Wederom netjes en snel geleverd

Mijn tweede bestelling en wederom om door ringetje te halen. Snel en goed te volgen via track and trace. Er gaan zeker meer bestellingen volgen.

Uiterst tevreden!

Heel overzichtelijke website, mooie variatie, artikelen snel geleverd, TOP!

Klantvriendelijkheid, verstand van zaken en snelle verzending! enige punt van aandacht vindt ik de bereikbaarheid, ze zijn alleen per mail en niet telefonisch bereikbaar maar mail wordt wel binnen een dag beantwoord!

Superleuke producten en goede service

Zeer tevreden met mijn aankopen

Super nette en snelle service

Binnen 2 weken 2 grote bestellingen gedaan, waaronder een terrarium. Alles helemaal perfect

Goed contact snelle verzending

Meerdere keren contact gehad voordat ik mijn bestelling heb geplaatst. Er werd steeds snel en kundig gereageerd. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst werd deze ook snel geleverd.

Nul ervaring met gerbils maar na één maand zijn ze al zo tam dat ze zich op laten pakken

We hadden een leuke ochtend ongeveer een maand geleden toen wij 2 gerbils gingen uitzoeken bij Queenies. We hebben een terrarium en alle toebehoren: speelhuisjes, voer, etc. aangeschaft. Daarna hebben mijn kinderen twee hele leuke gerbils gekozen. We werden geholpen door een vriendelijke medewerkster die ook de moeite deed om het een en ander uit te leggen aan ons gerbil-noobs. Onze gerbils Glinster en Nibbit maken het erg goed. Zijn zeer actief en verbouwen met gemak binnen een nacht een geheel nieuw ingericht verblijf. Ze zijn erg nieuwsgierig en makkelijk op te pakken, mede omdat ze al gewend waren aan mensenhanden. Mooi om ze bezig te zien. Al met al een hele positieve ervaring. Sebastiaan

Zeer goede producten voor een eerlijke prijs.

Al voordat ik mijn gerbils in huis haalde wist ik dat Queenies een goed bron van informatie en producten zou zijn. En na meerdere bestellingen te heben geplaatst, kan ik niet anders zeggen dat Queenies de perfecte producten heeft voor elke gerbil liefhebber, aangeboden voor een eerlijke prijs. Ook de reviews van andere klanten helpen mij om de juiste keuze te maken. De bezorgdienst GSL laat soms iets te wensen over, maar dat heeft meer met de huidige tijden te maken dan de koeriers. De pakketten komen altijd goed aan, zei het met wat vertraging.

Een fantastische webwinkel

Allerlei spullen voor de gerbils en hamster van onze zoon gekocht. Van bodembedekking, katoenbollen, speelgoed tot voer. Wat ik fijn vind is dat alles prima op jullie site wordt uitgelegd en als je vragen hebt dat er dan kan worden gebeld. Vorig jaar hebben wij bij jullie een mooi gerbilhok besteld en hierover zijn we ook zeer tevreden. Voor de gauwigheid ga je soms even naar een dierenwinkel, maar die hebben lang niet zo veel (goede) keus als jullie hebben. Tot de volgende keer weer!

Heb bodembedekking gehaald, papieren, en het werd goed ontvangen door mn hamster. Ik heb zelf ook geen last meer van mn allergie qua stof

Super!!

Medewerkers en producten zijn geweldig!

Na een vreselijke ervaring met bloedluis zijn wij enorm goed geholpen. We kregen medeleven, maar ook goede uitleg wat we nu moesten doen. Welke producten we moesten gebruiken om van de bloedluis af te komen maar ook wat we konden doen om het voortaan te voorkomen. Dit heeft ervoor gezorgd dat 1 gerbil is blijven leven. Ook kregen we tabaksbladeren meegestuurd om te proberen. Voor ons dus een nare ervaring met een goed gevolg. Groeten Patrick, Beerend en Gerda

Prima webshop

Goede webshop, duidelijk bij alle producten voor welke kleine knagers het geschikt is.

Snelle en nette levering.

De gerbilarium was mooi snel klaar en naar tevredenheid. Wel jammer dat men niet telefonisch bereikbaar is.

Keurig hok, goed afgeleverd

Heel tevreden, het versturen kost wat tijd maar dat scheelt wel enorm in de kosten (en als je dat toch te lang vindt duren kun je altijd nog afhalen).

Perfecte levering en product zoals omschreven! Heel blij mee

Erg klantvriendelijk en behulpzaam

Erg goed. Fijn geholpen met veel vragen over mijn gerbils. Voelde me wat opdringerig maar er werd steeds gezegd: liever een vraag te veel dan 1 te weinig.

Top winkel

Hele snelle levering,goede service en advies bij vragen en ze hebben alles voor de gerbils:-))

Goede service en vriendelijke bediening

Onlangs mijn complete gerbilarium inclusief gerbils en overige spullen bij hun gekocht. Alles werd snel geleverd, en toen er iets kapot bleek is dit perfect opgelost. Contact verloopt via de email, maar je krijgt binnen 24u een reactie. Je wordt vriendelijk geholpen en alle vragen zijn naar tevredenheid beantwoord.

Super fijn

Snelle levering, vertelden op tijd als er vertraging was. Spullen zijn goed en hamster is blij

zeer positief

Erg direct en weten waar ze over praten. Geven goed advies,

Veel keuze, prima service

Leuke webshop met een heel ruim aanbod. Enige minpuntje: soms is het als beginner niet zo duidelijk wat the 'need' to have VS 'nice' to have zijn

Fijne webwinkel

Duidelijke en snelle communicatie. Levering ging helemaal volgens plan, snel en netjes.

Perfect!!

Mijn bestselling kwam super snel geleverd, van de vraag of een andere kleur oke was tot Jeroen de bezorger die super snel aan de deur was. Ik heb echt 0 negatieve opmerkingen en de service is echt perfect, Wij zijn super blij met ons mooie nieuwe verblijf die prachtig op onze kallax kast past! Super bedankt Queenies voor de goede kwaliteit hok!

Fijne ervaring

Snelle bezorging en hele goede service.