We hadden al een bak van 120x40x50cm maar dachten aan een upgrade. Nu een bak van 160x50x50cm de oude hebben ze weer meegenomen aan prijsreductie. Mooie spullen en lekkere sprays.

Prima webwinkel.

Ik bestel er regelmatig voor mijn gerbils. Goede service, snelle levering.

Topi

Mooie spullen Voor mijn gerbels Aleen knagen ze veel hout spulletjes kapot

Snelle bezorging en goede service

Ik bestel vaker bij Queenies en iedere keer is mijn bestelling snel binnen. Onlangs had ik per ongeluk een verkeerd artikel besteld (verkeerde maat looprad). Dit is direct opgelost door Martijn, heel fijn!

Heel goede service

Je krijg de bestelling vlug in huis en je krijgt altijd antwoord als je wat vraagt

Erg goed

Vragen werden goed beantwoord. Ik kon zelf twee Gerbils uitkiezen en ik heb er veel plezier mee.

Gewoon super

Het team van Queenies was de enige die ons kon helpen in onze zoektocht naar een groot terrarium voor onze gerbils en steppe lemmingen. De offerte kwam snel, prijs was super redelijk en de levertijd was perfect. De bezorger was super aardig. Wij zijn happy en blijven zeker bestellen

Professionele advies mét handtamme dieren

Wij zijn vanuit België gereden tot Nederland omdat we na onderzoek hadden gemerkt dat dit de enige (bereikbare) plaats was waar we het volledige assortiment konden aanschaffen + gezonde, handtamme dieren! We kregen voldoende info en zijn op heden heel tevreden over zowel de bak, als onze diertjes. Coco en Chanel zijn al echte huisgenootjes die dagelijks bij ons op schoot komen. Hadden we dit eerder geweten was ik vroeger altijd voor Gerbils gegaan. Vlot in onderhoud, door de kooi heb je in huis geen vuiligheid, zie je de dieren goed. Het leuke is dat ze overdag ook vaak actief zijn. ze komen zelf aan hun deurtje staan als je passeert om te komen, superschattig! Een echte aanrader. Het enige puntje, tegen dat je volledig geinstalleerd bent, is het wel een prijzig kaartje, maar dan kan je ook een hele tijd ermee weg én zitten de diertjes echt goed en gelukkig.

Ik probeer contact met jullie te krijgen

Hallo, ik probeer al een paar dagen contact met jullie te krijgen. Kunnen jullie even reageren op mijn mailtjes?

Goed geholpen en alle benodigde info gekregen! Groot assortiment en voldoende keuze

Goed en netjes

Goede ervaring met deze webshop, de spullen worden netjes verzonden.

Heel goed verzorgd!

Materiaal werd keurig op tijd geleverd en zat goed verpakt. Ik begreep eerst de bezorgkosten niet maar dat werd duidelijk uitgelegd, had te maken met breekbaar materiaal. Goede communicatie. één object was kleiner dan verwacht maar dat was eigen schuld, niet goed naar de maten gekeken :-)

Niet geleverd gekregen en oplossen is geen prio

Ik heb op een woensdag een bestelling gedaan. De maandag daarop vokgend was deze nog steeds niet verzonden dus contact gezocht. Er zou naar gekeken worden. 5 dagen later kreeg ik mails die naar een andere klant hadden moeten gaan met daar achteraan een sorry dit was niet voor u om vervolgens weer op de lange termijn geschoven te worden. Op een paar dagen na nu bijna 2 weken later is dit nog steeds niet oogelost, heb ik geen goederen en is er niets met de factuur gedaan. Ik heb verzocht deze order te annuleren maar ik verneem niets meer.... SUPER SLECHTE SERVICE!!

Het klopt dat uw order verkeerd is gelopen. Hier is een onderzoek naar gestart. Op deze review heb ik telefonisch contact gezocht. Deze meneer is namelijk een vaste klant en ik wilde een eventueel misverstand uit de lucht halen. Het telefoon gesprek was van hele korte duur. Ik kreeg de kans niet om uitleg te geven, meneer verweet mij een attitude, dreigde met nog 10 negatieve reviews. Ik probeerde nog vriendelijk te zeggen dat dit niet het doel was van het telefoontje, maar meneer was erg boos en hing scheldend en vloekend op. Meneer noemde mij een ‘kankermongooltje’. Wauw…. Update 20-3-2024 Vandaag hebben wij meneer weer willen contacteren om de kwestie te bespreken. Dit keer hebben wij het telefoongesprek opgenomen gezien de grove houding van meneer de vorige keer. Het was weer een zeer gesprek. We stelde ons voor en kregen direct als reactie; 'och jou hoef ik niet, rot op' Meneer is niet uit op een constructieve oplossing blijkt wel. We besloten maar weer te mailen nadat meneer op 20-3-2024 weer begon met reviews schrijven. En wel pure smaad reviews die werkelijk waar nergens op gebaseerd zijn. Dat wij gevaarlijk en zelfs giftige spullen verkopen. Naast het feit dat meneer verschrikkelijk grof in zijn taalgebruik is, begint meneer ook dreigementen te uiten. Op onze waarschuwing om te stoppen met het verspreiden van smaad en laster kregen wij het volgende advies van meneer; 'Zou maar zelf uitkijken martijn... voor je het weet tref je iemand...' We gaan vandaag eerst maar eens aangifte doen helaas.

Vlot communicatie, perfect materialen. We kunnen goed de levering volgen en chauffeur super vriendelijk. Echt een aanrader.

Fantastisch in alle opzichten

Perfect hamsterterrarium gemaakt en snel geleverd. Prachtige accessoires ontvangen en niets ontbrak. Goed verpakt ook. Zeer vriendelijke mensen; ze nemen de tijd en moeite voor je. Kortom: top!

Super webshop

Snelle leveringen, goed bereikbare en vriendelijke klantenservice ( helaas wel enkel per mail ). Prima producten met een juiste prijs kwaliteitsverhouding Zeer tevreden en terugkerende klant

geweldig!!

snelle levering, goede kwaliteit spullen, flexibele service en houden je hoed op de hoogte

Goede service vlugge levering

Alles was netjes en compleet en zorgvuldig ingepakt site was heel duidelijk en hele snelle levering

Mooi en degelijk

Een mooi terrarium gekregen. Echter de bestelde afmetingen 75x40x30 cm bleken uiteindelijk 73,5x40x30 cm te zijn. Balen als je al een inbouw maat hebt gemaakt op 75cm breedte. Zeer snelle verzending! Gr

Altijd een duidelijk antwoord en erg behulpzaam. Vriendelijke groet, Lenny

Ze zijn behulpzaam, meedenkend en leveren goede service. Elke keer doe ik een grote bestellen en altijd netjes geleverd. Ze hebben een ruim assortiment. Dingen die je normaal niet kan vinden in een dierenwinkel hebben hun wel. Heel fijn. Veel spullen voor de natuurlijke omgeving voor de diertjes.

Vriendelijk

Mooi product en vriendelijke man.

Goede service!

Zeer klantvriendelijk. Er wordt goed meegedacht om aan al onze wensen te kunnen voldoen. Zeer goede servicez zowel bij het plaatsen van de order als bij de levering!

Super zaak

Vriendelijke eigenaar Snel antwoord op je mails gewoon super