Prima snel en ok

Snel en volgen afspraak geleverd.

Klantenservice is top

Nadat ik een verkeerd racket had aangekocht in de winkel te Amsterdam, een zeer goede en snelle omruil service gekregen.

Altijd Top!

Al jaren haal ik mijn spullen voor eigen gebruik en mijn tennisles klanten. Goede en snelle service!

Super service tegen mooie prijzen!

Altijd de goedkoopste voor mooie merken. Groot aanbod en snelle levering! Wat een mooi bedrijf in mijn dorp!

uitstekende webwinkel

heldere website en snelle levering. Ruilen gaat ook makkelijk en snel af te handelen.

Zeer tevreden over assortimenten en snelle levering

Ruim assortiment met schappelijke prijzen. Bovendien in de meeste gevallen is een snelle levering mogelijk. Kortom ideaal voor de tennisliefhebber die snel iets nodig heeft.

Krijg al jaren datgene wat ik bestel, zo als het hoort

Prima service en kan terugkijken in mijn bestellingen als ik niet meer precies weet welk artikel mij nu zo goed beviel.

Goed op snelheid prijs aanbod en kwaliteit

Mooie producten die snel geleverd worden ook nog eens een goede prijs echt een aanrader

heel tevreden, snelle service en kwalitatief goed!

grote keus, makkelijk kiezen door je voorkeuren aan te geven qua maat, merk, kleur etc. Goede kwaliteit, prijstechnisch perfect, makkelijk ruilen. Eigenlijk: weten wat je wilt, snel kiezen, bestellen, de volgende dag ontvangen en in gebruik nemen of onmiddellijk aandoen.

Goede kwalitreit en maat kleding!

Goede kwaliteit kleding en maat!

Snelle reactie en verzending!

Super snelle reacties. Snelle verzending. Top!

Een vlotte levering van mooie producten.

Ik heb al verschillende malen iets besteld en ben keer op keer super tevreden over de vlotte levering en kwaliteit.

Alles op tijd en ruilen geen probleem

Top producten goede service

Slechte communicatie

Ik heb er alle begrip voor dat jullie sluiten tijdens de feestdagen maar communiceer dit dan op jullie website of Facebook pagina. Nu lijkt het er op dat jullie wel graag het geld van de mensen ontvangen voor de eindejaarscadeaus terwijl jullie gewoon gesloten zijn. Geen mailtje met een verwittiging, geen telefonisch contact mogelijk,...

Beste Sam, bedankt voor uw feedback. Wij zullen er zeker aan werken om bij alle artikelen die op de site staan, te communiceren, wanneer deze geleverd zullen worden. Helaas was uw pakket op tijd verstuurd, maar vertraagd in het afleverproces. Wij zullen dit persoonlijk met u proberen op te lossen en zien u graag terug in onze webshops. Met sportieve groet, Team TennisDirect

Uitstekende service en snelle levering!

Klantenservice aan de lijn gehad voor een cadeua wat ik 2 dagen later nodig had en ze verzekerde mij dat het de volgende dag geleverd werd. Compliment dat het inderdaad de volgende dag geleverd werd.

Artikel op voorraad, altijd volgende dag geleverd

Prijzen zijn prima, ergens anders goedkoper dan voor dezelfde prijs. Leveringen zijn op tijd, nog nooit problemen gehad. Service is ook nog een prima.

Super snelle levering

Snelle levering in een stevige doos. Goed op de hoogte van de verzending

Een goeie service

niet moeilijk doen om een nieuwe rol op te sturen zonder kosten helemaal top

Goede snelle levering maar ook snel geld retour als t niet goed is

Snelle en correcte afhandeling.

Ruim assortiment

Mijn bestelling opgehaald in Warmond, prijs was goed en de service ook.

correct

Zoals het hoort te zijn. Makkelijk bestellen, snel leveren en vooral geen gezeur.

grote collectie en snelle levering

Grote collectie, goede service en snelle levering.