Snelle levering veel voorraad

Geen probleem met omruilen product. Alles makkelijk en snel geregeld.

Fijne schoenen

De schoenen zitten en lopen lekker. Pasvorm is goed.

Goed en op tojd

Goede spullen voor redelijke prijzen. Op tijd geleverd zonder problemen.

Mega!

Super snelle levering. Een product geretourneerd, snel geld retour. Top service!!!

Het is prettig kopen bij Tennis Direct

Snel, deskundig, accuraat en goede acties

Ik zocht voor mijn familie die de marathon v leiden ging lopen dezelfde shirts voor zowel man als vrouw. Medewerkster Noor is het magazijn in gedoken, heeft 4 shirts in dezelfde kleur en kwaliteit gevonden, mij weer gebeld en de link doorgestuurd zodat ik ze kon bestellen. De volgende dag had ik alles in huis en was iedereen er blij mee. En wij zagen ze duidelijk herkenbaar in de race. Bedankt voor de hulp!!!

Prima! Snel en keurig. Retourneren makkelijk en geen probleem

Zoals het hoort

Betrouwbaar en duidelijk verloop van produkten

Snel en met mijn gewonnen cadeaubonnen en kortingsbon leuke spullen kunnen kopen en snel in huis.

Nu 2 maal een bestelling geplaatst. Super snelle levering. Kortom erg tevreden.

Top service en fijne producten!

Ik heb meerdere keren een bestelling geplaatst bij TennisDirect. Ik ben erg te spreken over de diversiteit van de aangeboden producten op de website. Ook is de kwaliteit van elk product goed, en gaat retourneren gemakkelijk! Zonder twijfel mijn favoriete online tennis winkel!

Snelle levering en keurig verpakt.

groot keuze + levering op tijd ... super

groot keuze + levering op tijd ... super

• Zou u ons aanbevelen? Yes

prima!

Bestelling in goede orde ontvangen en blij mee

Fijne kleding van goede kwaliteit!

Snelle levering en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Bestelling kwam op tijd binnen

Heel goed!

Prima product geleverd

Uitstekend.

Short qua maat, materiaal en kleur perfect. Super snelle levering.

Zeer tevreden, levering zorgvuldig en correct. Zeer vriendelijke klantenservice!!!!

Toppie

Snelle levering ......je krijgt wat je verwacht!

Geleverd zoals beloofd

Ntjes verpakt, juiste producten en op tijd geleverd.

Snelle en goede service

In eerste instantie was mijn cadeaubon niet geactiveerd waardoor ik deze niet kon verzilveren op de website van Tennisdirect. Met één belletje is dit direct verholpen en zo kon ik alsnog mijn cadeaubon gebruiken. De ontvangen schoenen zijn van topkwaliteit!

Snel geleverd en goede producten.

Makkelijke overzichtelijke site. Snel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden. Goede producten.

Goede communicatie

Een fijn assortiment aan producten, wordt snel geleverd en ook de communicatie is goed.

fantastisch

Het gevoel van goede (technische) kennis en daarmee uitstekend advies. Vlotte vriendelijke verkoopadvies.

Snel en correct bezorgd.

Overzichtelijke site, bestelde schoenen snel en netjes geleverd.