Goede kwaliteit

Snelle levering, goede service

Ik vind de site erg gebruiksvriendelijk, eenvoudig te volgen. We hadden de stickers snel nodig, het was fijn dat we op rekening eigenlijk ook direct geleverd kregen. Dat maakt het allemaal wat makkelijker. Dus erg tevreden.

Goede kwaliteit & supersnel geholpen

De kwaliteit van mijn stickers was top! Ik Joost voor een spoedbestelling en de volgende dag ontving ik ze.

Geen idee ivm levering van GLS

Ik heb het pakket niet ontvangen terwijl GLS aanheeft dat ik het ik ontvangst heb genomen.

Goede service, maar product niet zoals verwacht.

De stickers die ik had besteld hadden 100 micron dik moeten zijn, maar volgens mij zijn ze veel dikker dan dat. Ook vond ik het materiaal waarop de sticker is gedrukt te glimmend (de transparante achtergrond).

Eerste keer besteld zeer positief

Denken goed mee. Stickers geheel volgens verwachting

Simpel en goed

Bestel en ontwerpproces zijn simpel, duidelijk en bieden voldoende vrijheid. Leuk dus om zelf iets te ontwerpen. Dan is het (heel even) wachten op het resultaat, maar het filmpje dat je kan bekijken als je bestelt schept alle vertrouwen. Het materiaal dat snel geleverd wordt is van prima kwaliteit en de tijd zal leren hoe slijtvast de stickers zijn. Ik ben er in elk geval gerust in.

Goede kwaliteit sticker

Heb machine stickers besteld. Prima kwaliteit maar vind de prijs wel aan de hoge kant Wilde ook nabestellen maar kon niet prijs overeenkomen

Doen!

Uitstekende sevice! Bedankt!

Goede kwaliteit

Ik heb een herinneringsvideo gemaakt betreffende mijn moeder. Geluidsfrafmenten van de begrafenis en foto's uit haar leven. Die wil ik op USB stickjes plaatsen voor vrienden en familie. Omdat mijn moeder van boeken hield heb ik gekozen voor USB sticks in een boekvorm. Moest alleen nog een omslag om. Ik zocht stickers die geschikt waren voor het miniboekje, zo kwam ik uit bij Dr. Sticker. Ik kon de memoriumfoto van haar in het gewenste formaat laten afdrukken op een stickervel met 35 fotostickers, ik ben er heel tevreden over, achteraf had i iets grotere stickers kunnen bestellen, maar dat was een meetfoutje van mijzelf. Ik ga zeker meer opdrachten geven aan Dr. Sticker in de toekomst!

Had een verzoek voor snelle levering. Kon eerst niet maar na intern overleg gelukkig wel. Product was er op tijd en van prima kwaliteit.

Bijna perfect

De sticker op zich is helemaal perfect, goed kwaliteit en goed afgewerkt, wat de Uv weerstand in de toekomst gaat geven weten we niet . Enige minpunt wanneer er een dure leveringskost wordt aangerekend verwacht ik wel dat het pakje in perfecte staat geleverd wordt, helaas is het pakje door het transport gewoon gekreukt en zit er vouw in onze sticker. Is dit de fout van dr.sticker ja en neen, slecht behandeld door de transporteur dat wel maar als dr.sticker de verpakking steviger gemaakt had was het misschien kreukbaar…….

Beste Jerry, Zoals ik ook in ons mailcontact heb aangegeven is de lichte vouw er waarschijnlijk uit wanneer de sticker wordt aangebracht, wanneer dit niet het geval zou zijn zouden wij met een oplossing komen voor u. met vriendelijke groet De Dokter

Vlotte afhandeling

Zoals afgesproken alles was super

Snelle levering, mooie stickers

Ontwikkeltool was prima. Resultaat boven verwachting

Geen tijdige levering

Ondanks 48u levering waarvoor veel extra betaald wordt, is deze niet op tijd gekomen.

Beste Reinaart, Onze excuses voor het te laat leveren helaas is in het verzendproces van de koerier vertraging opgelopen. Wij zullen de spoedkosten hierdoor ook crediteren aan u. met vriendelijke groet, De Dokter

Fantastic!

Zij heeft onze bestelling prima afgeleverd

ontevreden

grote bestelling gedaan, onvoldoende info gekregen met betrekking tot de levertermijn, na ontvangst niet de kwaliteit die verwacht werd. geen aanrader

duur voor simpele sticker

online wel te configureren

snel en er is van alles mogelijk

Ik heb een sticker met logo laten maken. Makkelijk via de website zelf samengesteld. Telefonisch nog een vraag gesteld over de achtergrond waarop ik prompt een duidelijk antwoord kreeg.

Mooi met matige kleefkracht

Het drukwerk is goed. Kleefkracht is matig.

Top service!

Kreeg de vraag van DrSticker: Klopt het dat het zwart niet overal hetzelfde is? Was mij zelf niet opgevallen tijdens de aanvraag, en ze hebben voor de spoed zending de zwarte kleur nog netjes overal gelijk getrokken.

Prima geregeld

Even zoeken hoe de ontwerptool werkt, maar dat is simpel. Snel en correct geleverd.

Perfecte service

Dr Sticker help niet alleen met online shopping voor je plaatjes en logos. Bij Dr Sticker werken echte mensen die je helpen bij je ontwerp wensen. En ik vind het helemaal niet duur voor wat je krijgt.

Mooi gemaakt

Kwaliteit, snelheid en meedenken. Toppers!

Altijd al tevreden over de producten en de snelheid van leveren geweest. Zelfs wanneer ik recent een vergissing maakte, denken ze mee in een oplossing, geven goed advies en bieden de oplossing tegen een prijs waar ik geen nee op zeg. Top !