Dik in orde!

Goed verpakt

Netje ontvangen.. posters erg goed verpakt waar anderen bedrijven nog wat van kunnen leren

Valt nogal klein ui

Bumperklever valt nogal klein uit en kleeft niet zo goed.

Makkelijke site , snelle levering

Goed, snelle levering en correct

Ik gebruik dr sticker als professioneel sinds 2013 en steeds tevreden

zeer behulpzaam en snel

Prettig, efficient en snel geholpen aan de telefoon en via de mail. Laatste probleempje met mijn ontwerp werd door de ontwerper voor me opgelost. 'Je hebt het binnen 10 minuten' zei hij en zo geschiedde. Stickers kwamen razendsnel aan en zijn mooi van kwaliteit. Keep up the good work, Dr!

Ging vlot en snel

Heb alles vlot gevonden ook om zelf te doen makkelijke bestelling en snelle levering

Prima service en kwaliteit!

Het was mijn eerste kennismaking met DrSticker. En het resultaat is uitstekend te noemen. Ik had een spoedopdracht. Deze is snel opgepakt en uitgevoerd en op het gevraagde tijdstip geleverd. Top!

Super snelle degelijke service

Super mooie klavers Zeer snel geleverd

zowel de levering als het plaatsen was prima

Plaatsing van de folie is snel en vakkundig gedaan.

Goede kwaliteit

Prima site en goed product. Duidelijke instructies. De site biedt de optie een proefdruk te krijgen. Mijn impliciete verwachting was dat ik dan ook direct dit in de mail krijg, maar dat duurde enkele dagen. Dat zou sneller moeten (al staat nergens hoe lang het proces met proefdruk duurt). Verder prima.

Goede en snelle service!

Na mailcontact gehad te hebben, heeft Dr sticker een mooie sticker voor ons ontworpen. Hier waren we gelijk tevreden mee en ook fijn dat zij de sticker voor ons ontworpen hebben en we dit niet zelf hoefden te doen. Daarna snelle service en altijd erg klantvriendelijk!

Prima telefonische service, prima stickers

Ik zocht specialistische stickers, dus belde ik. Samen kwamen we er uit en het resultaat is precies wat ik ervan verwachte, super!

sterk, degelijk, duidelijk

we kregen wat we vroegen... sterke, degelijke en duidelijke stickers

Stickers waren mooi, levering slecht

Mooie stickers, wel jammer dat de stickers in het verzendproces zoekgeraakt waren. Ik vond dat Dr.Sticker in het terugvinden daarvan veel proactiever had kunnen zijn.

Top Service!

Zeer goed geholpen geweest.

professionally

I recommend, website easy to use, good quality stickers, there was a small problem with the shipment, but it was quickly repaired, so I recommend 100%

snel en goed

makkelijke site om te bestellen en snel geleverd, een mooie sticker !

Superservice

Het maken van de sticker is eenvoudig en de verzending gaat snel. Helaas ontving ik een leeg pakketje (stickers waren eruit gevallen/gehaald) maar ook dit werd zeer professioneel opgelost!

Goede service, goede kwaliteit

Het is makkelijk om op de site te vinden wat je nodig hebt. Snelle levering van het product. En de stickers zijn van goede kwaliteit.

Goede oplossing en service

Snelle reactie en goede oplossing. Verzonden met GLS maar deze was door omstandigheden niet aangekomen. Daarna gemeld en alsnog de stickers snel thuis geleverd gekregen.

Snelle reactie en goede opvolging

Zeer snel gemaakt de sticker. Verzonden met GLS maar deze waar door omstandigheden niet bij mij thuis geraakt. Daarna gemeld en door hun snelle reactie en goed opvolging. GLS tweede maal aangeboden en afgeleverd.

Snelle levering. Goede kwaliteit. Helemaal top!

uitstekend

Lekker snel voor de juiste prijs