Bestelling en levering gerbilarium keurig verzorgd

Bestelling en levering gerbilarium keurig verzorgd. Via track en trace exact te volgen en netjes binnen gebracht!

Klantvriendelijk en reageren vrij snel op mails

Fijn email contact gehad.

Zeer goede ervaring

De Gerbilarium was op tijd geleverd, door een vriendelijke chauffeur. De Gerbils zaten keurig in een mandje. De Gerbils waren snel gewend, omdat ze al handtam waren. Ik beveel zeker aan om bij Queenies te kopen

Gelukkige Gerbils en hamsters

Deze bestelling bracht 1 Gerbilpaleis 100*40*120 en een opzetstuk voor een mini gerbil paleis, 75*40*40 met de linkerkant open over de hele diepte opzetstuk. Eerst een leuke vrolijke mailing over hoe ik het gerbilpaleis wilde hebben. Toen was dat rond en werd die gemaakt. Het maken/bezorging duurde 2 weken. Op de dag van de bezorging kun je de bezorger volgen in je tijdvlak. Heel handig een berichtje via watts app als die begint om naar je adres toe te komen. En dan staat er een zwarte bestelbus voor je deur. Met twee lief slapende Gerbils in een reismandje. 2 glazen wowww verblijven. En ja toen kon het inrichten beginnen. geweldige service . Echt lieve gerbils. doordat de Gerbils nu een ander verblijf hebben ook een zeer blije goudhamster.

Prachtige terrarium en snelle levering.

Prachtige terrariums en snel geleverd. Site is overzichtelijk, naast het bestellen van terrariums ook de mogelijkheid om andere betaalbare producten te kunnen kopen. Zeker een aanrader om hier je spullen aan te schaffen voor je knaagdier. Karim Speranzoni

Goede ervaring. Vrijdag besteld, zaterdag in huis. De bezorger was wel een half uur te laat, maar hij was wel fijn te volgen via de link. Een erg mooie kooi, maar wel erg fragiel. Ik ben bang dat als de kleine er een beetje hard tegen aan tikt dat het glas dan zal breken. Verder zat er aan 1 kant van de kooi een hele lelijke gegolfde kitrand. Erg jammer. Maar desondanks toch 3,5 sterren.

Snelle en goede service

Heb een opzetstuk op maat laten maken. Alles wat ik getekend heb hebben jullie keurig en netjes en ook nog eens voor een leuk prijsje gemaakt. Het opzetstuk was in no time klaar. Echt een top service!

Top Service

Snelle levering en een goede service. Mooie producten

Super mooie verblijf, vriendelijke bezorging en lieve gerbils

Onze op maat gemaakt gerbil verblijf is op tijd geleverd en zelfs door de bezorger helemaal naar ons woonkamer vervoerd en neergezet. De bezorging was goed te volgen via de track and trace en het verblijf precies zoals het ontwerp. Heel netjes. Onze twee nieuwe gerbils, Tommie en Sammie zijn lieve en nieuwsgierige beestjes die hun nieuwe thuis al van boven naar beneden hebben verkend en al een gezamenlijke lievelingsplekje hebben gevonden. Je kunt duidelijk zien dat ze uit een stressvrije omgeving komen waar ze met veel liefde omgeven waren. Het is zeker aan te raden om zowel het verblijf also ook de gerbils hier te kopen.

Mooie terrarium (afwerking had ik netter verwacht). Snel en netjes geleverd. Producten netje en optijd geleverd maar ik miste mijn gratis zakje snoepjes voor de dieren (beetje jammer).

Goede kwaliteit, mooi product.

Omdat de communicatie alleen via mail gaat is dat eigenlijk mijn enige minpuntje. Het is een prachtig verblijf, en van betere kwaliteit dan wat je in een dierenwinkel kunt kopen. De kooi is precies zo uitgevoerd als ik wilde. Mijn twee hamsters zijn erg tevreden.

Mooi

Prachtig hok en accessories, aardige bezorger, ik zou hier zeker een 3de keer bestellen!

Snel geleverd vakwerk

Ik heb het hamster terrarium besteld met in mijn achterhoofd 5 tot 10 werkdagen bouwtijd en maximaal 21 dagen levertijd. Ik was dan ook blij verrast toen het terrarium al binnen de 5 dagen bleek te komen. Het is een mooi stevig terrarium met een hoge rand zodat er veel bodembedekking in kan. Ook de deurtjes glijden soepel open en het is heel handig dat het rooster bovenop er ook af kan, zodat je gemakkelijk kunt inrichten en grote decoratiestukken geen probleem zijn.

Erg goed

Fijne winkel met de juiste spullen. Goede levering ;-)

Super!!!

Heel tevreden met onze aankoop. Heel vriendelijk en behulpzaam bij levering. Zeker een aanrader. Prachtig materiaal!!

Zeer mooi hok

Fijn contact via de mail en makkelijk te betalen. Levering harstikke goed en duidelijk.

Heel tevreden!

Mooi assortiment in de webshop, goeie prijzen. Vlotte communicatie/service/levering!

heel tevreden

heel mooi hok mooi gemaakt ik ben er zeer blij mee

Handige koppelbak en gratis geleverd

De koppelbak met dubbelsplit is exact wat ik nodig had. Zoals gewoonlijk levert de Queenies service het product gratis, vriendelijk, covid-vriendelijk en zonder schade.

Mooi opzetstuk voor ons gerbil verblijf en 2 super mooie pups! Snel en gratis thuisbezorgd. Wij zijn heel tevreden!

Prima !

Prima ! Snel antwoord bij een Vraag. Ik ga er zeker nog bestellen.

Super service!

Jullie hebben goed rekening gehouden met mijb afmetingen. Past perfect! Ook van levering hebben jullie een goede service. Alles stond heel stevig in jullie camionet. Er was geen enkel beschadiging. Ik ben zeer tevreden over jullie!

Queenies heeft een erg goede service. Leveren kwaliteit gerbillaiums. En helemaal top, bezorgen die gratis. Je kan er alles vinden voor je gerbils en meer. Dik tevreden dus!

Heel tevreden

Heel tevreden. Een mooi kot en heel vlotte levering. Heel vriendelijke chauffeur.

Mooie producten

Makkelijk te bestellen, goede producten, al weet je dat t 21 werkdagen kan duren voor de bestelling er is, valt dat echt tegen zolang