Een vriendelijke chauffeur. Netjes alles afgeverf. En alles in goede staat.

Mooie bak

Binnen de afgesproken tijd geleverd en erg mooie bak.

Goed hoor. Niks op aan te merken

Prettige ervaring

We kochten onze hamster uitzet volledig bij queenies. We wilde eigenlijk graag iets op maat laten maken, maar dit hebben we uiteindelijk niet gedaan omdat er veel keuze was in de standaard voorraad op locatie. We kozen voor een meter kooi en werden vriendelijk en vakkundig geholpen door een vriendelijke dame. Nu is Robbie een gelukkige hamster

Gls is niet mijn favoriet, maar gong gewoon goed gelukkig.

Fijne ervaring

Zowel online als fysiek in de fokkerij. Word altijd goed geïnformeerd en er wordde tijd voor je genomen. Erg blij met Queenies

Heel vriendelijk personeel, behulpzaam

Heel vriendelijk personeel, behulpzaam. Ze hebben mijn gerbil met succes gekoppeld aan een ander vrouwtje. Ik koop al jaren via GerbilShopQueenies mijn spullen voor m'n gerbils.

Ik wilde graag een opzetstuk voor mijn gerbilarium met een afwijkende maat. Online kwam ik er niet uit met bestellen en ben heel fijn geholpen door Martijn. Toen het opzetstuk klaar was werd het netjes bezorgd door een aardige chauffeur binnen het tijdvlak wat was aangegeven. Het laatste stuk kon ik zelfs live volgen en wist op de minuut af, wanneer mijn bestelling de straat in reed. Mijn 2 gerbil mannetjes zijn dolgelukkig met de uitbreiding van hun leefruimte. In één woord super!

Alles verliep netjes en snel.

Positieve ervaring met queenies. Alles verliep netjes. Spullen en onze twee gerbiltjes goed ontvangen. Het enige wat ik echt als storend heb ervaren is dat je niet even kunt bellen (steeds door drukte kunnen we niet opnemen) om dingen te bespreken of te vragen. Een gesprek is toch echt fijner dan steeds te moeten mailen en weer op antwoord te moeten wachten.

Beste Nicole, Dank voor uw feedback. Wij begrijpen dat een telefoon prettig is om even te bellen. Dat vinden wij zelf ook als we leveranciers moeten benaderen oid. Helaas hebben wij hier echt de mankracht niet voor op het moment. Het is iets wat we wel willen veranderen, maar dit moment is het niet haalbaar. We hebben een tijdje een telefooncentrale gebruikt. Dit is erg duur en het enige wat zij dan doen is doorverwijzen naar de email omdat zij geen kennis van zaken hebben. Dan wordt u eigenlijk van het kastje naar de muur gestuurd en is het prettiger dat u direct via een bandje te horen krijgt om even te mailen, denken wij. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd!

Bestellingen verlopen soepel

Bestellingen verlopen soepel, gunstige prjzen en online support altijd beschikbaar!

Terrarium aanwinst

Echt een aanwinst van een terrarium gekocht hier. Werd snel geleverd, vriendelijke chauffeur die erg behulpzaam was. Terrarium is mooier dan ik had verwacht. Ook alle artikelen die erbij geleverd werden voldoen 100%

SUPER!

Goed deze winkel heeft alles wat een hamster nodig heeft

Super vriendelijke service

Ik heb een hele mooie bak gekregen.de bestuurder was ook heel behulpzaam en heel vriendelijk als je knaagdieren wilt en een mooi verblijf voor ze en veilig waar ze naar mijn gevoel heel gelukkig in zijn dan is de queenies the place to be dit maakt mij heel gelukkig dank jullie wel mvg kenny

Snel en compleet

Het bestellen gaat heel makkelijk en het is snel in huis, zonder mankeren. Altijd een klein extraatje erbij voor je dier(en) dus top!

Mooie producten, snel geleverd.

Goede service, mooie producten, snelle levering.

Snelle levering, goede producten

Goede spullen en goede communicatie

Ten alle tijden kon ik vinden wat ik nodig had in de webshop (en meer) en op emails wordt snel en duidelijk beantwoord, met name over custom maat kooien.

Super tevreden

Ik ben zeer blij met mijn aankoop van het hamster terrarium ,ik heb ook nog een opzet stuk bij gekocht .waardoor len hamster nog meer plzeier heeft om rond te lopen .

Snel en voordelig

Bestelde strooisel voor de hamster en konijn. Dit doe ik regelmatig en er gaat nooit iets goed. Prijzen zijn wel goed en de levering altijd snel. Ik ben tevreden

Goede spullen goede levering

Ik koop regelmatig gedroogde kruiden e.d. bij Gerbil shop. Andere producten zijn soms net iets goedkoper dan bij andere knaagdier webshop.

vriendelijk, punctueel en behulpzaam

ik had een aantal vragen over een hamsterkooi via het contactformulier. Ik kreeg snel en duidelijk antwoord. De levering zelf ging heel vlot, het was heel gemakkelijk om te zien waar de chauffeur was en hoe laat de levering er zou zijn. Zowel Martijn als chauffeur Jeroen zijn heel vriendelijk en alles wordt professioneel afgehandeld. Dankjewel!

Super webshop en klantenservice

Dit is echt een super webshop en de klantenservice is echt behulpzaam. Als je vragen hebt wordt dat per mail zeer snel beantwoord. Ik bestel hier regelmatig en heb het terrarium hier ook vandaan. Leveringen zijn super snel en goed verpakt.

Alles perfect verlopen, snelle levering, vriendelijk contact, snelle reacties op vragen

Goede service, snelle levering, kwaliteits product een woord een echte aanrader

Livraison rapide

Livraison rapide. Très bon pack bien. La quantité est bonne et la qualité aussi.