Snel gearriveerd en mooi product!

Alles klopte en de schoenen lopen heerlijk.

Super goed en super snel

Gewoon perfect. Lekker snel geleverd

Snelle levering, vriendelijke klantenservice

Snelle levering. Bij omruilen gesproken met de klantenservice. Duidelijk en netjes.

Heel fijn om hier iets te bestellen

De levering is altijd super snel. Binnen 1-2 dagen heb je het product in huis. Ook als je iets retour stuurt krijg je ook snel je geld retour.

Snelle service, simpel en kosteloos retourneren!

Bestellingen worden snel en kosteloos geleverd. Veel keus! Prijs kwaliteit klopt ook. Retourneren gaat simpel en ook kosteloos. Zeker nu we de winkels niet in mogen is dit een prima manier om digitaal te winkelen! Wij blijven bij Tennisdirect bestellen ook na Corona!

Top service! En uitstekende kwaliteit

Bestel hier regelmatig tennis spullen, altijd snel en juiste leveringen.

gedeelde smart?

5 dagen na retournering nog geen restitutie ontvangen, wel een bonnetje van retourzending gekregen. Hoe kan dit?

Heel mooi!

Alleen al met de sportkleren heb ik de wedstrijd gewonnen

Snel geleverd en prima aftersale

Mijn bestelling is snel geleverd zoals aangegeven op de site. Retour sturen van een verkeerde maat was geen probleem en de restitutie was snel overgemaakt. Kortom 'helemaal TOP'

Bestelling en levering zoals het hoort.

Het bestellen was eenvoudig en de levering snel en correct. Het artikel was wat ik ervan had verwacht.

Snel en zorgvuldig

Bestelling super snel geleverd en als klant word je goed op de hoogte gebracht van het proces. Het product was helaas qua maat niet naar wens, maar ook voor de retourzending is aan alles gedacht (lees: geen verzendkosten, verpakkingsstrip). Retourzending snel verwerkt. Zou zeker vaker een bestelling plaatsen bij tennisdirect!

SuperService ;-)

Het aanbod van TennisDirect is uitgebreid en voorzien van interessante aanbiedingen. Daarnaast zijn de medewerkers uitermate klantgericht als het gaat om flexibiliteit met levering of rackets testen (in de winkel) en hulp bij retouren (via de klantenservice). Een must voor elke tennisliefhebber.

Snelle levering en goede service!!Top!

Goede service, snelle levering, goed telefonisch contact.

Heel tevreden!

3x retour moeten sturen, maar liep allemaal voorspoedig. Ook met de winterse omstandigheden toch snelle levering. Wellicht nog ter verbetering: advies over welke schoen je moet aanschaffen. Als datviets uitgebreider zou zijn, denk ik dat er ook minder retour hoeft. Ik had Nikes besteld, naar die vallen dus klein. Je moet dus zeker 1 maat groter bestellen. Dat zou handig zijn om te weten.

Precies zoals ik verwachtte :)

Heb een bestelling geplaatst voor meerdere soorten tennisballen. Gewoon om eens te proberen. Bestelling was compleet en kwam keurig op tijd. Dik in orde dus.

Mooie collectie, snelle levering

Wat ik elders niet kon vinden lukte me hier wel: complete sets van mooie merken. Stylish en functioneel. Duidelijke site, snel geleverd. Eerste x voor mij, maar volgende x weer!

Goede behandeling, snelle levering, kortom uitmuntend.

Gewoon vertrouwd en goed.

Uitstekende kwaliteit en behandeling alsmede zeer snelle bezorging en prima service

Tennisdirect prima

Tennisdirect prima. Bij het transport was mijn pakket vervuild, 15 minuten bezig geweest mijn kleding e.d. te reinigen.

Erg goed

Goede website, makkelijk bestellen en snel thuis bezorgd

Super afhandeling

Het is een fijne ervaring te bestellen keurig en snel levering

snel geleverd, prima kwaliteit

Mijn bestelling werd snel en correct afgeleverd. Ik ben meer dan tevreden.

Makkelijk besteld, zo in huis!

Bij TennisDirect is een ruime keuze aan producten, waardoor je echt kunt kiezen wat het best bij je past. Na het plaatsen van de bestelling was het product al binnen 48 aan de voordeur afgeleverd en konden we gaan tennissen!

Fantatisch

Mooie nieuwe Nike tennisschoenen besteld. Waren er binnen 2 dagen. De schoenen zitten en spelen ook fantastisch.

ik ben tevreden met wat ik gekregen heb

De broek die ik besteld had, was precies wat ik er van verwacht had. Ben er zeer tevreden mee.