Prima kwaliteit snelle service

Mooie stickers prima kwaliteit snel geleverd

Mooie stickers, volgens mijn ontwerp geprint

De stickers zelf zijn prima, maar ik vond het verzenden lang duren. Bovendien ontving ik de doos met een enorme sigarettenlucht erin. Dat vond ik niet fris.

Betaalbare stickers, verzendkosten zijn alleen belachelijk hoog

Makkelijk en snel sticker maken naar je wens. Alleen de verzendkosten van 7 euro begrijp ik niet, 1 enkele sticker past makkelijk door de brievenbus. Betaal nu voor een groot pakket tot 10 kg ..?! Belachelijk

goede kwaliteit en goede service

Sticker bestelt met de mogelijkheid deze eerst te controleren. Bleek een foutje in te zitten. Daarna de aangepaste stickers ontvangen. Helemaal top!

Zeer slechte stickers

Heb een 20 tal stickers besteld voor 54 euro wat heel duur is via de onlinetool de afbeelingen waren volledig en scherp en buiten de snijlijn. ben de stickers gaan halen bij hun vestiging in Roosendaal, de stickers waren niet aan te zien de afbeelding was niet volledig op de gewenste maat 8x12 cm. Ook misten 10 stickers de volledige afbeelding met text, ook de kleur en glans was minder. Nadat ik mijn onvrede uite over de stickers werd mij verteld dat het niet op de snijlijn was en noem maar op, de onvriendelijke meneer vertelde me het te corrigeren als ik meer zou betalen. Heb de stickers betaald en hem verteld een andere drukker zal zoeken en heb ze thuis in de prullenbak gegooid. Onvriendelijke personeel en onbehulpzaam en amateuristisch kwa kwaliteit tegenover de klant.

Goede nette levering, wel 2x akkoord moeten geven op de proefdruk

zeer prettige ontvangst en info gelijk geregeld

deden percies wat ik wilde hebben.

Veel maar niet alles mogelijk

Ik wilde een serie stickers bestellen, maar de kleur van de achtergrond kan enkel op zicht. Dan lijkt het me logisch dat je een drukproef kan bestellen zonder dat je die aan de hoge eenheidsprijs moet betalen. Geen antwoord op specifieke vraag ....

Super aftersales

Makkelijk ontwerp en orderproces. Door toedoen van een lokale pakketbezorger (Portugal) is de eerste zending helaas misgelopen. Maar een supersnelle reactie van de bedrijfsleiding met het aanbod om de batch opnieuw te produceren en te verzenden (van NL naar PT) vind ik indrukwekkend. Chapeau, mij heb je.

Zeer snelle en vlotte service.

Het was zeer eenvoudig om een bestelling te plaatsen en ook de afhandeling (levering, facturatie) verliep zeer vlot.

super mooi en snel

Goed, mooi en snel

maken verwachting geheel waar

Precies wat gewenst is ook gekregen. Tooltje om het produkt "drukklaar" te maken is eenvoudig en klantvriendelijk. Tevreden en kom zeker weer terug

Prima en snelle service!

Razendsnel en gemakkelijk te bestellen

Voor een klant hebben wij stickers bij jullie besteld. Nadat ik prettig contact heb gehad met een van jullie medewerkers kon ik zelf erg gemakkelijk op de site de sticker ontwerpen en bestellen. Erg prettig aangezien wij vaak te maken hebben met sites waar het allemaal niet zo soepeltjes gaat en dit een hoop tijd kost! Thanks voor de goede service!!

Razendsnel en precies zoals ik ontwerp had aangeleverd

Instructies stonden simpel op de site. En ontwerpbestand was makkelijk aan te leveren. Helder wat er met de opdracht gebeurde. Ontvangstbevestiging met instructiefilmpje gaf aan wat je kon verwachten. Ik had razendsnel mijn stickers op de deurmat in een keurige enveloppe. Dr Sticker BEDANKT

Super Service

Snelle levering 100% tevreden.

Site prima

Pijlen wel prijzig. Bij staffel flink omlaag, dus te duur bij kleine hoeveelheid. Verzendkosten zijn hoog voor het pakket dat je krijgt. Kwaliteit van de pijlen zijn goed. Al een paar maanden in gebruik en liggen nog goed. Doordat een deel van het marmoleum vervangen wordt nieuwe pijlen nodig.

Snel en efficiënt !

De bestelling is snel en vlot verlopen. Stickers zijn zoals verwacht.

F A N T A S T I S C H

Our dreams come true, me happy, i love you dokter sticker xxx

Super snelle service, mooie stickers!

Werkbaarheid van sticker valt zeer tegen!

Ik heb 1000 kleine stickertjes (15mm x 15mm) besteld.... kwaliteit en snelheid van bezorging prima.. Alleen (misschien naïef) maar ik had niet verwacht dat deze allemaal los zouden zijn... ik dacht als het niet op een vel zit, dan is het op een rol....Of anderszins Dus dat viel al tegen. Maar wat in mijn ogen echt slecht is, is dat er geen ‘snede’ achter in het papier zit, zodat het echt een zeer grote klus is om deze allemaal los te halen om ze vervolgens op te kunnen plakken.

Tot het gaatje gaan zodat het goed wordt

Mijn ontwerp, gemaakt met de online tool, viel minimaal buiten de snijrand. Daarover is tweemaal gepoogd contact met mij op te nemen via email; deze heb ik niet gezien, waarschijnlijk omdat het automatisch in de spam-folder terecht is gekomen. In ieder geval ligt de fout aan mijn kant. In plaats van de bestelling de annuleren of hem 'dan maar zo' af te drukken, ben ik gebeld en is mijn voicemail ingesproken, waarna mij het probleem is uitgelegd. Dit alles over een bestelling van ~€25, niet een bedrag dat brood op tafel legt, omdat iemand kritisch heeft gekeken en heeft geconcludeerd dat dat zo niet de bedoeling kan zijn. Het formaat is meteen zo in dat gesprek, kostenloos, iets aangepast. Het probleem is niet zo groot, maar er waren meerdere kansen om een snellere oplossing te nemen, wat jullie medewerkers niet hebben gedaan. Heel erg bedankt! Deze bestelling betekent veel voor mij en is een kleine try-out voor een van mijn producten. Super klantenservice!

Ruim assortiment, goed doorzoekbaar en makkelijk te bestellen

Goed bedrijf, overzichtelijke en goed doorzoekbare website. Eenvoudig om een account aan te maken en te bestellen. Snelle levering.

Weet ik nog niet

Het bestelde product is nog niet geleverd

zeer envoudig menu en supersnelle levering

perfect