top webwinkel!

heel veel leuke dingen te vinden, super service

Top webshop top producten top levering

Gemakkelijke webshop en betaling Product prima kwaliteit Levering tot op de minuut nauwkeurig

prima service

mooi uitgebreid assortiment

Ik werd goed geholpen via de mail. Maatwerk ging snel en had hem ook snel binnen. Ik ben heel blij met het product.

Heel tevreden

Wij zijn (altijd) heel erg tevreden over de producten en service van jullie. Het verlengstuk bevalt de Gerbils Pixy & Trixy erg goed en wij vinden het prachtig om naar te blijven kijken. Heel erg bedankt voor alle goede service en we blijven nog heel lang tevreden klanten bij jullie!!

Vlotte levering

Geweldige levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Het gerbilarium is zeker van mooie kwaliteit en de levering was top!

Super service.

Goed bereikbaar per mail en fijne uitleg. Gerbils zijn goed handtam. Bezorging was super. Vriendelijke chauffeur.

Enthousiast, fijne communicatie!

Mail word vrij snel beantwoord. Nette afhandeling van bestelling. Erg tevreden en inmiddels kan ik wel zeggen dat we regelmatig bestellen.

Altijd goede service

Ik bestel hier al een tijdje altijd alles voor mijn gerbil en ik denk niet dat ik ooit ergens anders zou willen bestellen. Ik krijg precies wat ik verwacht, de kwaliteit is top en de service is goed!

Enthousiaste en kundige medewerkers

Zeer goede ervaring. Klantvriendelijk, veel kennis, uitgebreid assortiment. En natuurlijk, hele lieve gerbils.

uitstekende levering en mooie kooi!!!

De levering is heel goed te volgen, de kooi is ook enorm proper gemaakt!!

mooie kwaliteit en prettig contact

Terrarium voor dwerghamster gekocht.

Super !!!!!!!!!!

Ik heb al altijd een super ervaring gehad met jullie, mijn gerbils genieten van hun door jullie gemaakte getbilarium, ik koop altijd bij jullie voor bezigheden, die een ruime assortiment hebben voor gerbils , Bedankt van mijn gerbils

Zorgvuldig en communicatief

Mijn vragen ten aanzien van ruziënde woestijnratten werden beantwoordt. Helaas konden ze niet meer samen door een deur en zijn ze beiden aan een andere woestijnrat gekoppeld. Toen er eentje overleed volgde weer een (niet zo makkelijke) koppeling. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Aardige mensen met hart voor de gerbil.

Heel tevreden, top!

Zoals steeds een heel goeie, vlotte service! Mooie producten en goeie kwaliteit!

zeer positief gedurende het hele proces

Zowel de bestelling, verzending, opvolging, produkten, ... allemaal uitstekende kwaliteit

Lieve gerbils

Wij bestellen hier regelmatig. 1,5 jaar geleden kochten we een compleet pakket inclusief 2 ontzettend lieve gerbils. Die zijn echt onderdeel van ons gezin. De maandelijkse benodigdheden bestellen we dan ook altijd hier. Carin Apeldoorn

Heel snel gelevert

We wouwen voor onze hamster een grotere kooi. Deze hebben we toen online bestelt en werd 2 dagen later bezorgt. Heel blij mee

super tevreden

Heel goed produkt. Ikzelf en de gerbils zijn er super blij mee

Top producten en levering

Ruime keus is de webshop voor onze hamster! Levering altijd snel.

Goede webshop voor gerbrils

Het bestelproces is makkelijk en het is fijn dat ze gewoon alles voor je gerbrils op één plek kan kopen. Er staat goede informatie bij de producten en indien nodig kan je advies per mail vragen. Deze worden vlot beantwoord.

Je merkt dat de dieren op de eerste plaats staan

Heel fijn bedrijf dat mee denkt in mogelijkheden!

Heel fijn bedrijf dat mee denkt in mogelijkheden

Zeer behulpzaam Bij de keuze.