Wat je nodig hebt om sport prestatie te optimaliseren ✅

Klantenservice is niet echt klantgericht

Ik heb met een tegoedbon betaald, schoenen te klein en teruggestuurd. Direct nieuwe besteld, volledige betaald. Nu krijg ik niet het volledige bedrag terug, maar alleen het bedrag exclusief de tegoedbon. Ik krijg wel weer een nieuwe tegoedbon, maar inmiddels heb ik al weer nieuwe schoenen besteld en blijf ik weer zitten met een tegoedbon. Ook je factuur opvragen in je account is niet mogelijk, deze is alleen via de mail op te vragen. Vreemde gang van zaken, onhandig, niet van deze tijd.

Geweldig.

Super pak. Lekker warm. En mooier dan op papier. Ben er superblij mee. Toppie!

leveringen uitstekend en snel, retouren mogen sneller verwerkt worden

Leveringen zijn echt heel snel en goed. Enig probleem heb ik met retouren die erg lang duren (na ontvangst 2 weken voor te verwerken) Hier mag wel actie op genomen worden om het retourenprocess te verbeteren cq versnellen

Gewoon ,zij doen wat ze beloven

Dat is mijn ervaring

Zaterdag besteld ,maandagochtend om 08:00 waren mijn schoenen geleverd,jammer dat schoenen krap waren voor mijn brede en kleine voet en moest ik ze teruugsturen en dat is niets te nadele van site

Ik ben erg blij met mijn schoenen!

Ik heb nieuwe schoenen besteld en ik ben er erg blij mee. Ze passen mij goed en de prijs past mij ook.

Alles was perfect

Volgende dag al thuis

Een goede keus

Altijd de beste levering, prijs en kwaliteit

Elke keer de volgende dag in huis en zeer te spreken over de producten.

Ruime sortering

Snelle levering zoals afgesproken .

Geld wordt pas terugbetaald als je er zelf om vraagt

2x een bestelling geplaatst. 1 x was artikel (ondanks info bij artikel) achteraf/na betaling toch niet leverbaar. Daar kwam ik pas achter toen op leverdatum niets geleverd werd. Vervolgens moet ik er zelf 2x achteraan om geld terug te krijgen. Van retourzending ontvang je pas na 14 dgn je geld terug. Ook hiervoor per mail een extra verzoek moeten doen. Kortingscode van €5,00 die je krijgt voor nieuwe bestelling moet stimuleren dat je nog iets besteld. Dat ga ik natuurlijk niet meer doen.

Eerst in tenniscentrum de Kegel gepast en daarna in 1x de goede maat besteld. Erg vriendelijk geholpen door een aardig meisje in de winkel.

Echt super snelle service

Meerdere keren al besteld hier, snelle en goede service

Uitstekende levering

Snelle en correcte levering

Alles ok

Snelle levering , goede kwaliteit

Shirt en short besteld, snelle levering , goede kwaliteit en pasvorm

gemakkelijk bestellen en snelle levering

het bestellen via de site gaat gemakkelijk en de levering is over het algemeen snel.

Goede service,leuke aanbiedingen,snelle service

Heerlijke winkel om online te shoppen. De cadeaubonnen bij een gewonnen toernooi maken het shoppen nog leuker. Bedankt voor jullie sponsoring.

Schoenen helaas te klein, maar geld terug gaat heel snel

Levering goed. Retour duurt heel lang

Beste tennis direct. Jammer dst de retour afhandeling zolang duurt . Jullie geven aan vertraging maar dst is langer dan gecommuniceerd is. Ben ik niet van jullie gewend.

Ik werk op een TennisGym. Bestel regelmatig bij tennisdirect, en geef ook deze raad aan onze klanten. Top keuze top service. Ik koop zelf uit tevredenheid nergens anders.

Afwachten

Als ik tijdig mijn geld terugkrijg plaats ik een nieuwe bestellingEen 9 mits er voldaan is aan bovenstaande

Vaak gekocht bij TD, altijd perfect.

uitstekende Webshop