Makkelijk, snel en goed

De online ontwerp module is erg handig. Je kan virtueel al zien wat je besteld.

goede comunicatie / produckt

Gggg

Gggg

levering op tijd en zoals besteld

levering op tijd en zoals besteld

Makkelijk en snel stickers maken

Wederom stickers besteld. Altijd snel en goed

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en makkelijk te bestellen.

verdeling klop niet

De verdeling van de sticker en tekst is niet correct .

Goed maar duur

Fijne online wizard maar mag iets duidelijk zijn en eennfunctiendie breedte lengte verhouding origineel houd zou erg fijn zijn Sticker was was perfect misschien handig om een doorzichtige plak laag aan te brengen aanbde voorzijde zodat de backing er in 1 keer af kan Sticker was perfect vond t wel erg aan de prijs! Aanbevelen toelichting, naar mijn mening te duur

zeer goed

Correcte service

Goed snelle reactie en levering.

Vlotte afhandeling van de bestelling, voor mijn eerste keer.

Vlot en prima afgehandeld

perfect afgewerkt en uitgevoerd

mijn ervaring met Dr Sticker is 100% positief, een aanrader voor iedereen die stickers nodig heeft!!

Prima kwaliteit en service

Als nieuwe klant heb ik 10% korting gekregen, altijd fijn. Echter werkte de code online niet. Benadert via Whatsapp wat het probleem oploste! Had mijns inziens iets sneller mogen reageren.

Helemaal perfect

Producten zien er zeer goed uit en plakken uitstekend

Ok

Een min puntje. Ik had een vraag gesteld om mijn bestelling voor het drukken te beoordelen en mij op de hoogte te stellen. Dat is helaas niet gebeurd. Graag volgende keer vragen te beantwoorden.

Gewoon Top

Sticker op zondag besteld en dinsdag erop al in de bus. Degelijke kwaliteit en prachtig resultaat. Geen enkele minpunten. Ik zou jullie gewoon aanbevelen aan vrienden en familie.

Netjes volgens afspraak

Levering en staat van het artikel volgens opgave heel netjes en vakkundig verpakt zodat er ook tijdens de verzending niks mis kon gaan

Zeer goede kwaliteit, zeer goede service!

Niet de eerste keer dat ik hier stickers bestel die tegen koude temperaturen, vocht,...moeten kunnen. Zoals steeds de kwaliteit dik in orde. Het is wel de eerste keer dat ik zelf een fout maakte tijdens de bestelling...en zelfs 2..... Direct na de bestelling telefonisch contact gehad met de klantendienst. Ze hebben dit vriendelijk! en netjes opgelost, waarvoor dank! Ik kan deze firma alleen maar aanraden!

Het rallybord was van superkwaliteit!

Het door ons bestelde rallybord was van superkwaliteit en mooi op tijd geleverd. Tot een volgende keer!

Een aanrader

Er was iets niet ok met mijn ontwerp en dus kreeg ik telefoon van een medewerker. Heel vriendelijk en alles werd zo opgelost. De sticker zelf was dik in orde! Ik maak zeker reclame ;)

Makkelijk online ontwerpen, snelle service en het resultaat ziet er echt super uit! Ben er heel blij mee!

Mooi resultaat en snelle levering.

Ik vond het fijn dat ik zelf een stickervel kon ontwerpen naar mijn wensen.

vlotte service

Opmaak verloopt gemakkelijk. je moet alleen goed opletten dat alles oké is voor je het ontwerp uploadt. Je kan dan het ontwerp wel nog bekijken maar niets meer wijzigen. Na uploaden na 2 dagen de sticker al in de bus.

Quick and professional

I placed 2 orders and both were handled perfectly. Communication was clear and to the point. Will order from this shop again.

Eenvoudig gemaakt op de site en snel geleverd