Snelle levering van een goede kwaliteit sticker

De sticker werd snel geleverd Goede kwaliteit

Ben netjes opgebeld omdat mijn ontwerp niet klopte, medewerker heeft dat keurig voor mij in orde gemaakt zonder extra kosten. Prima bedrijf.

Maar ik hem de stiker nog niet

Snel en duidelijk

Binnen een paar dagen in huis

Zeer goed. Prijs is relatief hoog, maar kleine oplages geen probleem

easy, quick and good website

prettig, eenvoudig en snelle service

Alles ging soepel

Eff heen er weer gemailt en was oke, top toch

prima service

verkeerde stickers snel vervangen door de juiste vriendelijk bedankt

Moest al eerder besteld hebben.

Was een beetje sceptisch over wat te verwachten qua qualiteit, maar ben enorm possitief verrast. Mooie kleuren, goede kleefkracht, mooi uitgesneden contouren. M.a.w. super content.

Correct, snel en volgens wens

super service

goede duidelijke website gemakkelijk te ontwerpen perfecte stikkers zoals gevraagd vrij snel geleverd

goede ervaring

ik werd keurig netjes gebeld met een vraag over de uitvoering van de sticker en kreeg de tip dat het op een slimmere manier kon , ben ik blij mee , fijn dat er nog bedrijven zijn die meedenken ,

Toppie

Zelf verkeerde bestanden aangeleverd, heel fijn meegedacht en tot een resultaat gekomen wat mijn verwachtingen heeft overtreft!

Contact met jeroen die deed een goed voorstel wat goed uitpakte chapau

Orderproces was makkelijk. Telefonisch contact verliep vlot. Levering ook snel en tevreden over 't product.

geen idee nog.

U vraagt hoe mijn ervaring is geweest terwijl ik nog niets ontvangen heb!

Perfect geregeld!

Ik werd netjes gebeld over mijn sticker. Waarschijnlijk had ik het verkeerd ingevoerd. Het eindresultaat was perfect.

Stickers niet goed uitgesneden

Stickers beschadigen als je ze van het vel afhaalt. Op verschillende plaatsen is de stance niet goeduitgesneden.

prima bereikbaar, snelle levering

prima bereikbaar, snelle levering

Snelle ontwerptool en levering

Gemakkelijk stickers te ontwerpen in gewenste maten. Snelle levering, top!

Fijne ervaring

Duidelijk aangegeven bij de bestellingen wat je wil bestellen en hoeveel je wil, met de afbeeldingen foto er bij. Dat is erg fijn.

Gewoon zoals jij het wil krijg je het:-)

Hele goede service.

Tel het een en ander besproken de volgende dag al de levering thuis!

Kwaliteit goed, snel geleverd

Ze hebben een goed service! Mijn foto was niet scherp genoeg en daar werd meteen over gemaild zodat ik niet teleurgesteld zou zijn in de kwaliteit na in samenwerking het te hebben verbeterd heb ik hele mooie stickers ontvangen!