Klantgericht, eerlijk en goede service

Ruim een jaar geleden een gerbilarium met leuke assecoires besteld en ontvangen voor onze toenmalige Goudhamster. Vandaag opnieuw leuke assecoires ontvangen en 2 ontzettend leuke en speelse Gerbils. Communicatie verliep fijn en soepel, vanaf het opvragen van informatie tot het moment van levering. Snelle en duidelijke reactie op mails, prima service, goede prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Ik blijf de producten bestellen via Queenies. Bedankt!

Fantastische webshop

Gewoon erg goed, meedenkend, goede en leuke artikelen, goede prijzen. Kom er graag. Tis net een speelgoed winkel alleen dan voor je huisdieren. Ook via de webshop bestellen is overzichtelijk en makkelijk.

We hebben pas een heel mooi opzetstuk besteld voor ons gerbilarium. Het werd zonder kosten geleverd door een vriendelijke en behulpzame chauffeur en we werden van tevoren goed op de hoogte gehouden, tot op de minuut wisten we wanneer het geleverd werd. Wij zijn er erg blij mee, wat een prachtig verblijf! Ook bestellen we hier graag allerlei leuke en handige spullen voor onze gerbils. Snelle levering en goed verpakt. Erg goede service en bij vragen krijg je snel antwoord via de mail.

Honest

A little hick up with my package.. but was quickly corrected and contact with customer care was very appreciated.

Ze staan klaar met raad en daad

Bij Queenies staan ze altijd klaar met tips over de verzorging en het gedrag van mijn gerbils. Heel fijn!

Zalige shop

Echt zalige shop, duurde wel even tot het aankwam maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik een zeer grote bestelling had! Echt producten van TOP kwaliteit! En zeer eerlijke en vriendelijke mensen! Ik werd netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Wij hebben tot nu toe goede ervaringen met GerbilshopQueenies. Wij hadden een terrarium besteld en die is netjes geleverd.

Komt meestal voordat ik al wakker ben.

Komt meestal voordat ik al wakker ben. Altijd met een snackje voor de gerbils.

Kwaliteit, service en groot assortiment op één plek

Zeer persoonlijke service, bijkomende informatie gevraagd en snel antwoord via mail ontvangen. Terrarium van goede kwaliteit. Correcte levering. Schatjes van gerbilpups ontvangen.

Ik werd goed geholpen per mail en in de winkel

Toen ik vooraf vragen had over het ophaalmoment werd ik goed geholpen en in de winkel werden mijn vragen goed beantwoord en heb ik nog een aantal extra spullen gekocht die mooi passen in de hamsterkooi

Der beste Service, beste Qualität

Sehr freundlicher Kundenkontakt, ausführliche Beratung. Sehr gute Qualität, sehr gute Verarbeitung. Wir haben ein Sondermaß bestellt, und alles war genau so, wie wir es wollten! Pünktliche Lieferung. Wir konnten die Lieferung online verfolgen, so dass wir genau wussten, wann das Nagarium eintrifft. 100% Weiterempfehlung! Danke Martijn, Danke auch an den freundlichen Fahrer.

Heaas geen goede ervaring

Bak werd beschadigd geleverd, helaas konden we niet voldoende bewijzen dat dit al was voor we hem in handen kregen :( Ons verhaal werd direct in twijfel getrokken, want we zagen het niet gelijk (vier uur na levering lieten we dit weten). Voelt wel rot omdat we het echt niet veroorzaakt hebben, maar helaas, niets aan te doen.

Prachtige bak, superaardige bezorger, geen extra verzendkosten. Beste shop in Nederland voor knaagdierhuisvesting!

En toebehoren ;-) :-) Hartelijk dank voor de mooie review!

Prima service!!

Goede service!!! Heel tevreden

Zoals altijd weer super tevreden over de aangeschafte producten.

Gewoon top

Vanwege impulsief gedrag hadden we eerste instantie de verkeerde maat terrarium en loopwiel besteld, via mail was het gelukkig geen probleem om de bestelling te wijzigingen. Wij kozen ervoor om de bestelling zelf op te halen en het werd netjes in onze auto geplaatst, all en all een goede service

Zeer tevreden over de service!

Snelheid van reacties is prima. Medewerkers zijn deskundig. Ze hebben van alles op voorraad. Geleverde producten zijn prima. Het houten looprad is echter te zwaar voor de gerbils. Ze krijgen dit niet rond. De op maat gemaakte kooien zijn van een mooie kwaliteit.

Mijn ervaring is uitstekend en heel tevreden elke keer weer

Mijn ervaring is elke keer een succes en een 100% tevredenheid, de communicatie is uitstekend ,mijn bestellingen komen altijd heel verzorgd binnen, ook vlug en goed verpakt. Meerdere terrariums besteld maar ook heel vaak losse spullen voor in de kooien. Ik blijf bij deze winkel voor al mijn spullen voor gerbils en mijn hamster

Topbedrijf!

Wat een voortreffelijk bedrijf! We hebben een gebruikt gerbarium bij ze gekocht die er nog als nieuw uitziet. Later 2 lieve gerbils bij ze gekocht, waarbij we goede informatie hebben gekregen. Wat een ontzettend leuke diertjes zijn dit zeg! Inmiddels hebben we al heel wat spullen bij ze gekocht. Veel keuze, goede kwaliteit en snelle levering. De webshop is heel uitgebreid, duidelijk en heel veel informatie.

Alles naar wens verlopen

Super shop. Prachtig assortiment en hele goede prijzen

We hadden al een bak van 120x40x50cm maar dachten aan een upgrade. Nu een bak van 160x50x50cm de oude hebben ze weer meegenomen aan prijsreductie. Mooie spullen en lekkere sprays.

Prima webwinkel.

Ik bestel er regelmatig voor mijn gerbils. Goede service, snelle levering.

Topi

Mooie spullen Voor mijn gerbels Aleen knagen ze veel hout spulletjes kapot

Snelle bezorging en goede service

Ik bestel vaker bij Queenies en iedere keer is mijn bestelling snel binnen. Onlangs had ik per ongeluk een verkeerd artikel besteld (verkeerde maat looprad). Dit is direct opgelost door Martijn, heel fijn!

Heel goede service

Je krijg de bestelling vlug in huis en je krijgt altijd antwoord als je wat vraagt