Stickers

Professioneel snel service

Snelle en goede service

Vlotte reactie

Slechte service

Sticker klopte niet met de foto , volgens dr Sticker wel . 50 euro voor de sticker betaald , compensatie 15% korting als ik de sticker opnieuw zou laten afdrukken! Heel jammer , had het fijn gevonden als dr Sticker met een meer gepaste oplossing zou komen . Ik

Goedemiddag, Zoals mijn collega telefonisch al heeft proberen uit te leggen printen wij de ontwerpen precies zoals deze bij ons zijn aangeleverd. De door u geüploade foto was niet helemaal recht waardoor het perspectief van de bakstenen muur niet helemaal klopte, hierdoor waren de onderste stenen kleiner dan de bovenste stenen. Dit is iets dat wij zonder nieuwe foto niet aan kunnen passen. Aangezien er geleverd is wat er besteld is kunnen wij de sticker niet kosteloos opnieuw produceren, maar als u een nieuwe foto maakt van de muur, waarbij het perspectief wel klopt, dan kunnen wij zoals besproken een nieuwe sticker voor u maken met 15% korting als tegemoetkoming. Mvgr. Dr.Sticker

Snel en uitstekend meedenken

Hat was nou niet heel ingewikkeld wat ik bestelde, maar alles rondom de bestelling straalde vakbekwaamheid en klantvriendelijkheid uit. Met name uit het contact met de DTP'er sprak betrokkenheid. Natuurlijk was het uiteindelijke resultaat dan ook uitstekend.

Alles verliep snel en vlekkeloos

Vlot besteld, vlot geleverd, mooi resultaat.

Altijd goede kwaliteit en snel geleverd

Bij dit bedrijf zijn de standaard producten simpel te bestellen en snel geleverd. Bij afwijkende goed advies en als nog ook snel. Hier een tevreden klant

Prima kwaliteit en snelle levering

Het ontwerp systeem zou duidelijker kunnen. Er zijn geen knoppen te vinden om het ontwerp op te slaan. Het invullen van de maten van de stickers is een draak. Er blijft altijd een 1 staan. Het heeft mij veel tijd gekost om daar omheen te werken.

Snelle levering van een goede kwaliteit sticker

De sticker werd snel geleverd Goede kwaliteit

Ben netjes opgebeld omdat mijn ontwerp niet klopte, medewerker heeft dat keurig voor mij in orde gemaakt zonder extra kosten. Prima bedrijf.

Maar ik hem de stiker nog niet

Snel en duidelijk

Binnen een paar dagen in huis

Zeer goed. Prijs is relatief hoog, maar kleine oplages geen probleem

easy, quick and good website

prettig, eenvoudig en snelle service

Alles ging soepel

Eff heen er weer gemailt en was oke, top toch

prima service

verkeerde stickers snel vervangen door de juiste vriendelijk bedankt

Moest al eerder besteld hebben.

Was een beetje sceptisch over wat te verwachten qua qualiteit, maar ben enorm possitief verrast. Mooie kleuren, goede kleefkracht, mooi uitgesneden contouren. M.a.w. super content.

Correct, snel en volgens wens

super service

goede duidelijke website gemakkelijk te ontwerpen perfecte stikkers zoals gevraagd vrij snel geleverd

goede ervaring

ik werd keurig netjes gebeld met een vraag over de uitvoering van de sticker en kreeg de tip dat het op een slimmere manier kon , ben ik blij mee , fijn dat er nog bedrijven zijn die meedenken ,

Toppie

Zelf verkeerde bestanden aangeleverd, heel fijn meegedacht en tot een resultaat gekomen wat mijn verwachtingen heeft overtreft!

Contact met jeroen die deed een goed voorstel wat goed uitpakte chapau

Orderproces was makkelijk. Telefonisch contact verliep vlot. Levering ook snel en tevreden over 't product.

geen idee nog.

U vraagt hoe mijn ervaring is geweest terwijl ik nog niets ontvangen heb!

Perfect geregeld!

Ik werd netjes gebeld over mijn sticker. Waarschijnlijk had ik het verkeerd ingevoerd. Het eindresultaat was perfect.

Stickers niet goed uitgesneden

Stickers beschadigen als je ze van het vel afhaalt. Op verschillende plaatsen is de stance niet goeduitgesneden.