prima ervaring

levering keurig alleen mis ik telkens een factuur steeds. nu had ik ook 8 shirts besteld maar geen factuur

Super snelle levering en goed advies.

Goed advies , snelle levering. Makkelijk retourneren. Producten zijn van goede kwaliteit.

Zeer tevreden goede snelle service en als iets terug moet , gaat dit makkelijk

Beste Chantal, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je ons retourproces gemakkelijk vindt en dat je tevreden bent over de goede en snelle service. We zijn dagelijks bezig om alle processen zo goed mogelijk te laten verlopen. We hopen je zo snel mogelijk weer terug te zien op de website!

Snel en netjes bezorgd

Ik bestelde tennisschoenen. Fijn dat je de keus had tussen breed en normaal. Schoen zitten goed

snel en netjes

Snel en netjes geleverd.

Lekker makkelijk bestellen en snel geleverd

correcte uitvoering en snelle verzending.

De winkel had mijn maat niet. Dus verwezen naar bijv. Tennis Direct. Binnen 2 dagen had ik mijn tennisschoenen. Passen goed en lopen lekker

Beste Ton, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat je ons aanbeveelt. Goed om te horen dat de schoenen bevallen en ik hoop dat je er veel tennis plezier mee ervaart. We hopen je snel weer terug te zien op onze website!

Heel blij met mijn bestelling!

Super Blijker mijn bestelling! Heel snel geleverd en de sportoutfits zitten perfect!

Een een gewoon normale schoen

Moest anderhalf maar groter nemen!

Degelijk

Mooie tennistas. Extra ruimte voor ballen, sleutels en/of telefoon. Nette en snelle levering.

Prima winkel , snelle levering en goede kwalitatieve kleding en schoeisel.

Snelle en correcte levering, jammer dat je niet kunt ruilen

Snelle en correcte levering, jammer dat je niet kunt ruilen.

goed en snel

prima afhandeling

2 verschillende maten gekregen en nog steeds geen nieuwe of geld terug.

Dit kan gewoon niet

Beste Jaap, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Je geeft aan 2 verschillende maten schoenen te hebben ontvangen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Om te kijken waar het mis is gegaan ontvangen we altijd graag foto's zodat we op afstand kunnen kijken waar het mis gaat en hoe we het het beste kunnen oplossen. In de tussentijd had jij de schoenen al naar ons retour gestuurd en kunnen wij pas achterhalen waar het verkeerd is gegaan wanneer we de retourzending hebben ontvangen en verwerkt. Helaas hebben we deze schoenen met twee verschillende maten vanuit de leverancier ontvangen en dat mag natuurlijk niet gebeuren. We hebben de terugbetaling in orde gemaakt. Het aankoopbedrag wordt binnen enkele werkdagen teruggestort naar de rekening waarmee de bestelling is geplaatst. Onze excuses voor het ongemak!

Tennisschoenen in winkel niet te verkrijgen, online wel.

Onze dochter wilde witte tennisschoenen van Nike voor haar verjaardag. Tennisdirect in 's- Hertogenbosch hadden deze niet in hun collectie. Alleen maar zwart. Jammer want we wilde ze toch het liefste in de winkel komen i.v.m. de maat. Online besteld in 38,5 die was te klein, retour gestuurd. Daarna maat 39 besteld en die was goed. Gelukkig nog voor haar verjaardag kunnen regelen en dochter blij.

Ik voel de liefde!

De winkels zijn helaas niet om de hoek dus hoe blij werd ik dat ik online kon bestellen en het de volgende dag zou ontvangen. Dat zou met een bestelling op donderdag ochtend lukken voordat ik een toernooitje zou spelen op zondag. Maar helaas... De bezorging kwam helaas dinsdag (pasen ertussen) waardoor ik heb besloten het ongeopend retour te zenden. Verder heel goed advies veel geduld en heel laagdrempelig en benaderbaar.

Ik ga het rokje terug sturen

Leuk bedrijf maar het rokje voldeed niet aan mijn verwachtingen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima tennisschoenen maar beroerde levering door DHL

Pas 5 dagen na mijn bestelling kreeg ik bericht over de levering door DHL. Het pakket was naar een ander aflever adres gegaan , ver van mijn huis en op zondag gesloten . Zo moet het niet gaan!

Beste, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Helaas is je pakketje bij een servicepunt geleverd. Ik zie in de track and trace dat dit is gedaan omdat het pakketje tweemaal verhinderd is geweest. Dit is natuurlijk niet het adres waar het geleverd moest worden. Ik zie wel dat het pakketje gelukkig is opgehaald. Hopelijk bevalt de aankoop! Excuses voor het ongemak.

Top service!

Goed service, alles op tijd geleverd!

Ruim assortiment en supersnelle levering

Goede webshop met handige filtering per productgroep. Daarnaast continu wisselende aanbiedingen. Bij TennisDirect vind ik altijd wat ik zoek!

Super snel in huis.

Zeer tevreden Correcte service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Helaas was deze pasvorm te klein. Ik bestel altijd adidas 44 2/3. Nu dus te klein en retour gestuurd. De 3 bussen tennisballen gehouden

Niks gekregen

Ik heb een paar schoenen besteld. Ik heb betaald. Ik heb mijn schoenen nooit gekregen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas heb jij jouw bestelling niet mogen ontvangen. Nadat wij een onderzoek zijn gestart bij onze vervoerder zijn we uiteindelijk overgegaan naar een terugbetaling. 3-04 hebben wij jou een mail gestuurd waarin wij jou vragen jouw beoordeling aan te passen. Helaas hebben wij hier niets op vernomen, vandaar dat wij jou op deze manier benaderen. Wij hopen dat je ertoe bereid bent jouw beoordeling hier op Kiyoh aan te passen.

Sjeng trainingsjack wit

Snelle levering en prijs altijd met korting. Fijne website met een groot assortiment.

Over Passa Sports