Snelle levering, top service en leuke kledij!

Wanneer ik iets nodig heb gerelateerd tot tennis, is tennisdirect de eerste site waar ik een kijkje neem! Altijd leuke en recente producten met een correcte prijs. Daarnaast garanderen ze een snelle levering en maken dit ook waar. Indien iets niet goed is kan je dit gemakkelijk terugsturen en als er toch nog iets anders is dan staat hun klantenservice altijd tot uw dienst. Kortom, alleen maar positieve ervaringen met tennis direct!

Super snelle levering

Mijn bestelling was top en de volgende reeds geleverd in België.

goede spullen, snelle levering, goede service

Over TennisDirect ben ik zeer tevreden: goede spullen en als er eens iets mee is, dan altijd goede service. Daarom vind ik TennisDirect betrouwbaar.

What you see is what you get! Heel sterk!

Snelle verzending, goed verpakt en producten zoals omschreven.

Duidelijke website, producten omschreven zoals zij worden bezorgd en goede prijzen. Ik zou niet weten hoe tennisdirect klachten afhandelt maar dat komt omdat daar nooit reden toe is geweest.

Groot assortiment, snelle levering. Helemaal top.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ruime keuze en snelle levering

Er is een ruim assortiment waardoor er altijd wel iets voor je bij zit. Bestellen en een dag later ligt het bij je in huis. Zo zie ik het graag.

Levering altijd juist en altijd binnen 48 uur binnen!

Ik ben zeer tevreden over Tennis direct. Mijn bestelling is altijd binnen 48 uur binnen en vaak binnen 24 uur. Dit geldt voor alle producten, schoenen, kleding en racket(toebehoren).

Zeer goede opvolging van de bestelling, correcte afhandeling, ook wat retours betreft werkt men heel nauwkeurig.

vlotte afhandeling en levering

vlotte afhandeling en levering

top!

Snelle bestelling en goede producten!!

Zoals altijd goed en snel

Artikelen besteld en volgende dag in huis. Zoals altijd weer super service van Tennisdirect. Tennisdirect what else?

Top mooie schoenen

Heli mooie schoenen , echt zaten meteen prima, kwaliteit stond beschreven op hoe ze eruit zien , top

Super snelle levering, goede kwaliteit en prijs

Inmiddels de tweede keer besteld en zeer tevreden over de snelle levering prijs en kwaliteit.

Supersnelle service

Bestelling tennisracket geplaatst. Onmiddelijk feedback dat de bestelling werd voorbereid en ochtend erna reeds geleverd. Topservice!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Pakketje bij de buren afgeleverd, jammer dat je geen plostnl afhaalpunt kan selecteren. Op 1 shirt na paste alles. In de winkel het shirt retour. Wacht alleen nog op een belletje wanneer het grotere shirt binnen is..

Alles, zoals vooraf toegezegd

Wat is beloofd vooraf, is ook waar gemaakt. Heerlijk betrouwbaar. Duidelijke retourbeleid. Voor herhaling vatbaar

Snelle service!

De prijzen liggen gemiddeld wat hoger voor m’n gevoel bij TD, maar over de bezorgtijd ben ik zeer te spreken.

Beste online tenniswinkel!

Beste winkel!!! Zeer mooi en professioneel. Ruim assortiment en zeer snel in het leveren. Top! Didier

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Nooit ellende !!!! Atijd goed!!!!!

Gewoon top !!! Hebben alles en snelle levering!!

Prima producten en service

TennisDirect bezorgt direct en correct!

Ik ben heel tevreden over TennisDirect. Overzichtelijke site, mooie tenniskleren, eenvoudige bestelling, snelle en correcte levering, makkelijk ruilen of terugsturen. Correcte terugbetaling. Super TennisDirect!

Altijd super service

Voor alles heb ik altijd een super service gekregen : gewone aankopen maar ook met advies rond raketten en testraketten werden zonder problemen aangeboden

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik bestel graag bij tennisdirect. De levering is snel, correct en zeker ook belangrijk: het retourneren of ruilen gaat ook soepel.

Snelle levering Product zeer naar wens Bedankt!!