Geweldige service en denken goed met je mee

Voor mijn bedrijf was ik op zoek naar magneet stickers voor een beurs. online via een tool kon ik zelf een bestelling plaatsen enkele dagen erna kreeg ik van Joey een mail dat de resolutie niet optimaal was omdat ik geen ander bestand beschikbaar had heeft Joey het logo aangepast zonder hiervoor een euro extra te vragen. Waar vind je deze service nog.

Snel geleverd. En precies gemaakt als afgesproken.

Snel geleverd. En precies gemaakt als afgesproken.

Mooie drukwerk en snel geleverd

Top stickers

Mooi sticker met foto van de camper

Wel een snelle bezorging, alleen kon ik de stickers in de bak gooien.

Met spoed een bestelling geplaatst die binnen de beloofde tijd is uitgevoerd. Echter is het bestand vergroot uitgeprint waardoor de stickers niet te gebruiken zijn. Dus €100 in de vuilnisbak geflikkerd. Erg jammer.

Heel professioneel! Super goede communicatie en snelle antwoorden op je vragen.

de uitsnijding van de stickers zijn niet top

er hangt nog veel wit aan de stickers die volledig uitgesneden moesten zijn

Top Product

Top Product

Makkelijke bestelling

Heeft een paar dagen geduurd. Heb daar geen moeite mee. Hoe de stikkers zich houden moet ik nog afwachten.

heel snel en mooi resultaat

De stickers waren na 24u al geleverd, kwaliteit is top.

Uitstekend!

Van bestelling tot levering en ondertussen goed contact onderhouden voor een redelijk standaard sticker. Petje af voor de klantenservice van Dr. Sticker!

Denken mee aan de juiste oplossing. Goede service.

Beetje teleurgesteld over de levering.

Bestelling in het algemeen vlot en vlug verlopen. Enige kritiek is als je 2 x folie van 100 cm x 117cm besteld dat je verwacht dat de folie in 1 stuk geleverd wordt dus 200 cm x 117 cm. Jammer genoeg werd dit in 2 stukken geleverd en werd ik dus genoodzaakt om het ontwerp aan te passen. De kwaliteit van de folie is uitstekend.

Mooie sticker, maar zo slecht verzonden

Ik had met spoed stickers nodig. Na een week ontvangen. Dubbel gevouwen en in een veel te kleine doos. Stickers onbruikbaar. 4 dagen na klacht wel nieuwe stickers ontvangen. Maar excuses of andere oplossing.

goed, snel en precies: instructies wat "verstopt"

Voor sticker gekozen voor een eigen ontwerp met vrije uitsnede, en de eenvoudige en overzichtelijke eigen ontwerp tool. Levering was erg snel, en afdruk kwaliteit is super. Ook de nauwkeurigheid van de uitsnede is erg goed! (Er zit een gekleurde rand om mijn sticker van minder dan een mm, die is overal gelijkmatig zichtbaar. De ontwerp tool heeft beperkte ondersteuning voor vrijde uitsnede: die moet je dus in je eigen bestanden toepassen dmv een magenta lijn. Deze komt netjes door als snijlijn in de ontwerp tool, alleen geeft deze de snijlijn ook weer in de designer in magenta. Dit gaf mij niet 100% zekerheid dat deze niet op de uiteindelijke sticker zou komen, zeker gezien de legenda snijlijn als grijs opgaf. Dit zou een kleine optimalisatie van de tool zijn, die al top is.

Goed en duidelijk

Mooie kwaliteit stickers. Duidelijke website. Zeer tevreden

In een woord Super!

Goede kwaliteit stickers voor een eerlijke prijs. Dr Sticker heb ik mogen ervaren als een bedrijf welke proactief met haar klanten mee denkt, een bedrijf waar kwaliteit van het product centraal staat. Het is een bedrijf met een proactieve houding jegens haar klanten en daar hou ik van..Vele concurende webbedrijven verschuilen zich achter, " maar meneer u heeft dit zo aan geklikt" Drsticker niet. Zij memen toch even de moeite contact op te nemen met hun klanten. Als het dan ook nog lukt ondanks een wijziging binnen het bestelproces binnen de afgesproken termijnen te leveren, maakt dat ik mij als klant serieus genomen voel...en verdiend dit alleen maar LOF Drsticker bedbankt voor de goede zorgen! Mij hebben jullie als klant voor jullie gewonnen. Tot volgende bestelling!

Horrible

Hello, I recently ordered a sticker for my shop. The experience was terrible, the delivery company in charge of the parcel said it was delivered to someone called Alice. On the day of delivery I was home and nobody ring to my door to handle the parcel to me. I asked my neighbour but they didn’t take the parcel for me and i don’t know anybody named Alice in my building. I asked the team of GLS delivery company to look after my parcel. After a week they say they have no other information and that my parcel was given to the wrong person. This is a really bad situation, I never received what I ordered. I didn’t received it on time for the opening of my shop. Then I would like to get a refund please. Best regards, Jade

Hoge kwaliteit drukwerk en snelle en vriendelijke service

Bij mijn bestelling was er iets misgegaan. Dit werd per direct erkend en opgelost. Binnen twee dagen had ik het nieuwe drukwerk binnen. Erg goede kwaliteit en service dus.

makkelijk en goed

Ontwerp gemaakt besteld, betaald en binnen 5 dagen in huis. Allemaal prima geregeld

Good price, quality and fast delivery

We hadden blanco stickers besteld, belde ze of dat wel de bedoeling was.

Snel en goede kwaliteit!

Snel en goede kwaliteit!

Beloftes waargemaakt

Snelle service, goede kwaliteit en prettige tool voor het maken van je eigen ontwerp!