Netjes volgens afspraak

Levering en staat van het artikel volgens opgave heel netjes en vakkundig verpakt zodat er ook tijdens de verzending niks mis kon gaan

Zeer goede kwaliteit, zeer goede service!

Niet de eerste keer dat ik hier stickers bestel die tegen koude temperaturen, vocht,...moeten kunnen. Zoals steeds de kwaliteit dik in orde. Het is wel de eerste keer dat ik zelf een fout maakte tijdens de bestelling...en zelfs 2..... Direct na de bestelling telefonisch contact gehad met de klantendienst. Ze hebben dit vriendelijk! en netjes opgelost, waarvoor dank! Ik kan deze firma alleen maar aanraden!

Het rallybord was van superkwaliteit!

Het door ons bestelde rallybord was van superkwaliteit en mooi op tijd geleverd. Tot een volgende keer!

Een aanrader

Er was iets niet ok met mijn ontwerp en dus kreeg ik telefoon van een medewerker. Heel vriendelijk en alles werd zo opgelost. De sticker zelf was dik in orde! Ik maak zeker reclame ;)

Makkelijk online ontwerpen, snelle service en het resultaat ziet er echt super uit! Ben er heel blij mee!

Mooi resultaat en snelle levering.

Ik vond het fijn dat ik zelf een stickervel kon ontwerpen naar mijn wensen.

vlotte service

Opmaak verloopt gemakkelijk. je moet alleen goed opletten dat alles oké is voor je het ontwerp uploadt. Je kan dan het ontwerp wel nog bekijken maar niets meer wijzigen. Na uploaden na 2 dagen de sticker al in de bus.

Quick and professional

I placed 2 orders and both were handled perfectly. Communication was clear and to the point. Will order from this shop again.

Eenvoudig gemaakt op de site en snel geleverd

Stickers

Professioneel snel service

Snelle en goede service

Vlotte reactie

Slechte service

Sticker klopte niet met de foto , volgens dr Sticker wel . 50 euro voor de sticker betaald , compensatie 15% korting als ik de sticker opnieuw zou laten afdrukken! Heel jammer , had het fijn gevonden als dr Sticker met een meer gepaste oplossing zou komen . Ik

Goedemiddag, Zoals mijn collega telefonisch al heeft proberen uit te leggen printen wij de ontwerpen precies zoals deze bij ons zijn aangeleverd. De door u geüploade foto was niet helemaal recht waardoor het perspectief van de bakstenen muur niet helemaal klopte, hierdoor waren de onderste stenen kleiner dan de bovenste stenen. Dit is iets dat wij zonder nieuwe foto niet aan kunnen passen. Aangezien er geleverd is wat er besteld is kunnen wij de sticker niet kosteloos opnieuw produceren, maar als u een nieuwe foto maakt van de muur, waarbij het perspectief wel klopt, dan kunnen wij zoals besproken een nieuwe sticker voor u maken met 15% korting als tegemoetkoming. Mvgr. Dr.Sticker

Snel en uitstekend meedenken

Hat was nou niet heel ingewikkeld wat ik bestelde, maar alles rondom de bestelling straalde vakbekwaamheid en klantvriendelijkheid uit. Met name uit het contact met de DTP'er sprak betrokkenheid. Natuurlijk was het uiteindelijke resultaat dan ook uitstekend.

Alles verliep snel en vlekkeloos

Vlot besteld, vlot geleverd, mooi resultaat.

Altijd goede kwaliteit en snel geleverd

Bij dit bedrijf zijn de standaard producten simpel te bestellen en snel geleverd. Bij afwijkende goed advies en als nog ook snel. Hier een tevreden klant

Prima kwaliteit en snelle levering

Het ontwerp systeem zou duidelijker kunnen. Er zijn geen knoppen te vinden om het ontwerp op te slaan. Het invullen van de maten van de stickers is een draak. Er blijft altijd een 1 staan. Het heeft mij veel tijd gekost om daar omheen te werken.

Snelle levering van een goede kwaliteit sticker

De sticker werd snel geleverd Goede kwaliteit

Ben netjes opgebeld omdat mijn ontwerp niet klopte, medewerker heeft dat keurig voor mij in orde gemaakt zonder extra kosten. Prima bedrijf.

Maar ik hem de stiker nog niet

Snel en duidelijk

Binnen een paar dagen in huis

Zeer goed. Prijs is relatief hoog, maar kleine oplages geen probleem

easy, quick and good website

prettig, eenvoudig en snelle service

Alles ging soepel

Eff heen er weer gemailt en was oke, top toch

prima service

verkeerde stickers snel vervangen door de juiste vriendelijk bedankt

Moest al eerder besteld hebben.

Was een beetje sceptisch over wat te verwachten qua qualiteit, maar ben enorm possitief verrast. Mooie kleuren, goede kleefkracht, mooi uitgesneden contouren. M.a.w. super content.