Service 2.0

Fijne webshop en super service! Prettig in de communicatie en groot assortiment .

Prachtig knaagdierterrarium

Prachtig knaagdier terrarium op maat laten maken. Super gave bak, goede prijs. Werd al vrij snel thuis bezorgd. Personeel is vriendelijk. Top.

Makkelijke site voor gerbil en hamster materiaal.

Snel en makkelijk bestellen Makkelijke overzicht En snel geleverd.

de bestelling was niet de goede maat

Toen ik de bestelling ontving, bleek helaas dat het niet de goede maat was. Dit was zeker mijn eigen schuld, omdat ik waarschijnlijk de verkeerde maat heb aangeklikt op jullie website. Wel vind ik het vervelend dat ik, toen ik had gemaild hoe ik het kon retourneren, een erg onaardige mail terug kreeg van een van jullie medewerkers. Met een antwoord dat ik het hok zelf terug zou moeten brengen had ik genoeg info gehad. Dus zeggen dat het jou erg veel geld zou schelen als je het hok met de normale post kon verzenden, is niet mijn probleem. Ook vond ik het onnodig om te benoemen dat ik bij de afgelopen bestelling niet thuis was om de bestelling aan te nemen, aangezien mijn huisgenoot wel thuis was, er is blijkbaar niet aangebeld. Toen ik terug mailde wanneer ik de bestelling dan terug zou kunnen komen brengen, is er nooit meer gereageerd, dat vond ik erg vervelend, want nu zit ik opgescheept met een bestelling van €100 die niet past.

Uitstekend assortiment snel geleverd

Heel erg veel keus. Zo blij met deze winkel voor onze hamster spullen binnenkort nog een bestelling plaatsen…

Altijd goede service

Zowel de web shop als de fokkerij goede ervaringen mee, ik zal altijd alles bij hen bestellen!

Super tevreden met maatwerk én goede service!

Een jaar of 5 geleden hebben we een op maat gemaakt chinchilla hok van Queenies tweedehands van iemand overgenomen. Enkele maanden geleden ontdekten we een scheur in de bodemplaat, dus tijd voor een reparatie. Martijn dacht goed met ons mee en was ontzettend vriendelijk en behulpzaam toen we het hok kwamen afgeven in Oudenbosch. We hebben nu niet alleen een prachtig gerepareerd hok, maar ook nog eens een perfect passend opzetstuk zodat onze chinchilla's er een extra verdieping bij hebben. Kortom: we zijn hartstikke tevreden!

Wat een mooie review zeg! Heel hartelijk dank hiervoor!

Superbe expérience!

J’ai acheté deux gerbillariums, ainsi que plusieurs accessoires, et je suis ravie! La livraison est au top, les gerbillariums sont magnifiques, mes gerbilles sont aux anges!

Zeer mooi terrarium, binnen verwachte levertijd.

uca

Persoonlijk geleverd en aandacht voor kwaliteit

Als klant proef je de passie waarmee GerbilShopQueenies haar werk doet. Het beste voor de klant maar vooral ook voor de huisdieren waarvoor zij bij deze shop kopen. Met een overzichtelijke website en redelijke prijzen hoef je dan niet verder te zoeken. Dat de door mij bestelde kooi ook nog persoonlijk wordt afgeleverd (door heel Nederland) om er voor te zorgen dat dat netjes gebeurt is helemaal de kers op de taart!

top bedrijf

ze leveren altijd op tijd en als je vragen heeft dan krijg je antwoord vooral als je pas begint met gerbils dan heb je veel vragen en kriijg straks nog een mooie opbouw die gaan ze bouwen op maat dan hebben de gerbils nog meer plek

Het wordt altijd snel bezorgd en goed verpakt. De gratis zakjes vind ik ook geweldig. Mijn gerbils vinden het altijd heerlijk! TOP

Ik heb inmiddels 3 keer bij jullie besteld. Alles de volgende dag al in huis. Zelfs mijn bestelde terrarium voor mijn hamster kwam paar dagen voor lever datum binnen.

Snelle service en prachtige gerbilaria

Wij hadden snel een hok nodig wegens ruziënde gerbils. In net geen 3 weken tijd stond ons prachtige gerbilarium al in onze woonplaats te pronken. Ik heb hiervoor ook veel advies gekregen over de opzet en heel snel antwoord telkens op mijn vele vragen. Wij zijn supertevreden met het resultaat en onze beide gerbils ook !

Na 5 mailtjes van mezelf eindelijk duidelijk wat we wilden hebben. Jullie bleven geduldig en beleefd.. het hok is super mooi geworden en we zijn er heel blij mee.

Super ervaring

Snelle levering, vriendelijk contact

Betaalbare webshop met goede service

Ik bestel regelmatig bij Queenies. Ben heel tevreden met hun service. Een prachtig terrarium voor onze hamster en bijna het gehele hamsterscaping interieur bij Queenies gekocht vanwege de goede prijs kwaliteitverhouding. Ik ben nou ja ik, onze hamsters zijn dol op de zelf samengestelde voermix en allerhande lekkere nootjes, gedroogde kruiden/planten/bloemen en smakelijke insecten.

Super,een aanrader voor wie een verblijf nodig heeft

Bij Queenies ben je van A tot Z tot in de puntjes verzorgd. De informatie en hulp voor en na. Hun geduld om je verder te helpen. De afwerking van het gerbilarium is super. Mijn 2 adoptie bewoners zijn in hun nopjes en hebben hun verblijf volledig naar hun zin heringericht.

Prettige en snelle service

Alweer fijne producten en een goede service!

Veel keuze van producten en een vlotte bezorging! Bijbestelling deurtje gerbilarium werd prima afgehandeld.

Goed gedaan

Leuke producten voor goede prijzen.

Wederom netjes en snel geleverd

Mijn tweede bestelling en wederom om door ringetje te halen. Snel en goed te volgen via track and trace. Er gaan zeker meer bestellingen volgen.

Uiterst tevreden!

Heel overzichtelijke website, mooie variatie, artikelen snel geleverd, TOP!

Klantvriendelijkheid, verstand van zaken en snelle verzending! enige punt van aandacht vindt ik de bereikbaarheid, ze zijn alleen per mail en niet telefonisch bereikbaar maar mail wordt wel binnen een dag beantwoord!