Top kwaliteit en top service

Echt goede kwaliteit en heel goede service Denken met je mee en reageren snel

Ongehoord snel en goed

De titel zegt het allemaal! Mijn ervaring is top.

Ze verdienen een sticker!!!

Goed en snel geleverd

mooie autosticker

afwerking op de hoeken had wat mooier gekund, maar verder prachtige autosticker.

Goede kwaliteit magneetsticker

Wij hebben twee top stickers ontvangen! Mooie afwerking en kwaliteit en snelle verzending. Volgende stickers ga ik hier zeker weer bestellen.

Snelle service, goed resultaat.

Snelle service, goed resultaat.

Vlotte afhandeling

Goed materiaal, correcte prijs en snelle afhandeling. Kortom goede service !

Je krijgt wat je besteld

Mooie stickers qua kleur en grootte,prima keuze om voor dr.sticker te kiezen .

Alles was perfect

Uitstekende begeleiding en service

Ik heb nu meegemaakt dat service en klantgericht helpen en als bedrijf zelf voor kwaliteit gaat. Ik zal zeker klant blijven bij D'r Sticker pet af hoor

Kwaliteit en service en meer dan in orde.

Super content

Bestelling geplaatst Maar door de slechte kwaliteit van mijn logo hebben ze voor mij het logo verbeterd zodat deze toch gebruik kan worden Super tevreden van de sticker en de communicatie van hun Top site zeker een aanrader !!

Heb een sticker besteld in wrap kwaliteit voor sterk dubbel gekromde producten. (Motortank) Ging in eerste instantie niet zo goed. Dr. Sticker heeft mij super geholpen om mijn probleem op te lossen. Zelfs afwijkingen verbeterd. Deze jongen heeft niets te klagen

Heel makkelijk en snel

Eenmaal je weet wat je wil doen (want er zijn veel opties) gaat het supermakkelijk om zelf je sticker te ontwerpen Kwaliteit van het stickerpapier en de bedrukking is heel goed en levering was zeer snel! Heel tevreden!!

Prijs kwaliteit en zeer goede service

Zeer behulpzaam, doen zaken dat ze eigelijk niet moeten doen. waardoor de kwaliteit van mijn bestelling perfect is!

Super geregeld!!

Zelf ontworpen, online besteld, en snel geleverd, resultaat super mooie stickers, en goede kwaliteit, top!!!!

Snel en scherp geprijsd.

Vlotte levering en tegen een zeer aantrekkelijk tarief! Ontwerptool is helder, makkelijk in gebruik. Resultaat is exact zoals ik het in gedachte had.

Gewoon top bedrijf

Snel en kwalitatief goed!

Volgens verwachting!

Prettige ervaring

Prachtig

Prachtig

Uitstekend!!!

Snelle service en een uitstekend product geleverd, een altijd snel contact als je met vragen zit!

Precies zoals gewenst, topkwaliteit !

Hoge kwaliteit volgens de wensen van de klant, snelle verzending.

Zeer netjes..!

2 magneten besteld voor de bus, super kwaliteit en netjes verpakt!

Makkelijk mooi en snel

Prima service, makkelijk zelf samen te stellen en goed product ontvangen! Top

Vaartveld 9 4704 SE Roosendaal