Prima persoonlijke service!

Digitransfer levert een goed product tegen een redelijke prijs. Daarbij is ook voor kleinere bestellingen aandacht voor persoonlijke wensen. Klasse!

Snelle en Juiste levering

Bestelling is afgeleverd volgens aanvraag Wordt goed op de hoogte gehouden over de vorderingen van de bestelling Product lag volgens afspraak klaar op locatie Gorinchem

Tijdige levering en goede kwaliteit

Super handig en kwalitatief goed

Gemakkelijk te ontwerpen. Voor vragen zijn ze goed bereikbaar. Al meerdere malen iets besteld.

super mooi product, makkelijk te ontwerpen

super mooi product, makkelijk te ontwerpen

Mooie kwaliteit trui en prima service

Bij de eerste trui die ik heb ontvangen waren in verhouding de mouwen tekort t.o.v de trui. Heb contact opgenomen met de klantenservice en die bood aan om een nieuwe toe te sturen....En mijn zoon is er super blij mee, krijgt veel complimenten over de trui met zijn eigen ontwerp..

De bedrukkingen waren uitstekend. Het kwaliteit van de sportpolo's is prima. En eindelijk de XXL polo's! Die mogen jullie wat meer in voorraad nemen, als enig puntje van aandacht! ;)

Goede kwaliteit en mooie drukking

De tshirt zijn echt van zware en goede kwaliteit. Helaas was bij mijn eerste drukking één quote-teken weggevallen. Gelukkig is dit kostenloos opgelost en de nieuwe drukking is echt helemaal gaaf!

Geweldige service

Bedankt voor de snelle service

Ondanks de vakantie tijd, konden we snel nog even een bestelling plaatsen en regelen.

Ik kwam de site tegen bij advertentie en ik klikte er op. Ik had meteen een goede indruk ik heb een shirt besteld met mijn eigen ontwerp. Ik kreeg hem een paar dagen later binnen en het zag er goed uit! Mooie bedrukking! Een aanrader! Ik ga in de toekomst nog zeker wat bestellen

Super kwaliteit voor weinig geld

Prima service, duidelijk online te regelen. Blijft goed na het wassen

Goede service!

Goede website, en snelle levering. De grootte van de logo’s was niet helemaal zoals ik had ingevoerd op de website. Dit heb ik laten weten, en kreeg keurig nieuwe shirts met de goede grootte logo’s. Een tip die ik kreeg om de grootte van de logo’s (als dat belangrijk is) in het opmerkingenveld te plaatsen.

Mooi resultaat op vest van goede kwaliteit

Ik ontving een vest van een goede kaliteit met een mooi tekstresultaat. Het was lastig om op de website de tekst, verdeeld over twee tekstvakken, in de juiste grootte in de juist kleur en lettertype te voeren.

Makkelijke site waar je zelf je product kunt ontwerpen. Snelle en goede service.

Goede service en goede kwaliteit

Kookschort met bedrukking besteld en ondanks mijn twijfels of het goed gedrukt zou worden is het mooier geworden dan ik dacht. Ook de kwaliteit van het kookschort is zeker goed. Nu hoef ik niet meer op te passen met knoeien maar moet ik alleen nog leren koken.

Tevreden over kwaliteit, maar het t-shirt model is niet wat ik had verwacht.

Ik dacht dat ik een oversized t-shirt had besteld (zo leek het voor mij op de foto), maar het bleek eenl losse crop-top te zijn. Tip: plaats een foto met een mens, dan zijn de proporties duidelijk. Over de kwaliteit van de afdruk ben ik zeer tevreden.

Mooi kwaliteit shirts en prima opdruk

De wijze van bestellen is zeer klantvriendelijk. Het uiteindelijke resultaat zeer fraai. De logo's zien er goed uit en de shirts en plo zijn van goede kwaliteit. Toch een ruime 7 omdat de maatvoering wat mij betreft te beperkt is. Het zou goed zijn om ook grotere maten aan het assortiment toe te voegen.

Geweldig !!!

Prima producten en dienst!

Gewoon goed en snel

Makkelijke site om gepersonaliseerde t-shirt te maken. Snelle en goede levering van het product.

Deze keer wel tevreden!

Eerlijk is eerlijk; heb net order xxxxxx binnen en ik ben super tevreden! Mooie scherpe afdruk en mooie kwaliteit van het shirt zelf van Lemon & Soda. Bredere zoom aan de onderkant en voelt luxer aan als mijn vorige bestelling met een Gildan shirt. Lemon & Soda valt iets kleiner uit dan Gildan-shirt maar past nog net.

top shirts, met een top service!

De kwaliteit en de pasvorm van de shirts waren verrassend goed, net als de pasvorm. Tevens hadden ze nog gebeld om te dubbel checken of het logo in orde was. Enige minpuntje was dat we zelf het logo om moesten zetten naar een vector bestand.

Snelle levering & goede shirts

Makkelijk en snel je eigen shirt bedrukken. Het shirt is een koker, dus kan wat krap aan de borst zijn, houd daar rekening mee. Opdruk is helaas na één keer wassen al wat gescheurd en gebrokkeld... Dat is wel jammer, aangezien ik de wasvoorschriften wel netjes gevolgd heb.

Perfecte service,geen onaangename verassingen, kwaliteitsproduct

Altijd feest als ‘t pakje van digitransfer is langsgeweest