Ruim assortiment, bestelling snel geleverd en zorgvuldig verpakt

Er is een ruime keuze aan producten, ook voor hamsters. Veel mooie fijne producten voor een eerlijke prijs. De bestelling wordt snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Ik bestel bijna alles voor m’n hamster bij Queenies.

Toppie

Alles wordt goed ingepakt en je wordt op de hoogte gehouden over de verzending. Het komt weinig weinig voor dat er iets niet op voorraad is dus ik kan altijd alles bestellen wat ik nodig heb. Uitgebreid assortiment en er komen steeds meer leuke dingen bij!

Ik kreeg een pakketje binnen waarbij er iets kapot was gegaan tijdens de verzending. Queenies heeft zonder gedoe meteen een nieuwe gestuurd met een extraatje! Heel fijn geholpen!

Super geregeld

Wij hebben gekozen voor de snellere levering omdat er met spoed gerbils bij ons zouden komen. Het gerbilarium is keurig op tijd geleverd. De bezorger is een vriendelijke man die netjes mer de spullen om gaat.

Gewoon super

Alles tot nu toe als heel prettig ervaren. Als je iets voor je kleine knaagdier nodig hebt queenies heeft. Service is gewoon top. Gewoon een woorden aan toe te voegen.

Ik heb een terrarium voor mijn twee degoes besteld en ik ben er zeer tevreden over. Mijn twee meisjes zitten, slapen en spelen er super graag in. Naast de terrarium had ik loopbruggen, bedekking versiering enz… besteld. Ik ben daar zeer tevreden over.

Heel goede service. Correcte verzending en steeds snel bezorgd

Snelle service. Zowel bij verzending en ontvangst. Ook bij tekort aan stock houden ze je op de hoogte! Super doe zo verder

Goede kwaliteit, klantvriendelijk bedrijf

Mooie hamster terrarium ontvangen, ruim binnen de afgesproken tijd. Tussentijds contact verliep snel en soepel toen ik later nog van maat veranderde.

Mooie winkel

Mooie winkel die veel biedt en een fantastisch assortiment speelgoed en accessoires voor hamsters en andere kleine knaagdieren heeft. Website is gebruiksvriendelijk en de snelle levering maakt de shop compleet.

Top !!!! Fijne en snelle service

Zeer tevreden.

Mooi verblijf en snelle levering

Erg tevreden over het hamsterverblijf. Handig met die schuifdeurtjes. En snelle service

Tevreden klant over alles!

Ik vond alles erg goed! De informatie voor de aanschaf van de gerbils. De webshop, de kosten en de levering. Het contact met Martijn is ook erg prettig. En bovendien zijn we heel blij met onze leuke en lieve gerbils!

Over het algemeen redelijk snelle en meedenkende reacties op vragen en verzoeken. Tip om bij levering iets ruimer van te voren even af te stemmen met de klant of het uitkomt die dag/ het betreffende tijdslot. Zeker als het gaat om levering van een levend dier.

Atijd allesnaar wens

Kings and Queens

Always an adventure when I go shopping at the Queenies webshop. There's always something new to find, snacks, houses, playgrounds.. But the real Kings&Queens are the people at customer service.. they reply quick, honest, respectfull and if there's something wrong with the order in some way, they'll take action right away to set things straight. And just for that, I'll always shop my needed goodies at Queenies.

super

Spulletjes, terarium en 2 lieve gerbild besteld. Ze werden super veilig thuis bezorgd. Aan de beestjes te zien een ontspannen ritje. Beestjes erg lief en blij met hun spulletjes.

Betrouwbaar en weer netjes afgehandeld

Zoals altijd weer prima communicatie over de bestelling, en levering op tijd. Alles weer compleet, en dik in orde!

De bestellingen worden altijd netjes geleverd 1 keer miste ik 1 produkt een mail gestuurd en kreeg heel snel een reactie en het werd opgelost. Super!

Behulpzame, vriendelijke service en ontzettend schattige gerbils!

Ik heb een op maat gemaakt gerbilarium en 2 gerbils besteld bij Queenies. Martijn was heel vriendelijk en heel duidelijk over wat wel en niet mogelijk is en antwoordt heel snel en consistent. De levering ging alweer heel vlot en ik ben dol op de link waarmee je kan zien waar de koerier is. Martijn beantwoordde ook na ontvangst vlot mijn vragen over de verzorging van mijn 2 gezonde, vrolijke en schattige gerbil-dames zodat ik hen de beste verzorging kan geven. Ik ben zeer tevreden over Queenies en zal zeker terugkeren voor verdere aankopen.

Goede service!

Wederom een fijne ervaring met deze webshop! Goede spullen en keurig geleverd. Blij mee!

Alles naar wens

Vriendelijke service en ruim assortiment

Hier moet je zijn voor je gerbil en hamster benodigdheden. Voldoende kennis aanwezig en met zorg de spullen uitgezocht.

Absolute satisfaction!

Absolute satisfaction!

Altijd goede kwaliteit en veel natuurlijke producten.

De producten zoals de kokosnootsnippers en de katoenplukken zijn echt top. Onze gerbils werden helemaal pluizig terwijl ze aan de kokosnootsnippers zaten te knagen.

Goede service, prettige communicatie, blij met gezonde gerbils

De communicatie via e-mail verliep goed. Hierdoor konden we een afspraak maken om twee gezonde, handtamme gerbil pups op te halen. Voorafgaand waren spullen besteld via de website om het nieuwe gerbilarium in te richten. Ook het boekje over gerbils, dat is gemaakt door Queenies, is daarbij handig. We kregen vakkundig advies!

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam