Atijd allesnaar wens

Kings and Queens

Always an adventure when I go shopping at the Queenies webshop. There's always something new to find, snacks, houses, playgrounds.. But the real Kings&Queens are the people at customer service.. they reply quick, honest, respectfull and if there's something wrong with the order in some way, they'll take action right away to set things straight. And just for that, I'll always shop my needed goodies at Queenies.

super

Spulletjes, terarium en 2 lieve gerbild besteld. Ze werden super veilig thuis bezorgd. Aan de beestjes te zien een ontspannen ritje. Beestjes erg lief en blij met hun spulletjes.

Betrouwbaar en weer netjes afgehandeld

Zoals altijd weer prima communicatie over de bestelling, en levering op tijd. Alles weer compleet, en dik in orde!

De bestellingen worden altijd netjes geleverd 1 keer miste ik 1 produkt een mail gestuurd en kreeg heel snel een reactie en het werd opgelost. Super!

Behulpzame, vriendelijke service en ontzettend schattige gerbils!

Ik heb een op maat gemaakt gerbilarium en 2 gerbils besteld bij Queenies. Martijn was heel vriendelijk en heel duidelijk over wat wel en niet mogelijk is en antwoordt heel snel en consistent. De levering ging alweer heel vlot en ik ben dol op de link waarmee je kan zien waar de koerier is. Martijn beantwoordde ook na ontvangst vlot mijn vragen over de verzorging van mijn 2 gezonde, vrolijke en schattige gerbil-dames zodat ik hen de beste verzorging kan geven. Ik ben zeer tevreden over Queenies en zal zeker terugkeren voor verdere aankopen.

Goede service!

Wederom een fijne ervaring met deze webshop! Goede spullen en keurig geleverd. Blij mee!

Alles naar wens

Vriendelijke service en ruim assortiment

Hier moet je zijn voor je gerbil en hamster benodigdheden. Voldoende kennis aanwezig en met zorg de spullen uitgezocht.

Absolute satisfaction!

Absolute satisfaction!

Altijd goede kwaliteit en veel natuurlijke producten.

De producten zoals de kokosnootsnippers en de katoenplukken zijn echt top. Onze gerbils werden helemaal pluizig terwijl ze aan de kokosnootsnippers zaten te knagen.

Goede service, prettige communicatie, blij met gezonde gerbils

De communicatie via e-mail verliep goed. Hierdoor konden we een afspraak maken om twee gezonde, handtamme gerbil pups op te halen. Voorafgaand waren spullen besteld via de website om het nieuwe gerbilarium in te richten. Ook het boekje over gerbils, dat is gemaakt door Queenies, is daarbij handig. We kregen vakkundig advies!

Goede service. Mooi hok. Alleen de communicatie over de bezorging van de hokken kan beter.

Ik ben heel erg tevreden

Er gaat bijna nooit iets mis met de bestellingen en die ene keer dat het wel mis ging is het naar alle tevredenheid opgelost. Veel bijzondere dingen op de website die je ergens anders niet ziet en altijd goeie kwaliteit en lekker snel bezorgd. Top!

Er was een artikel niet bij de bestelling. Zonder problemen werd deze na gestuurd. Ik mocht zelfs nog bijbestellen zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen.

Super winkel, snelle verzending, top producten!

Gewoon goed.

Snelle levering. Nog geen verdere service nodig gehad.

Bij een van mijn bestellingen bleek een kapot looprad bij te zitten. Hier heb ik, na contact gezocht te hebben met de klantenservice, spaarpunten voor gekregen om het rad opnieuw te bestellen. Er wordt snel en efficiënt gereageerd door de klantenservice!

Snel en netjes geleverd. Goed systeem ook met de tracking link!

Zeer snelle service

Goede reacties op mails en snelle levering. Prima glazen kooi gekocht. Als tip zou ik de extra kosten voor een snellers of snelste levering anders doorberekenen.

Top kwaliteit

Alles vlot verlopen Hele mooie gerbilarium

Helemaal toppie!

Al meerdere malen besteld bij queenies voor m'n hamsters en gerbils. Toevallig krijg ik vandaag weer een bestelling binnen waar ik met smart op zit te wachten hihihi! Alles wordt op tijd geleverd, het is goed verpakt én hun assortiment wordt steeds groter. Prachtige oogst en bloemen die leuk staan in het verblijf. En je krijgt altijd een klein zakje met snacks kado voor je diertjes.

Snelle en nette levering

Het hamsterterrarium werde op maat gemaakt en we zijn er zeer tevreden mee!

Top communicatie en service!

Super! Echt, heel goed mail contact, snelle levering, vriendelijk en de levering van hun zelf is super verzorgd, elk terrarium zit apart bevestigd dat dit tijdens de levering niet kan beschadigen. Hele goede ervaring!

Bedrijfsgegevens

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam

31619466095

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.