Leuk geprobeerd. Jammer genoeg verkeerd gegaan

Het terrarium dat ik besteld had is na nog geen half jaar los gelaten door dat er verkeerde kit is gebruikt. Gelukkig werd dit snel opgelost door de verkoper. Maar hellaas heeft het hok het toen nog niet lang vol gehouden de plekken wat nog wel vast zat is uiteindelijk ook los gaan laten waar door de terrarium in elkaar geklapt is en totaal kapot. Hellaas heb ik hier door me diertjes gelijk weg moeten doen omdat ik niet nogmaals een terrarium kon aanschaffen

Snelle service en een super mooie kooi

Erg mooi en snel geleverd

Groten glazen hamster kooi besteld van 1,6 meter lang Is vandaag op zondag 30-6 geleverd door Jeroen Hij was netjes op tijd en wat een prachtig hok de hamster is er blij mee en wat een goeie service Grt peen Suus en hamster Alvin

Makkelijk en snel

Heel erg goed

Jr kam van alles kopen vsn gerbil tot vogel ik heb leuke dingen gekocht voor mijn agraponissen en nu voor mijn nieuwe vriendje een roestkopje en ze staan altyd te/woord je krijgt altijd bericht terug

Perfect!

Great product, great delivery, great experience! Thanks

Easy!

Large tank sans accessories delivered without issue. Very pleased with all the things I got to start hamsterscaping!

Hamsterkooi is zeer mooi

Bestelde hier een maatwerk kooi. Deze werd snel geleverd door vriendelijke en behulpzame chauffeur. Erg tevreden met resultaat. Ook de manier van bestellen beviel goed. Geen enkel probleem om maatwerk te maken, snelle communicatie en duidelijke communicatie.

Uitstekende producten

Hele goede prijs kwaliteit verhouding hier. Al jaren zeer tevreden klant

Uitbreiding vd kooi past niet

De uitbreiding was enkele mm groter dan de rest waardoor deze niet paste. Na de 2de poging kwam de glazen rand los van mijn kooi waar de deuren in glijden. Met lijm momenteel kunnen herstellen maar ik betwijfel de sterkte ervan.

- vriendelijk - snelle service - kwaliteit

Goeie service en een heelMooi hok !

Het was een hele duidelijke snelle service

Geweldige website

Alles is altijd perfect in orde. De levering is snel en ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. TOP!!!

Product voldoet niet aan omschrijving, webshop wil geen gratis retour of juiste vervanging sturen

Ik had onder andere Sisal Fibre Vegetable 500 gram besteld. Op de productpagina staat alleen info over sisal vezels, bijv “ Een van de grote voordelen van de Sisal Fibre Vegetable is dat het volledig natuurlijk en duurzame Bodembedekking is. Sisalvezels komen van de Sisalplant. Deze plant groeit voornamelijk in tropische gebieden. De vezel van deze plant staan bekend om dat het sterke en duurzame vezels zijn.” en “Materiaal: Sisal Fiber”. Bij het openen van de verpakking werd duidelijk dat er niet alleen sisal vezels in zaten. Bij nadere inspectie bleek het product ook niet “Sisal Fibre Vegetable” te heten, maar “Misto animale - Vegetale”. Nogmaals gechecked bij de fabrikant en ook die geven aan dat de omschrijving van Queenies onjuist is. Ondanks dit blijft Queenies zeggen dat ze geen gratis retour voor het product willen geven en geen geopende verpakkingen terugnemen, ondanks dat de informatie op de website niet klopt en je dit pas kan zien als je de vezels er een beetje uit haalt. Ik heb gevraagd of ze dan zelf kunnen aangeven waar staat dat het ander vezels en zelfs dierlijk haar bevat, maar dat kunnen ze niet, want dat staat er niet. Consumenten hebben volgens de wet recht op een gratis oplossing bij een onjuiste beschrijving, maar Queenies lijkt dit gewoon naast zich neer te leggen. Hopelijk komen ze alsnog met een oplossing, anders moet ik mijn rechtsbijstandsverzekering activeren. Heel jammer dag Queenies niet gewoon zijn fout toegeeft en voor een oplossing zorgt.

Beste, U bent niet tevreden met het product wat u heeft ontvangen. Dat is jammer om te lezen. Gelukkig mag u het natuurlijk altijd gewoon retourneren. Dat is geen enkel probleem. Groetjes Service team Queenies

Super kooi!

Ontzettend blij met onze nieuwe hamsterkooi! Staat super mooi in de woonkamer. Netjes afgewerkt en gratis geleverd.

Top service!

Door persoonlijke omstandigheden was ik niet in staat om mijn bestelling binnen 30 dagen te retouren. Na uitleg van de situatie heeft de zonder twijfel of tegenwerken alsnog mijn bestelling retour aangemeld met gratis retourkosten. Normaal is retour op eigenkosten, maar zelfs daar werd een extra uitzondering op gemaakt. Echt top service.

Echt mijn favoriete shop

Altijd alles naar tevredenheid. Als iets onverhoopt niet goed gaat wordt het vriendelijk, snel en correct opgelost.

Gewoon super

Goede producten, goed verzonden.

Fijne betrouwbare webshop met oog voor detail

Spullen lekker snel geleverd en alles prima verpakt zodat er niks stuk kan gaan onderweg. Dik tevreden.

Super spullen

Ik ben erg tevreden met de spullen, snelle levering en antwoord terug op een vraag of advies via mail. Erg blij met de queenies.

Goede producten en goede levering

De producten die gerbilshopqueenies aanbiedt zijn prima van kwaliteit. Ze hebben een groot assortiment van leuke hamsterscape spullen. Producten worden goed beschermd geleverd.

Aanrader

Heb hier al meerdere keren spullen besteld voor mijn hamster en ratjes, scherpe prijzen en snel verzonden. Ook een goede klantenservice, als er iets mis is met je bestelling dan wordt dit netjes afgehandeld.

3e terarium inmiddels besteld, op donderdag besteld en zaterdag al in huis! Top geregeld. Wat extra spullen besteld helaas ontbraken er 2 bij de levering. Na vermelding zijn deze nagezonden. Track & trace van de chauffeur werkt ook fijn.

Betrouwbare webshop

Fijne webshop met een divers assortiment! Nog nooit problemen gehad met mijn bestellingen. Oogst word netjes verpakt in papier, goed voor het milieu ipv al dat plastic! Breekbare dingen worden ook goed verpakt. Bij de pakbon zit een extratje voor mijn hamsters. Word altijd erg gewaardeerd ! Kortom fijne webshop snelle verzending.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam