Goed en snel geleverd

Bestelling was ondanks de drukke periode een dag later in huis

goede site - goede en snelle afhandeling

alles duidelijk en op tijd binnen

Goede kwaliteit en service!

Onze bestelling was niet helemaal in orde. Dit heeft DRSticker direct en heel goed opgelost. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit en goede service! Daarnaast alles erg duidelijk op de website en heb je vragen, kan je goed bij ze terecht! Wij zullen zeker bij DRSticker blijven bestellen in de toekomst!

Supersnel!!

Mooie textielstickers met als doel 1, 5 m afstand

goede service en kwaliteit

Heel snel werd er telefonisch contact opgenomen over een bepaald lettertype dat bij Dr.Sticker niet bekend was, direct op kunnen lossen. Mooie kwaliteit stickers

Dr. Sticker is een aanrader.

Mijn eerste ervaring met Dr. Sticker is zeker positief en ik verwacht in de toekomst vaker zaken met hen te gaan doen. Snelle service en kwalitatief goede producten met een zeer snelle levering.

Super snelle service en goede kwaliteit

Fijn werken met Dr. Sticker. De service is erg sne en netjesl, de producten zijn van goede kwaliteit en ze maken praktisch alles wat we zelf bedenken/ontwerpen.

Prima werk geleverd

Prima samenwerking en net werk verricht.

goede kwaliteit, snelle levering

Perfect.

Perfect in alle omstandigheden. Mag wel niet duurder worden.

TOP !! SUPERSNELLE LEVERING !

Na kort contact via whatsapp, snel en correct geleverd! helemaal goed. Ga zo door !

van bestelling tot bezorging heel goed!

Zelf sticker ontworpen. Bestelling vlot en makkelijk. Goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Keurig verpakt binnengekregen. Stickers helemaal naar wens!

Supergoed in communicatie , levering en kwaliteit

Het online bestellen was vrij gemakkelijk. Na de eerste proefdruk had ik gebeld en die werd meteen aangepast naar mijn voorkeur. Snelle levering van hele mooie meerkleuren autosticker. Duidelijke handleiding erbij. Duurzaamheid moet nog blijken. Ben zeer tevreden met het resultaat!

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering

Vlotte levering van een goed product

pos; Duidelijke website, vlotte levering neg; De verpakking voor 15 platte kleine stickers is overdreven groot waardoor hij niet door de brievenbus kan Waarom niet gewoon in een envelop?

Prima op tijd, top

Altijd snelle levering, uitstekende kwaliteit en service.

Uitstekende stickers die snel worden geleverd.

Prima service!

Er was een probleem met de kleuren van mijn stickers en dit hebben ze prima opgelost!

gaat zo voort

vlotte snelle service en kwaliteit. deze jongens begrijpen het.

Supersnelle levering. Goede spullen

Goede kwaliteit.

Prima verzorgd

snelle reactie; bezichtiging ter plaatse; vriendelijke bejegening. Snel klaar;

Denkt met je mee, vraagt zelf om extra info indien nodig.

Fijn dat er contact opgenomen werd omdat er enige onduidelijkheid was over de opdracht. Zo denkt DrSticker met je mee. Erg fijn.

goede kwaliteit snel geleverd

Gewoon goed

Stickers in alle maten te verkrijgen en altijd een goede kwaliteit en snelle levering

Het ziet er prachtig uit

Prettige samenwerking, we zijn zeer tevreden