Werelds

Alles top van a tot z. Daar geweest voor gerbils en kooi, daarna regelmatig online besteld. Onlangs uitbreiding besteld voor het gerbil terrarium. Keer op keer niks op aan te merken

Snelle service, communicatie zou iets beter mogen

Net voor kerst een gerbilarium besteld, nog voor oudjaar binnen! We konden de chauffeur volgen via een app, dat was erg makkelijk! ( zodra de link werkte tenminste) Alleen had ik het handiger gevonden als er een schatting werd gegeven over de levertijd, ipv “ tussen nu en 21 werkdagen”. Maar goed, de datum van levering kwam ons goed uit en de gerbiltjes zijn erg blij met de verdubbeling van hun leefruimte!

Goede producten. Mooi assortiment, scherpe prijzen en snelle levering

Nette levering

Nette levering met een super goede track trace van Queenies zelf. heel proffesioneel. Produkten zijn ook van erg goede kwaliteit en de prijzen netjes

Onvoorstelbaar tevreden

Communicatie vanuit Queenies verloopt super vlot. Duidelijke antwoorden op alle vragen die ik stelde rond een op maat gemaakt gerbillarium. Levering zoals afgesproken, ook op die moment een persoonlijke en vlotte communicatie! Degelijke kwaliteit, prachtig resultaat! Een dolgelukkige hamster hier!

Goede service en kwaliteit kooi

Bedankt, Mijn dwerghamster is blij met zijn Mansion Gr G

De ervaring is goed problemen worden netjes opgelost het terrarium ziet er netjes afgewerkt uit en mijn gerbils zijn super blij met hun nieuwe huisvesting

Excellent produit, excellent service

Je constate que ce gerbillarium a été conçu par des passionnés qui aiment ces animaux, construit avec beaucoup d'amour et transporté avec d'infinies précautions. Le tout dans un délais très court! J'étais satisfait de GerbilShopQueenies, maintenant j'en suis émerveillé!

Vriendelijk en spontane hulp

Zeer vriendelijk geholpen door de chauffeur van Queenies, met een mooi terrarium die binnen in huis werd gezet. Volgens de mail doen ze dit niet, maar de chauffeur was uit zichtzelf ontzettend behulpzaam, meedenkend en spontaan!

Jarenlang tevreden klant

We kwamen al bij Martijn toen hij nog in Rotterdam zat. Uit de mail heb ik contact kunnen terugvinden uit 2010. Door de jaren heen verschillende keren weer bij Queenies geweest. Veel verschillende dieren gehad en ook kooien voor die dieren gekocht bij Queenies. Nu hebben weer 2 lieve gerbils en zijn weer erg tam en lief.

Super nette, vriendelijke service

De queenies kooi werd netjes op het aangegeven tijdstip afgeleverd. De bezorger Jeroen was enorm vriendelijk en heeft het verblijf tot aan de voordeur gedragen. Het verblijf was in goede staat. Dit was een top ervaring

Fijn terrarium

Helaas hield mijn vaste terrariumbouwer hier om de hoek ermee op, dus moest ik op zoek naar een ander. Queenies was een stuk duurder, maar hun terrarium leek veel op wat ik al had. Comminucatie was wat lastig, niet zo duidelijk. Terrarium was vlot klaar en werd thuis afgeleverd. Omdat er knaagdieren in gingen wonen, ben ik best lang bezig geweest om de kitresten te verwijderen.

Zeer professionele en zorgvuldige service met uitgebreide keuze en opties.

Ik wilde al langer een terrarium bij hun bestellen en ben zeer tevreden over de service. Mijn hamstertje heeft een mooi ruim verblijf gekregen. Ook fijn dat het vervoer door hun zelf wordt gedaan.

Vriendelijk, professioneel en snel

Alles is hier goed. Snel antwoord op de mail, professionele aanpak en hele snelle levering. Ik bestelde een maatwerk terrarium van 180x50x50. Binnen 2 weken geleverd! Had veel verwacht, maar dit ging mijn verwachting ver te boven!

Top webshop!

Ik heb bestel hier al jaren . Alles wordt altijd keurig op tijd bezorgd en als je een vraag hebt wordt er ook snel gereageerd. Dat noemen we nog eens klantenservice

Goede service!

Wij zijn zeer tevreden over de service van Queenies. Snelle levering, zeer goede informatie en hulp bij vragen. Groot assortiment en nuttige informatie bij de producten.

goede spulletjes.

veel variatie, mooie prijzen. niet duur.

Tot nu toe niks aan te merken op dit bedrijf. Snelle en goede verzending en concurrerende prijzen. De verzending met hun eigen service is ook super geregeld. Goed te volgen tracking en nette afhandeling. Snelle reactie op e-mails met vragen ondanks drukte. Mijn gerbils zijn er blij mee dus ik ook!

Zeer net en kundig geholpen met een hok voor chinchilla's

Ik was op zoek naar een wat beter hok voor 2 chinchilla's en GerbilShopQueenies heeft me deskundig geholpen. Vooral het meedenken over de opzet en inrichting van het hok heb ik als zeer prettig ervaren.

Gewoon netjes en goed ger

Geweldig netjes en correct ook de bezorger was erg vriendelijk

Hele fijne winkel met uitstekende informatie.

Goede producten, eerlijke prijs en snel verzonden. Daarnaast waardeer ik ontzettend hoeveel informatie er bij de advertenties staat met wat de eigenschappen en voor- en nadelen zijn van een product, voor welke dieren ze geschikt zijn (zowel in omschrijving als in de handige icoontjes in de foto’s voor een snel overzicht) en waar je op moet letten. Ook verkopen ze geen slechte producten, zoals veel dierenwinkels die bijvoorbeeld nog veel te kleine loopwielen en hokken verkopen.

Goede ervaringen

De producten zijn goed te vinden op de site. Het maken van een terrarium duurt even maar dan heb je ook wat. Goede stevige producten tegen een redelijke prijs. Precies uitgevoerd in de maten zoals jij het wilt hebben. Het contact is telefonisch niet meer mogelijk, wel via de mail. Je krijgt altijd antwoord.

Snel en goed geleverd

De bestelling was weer heerlijk snel uitgeleverd aan de pakketdienst en in huis. Het verblijf weer ingericht en weer een tevreden bewoner.

Op zich goed

Maar het gebeurd nogal eens dat ik iets bestel maar dan net van iets n andere uitvoering krijg of een ander merk. Nu had ik een zak witte molen chinchilla zand besteld van 12,5 kg. Ik wil juist dat merk omdat het goed klontert als mn hamsters er in plassen zodat ik de klontjes er gemakkelijk uit kan scheppen.... Krijg ik n merkloze zak. Geen idee of het hetzelfde is, ik heb t nog niet gebruikt maar op het moment da ik de doos openmaak en dus weer n ander product zie dat anders is dan ik besteld heb dan baal ik wel. Verder is het wel een fijne winkel met hele leuke spullen en veel keus en vaak voordeliger dan andere winkels. Dus toch 4 sterren

Super mooi en leuk

De spullen die geleverd zijn, zien er super leuk en mooi uit. Ik heb ook een terrarium besteld en die zag er mooi uit en ook zonder beschadigingen. Mijn hamster is er dol op en ging ging op onderzoek uit! :)

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam