Mooi product, volgens mij planning geleverd.

Schoenenkast gekocht. Mooi product, netjes vervoerd, en volgens planning geleverd.

Mooi product, volgens mij planning geleverd.

Fijne service!

Dit jaar heb ik een prachtige bank gekocht. De leverdatum was wat onzeker en toen deze later uitviel dan verwacht, heeft Hioshop met mij gekeken naar een oplossing. Dit is allemaal goed gekomen en nu kan ik heerlijk genieten van mijn bank. Zou hier de volgende keer weer bestellen.

Fijne service!

Vriendelijke klantenservice, goed product en bezorging ging soepel

Het bed moest later geleverd worden vanwege onze verhuizing. De klantenservice regelde dat direct. Daarna werden we goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van bezorging en dat klopte precies. Het bed is prima met een goede instructies voor het in elkaar zetten. Kortom: goede service en goed product.

Perfecte communicatie.

Vanaf het moment van bestelling werden wij op de hoogte gehouden van de bestelling tot aflevering.

Na het bestellen, vrijwel gelijk een mail voor de dag van levering. Goede service!

Mooie kast

Prachtige kast was wel veel werk om hem in elkaar te krijgen dus dat viel tegen maar nu die staat heel blij mee

Keurig en tijdelijke levering

Via internet, na lang zoeken, de vitrinekast besteld. Deze is keurig, goed verpakt en volgens afspraak geleverd. De montage handleiding is helder en overzichtelijk en het geheel is eenvoudig (en alleen) in elkaar te zetten.

Leenbakker is goedkoper scheelt 400 euro

Kledingkast Fleur 4-deurs - wit - 201x181x61 cm product Kledingkast Fleur 4-deurs - wit - 201x181x61 cm 3.7 (65) 499,00 Dit artikel wordt binnen 3-5 werkdagen Deze kast, precies dezelfde bij Hioshop voor: 904.95 euro, type venetie, ben ik net tegengekomen bij leenbakker in de winkel, PRECIES dezelfde kast voor 499.00 euro, alleen noemen ze hem daar Fleur... Jammer, ruim 400 euro de vuilnisbak in, eigen schuld.

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent. We hebben er uiteraard naar gekeken. Dit is niet ons meubel. De kast lijkt inderdaad op de kast welke wij verkopen, maar wij hebben geen idee waar deze kast vandaan komt en of het dezelfde kwaliteit is. Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben, wensen wij u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Marlies - Hioshop.nl

Goede kast.

Kast is prima maar het transport kan beter. 1e dag melden ze dat ze het adres niet kunnen vinden. 2e dag heb ik ze op een centraal punt opgewacht om de weg te wijzen. Bij het uitpakken bleek ook nog een ruit gescheurd,die ik zelf maar heb gelijmd. Geen compliment voor het vervoer.

Goede communicatie

Goede communicatie en levering!!

Alles op tijd geregeld en ontvangen!!

Heel goede en correcte ervaring,bedankt voor de service!

Ruim assortiment tegen betaalbare prijs

Bestelling online snel, echter lever tijd veel te lang. Tussen 5 en 10 werkdagen. Slechte service met transporteur.

Goede infornatie en bezorging op de afgesproken dag.

Service is prima. Informatie voor bezorging klopt.

Ondermaats

3 weken lang lag de leveringsdatum van 5 gigantische meubelstukken vast op een welbepaalde datum zonder enig voorbehoud. Voor ons was deze datum essentieel aangezien we dit zo hadden ingepland (met dag verlof) en het een tweede verblijf betrof op meer dan een uur rijden. Aangezien de levering reeds om 8u smorgens kon plaatsvinden, waren we de avond ervoor dan ook al ter plaatse. Onze verrassing was dan ook enorm wanneer we om 21u32 opeens een bericht ontvingen dat de levering niet de dag erna maar de dag daarna zou plaatsvinden. Op dat uur was het onmogelijk om nog iemand telefonisch te bereiken. We stuurden dan maar een e-mail waar we nooit een antwoord mochten op ontvangen. Wanneer we bij de opening van de klantendienst om 8u meteen belden, meldde de vrouw ons leukweg dat er niets aan te doen was en dat ze zelfs niet kon garanderen dat de levering de dag erna smorgens zou plaatsvinden, en dit zonder enige schaamte of schuldbesef voor de hele situatie. Qua klantvriendelijkheid is dit volledig ondermaats. De bevestiging van leveringstijd dat 3 weken onveranderd bleef, had minstens gewag kunnen maken dat dit onder voorbehoud was. Hoe kunnen klanten zich anders organiseren? Temeer het een levering betrof van 5 gigantische items in een appartementsgebouw, waar wij met 2 een extra dag verlof hebben moeten voor nemen. Of een verontschuldiging voor de chaotische situatie was ook welkom geweest ipv de vrouw van de klantendienst die zeer weinig moeite deed om ons te helpen.

Beste Axelle, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet op de afgesproken dag geleverd is en dat dit voor veel ongemak gezorgd heeft. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben getracht contact met u te zoeken, maar dit is helaas nog niet gelukt. Wij kunnen niet terugvinden in ons systeem dat u contact heeft gezocht met onze klantenservice. We vermoeden dat u contact heeft gehad met de klantenservice van de bezorgdienst. Graag komen we in contact met u aangaande uw klacht. Met vriendelijke groet, Marlies namens Hioshop.nl

Produkt helemaal zoals gehoopt..snelle levering.

Wel te laat geleverd

Hioshop is een zeer klantgerichte online dienstverlener!

Met producten die we bij Hioshop besteld en geleverd hebben gekregen waar enkele problemen. Van 1 product waren 2 van de 8 exemplaren niet deugdelijk. Hioshop heeft direct 2 nieuwe gestuurd, zeer netjes. De oude exemplaren hoefden niet terug. We hadden een probleem met Dynologic die de spullen moest brengen. Dynologic heeft op de dag van levering alles namelijk op het laatste moment gecanceld. Hioshop heeft binnen enkele minuten na ons bericht hierover direct actie ondernomen en probleem opgelost. Heel fijn Hioshop! Het laatste punt is dat van de 2 nageleverde exemplaren 1 ervan enkele kleine beschadigen vertoonde, waar uit blijkt dat hij eerder aan iemand geleverd is en retour gekomen is, dat is toch niet prettig. We hebben het zo gelaten omdat de beschadigingen niet groot genoeg waren. Maar al met al zouden we zeker weer bij Hioshop bestellen!!

Goed bevallen bij deze schop

Voor aanpassing in onze woonkamer zocht ik aparte kastjes. Deze schop verkoopt ook speciale kastjes . Zit aan de prijs,kwaliteit van sandiavische niveau . 2 kastjes besteld van het speciale soort . Goed te bestellen /keuze in leveringsdatum heel practies. Bezorger heeft de dozen netjes op de plekken gezet.

Mooie producten en goede service. Ik wilde mijn bestelde kast ruilen en dat ging nog omdat een medewerker erachteraan ging. Helaas een beschadiging door transport, maar dit is goed opgelost. Tevens snelle retourbetaling!

Tevreden klant

Ik ben tevreden met de levering van mijn bestelling bij Hioshop.nl. De tafel is na een weekje wachten op het afgesproken tijdstip bezorgd. Ik ben er bij mee!