Zelf ontwerpen en vlot leveren! Dat is ook DrSticker

Zelf een sticker voor mijn bedrijf ontworpen. Eventuele hulp is voorhanden bij DrSticker. Een en ander verliep vlekkeloos en is vlot geleverd.

Snel geleverd, product is wat ik verwachtte. Zeer tevreden.

Doen wat ze zeggen

Snel en goed geleverd

Goede ervaring kom weer terug als ik iets te printen heb

Alles perfect geregeld toppie ...

Op tijd en in goede orde ontvangen

Prima product en snelle levering

Gemakkelijk een bestelling geplaatst via de website en daarna snel geleverd. Prima product, erg tevreden.

Vakmanschap. Kwaliteit. Service. Snelheid. Absolute aanrader.

zeer makkelijk en kwaliteitsvol

zeer vlot gegaan alles naar wens levering twee dagjes

Snelle, flexibele service!

Snelle, flexibele service!

Supersnelle verwerking en levering

Toen ik stickers voor een tweede keer wenste bij te bestellen (adhv vorig ordernummer) was dat in no time geregeld. Ik werd gebeld met de vraag of ik de stickers graag als losse stickers wilde ontvangen of op een A4-tje. Twee dagen later al geleverd!

Super knap de sticker en snelle levering !

geslaagd

zoals gewoonlijk goed en snel

Super snelle en correcte levering

Bestelling was enorm snel op de post gebracht. Dag na de bestelling kon het al verzonden worden

Perfect communication and perfect products I’m very happy !!

Snelle correcte levering

Makkelijke site om eigen ontwerp te maken , en snelle levering

Tot zocer alles in orde

Heb de klevers aangekregen, maar moet ze nog opkleven om het resultaat te zien...

Snelle levering, uitgebreide keuze

Meerdere bestellingen geplaatst, altijd goed en snel geleverd.

Gewoon goed

Geleverd zoals omschreven. Hou er wel rekening mee dat het even kan duren. Het is niet zo vandaag besteld morgen in huis

As expected

Great. Faster delivery than expected.

Snelle goede service

Mooie print kwaliteit en snelle service. Min punt is de prijs. Voor service moet je betalen maar dit was net iets te veel.

Perfecte dienstverlening en goed programma

Alvast bedankt om de mooie stickers te maken die ik via de app kon plaatsen . Echt een gemakkelijk programma en echt overzichtelijk. Echt super en zeker tot volgende keer dat ik er stickers nodig heb.

Goed en snel

Stickers zijn van goede kwaliteit en vooral echt supersnel geleverd; gisteren besteld en vandaag geleverd.

Snelle service maar met eigen ontwerp onvoorspelbaar resultaat

De service was snel en het kinnen ontwerpen van een enkel stickervel is op zich mooi. Echter, de kosten zijn disproportioneel voor een enkelvel en de kleurstelling is onvoorspelbaar als je en eigen foto gebruikt. Voor mij een ongeschikt door de onvoorspelbaarheid van het resultaat en de kosten.

goede stickers - makkelijk om te ontwerpen

perfect

geweldig

kregen onze stikker heel snel maar was kapot en kreeg een paar dagen later een nieuwe