Zeer tevreden!

Product duidelijk omschreven, voldoet aan verwachting en snelle levering. Werd goed op de hoogte gehouden via mail.

Zeer snelle service, bestel er regelmatig!

Zeer duidelijke website, snelle levering! Ook uitstekend om proefrackets uit te proberen!

Altijd perfect in orde bij TennisDirect.

Altijd op tijd, altijd dik in orde.Bedankt!

Snelle en correcte levering(en). Reageren snel op vragen per e-mail en geven goed en duidelijk advies. Tennis direct is voor mij een love game!

Perfecte en snelle service

Perfecte en snelle service

Snelle levering. Goede producten, fijne website.

Goede service en snel verzonden!

Mijn dochter is erg blij met de tennisracket! Snel verzondwn en een goede service!

Top!!!

Top bedrijf, meerde keren wat besteld. Volgende dag gelijk geleverd, zou het andre mensen ook aanbevelen. Ga zo door.

TOP

goede aanbieding en lekker snel. Doet zijn naam eer aan

Prima aanbieding, snelle levering, tevreden

Prima aanbieding, snelle levering, tevreden!

Snelle levering! Helaas was het artikel niet wat ik bedoelde, dus teruggestuurd. Snel weer geld teruggestort!

Prima spullen Snelle levering

Mooie spullen en snelle en prima levering

Uitmuntend

Ruime keuze en goed geprijsd. Snelle en adequate levering.

Altijd snelle levering en goede service

Altijd goede ervaringen en bestel voor tennis hier ook alles

Snel en betrouwbaar

Goede prijs en dan ook nog een snelle en betrouwbare levering

Altijd fijne service

De webshop laat de daadwerkelijke voorraad en levertijd zien. Door de mails kun je precies je order volgen, fijn

Top bedrijf!!

Ruime keuze, bijna altijd alles op voorraad, goede en snelle levering, klantvriendelijk!!

Altijd snel en correcte spullen

En als het niet zo is, wordt je toch nog goed geholpen door de klantenservice en in de winkel

Top service👍🏻

Altijd snel bezorgd!

Goede en snelle service

Hoef ik niets aan toe te voegen. De beloftes worden nagekomen. 👍

Goede klantvriendelijke site

Snelle levering en goede service, o.a. gratis retour zenden.

super !

Super overzichtelijk, produkt uitkiezen en bestellen. Levering al de volgende dag........geweldig, ik kom zeker terug bij jullie !

Heel erg goed!

Ik had op het laatste moment nog wat nodig en dat was op vrijdagavond 21:30. Om 21:58 was m’n bestelling afgerond. Normaal gesproken verwacht je dan dat je te laat bent, maar dat is bij tennisdirect niet het geval! Volgende ochtend kreeg ik mn benodigde spullen in de ochtend al geleverd. Waardoor ik alsnog mee kon doen met de competitie.

Prima service, snelle verzending

Duidelijke site, prettig bestellen en snelle levering. Heel groot pluspunt, al is dat misschien niet wat jullie willen horen, is de verpakking en proces van retourneren. Géén verpakking die je kapot moet trekken om open te krijgen, makkelijk weer dicht te plakken en enkel op ingesloten formulier aankruisen welk artikel retour gaat en sticker opplakken. Zonder dus allerlei online aanmeldingen en formulieren uitprinten!

Snelle levering en goede communicatie

Ik had twee dingen besteld. Omdat één een iets langere levertijd had kreeg ik direct keurig bericht over levering in één zending. Als ik dat toch liever niet wilde kon ik dat laten weten. Goed voor milieu, maar wel met keus voor mij om toch af te wijken. Product netjes ontvangen en voldoet aan wat ik had verwacht. Complimenten voor de keurige communicatie!