Super fijn racket gekocht! Snelle levering

Goede service snelle levering en goede kwaliteit

Goede service, fijn meedenken

Goed geholpen, luisteren naar je wensen en je krijgt proefrackets mee.

Snelle en goede service

Zeer snelle levering nl vandaag bestellen morgen geleverd Goede kwaliteit van de tenniskousen alsook goede prijs/kwaliteit

Super !

Kleedjes besteld zeer tevreden er van! Ook een super snelle service !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede service. Bestelling was snel geleverd en factuur stond meteen op de mail.

Veel keuze!

Leuk shoppen en lekker veel keuze. Heel snel geleverd en compact verpakt.

Super klantenservice

Nadat mijn bestelling verloren ging bij PostNL een mailtje gestuurd naar de klantenservice van Tennisdirect. Ik kreeg heel snel en beleefd antwoord van medewerker Alwin Kamphuis en de dag zelf werd er een nieuw pakje naar me opgestuurd. Bij het openen van het pakje zag ik op de factuur staan dat de kosten van mijn bestelling zelfs geschrapt zouden worden wegens mijn "ongemak". Echt een ongezien goede service!!! Super fijne ervaring dus. Daar kunnen andere online shops zoals tennis-point nog veel van leren!

Hele goede service

Had een probleem met een item. Zonder problemen kreeg ik een vervanging. Ben heel tevreden en raad het aan iedereen aan.

Veel en totaal keuze

Totaal assortiment met ondersteunende info

Snelle levering, goede service

Website heel duidelijk en snel. 2 Dagen na bestelling waren alle items al binnen!

De tennisschoenen zijn wat ik ervan verwachtte en zijn snel geleverd

Bestellen gaat eenvoudig en leveren binnen 1 dag product precies volgens verwachting, top!

Perfect product

Alles dik in orde

Snelle levering en gemakkelijk te retourneren als dat nodig is. Niks mis mee.

Goede aanspreekpunt personen aan de telefoon.duidelijke info voor retouren .

Snelle levering.goede en grote collectie schoenen en goede prijs opbouw.

Zeer goed verlopen en heldere communicatie

Producten snel en volgens afspraak ontvangen. Bij het invoegen van kadokaarten snel hulp ontvangen via de telefoon.

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst als startende tennisser, dus totaal nog geen idee welk merk in welke maat ik nodig had. Omruiling gebeurde super vlot, correcte maat werd direct ad kant gelegd om te versturen van zodra de geroutineerde artikelen terug binnen waren bij hen. Centjes ook snel terug gestort op mijn rekening. Deze on-line site absolute aanrader!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede service , duidelijke communicatie , heldere mails en pakket snel in huis!

Altijd snelle levering , duidelijke en heldere mails . Toppers, ga zo door !

Goede service. Snel in huis, gratis retourneren, mail met de Track en trace. Plus een ruim aanbod met goede merken. Ga hier zeker nog eens vaker bestellen.

Super snelle levering!

Wat een fijne snelle service! Perfect! Super blij met de slippers, maat was goed.

Goede service, ruim aanbod en strakke levering

Snelle levering en top product

Heel fijn om hier te bestellen, top jurkje dat je niet in elke winkel kan vinden.

Correct en juiste prijs-kwaliteit!

Goeie solden en geleverd zoals beloofd!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Topper voor mijn padelspullen!

Al verschillende keren bij Tennisdirect besteld en elke keer weer is de bestelling perfect. Snelle levering, topproducten, mooie prijzen. Absoluut een favoriete webshop voor mijn padelspullen :-)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering, heeeel slecht verpakt

Voor ruim 360 euro aan 2 tennisrackets gekocht. Ze werden bezorgd in een te grote doos, waar ze los inlagen, met alleen een losse zak om de 2 racketbladen. Geen bescherming van piepschuim oid. Voor zoveel geld niet eens twee rackethoezen en een goede verpakking. Ik koop regelmatig online en zo'n slechte verpakking heb ik nog nooit meegemaakt.