Mooi bedrukt en body fit

T-shirt voelt als gegoten. Bedrukking ziet er ook goed uit. Kan nog niet oordelen over de duurzaamheid vandaar een 8.

Fantastisch bedrijf met fantastische mensen.

Prachtige kwaliteit shirts, bijzonder attent en hulpvaardig, heerlijk om mee te werken.

Fantastisch!

Eerst een lege doos ontvangen... Doos retour gedaan. Heb gebeld. Vriendelijk behandeld, ik ging een mail sturen en zij kijken naar postNL. Ik mail gestuurd. 2,5 week later: nog niks. De telefoon openingstijden maken het niet ideaal. 35 euro in de prullenbak, en ik geen shirt. Na een wake-up call (3 weken na bestelling, 2 weken na binnenkomst van de lege doos) heb ik met spoed (binnen 2 dagen, zonder extra kosten) alsnog mijn T-shirt gekregen! Hij is geweldig. Prachtige kwaliteit, De service was uitstekend! wel alleen jammer dat de telefoonmederwerkers goede en gezonde werktijden aanhouden waardoor na werk/school bellen soms lastig is. Verder hoop ik maar dat iemand op postNL billenkoek heeft ontvangen en geniet van mijn T-shirt, Aan Digitransfer heeft het in iedergeval niet gelegen, zij zijn geweldig!

Professioneel en zeer klantgericht.

Ik beschouw mijn ervaring met Digitransfer als zeer positief. De afbeeldingen die ik op mijn hoodie gedrukt wilde hebben, kwamen zo van het internet. Dit bleek niet van de juiste kwaliteit te zijn, om het op de sweater af te drukken. Er is hierover telefonisch contact met mij opgenomen en hierin heb ik één en ander uitgelegd. Dit is goed vertaald en nu ben ik in het bezit van een unieke hoodie, met de perfecte opdruk!

Snel, goeie kwaliteit

Heb een t-shirt besteld met opdruk, een .png met transparante achtergrond. Aangezien ik deze donderdag nodig had, had ik gebeld om te vragen of ik het zou mogen ophalen. Ik zou teruggebeld worden en dat gebeurde: ik kon het shirt donderdagmiddag ophalen. De bedrukking is perfect! Gelukkig weten ze om te gaan met transparantie in een .png.

top

snelle service, goede kwaliteit!

Precies wat ik in gedachten had!! Perfect!!

Ik werk als PT in de sport, Mijn logo staat mooi op de kleding, jullie hebben de achtergrond kleur van mijn logo zelf mooi eraf gehaald. En de kwaliteit van de kleding vind ik gewoon goed. Dus ja erg tevreden, zal zeker een volgende keer weer bestellen.

Alles volgens afspraak

Kindersportshirts met opdruk besteld. Alles netjes op tijd ontvangen.

Goede, mooie kwaliteit

Fijne, betaalbare shirts van een goede kwaliteit.

Geweldige kwaliteit, goede service, goed behandeld

Duidelijke website, online editor had soms wat moeite om eerder gemaakte instellingen te onthouden. Bedrukking van hoge kwaliteit, ik had enkel verwacht dat de controle van de bedrukking nog zou plaatsvinden. Het resultaat was daarom niet helemaal als verwacht, maar dit is nadien heel keurig opgelost! Goede prijzen en in kleine aantallen te bestellen. Top service!

Echt een aanrader!

Top kwaliteit shirt en top kwaliteit druk. Nog een advies: vermeld bij het organic shirt op de website dat het niet alleen gaat om biologisch katoen, maar ook om een GOTS-gecertificeerd shirt, waarbij de goede werkomstandigheden van de textielmakers gegarandeerd zijn. Ook het Fair Wear-keurmerk zou op de site vermeld mogen worden.

Levering groep volgens planning. Zeer netjes verzorgd allemaal. Ik had 1 shirt besteld voor een speciale gelegenheid en ook dat was geen probleem.

Ik heb een hardloopshirt laten bedrukken. Aan de voorkant een foto met, aan de achterkant tekst en twee plaatjes. Goed gelukt, snel geleverd. Verbeterpunten: opmaakprogrammaatje online werkt niet helemaal lekker. De kleur van de letters sprong steeds terug op zwart. Verder top!

Goede service, mooie kwaliteit

Vriendelijke behulpzame medewerkers, keurige opmaaktool, kundig personeel. De herenshirts vallen goed. De damesshirts ook, maar zijn een beetje aan de korte kant, waardoor het positiever inschatten van je confectiemaat geen aanrader is. Realistisch bestellen, dan zit je goed. Drukwerk is erg netjes opgeleverd.

Goede service!

Herenshirts besteld. Wilde in dezelfde kleur en van hetzelfde materiaal damesshirts. Op de site was dit niet beschikbaar, maar alsnog was er van alles mogelijk na contact met de klantenservice. Er is vervolgens alles aan gedaan om de levering op tijd binnen te laten zijn. Tip, plaats alles wat beschikbaar is op de webshop.

Mooie shirts voor mooie prijs!

Mooie geel-blauwe print aangeleverd voor op geel shirt. Bijzonder goed afgedrukt op het shirt. Helaas niet al te grote shirts al is het XXL.

Uitstekende kwaliteit!

Ik heb voor mijn afdeling al vaker shirtjes besteld, de kwaliteit van de shirtjes, en nog belangrijker, de bedrukking is uitstekend! Ook na veelvuldig wassen slijten of krimpen de shirtjes niet en prijkt ons logo nog trots! Ik zal zeker nog vaker bestellen.

gewoon prima

gebruiksvriendelijke site , makkelijk te bestellen .

Blij met mijn bedrukte t shirt

Een mooi t shirt laten bedrukken. Heel mooi geworden. Snelle verzending. Goede prijs/ kwaliteit.

Goede service maar niet perfect

Na het bestellen van het shirt werd ik gebeld ivm het ontwerp, zodat deze het best uit zou komen. Hierna kreeg ik een mail dat de produktie in gang gezet was. Helaas bleef het daarna even stil en was er geen zicht op de voortgang totdat het shirt enkele dagen later bezorgd werd. Wellicht is het mogelijk om aan te geven hoe lang dit proces zal duren. De print voldeed aan de verwachtingen en het was/strijk-advies dat bijgevoegd is heeft absoluut waarde.

Prima shirts, mooie bedrukking en vriendelijke medewerkers

Shirts met spoed besteld. Na de bevestiging van de order, die ik met iDeal, dus gelijk, betaald had, duurde het nog 16 uur tot de melding dat betaling was ontvangen en de order in behandeling was genomen. Dat kan beter en vooral sneller. Bij andere winkels krijg je die bevestiging binnen 5 minuten. Evenzogoed was het product prima; de bedrukking is mooi en de medewerkers die ik heb gesproken waren professioneel en vriendelijk.

Prima persoonlijke service!

Digitransfer levert een goed product tegen een redelijke prijs. Daarbij is ook voor kleinere bestellingen aandacht voor persoonlijke wensen. Klasse!

Snelle en Juiste levering

Bestelling is afgeleverd volgens aanvraag Wordt goed op de hoogte gehouden over de vorderingen van de bestelling Product lag volgens afspraak klaar op locatie Gorinchem

Tijdige levering en goede kwaliteit

Super handig en kwalitatief goed

Gemakkelijk te ontwerpen. Voor vragen zijn ze goed bereikbaar. Al meerdere malen iets besteld.

Gildestraat 17 8263 AH Kampen

183820210