tijd voor Vaderdag:). Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn om uw review aan te passen wanneer het pakketje binnen is? Groeten, Mark

Goed drukwerk, mooie fairtrade shirts, maar een onvoldoende voor de online editor

Twee shirts ontworpen en besteld. De afbeelding aangeleverd op 17 centimeter breedte, maar deze is afgedrukt op 25 centimeter breedte. Veel te groot dus. Blijkbaar vergroot de online editor het bestand uit. En ik had op het scherm moeten zien dat de afbeelding groter op het shirt staat dan dat ik het heb aangeleverd. Maar nergens bij de editor staan afmetingen, dus het is gewoon gokwerk. Hiervoor heb ik een kortingscode ontvangen. Bij het tweede shirt had ik de afbeelding bovenaan geplaatst, maar deze is in het midden van het shirt afgedrukt. Dit is gelukkig opgelost door DigiTransfer, want het shirt wordt opnieuw afgedrukt. Maar ik vind het jammer dat dit een extra shirt kost. Met een betere online editor zou dit wellicht ook te voorkomen zijn.

Hoi René, bedankt voor je review én duidelijke feedback. Dit nemen we zeker mee voor versie 2.0 van de producteditor.

Supermooie shirts ontvangen met m'n kat erop!

Zowel de bedrukking als het Stanley/Stella shirt zijn van hele goede kwaliteit.

Geweldig om te horen! Veel plezier met je bedrukte shirts:).

Supermooie bedrukking

10 polo's besteld voor een teamweekend. Goede kwaliteit, mooie bedrukking en fijn draagcomfort.

Waardeloze service

3 polo's besteld voor mijn BHV instructeurs, logo op de borst en tekst op de rug. Ik vraag om een proefdruk over de mail, ziet er keurig uit. Ik bestel de polo's, blijken de logo's cm's groter te zijn als op de proefdruk. Ik leg er een eerder bestelde polo naast, verschil is enorm. Echter, de discussie is bij voorbaat al gesloten, want op de proefdruk staat dat de breedte van het logo 10cm is. Dit is niet conform de proefdruk, de vorige polo is precies goed, ook conform proefdruk, en daar is het logo 8 cm breed. Ik was mij er niet van bewust dat ik, als ik een juiste proefdruk krijg, dan nog met de duimstok rond moet om te kijken of de maatvoering van de proefdruk wel klopt. Gewoon zoals het plaatje, hoe lastig kan het zijn? Hoe dan ook, geen klantenbinding, niet meedenken, gewoon €120 door het putje gespoeld. Waarvoor dank.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.