Heel vriendelijk personeel, behulpzaam

Heel vriendelijk personeel, behulpzaam. Ze hebben mijn gerbil met succes gekoppeld aan een ander vrouwtje. Ik koop al jaren via GerbilShopQueenies mijn spullen voor m'n gerbils.

Ik wilde graag een opzetstuk voor mijn gerbilarium met een afwijkende maat. Online kwam ik er niet uit met bestellen en ben heel fijn geholpen door Martijn. Toen het opzetstuk klaar was werd het netjes bezorgd door een aardige chauffeur binnen het tijdvlak wat was aangegeven. Het laatste stuk kon ik zelfs live volgen en wist op de minuut af, wanneer mijn bestelling de straat in reed. Mijn 2 gerbil mannetjes zijn dolgelukkig met de uitbreiding van hun leefruimte. In één woord super!

Alles verliep netjes en snel.

Positieve ervaring met queenies. Alles verliep netjes. Spullen en onze twee gerbiltjes goed ontvangen. Het enige wat ik echt als storend heb ervaren is dat je niet even kunt bellen (steeds door drukte kunnen we niet opnemen) om dingen te bespreken of te vragen. Een gesprek is toch echt fijner dan steeds te moeten mailen en weer op antwoord te moeten wachten.

Beste Nicole, Dank voor uw feedback. Wij begrijpen dat een telefoon prettig is om even te bellen. Dat vinden wij zelf ook als we leveranciers moeten benaderen oid. Helaas hebben wij hier echt de mankracht niet voor op het moment. Het is iets wat we wel willen veranderen, maar dit moment is het niet haalbaar. We hebben een tijdje een telefooncentrale gebruikt. Dit is erg duur en het enige wat zij dan doen is doorverwijzen naar de email omdat zij geen kennis van zaken hebben. Dan wordt u eigenlijk van het kastje naar de muur gestuurd en is het prettiger dat u direct via een bandje te horen krijgt om even te mailen, denken wij. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd!

Bestellingen verlopen soepel

Bestellingen verlopen soepel, gunstige prjzen en online support altijd beschikbaar!

Terrarium aanwinst

Echt een aanwinst van een terrarium gekocht hier. Werd snel geleverd, vriendelijke chauffeur die erg behulpzaam was. Terrarium is mooier dan ik had verwacht. Ook alle artikelen die erbij geleverd werden voldoen 100%

SUPER!

Goed deze winkel heeft alles wat een hamster nodig heeft

Super vriendelijke service

Ik heb een hele mooie bak gekregen.de bestuurder was ook heel behulpzaam en heel vriendelijk als je knaagdieren wilt en een mooi verblijf voor ze en veilig waar ze naar mijn gevoel heel gelukkig in zijn dan is de queenies the place to be dit maakt mij heel gelukkig dank jullie wel mvg kenny

Snel en compleet

Het bestellen gaat heel makkelijk en het is snel in huis, zonder mankeren. Altijd een klein extraatje erbij voor je dier(en) dus top!

Mooie producten, snel geleverd.

Goede service, mooie producten, snelle levering.

Snelle levering, goede producten

Goede spullen en goede communicatie

Ten alle tijden kon ik vinden wat ik nodig had in de webshop (en meer) en op emails wordt snel en duidelijk beantwoord, met name over custom maat kooien.

Super tevreden

Ik ben zeer blij met mijn aankoop van het hamster terrarium ,ik heb ook nog een opzet stuk bij gekocht .waardoor len hamster nog meer plzeier heeft om rond te lopen .

Snel en voordelig

Bestelde strooisel voor de hamster en konijn. Dit doe ik regelmatig en er gaat nooit iets goed. Prijzen zijn wel goed en de levering altijd snel. Ik ben tevreden

Goede spullen goede levering

Ik koop regelmatig gedroogde kruiden e.d. bij Gerbil shop. Andere producten zijn soms net iets goedkoper dan bij andere knaagdier webshop.

vriendelijk, punctueel en behulpzaam

ik had een aantal vragen over een hamsterkooi via het contactformulier. Ik kreeg snel en duidelijk antwoord. De levering zelf ging heel vlot, het was heel gemakkelijk om te zien waar de chauffeur was en hoe laat de levering er zou zijn. Zowel Martijn als chauffeur Jeroen zijn heel vriendelijk en alles wordt professioneel afgehandeld. Dankjewel!

Super webshop en klantenservice

Dit is echt een super webshop en de klantenservice is echt behulpzaam. Als je vragen hebt wordt dat per mail zeer snel beantwoord. Ik bestel hier regelmatig en heb het terrarium hier ook vandaan. Leveringen zijn super snel en goed verpakt.

Alles perfect verlopen, snelle levering, vriendelijk contact, snelle reacties op vragen

Goede service, snelle levering, kwaliteits product een woord een echte aanrader

Livraison rapide

Livraison rapide. Très bon pack bien. La quantité est bonne et la qualité aussi.

Heel snel verzonden en geleverd.

Heel snel verzonden en geleverd. De site was duidelijk en prettig. Er werd een klantvriendelijke mail verzonden met tips. Laat zien dat er wordt meegedacht

Echte gerbil liefhebbers!

Gerbi en Toni, onze lieve, grappige, speelse gerbils hebben wij ondertussen alweer een maand. Ieder met een eigen karaktertje, maar oh zo leuk! Zo is de een heel wat tijd kwijt aan graven en zijn huis orderen en wil de andere het liefste zoveel mogelijk aandacht van ons en eten. Beide lieve handtamme gerbils, die wanneer ze ons zien al bij het schuif raampje zitten te wachten tot ze er even uit mogen. Dit is ook de voornaamste reden waarom wij perse onze gerbils bij Queenies wilde halen. Buiten om dat het alleen al ontzettend leuk is om naar te kijken en het gewoon gezellig is in huis, was het ook wel gewenst dat ze handtam zouden zijn. Nou dit overtreft echt wel onze verwachtingen kan ik u zeggen! Wij waren op zoek naar knaagdieren die vrij makkelijk zijn kwa verzorging en die je niet zo erg ruikt in huis en kwamen zo op het idee om gerbils houden. Na wat speurwerk kwamen wij dan ook bij Queenies uit. Omdat wij nog " gerbil leeks " zijn heb ik een mail gestuurd naar Queenies en ontvingen wij snel een mail terug of het niet makkelijker was om even te bellen met elkaar. Wij zijn goed geïnformeerd en geadviseerd, je merkt dat deze mensen van hun hobby hun werk hebben gemaakt. Dit is echt hun passie! Er werden ons ook geen overbodige dingen aangeboden etc. Wij hebben besloten om zelf de spulletjes te gaan halen en de gerbils ook, waarbij bij aankomst onze spullen netjes klaar stonden en het reiskoffertje voor ons netjes in elkaar werd gezet, waarna we zelf 2 gerbils mochten uitzoeken en waarbij wij nog meer informatie kregen. Je zag ook dat de gene die bij bij de gerbils aanwezig was ontzettend veel wist te vertellen over de beestjes en dat zij de verzorging met veel liefde deed. De gerbils gingen ook zelf op haar hand zitten, waaraan je zag dat ze al goed handtam waren. Al met al zijn wij dus heel erg tevreden over Queenies. Wij kunnen alleen maar als feedback geven om vooral zo door te gaan zoals jullie al doen!

Werelds

Alles top van a tot z. Daar geweest voor gerbils en kooi, daarna regelmatig online besteld. Onlangs uitbreiding besteld voor het gerbil terrarium. Keer op keer niks op aan te merken

Snelle service, communicatie zou iets beter mogen

Net voor kerst een gerbilarium besteld, nog voor oudjaar binnen! We konden de chauffeur volgen via een app, dat was erg makkelijk! ( zodra de link werkte tenminste) Alleen had ik het handiger gevonden als er een schatting werd gegeven over de levertijd, ipv “ tussen nu en 21 werkdagen”. Maar goed, de datum van levering kwam ons goed uit en de gerbiltjes zijn erg blij met de verdubbeling van hun leefruimte!

Goede producten. Mooi assortiment, scherpe prijzen en snelle levering

Nette levering

Nette levering met een super goede track trace van Queenies zelf. heel proffesioneel. Produkten zijn ook van erg goede kwaliteit en de prijzen netjes

Amelandseplein 7 3083 SB Rotterdam

31619466095