Vlot communicatie, perfect materialen. We kunnen goed de levering volgen en chauffeur super vriendelijk. Echt een aanrader.

Fantastisch in alle opzichten

Perfect hamsterterrarium gemaakt en snel geleverd. Prachtige accessoires ontvangen en niets ontbrak. Goed verpakt ook. Zeer vriendelijke mensen; ze nemen de tijd en moeite voor je. Kortom: top!

Super webshop

Snelle leveringen, goed bereikbare en vriendelijke klantenservice ( helaas wel enkel per mail ). Prima producten met een juiste prijs kwaliteitsverhouding Zeer tevreden en terugkerende klant

geweldig!!

snelle levering, goede kwaliteit spullen, flexibele service en houden je hoed op de hoogte

Goede service vlugge levering

Alles was netjes en compleet en zorgvuldig ingepakt site was heel duidelijk en hele snelle levering

Mooi en degelijk

Een mooi terrarium gekregen. Echter de bestelde afmetingen 75x40x30 cm bleken uiteindelijk 73,5x40x30 cm te zijn. Balen als je al een inbouw maat hebt gemaakt op 75cm breedte. Zeer snelle verzending! Gr

Altijd een duidelijk antwoord en erg behulpzaam. Vriendelijke groet, Lenny

Ze zijn behulpzaam, meedenkend en leveren goede service. Elke keer doe ik een grote bestellen en altijd netjes geleverd. Ze hebben een ruim assortiment. Dingen die je normaal niet kan vinden in een dierenwinkel hebben hun wel. Heel fijn. Veel spullen voor de natuurlijke omgeving voor de diertjes.

Vriendelijk

Mooi product en vriendelijke man.

Goede service!

Zeer klantvriendelijk. Er wordt goed meegedacht om aan al onze wensen te kunnen voldoen. Zeer goede servicez zowel bij het plaatsen van de order als bij de levering!

Super zaak

Vriendelijke eigenaar Snel antwoord op je mails gewoon super

Een vriendelijke chauffeur. Netjes alles afgeverf. En alles in goede staat.

Mooie bak

Binnen de afgesproken tijd geleverd en erg mooie bak.

Goed hoor. Niks op aan te merken

Prettige ervaring

We kochten onze hamster uitzet volledig bij queenies. We wilde eigenlijk graag iets op maat laten maken, maar dit hebben we uiteindelijk niet gedaan omdat er veel keuze was in de standaard voorraad op locatie. We kozen voor een meter kooi en werden vriendelijk en vakkundig geholpen door een vriendelijke dame. Nu is Robbie een gelukkige hamster

Gls is niet mijn favoriet, maar gong gewoon goed gelukkig.

Fijne ervaring

Zowel online als fysiek in de fokkerij. Word altijd goed geïnformeerd en er wordde tijd voor je genomen. Erg blij met Queenies

Heel vriendelijk personeel, behulpzaam

Heel vriendelijk personeel, behulpzaam. Ze hebben mijn gerbil met succes gekoppeld aan een ander vrouwtje. Ik koop al jaren via GerbilShopQueenies mijn spullen voor m'n gerbils.

Ik wilde graag een opzetstuk voor mijn gerbilarium met een afwijkende maat. Online kwam ik er niet uit met bestellen en ben heel fijn geholpen door Martijn. Toen het opzetstuk klaar was werd het netjes bezorgd door een aardige chauffeur binnen het tijdvlak wat was aangegeven. Het laatste stuk kon ik zelfs live volgen en wist op de minuut af, wanneer mijn bestelling de straat in reed. Mijn 2 gerbil mannetjes zijn dolgelukkig met de uitbreiding van hun leefruimte. In één woord super!

Alles verliep netjes en snel.

Positieve ervaring met queenies. Alles verliep netjes. Spullen en onze twee gerbiltjes goed ontvangen. Het enige wat ik echt als storend heb ervaren is dat je niet even kunt bellen (steeds door drukte kunnen we niet opnemen) om dingen te bespreken of te vragen. Een gesprek is toch echt fijner dan steeds te moeten mailen en weer op antwoord te moeten wachten.

Beste Nicole, Dank voor uw feedback. Wij begrijpen dat een telefoon prettig is om even te bellen. Dat vinden wij zelf ook als we leveranciers moeten benaderen oid. Helaas hebben wij hier echt de mankracht niet voor op het moment. Het is iets wat we wel willen veranderen, maar dit moment is het niet haalbaar. We hebben een tijdje een telefooncentrale gebruikt. Dit is erg duur en het enige wat zij dan doen is doorverwijzen naar de email omdat zij geen kennis van zaken hebben. Dan wordt u eigenlijk van het kastje naar de muur gestuurd en is het prettiger dat u direct via een bandje te horen krijgt om even te mailen, denken wij. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd!

Bestellingen verlopen soepel

Bestellingen verlopen soepel, gunstige prjzen en online support altijd beschikbaar!

Terrarium aanwinst

Echt een aanwinst van een terrarium gekocht hier. Werd snel geleverd, vriendelijke chauffeur die erg behulpzaam was. Terrarium is mooier dan ik had verwacht. Ook alle artikelen die erbij geleverd werden voldoen 100%

SUPER!

Goed deze winkel heeft alles wat een hamster nodig heeft

Super vriendelijke service

Ik heb een hele mooie bak gekregen.de bestuurder was ook heel behulpzaam en heel vriendelijk als je knaagdieren wilt en een mooi verblijf voor ze en veilig waar ze naar mijn gevoel heel gelukkig in zijn dan is de queenies the place to be dit maakt mij heel gelukkig dank jullie wel mvg kenny

Snel en compleet

Het bestellen gaat heel makkelijk en het is snel in huis, zonder mankeren. Altijd een klein extraatje erbij voor je dier(en) dus top!

Bedrijfsgegevens

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam

31619466095

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.