Zeer snelle correcte levering!

Zeer snelle correcte levering!!

Perfect!

Easy to order, good prices, fast delivery!

Goede en snelle service

Goed en snel

Tennisracket en schoenen besteld

Goed product

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop (babolat drukloze tennisballen). De levering was snel en het het product goed.

snelle afhandeling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een super geweldige tennisspeciaalzaak!

Ik heb tot nu toe maar 2 keren besteld, en ben tot zo ver blij met de service die TennisDirect aanbiedt aan klanten. Verder heb ik geen enkele hindernis bij mijn bestellingen gehad, alles ging zo snel en gemakkelijk. Bij mijn eerste bestelling had ik nog wat moeite over keuze maken van de juiste maten van t-shirts en racket grip, en toen belde ik TennisDirect klantenservice en kreeg toen een advies welke maat het beste voor mij zou zijn. Met dat advies heb ik mijn bestelling geplaats en toen die was aangekomen bleek alles gewoon de juiste maat te zijn, waar ik heel gelukkig mee was. Ik kijk ernaar uit om meer bestellingen te plaatsen bij TennisDirect, omdat het gewoon kan en ze zijn top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service, mijn bestelling komt een dag later en ik krijg gewoon een tegoedbon van € 10

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede info en prima spullen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede site en snelle bezorging!

Heel fijne site met ruime keuze! En vooral snelle bezorging👍🏼

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, klantenservice makkelijk bereikbaar en zeer klantvriendelijk, omruilen verkeerd geleverd artikel snel geregeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima Komt afspraken na .Bericht als het langer gaat duren.

Niks op aan te merken

Snelle verzending, goede acties in de sale en mooie producten! Fijne tenniskleding van de beste merken. Ik ga zeker vaker bestellen bij tennisdirect.

Altijd goed!

Ik ben heel tevreden over tennisdirect. Ze leveren altijd op tijd, zijn flexibel en komen afspraken na. Gewoon zoals het hoort zou je zeggen, maar zoals het helaas niet altijd gaat. Maar bij tennisdirect dus wel! Bij mijn laatste bestelling kreeg ik zelfs geld terug via de laagste prijs garantie! Kortom, hier spreekt een tevreden klant.

Snelle levering, duidelijke website

Snelle levering, duidelijke website

prima, alles volgens schema

idem

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Met deze snelle service en het mooie racket is mijn kleindochter 2e geworden gisteren, terwijl ze maar een paar weken aan het tennissen was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel keus. Prima prijs en vlotte levering.

Bestellen gaat makkelijk en er wordt snel geleverd. Retourneren geen probleem en vlot geld weer terug. Van alle online aanbieders van tennis artikelen is dit bedrijf de beste keuze.

Goede service!!!

Ik had onlangs een vraag over de levering en ben zeer snel geholpen. Probleem lag bij transport maar heb extra info gekregen zodat ik beter kon plannen wanneer ik thuis moest zijn om bestelling aan te nemen. Dat kom je niet overal tegen.

Betrouwbare en snelle levering

Bestelde artikelen voor een goede prijs binnen een dag geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering en goede servies en goede prijs

snelle levering en goede servies en prijs

Snel en goed!

Alles prima verlopen vanaf bestelling tot levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site met heel veel keuze.

Een artikel zoeken op TennisDirect gaat heel makkelijk en snel. Er is heel veel keuze en gelukkig is alles overzichtelijk. De bestelling werd snel en op de afgesproken dag geleverd. Prima webshop.

supergoede service

kwaliteit shirtjes prima en maat klopte precies. Fijn geholpen toen ik wilde ruilen ivm de kleur

Prima, snelle service

Bestelling snel en goed afgehandeld

Over TennisDirect

Filter op Taal