Zeer comfortabel en goede kwaliteit

De hoodie met opdruk die ik heb ontvangen is ontzetten zacht en comfortabel. De maat is precies goed en de pasvorm is erg mooi. De kwaliteit van de bedrukking is bijzonder goed, erg professioneel. De bedrukking is erg stevig, rekt mee met de beweging van de trui en scheurt niet. Ik ben zeer tevreden met het product en raad het aan iedereen aan!

Heel leuk om te horen dat je zo tevreden bent Maryse:)!

Slechte service. Pakket op 3 juni besteld en nog steeds niet ontvangen.

Slechte service. Pakket op 3 juni besteld en nog steeds niet ontvangen. Dat is niet meer van deze tijd. Track & Trace geeft ook geen uitsluitsel wanneer ik het pakket zal ontvangen. Bijna vaderdag, daarna heb ik het pakket niet meer nodig.

Dag Hetty, Wij hebben uw bestelling zoals we op onze website beloven binnen 5 werkdagen geproduceerd én verzonden. Op de service van PostNL hebben wij helaas géén invloed. We begrijpen van PostNL dat vandaag (15 juni) alle vertraagde bestellingen worden bezorgd. Precies op tijd voor Vaderdag:). Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn om uw review aan te passen wanneer het pakketje binnen is? Groeten, Mark

Goed drukwerk, mooie fairtrade shirts, maar een onvoldoende voor de online editor

Twee shirts ontworpen en besteld. De afbeelding aangeleverd op 17 centimeter breedte, maar deze is afgedrukt op 25 centimeter breedte. Veel te groot dus. Blijkbaar vergroot de online editor het bestand uit. En ik had op het scherm moeten zien dat de afbeelding groter op het shirt staat dan dat ik het heb aangeleverd. Maar nergens bij de editor staan afmetingen, dus het is gewoon gokwerk. Hiervoor heb ik een kortingscode ontvangen. Bij het tweede shirt had ik de afbeelding bovenaan geplaatst, maar deze is in het midden van het shirt afgedrukt. Dit is gelukkig opgelost door DigiTransfer, want het shirt wordt opnieuw afgedrukt. Maar ik vind het jammer dat dit een extra shirt kost. Met een betere online editor zou dit wellicht ook te voorkomen zijn.

Hoi René, bedankt voor je review én duidelijke feedback. Dit nemen we zeker mee voor versie 2.0 van de producteditor.

Supermooie shirts ontvangen met m'n kat erop!

Zowel de bedrukking als het Stanley/Stella shirt zijn van hele goede kwaliteit.

Geweldig om te horen! Veel plezier met je bedrukte shirts:).

Supermooie bedrukking

10 polo's besteld voor een teamweekend. Goede kwaliteit, mooie bedrukking en fijn draagcomfort.

Waardeloze service

3 polo's besteld voor mijn BHV instructeurs, logo op de borst en tekst op de rug. Ik vraag om een proefdruk over de mail, ziet er keurig uit. Ik bestel de polo's, blijken de logo's cm's groter te zijn als op de proefdruk. Ik leg er een eerder bestelde polo naast, verschil is enorm. Echter, de discussie is bij voorbaat al gesloten, want op de proefdruk staat dat de breedte van het logo 10cm is. Dit is niet conform de proefdruk, de vorige polo is precies goed, ook conform proefdruk, en daar is het logo 8 cm breed. Ik was mij er niet van bewust dat ik, als ik een juiste proefdruk krijg, dan nog met de duimstok rond moet om te kijken of de maatvoering van de proefdruk wel klopt. Gewoon zoals het plaatje, hoe lastig kan het zijn? Hoe dan ook, geen klantenbinding, niet meedenken, gewoon €120 door het putje gespoeld. Waarvoor dank.

Erg tevreden. Perfekt kwaliteit tshirt is mooi gemakt, service en communikatie ook top

Zeer goede service

De eerste trui is geleverd met een vlek. Dat kan gebeuren natuurlijk. Na goed contact hebben we een nieuwe trui mogen ontvangen welke wel mooi is. De communicatie is netjes en oplossingsgericht. Fijn bedrijf waar ik zeker nog eens terug zal komen!

Uitstekende kwaliteit en prettige site

Enige tijd geleden hier een vest besteld en laten bedrukken. De site geeft je ontzettend veel overzichtelijke mogelijkheden qua bedrukking, ook kan je zelf foto's uploaden. Na levering nog steeds zeer tevreden in het bijzonder natuurlijk de drukkwaliteit. Ik zou deze winkel aanbevelen bij vrienden!

Probleem snel opgelost

Twee jasjes besteld waarvan de opdruk op de mouwen ondersteboven stond. Zonder gedoe werden gewoon twee nieuwe jasjes besteld, waarvan ik ook nog voor een jasje een maatwijziging heb doorgegeven. Ik bood aan om daarvoor ter betalen maar daar wilde men niets van weten ! Ze bestaan dus nog echt, de echte klantgerichte ondernemers! Volgende bestelling absoluut weer hier !

Mijn bestelling was er binnen de 5 dagen zoals vermeld. Mijn t-shirt vind ik echt geweldig! Heel mooi gedrukt en helemaal zoals ik had gevraagd. Ik raad het zeker aan.

Matig

2 polo's als test besteld voor €46,90. Goede kwaliteit polo. Helaas een sticker opdruk die na 4 keer wassen al los laat. Kan er nu helaas niks meer mee. Ga hier dus niet mijn merchandise bestellen. Geen idee of dit mijn schuld is of van het bedrijf, maar de sticker opdruk en even persen zou verboden moeten worden. 100% troep.

Ontevreden

De afdruk van de foto en de tekst op het door hun geleverde T-shirt komt totaal niet overeen met zoals ik het online besteld en gelay-out had via hun website. De tekst was vele vele malen kleiner en op een andere lokatie dan ik aangegeven had. De kwaliteit van de fotoafdruk zelf vind ik goed.

Goede kwaliteit

De shirts werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Bij een volgende gelegenheid kom ik zeker hier terug.

Super mooi gedrukt

Ik ben heel blij met mijn mooie mowgli trui

Goed product maar late bezorging

Mooie trui en netjes gedrukt Maar met de spoedbezorging a €25 Was de trui te laat Op de dag dat hij bezorgd zou worden, Heb ik zelf gebeld naar klantenservice ‘Oh.... die is nog niet verzonden’ ‘U ontvangt hem morgen’ ‘We zullen de bezorgkosten terugstorten’ Maar ondertussen was mijn kado wel te laat En hadden ze uit zichzelf niets laten horen

Prima levertijd redelijke prijs en goede kwaliteit.

Niks op aan te merken.

Erg snelle levering, exact als verzocht! Klein drukfoutje werd super snel en erg netjes opgelost.. Kleding is van mooie kwaliteit!

Goede kwaliteit en snelle levering

Het door mij bestelde gedrukte shirt ziet er goed uit en zit heerlijk. In tegenstelling tot andere bedrijven zitten de t-shirts hier goed de maat is dus de maat die je normaal hebt

Snelle service en goede kwaliteit

Zoals boven geschreven

Heel goede service

Ik heb het t-shirt mooi bedrukt en binnen de afgesproken tijd ontvangen

Mooie kwaliteit, ziet er heel professioneel uit.

Zeer goed!

Zeer zeer goede kwaliteit en service!

De print van het t-shirt dat ik ontving was nogal slecht van kwaliteit. Hierover heb ik gemaild en heb ik verzoek gekregen het shirt terug te sturen. Wat ik daarvoor in de plaats heb gekregen was boven verwachting mooi!!! Wauw! Geweldige service! En gelukkig net op tijd voor pakjesavond 🥰

Snel en degelijk

Binnen de week mijn trui ontvangen , juiste kleur en design , algemeen tevreden

Heel positief

Super fijn dat gewoon 1 shirtje kunt laten bedrukken. Mijn zoon was erg blij met zijn shirt met zijn naam erop.