Mijn ervaring is prettig

Mijn ervaring is prettig, omdat ik erg tevreden ben over de goederen en diensten die tennisdirect verleent. Ze verkopen goederen van goede kwaliteit waar ik meestal erg tevreden mee ben. Ook verlenen zij diensten, zoals bezorgen waar ik meestal ook erg tevreden over ben. Ze komen hun afspraken meestal na wat betreft bezorgen en zo niet dan communiceren zij hier duidelijk over wat erg prettig is.

Schoenen besteld zonder problemen

Ik heb schoenen besteld. Ze waren op tijd aangekomen, de maat was goed, dus alles ok.

Geweldig en snel geleverd!

Mooie aanbieding, snel geleverd en een mooi product, heel tevreden dus!

snelle levering voor een goede prijs

het bestelde product was erg aantrekkelijk geprijsd. De bestelling is, ondanks corona en eindejaarsdrukte, binnen 2 dagen geleverd. Top.

Besteld en binnen twee dsgen binnen

Snelle overzichtelijke goed werkende webwinkel.

Prettig

je bestelling word snel en correct verstuurd..goede aan biedingen.

een goede en snelle service. Altijd goede aanbiedingen.

Wat een fantastisch bedrijf

Na een fout kerstkado Geweldig snel opgelost Verkeerde terug kunnen sturen en gelijk nieuwe toegetuurd gekregen

Prima website

Recent een aantal artikelen besteld. De site werkt prima. Afhandeling van de bestelling ging netjes volgens de belofte op de site. De spullen waren netjes ingepakt. Deze website is zeker aan te raden.

Vlotte levering en prima service

Ik ben heel tevreden omdat mijn bestelling snel werd geleverd. Nadat ik mijn bestelling had gedaan, had ik nog een vraagje. Ik ben telefonisch heel keurig en vriendelijk te woord gestaan. Prima service.

Je moet zeker bij TennisDirect bestellen!

Perfecte service, alles tijdig geleverd. Bestel vaker bij TennisDirect en nog nooit problemen gehad. Helemaal top!

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Tennisbroekje, shirtje en sokken besteld. Ondanks de drukke decembermaand werd er toch de volgende dag geleverd!

Dik in orde!

2x een bestelling geplaatst. Allebei de geleverd volgens planning. Zou er zo weer bestellen. Prima prijzen ook.

Prima! Snelle levering. Mooie tennis kleding!

Leuke fijne sportkleding

Zekerheid, netjes verpakt

Zeer snel in huis binnen 24 uur

Goeie ervaring Met tennis direct Goedkoop en zeer snelle levering

prima levering en retour

Ik heb bij TennisDirect een Nike tennisshort gekocht. In eerste instantie voor de kerst een broef gekregen, die was te groot. Die is gemakkelijk retour gegaan en het geld is inmiddels weer netjes overgemaakt. Daarop heb ik zelf de nieuwe broek gekocht. Met behulp van de maattabel. Snelle levering

Snelle en correcte levering van kleding die voldoet aan de wens

Overzichtelijke site met duidelijke omschrijving van producten. Ondanks de drukke tijd toch een snelle en correcte levering.

Maakt belofte niet waar

Overgrips besteld rond 12:00 uur dus ruim voor 22:00 uur. Pas de volgende dag bericht dat het verzendklaar stond. Nou maakt mij die ene dag niet uit maar maak dan niet de belofte zou ik zeggen. Na ontvangst zag ik dat de prijssticker op het product een stuk lager was dan dat ik ervoor betaald had. Dit gemeld bij de klantenservice en het verschil is netjes naar mijn rekening terug geboekt. Dat was top.

Beste Robert, Bedankt voor uw feedback. Helaas blijven er uitzonderingen, wat technisch is, waardoor een order niet direct kon worden verstuurd. Excuses voor dit ongemak. Wel fijn is dat u het verschilbedrag heeft teruggekregen. Wij zien u graag in de toekomst weer tegemoet in onze shops om te laten zien dat het een uitzonderlijke, eenmalige vertraging was. Met sportieve groet Team TennisDirect

Veel reclames, maar nooit (echt nooit) iets waar ik iets aan heb (niet passende maten). Verder geen problemen gehad met bestellingen. Dat was ok.

Snel geleverd met een goede prijs.

Op zoek naar een specifieke joggingbroek van Asics vond ik bij Tennisdirect soortgelijke broek voor een heel erg gunstige prijs. Bestellen en betalen ging makkelijk en de volgende dag had ik de broek al in huis.

Volledig zoals door jullie beloofd. Snel en efficiënt. Top

Ik blijf het top vinden als je s'avonds besteld en de dag erna wordt het geleverd! Echt leuk!

Zoals altijd, gewoon goed!!

Nog niet/nooit hoeven te wachten op een artikel.

Zeer snelle levering

Altijd correct, bestellingen zeer op tijd, terugsturen geen probleem! Gewoon toppie bij tennisdirect