Filters

10

Prima terrarium en prima service

Terrarium is erg mooi en ruim, en in tegenstelling tot andere hokken zijn mijn exotische knagers niet in staat om zich er uit te knagen of deurtjes te leren openen (ze hebben hiervoor aardig wat andere terraria gesloopt, en ontsnapte regelmatig). Ben er erg tevreden mee! Praktisch, stevig, al het plastic is afgedekt met glas om knaagschade te verkomen, en het is ook nog eens mooi om te zien! Er ontbrak een onderdeeltje, maar dat werdt zsm opgelost na contact met de verkoper.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service, duidelijke communicatie en behulpzaam

Omdat ik niet in de buurt woon twijfelde ik of ik hier mijn gerbils aan wilde schaffen. Na een mailtje en contact met het bedrijf besloten het toch te doen. Zeker geen spijt van.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service een echte aanrader.

Mijn ervaring is dat wij prima geholpen zijn Verzending op tijd en bij levering van het pakket was een bakje stuk wat wij vergoed krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeker een aanrader

Zeker een aanrader, ruime keuze aan voorradige artikelen. Altijd snel geleverd in België. Altijd wel leuke spulletjes te vinden voor onze gerbils.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi hok en uitstekende levering

Zeer heldere en vlote communicatie en prachtig hok. Dochter is er zeer blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service, duidelijk omschrijving van het proces

Ik heb een groot terrarium besteld op mast. Ik ben tussentijds goed op de hoogte gehouden van de leveringstijd. Op de dag van levering is perfect te volgen waar de bezorger zich bevindt. Het terrarium is prachtig en netjes geleverd. Niets dan lof, zeker aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fabulous!

The communication was fantastic. Delivery well within the timeframe. Friendly delivery driver. And best of all….the tank is FABULOUS! Exactly what we wanted!! :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Meteen vaste klant geworden, wat een service!

Heel kundig, mooie prijzen, ontzettend mooie glazen bakken/kooien voor de dieren. Mega aardige bezorgservice. Assortiment met echt veel keus en dingen waarvan ik niet wist dat het er was. Echt heel tevreden. En bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
9

heel goed

alles prima in orde

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring en mooi assortiment

Afgelopen zondag werden onze gerbils en bestelling geleverd door een vriendelijke chauffeur. Ook het contact met Queenies voor het bestellen en na het bestellen verliep zeer prettig. We zijn uitgebreid geinformeerd en kregen altijd snel antwoord. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe huisgenoten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon TOP !!!

Alles mooi verpakt en snel verzonden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed !

Meerdere spulletjes gekocht. Het zag er allemaal goed uit en op tijd binnen zo als beschreven . Ik bestel hier zeker weer .

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes

Snelle levering, goed verpakt met goede producten. Quik en Flupke zijn er weer blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
8

Betrokken medewerkers die goed voor de gerbils zorgen

Tijdens de koppeling van onze oude aan een nieuwe gerbil werden we goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. De manier waarop dat gedaan werd was prettig. Er bleek liefde voor en betrokkenheid bij de beestjes uit. De koppeling is goed gegaan: onze gerbils zijn nog steeds (ruim 3 weken later) dikke vriendinnen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Kan niwt beter

Twee dagen geleden keurig binnen de afgesproken tijd werden hier twee gerbils, een gerbilarium en spullletjes afgeleverd. De avond ervoor had ik nog gevraagd of er nog iets bij kon. En jawel dat werd ook meegenomen. De gerbils zijn tierig, gezond en komen nu al, binnen een paar dagen, op mijn hand. De spullen zijn mooi en het gerbil verblijf is prachtig. Ik heb degene met schuifruitjes van onder tot boven met een vast voorschot tot de helft van de hoogte. Er vallen wel wat krummeltjes uit als ik het raampje openschuif. Maar dat is zo op te pakken en terug te doen. Ook mailcontact was perfect, steeds binnen een dag antwoord. Ik ben er blij mee en zal zeker mijn spulletjes bij queenies bestellen,

  • Aanbevelen? Ja
2

geen aanrader!!

2 bestellingen geplaatst. volgens website zou dit de volgende (werk-)dag bezorgd worden. niet dus. telefonisch niet bereikbaar, op mail wordt niet gereageerd en via instagram na lang zeuren een antwoord krijgen dat geheel niet waar is (wij hebben u gemaild). krijg je ook nog het antwoord dat alles in 1 pakket is verstuurd. nou waarom bereken je dan toch verzendkosten per aparte bestelling? ook hier weer geen reactie op. kortom dubieus bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Wij krijgen een mail op maandag 9:20 en vervolgens worden wij op social media om 11:00 gebombardeerd met berichten dat er niet gereageerd wordt op de mail. Dat ging er ook niet al te vriendelijk aan toe. Hoewel dat absoluut niet uitmaakt, stimuleert het niet natuurlijk. Wel bent u kort geïnformeerd over de status van het pakket. Wat blijkt?, er is 1 dag vertraging opgetreden doordat het pakket bij Post.nl vertraagd is. Deze tracking heeft u zelf ook ontvangen en uw klachten stroom begon nadat de bezorgtijd werd aangepast door Post.nl. Met 1 dag vertraging is uw pakket vandaag netjes. Jammer dat wij direct een dergelijke review moeten krijgen terwijl wij ons werk hebben gedaan zoals het hoort. De reis van je pakket 8 november 11:37 Zending is bezorgd Bezorgd op 8 november 11:37 8 november 8:56 Bezorger is onderweg 8 november 8:16 Zending is gesorteerd 7 november 8:06 Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt 7 november 0:53 Zending is ontvangen door PostNL 5 november 10:58 Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

10

Super!

Ze hebben een geweldig assortiment! De service is top! Helaas hebben we een verkeerd product opgestuurd gekregen. Ze gaven de fout eerlijk toe en hebben geregeld dat we het goede product hebben gekregen! Goed contact hierover gehad. Erg prettig! Dikke aanrader hier te bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
10

zoals altijd: goede service en goede produkten

Gizmo en Selly waren heel blij met hun nieuw speelgoed. De service die Queenies levert is top. Ook na verkoop. Wij blijven hier zeker terug komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zowel de producten als service bij calamiteiten met de gerbils is goed

Producten goed geleverd maar ook meedenken in het oplossen van problemen met de gerbils. We hadden gerbil koppelingsproblemen. Goed contact hierover!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon top

Altijd goede ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi assortiment en snelle levering

Al een paar jaar een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden over de aankoop en de bezorging vriendelijke chauffeurs

Ik ben zeer tevreden over de gerbilarium en mijn diertjes ook

  • Aanbevelen? Ja
8

Betrouwbare webshop

Fijne webshop! Ik heb er al meerdere keren besteld en ze geven goed advies!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Bestellingen wordt altijd snel geleverd. Onze gerbils zijn altijd tevreden met de producten van Queenies.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Pakketje kwam snel toe en alles was in orde. 1 item was niet aanwezig maar nadat ik een mailtje gestuurd had kreeg ik dat geld direct terug.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd