correcte service voor een correcte prijs

goede kwaliteit, op tijd levering aan een correcte prijs

Zeer goed.

Goeie kwaliteit.

Top service, snelle levering!

De stickers ontwerpen was zo makkelijk. Gwn design uploaden in het gewenst formaat en doorsturen. Enkele dagen later had ik m'n stickers al in huis. Perfect in orde, goede kwaliteit, zonder enige problemen of klachten! Echte aanrader.

snel geleverd

Sneller geleverd dan verwacht.

Zeer behulpzaam personeel! Doek is heel mooi. Ook rap geleverd!

1 woord is genoeg: GEWELDIG!!!

Wat een goeie service en wat een vriendelijk personeel!! De stickers zijn super van kwaliteit, zeker een aanrader!!!

Super!!!!!!

Alles naar wens verlopen Super kwaliteit Zal voor mijn zaak altijd beroep doen op deze firma

Ik heb 4 zinnetjes vandoen (zie onder).

Zeer mooi afgewerkt. Uw mailtje om nog wat bij te werken wijst op uw bezorgdheid hieromtrent. Ik moet ze nog plakken. Als de lijm even goed is wordt het een 10.

Snelle levering en top kwaliteit!

Aanrader

Totalement satisfait du résultat

Autocollants correspondant à mes attentes ! Arrivés rapidement et rien à redire.

Sehr kundenorientiert.

Habe eine Folie erhalten, welche sonst nirgendwo zu erhalten war. Sehr professionell, Lieferung pünktlich, wie vorhergesagt. Sehr empfehlenswert.

Positief

De bestelling verliep gemakkelijk. Bevestiging en goede uitleg volgde per mail. Een snelle en correcte levering.

Prima service en accurate levertijd!

Prima service en accurate levertijd!

Als beheerder van de Stellendam Facebookpagina had ik stickers laten drukken met ons wapen en de tekst Stellendam. Boven verwachting mooi o.a. van kleur maar ook de kwaliteit van de stickers. Ik had ze dan ook binnen een mum van tijd verkocht!

Goede ontwerp site en snelle levering

Zelfs bij standaard levering heb je je zelf bedachte stickers snel in huis. De applicatie in de browser werkt simpel en snel.

Een gepersonaliseerde sticker besteld en deze is keurig netjes uitgevoerd en zelfs binnen de aangegeven levertijd klaar

prima ervaring!

Fijne, makkelijke site, waardoor de bestelling snel geplaatst is. Levering binnen de gestelde termijn en de stickers zijn makkelijk in gebruik.

Speedy delivery!

I am so satisfied with their speedy delivery for a time critical material I ordered. One star less due to the cost of express delivery and the colour output not being exactly as I uploaded but I am thankful.

fantastisch

netjes bedrukt en een snelle levering

De magneetstickers zijn van goede kwaliteit De sticker is nog niet geplaatst maar ziet er ook goed uit

ik heb nog steeds niets ontvangen.

ik heb vorige week woensdag alles besteld en heb nog steeds niets

Ik weet het niet

Ik heb nog niets ontvangen dus kan ook niet beoordelen

snel en goed

Snel en keurig geleverd, jammer alleen dat de plaatselijke GLS man vond dat het pakketje door de brievenbus moest passen. gelukkig slechts een sticker niet meer bruikbaar rest in goede conditie. Klacht bij GLS ingediend

Gemakkelijk en snel

Zeer makkelijk om je eigen ontwerp te maken en binnen een paar dagen in huis

Prima sticker, blijft zelfs zitten bij extreem gebruik, zoals bij het kitesurfen ;)

Gebruik de sticker als lost-found sticker bij het kitesurfen. Blijft tot nu toe prima zitten!