Snel en netjes

Binnen enkele dagen met een mooie print

Pakket 4 weken terug besteld nog niet gekregen

Ik heb mijn pakket 2 bedrukte t shirts 4 weken terug besteld nog steeds niks geleverd

aangename ervaring om bij jullie kleding te laten bedrukken

mooi bedrukt, transparante communicatie over levering, zeer goede servie

nette shirt

Mooie drukkwaliteit. Shirt is wat stugger van stof, maar ziet er goed uit.

Kwaliteit van product is helemaal prima, en ook precies zoals het op mijn scherm stond. Kreeg helaas geen bestelbevestiging, maar kreeg heel snel een reactie op mijn vraag via de mail, complimenten.

TOP!!!

Prima bedrukte sweaters.

Mooi product alleen langere levertijd dan vermeld

Trui was super. Opdruk was perfect. Alleen niet binnen 5 werkdagen geleverd zoals op de site staat . Pas na 7 werkdagen in huis. Jammer genoeg te laat voor het feest

Tevreden over het product

Weinig op aan te merken. Alles ziet eruit zoals gehoopt.

Warm aanbevolen!

Zowel de kwaliteit van de bedrukking als de kleding ervaar ik als zeer goed. Ik heb inmiddels drie T-shirts en een polosweater laten bedrukken. Digitransfer is zeker mijn eerste keuze voor toekomstige bedrukkingen.

Bedrukking laat los

Na een eerste bestelling laat ook bij een teeede bestelling de bedrukking los.

Uitstekende kwaliteit dankzij geduldige en professionele service

Dankzij jullie professionele adviezen en jullie geduld - ik heb vele vragen gesteld! - heb ik nu een prachtige foto aan de muur hangen, gemaakt met mijn iPhone maar toch haarscherp!

Perfecte kwaliteit, snel geleverd!

Geweldig resultaat en ook nog een prima pasvorm voor een nette prijs! Echt een aanrader!

Snelle levering , uitstekende service

We hadden dringend wat nodig voor onze jaarlijkse feest , contactpersoon was zeer vriendelijk en heeft ervoor gezorgd dat alles op tijd binnen was ! Bedankt!

Goede informatievoorziening goede drukkwaliteit. Precies wat ik wilde.

Goede informatievoorziening goede drukkwaliteit. Precies wat ik wilde.

Gewoon goede service

Het is een mooi overzichtelijke website en snelle levring

Bedrukking niet mooi geplaatst

Hardloop shirt is niet mooi glad gelegd bij bedrukken waardoor er kreukels in het shirt zitten. Jammer want print is verder wel mooi. Aanbevelen vind ik lastig want misschien had ik gewoon pech. En van de weinige sites waar je een enkel shirt kan bestellen en de prijs is héél voordelig.

Top service!

1 t-shirt met mijn eigen logo besteld zonder problemen. Helemaal naar het wens. Bedankt Digitransfer.

geweldig goed

perfecte levering , zeer goed gedaan naar onze wensen een aanrader

Goeie ervaringen mee top

Precies zoals gehoopt en verwacht

Precies zoals gehoopt en verwacht. Goede kwaliteit en snelle levering

Heel blij met mijn vest met bedrukking van mijn honden en mijn kennelnaam er op Super geworden.

Een mooi vest laten bedrukken. Heel mooi geworden ben er super blij mee. Snelle verzending is wel een beetje verkeert gelopen door de postNL Maar uiteindelijk weer goed gekomen, telefonie's contact gehad met Digitransfer ik werd super goed geholpen Goede prijs/ goede kwaliteit. Mooie bedrukking echt om aan iedereen aan te raden om daar een bestelling te plaatsen.

Kwaliteit en snelheid!

Goeie kwaliteit in zowel shirt als opdruk.

Mooie bedrukking en vrij snel bezorgd!!

Tweede keer dat ik bij jullie besteld heb. Zeer tevreden.. Mooie tshirts en goede bedrukking! Bedankt weer 👍

Goede T-shirt ,prachtig bedrukt,is nu de 8ste maal,ben tevreden.

Mooi bedrukt en body fit

T-shirt voelt als gegoten. Bedrukking ziet er ook goed uit. Kan nog niet oordelen over de duurzaamheid vandaar een 8.