Op tijd geleverd, prima kwaliteit en service.

15/7 besteld, tot op heden nog niets geleverd

Levering is beloofd binnen 1 of 2 dagen . Na 8 dagen nog steeds niets ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Te moeillijk

Ik had veel moeite om gebruik te maken van de giftcard en de promotiecode. Het klopt niet dat de klant eerst moet betalen en dan per e-mail om terugbetaling moet vragen. De terugbetaling werd correct verwerkt, maar ik moest 5 keer bellen om de bestelling af te sluiten. Het duurde 9 dagen van bestelling tot levering. Het is te moeillijk

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en een top broek

Duidelijke site en snelle service.

Mijn nummer 1 website voor tennismateriaal

Mooi, goed en zeer uitgebreid gamma. Zeer tevreden over de aangekochte tennisracket ‘Babolat drive tour black limited edition’ Snelle en goede levering.

OK

perfecte service, spijtig dat Post NL evenaart dit niet.

Goeie services

Leuke kleding makkelijk te bestellen en eventueel te retourneren. Dat verloopt altijd goed, ook als je bv niet de retourbon meer hebt. Er is altijd wel een oplossing.

Erg leuke kleding, past perfect!

Klasse service

Ik had een bestelling gedaan. Er was iets mis met het product. Ik heb via whatsapp contact gehad en na verzending retourbewijs werd er al een nieuw product verstuurd. Die dag erna had ik het al in huis. Klasse service zeg ik.

Goedemorgen Annemie, Bedankt voor deze top beoordeling. Onze klantenservice staat dagelijks voor alle vragen en problemen klaar en proberen deze zo klantvriendelijk op te lossen. Het is daarom fijn om te horen dat je z'n ervaring hebt gehad! We hopen dat de producten bevallen en dat je er veel sport plezier mee beleefd!

1 artikel retour gezonden en nieuwe besteld, in 1 dag bezorgd.

Waar voor je geld

Goede omschrijving op de site en fijn dat je een eigen bespanning kan kiezen.

Excellent

Excellent

Fijne club

Snelle levering, goede prijzen en aanbiedingen.

Snelle levering en goede service wat betreft bestelling en levering

Prima. Snelle levering

Zie bovenstaande

Zeer goed georganiseerd

makkelijk artikel te bestellen levering gebeurd op tijd, zonder probleem en informatie om dat te volgen is correct

Snelle en correcte levering

Geen extra commentaar.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede snelle service, nette afhandeling

Diverse sportkleding besteld, de volgende dag in huis. Goed verpakt, uitgebreide keus, snelle levering en uitstekende kwaliteit materiaal!

Mooi shirt, prachtige kwaliteit!

Was al lang op zoek naar shirts met driekwart mouw of mouw tot elleboog. Eindelijk eentje gevonden bij jullie, hopelijk komen er meer in het assortiment. Vooral 's winters in de tennishal zeer wenselijk, zo ook voor veel van mijn tennismaatjes!

Goedemorgen Theja, Bedankt voor je beoordeling en fijn dat je bij ons kon vonden waar je al lang naar op zoek was. Ik ga je beoordeling doorzetten naar ons inkoopteam om te kijken waar de mogelijkheden en kansen liggen. We hopen je snel weer terug te zien op onze website en veel tennis plezier!

Alles is correct verlopen.

Tot hiertoe zijn al mijn bestellingen correct afgehandeld.

Gewoon goed!

Een zeer tevreden klant! Mijn gehele tennis outfit, schoenen, tas en rackets en nog meer koop ik altijd bij Tennisdirect.nl.

Zeer goed en een zeer snelle levering.

Goede ervaring,prijs en levering. Ga zo door

Altijd goed!

Zoals steeds correcte afhandeling

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle en correcte levering, bedankt

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk