Schoenen besteld en gelijk de volgende dag geleverd. Heel fijn

Goede sportkleding voor een mooie prijs

Producten werden snel geleverd en bevallen me heel goed.

Alles TOP!

goede en snelle levering! Alles TOP!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel en betrouwbaar.

Bestelling plaatsen gaat eenvoudig. De afhandeling inclusief bezorging gaat super snel. Zeker als je een afhaalpunt hebt opgegeven.

Fijne website, makkelijk artikelen te vinden Zeer snelle levering Jammer van de retourkosten

Positief

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering, ruime keuze

Snelle levering en veel keuze. Ik heb alles wat ik nodig heb om te starten met tennis kunnen aanschaffen. Ik bestel hier zeker vaker.

Klantenservice heel betrouwbaar, hoe prima is dat!

De bestelde tennisschoenen - wel mijn maat - waren iets te klein en na terugsturen heb ik nieuwe besteld. Snel geleverd en redelijk snel mijn centjes retour. Wel klein bedrag betaald voor de retourzending, maar dat vind ik alleen maar heel normaal. Ik ben tevreden!

Snel en voordelig

Een gemakkelijk bestelproces, snelle bezorging en dat tegen en dat tegen een gunstige prijs. Laat het tennisseizoen maar beginnen.

Geweldige webshop

Veel aanbod, snelle levering en goede service.

Service is perfect!

Netjes en snel geholpen.

Goede service. Bestelde kleding, 3 stuks, passen dankzij de maattabel.

Ik heb onlangs 3 blikken ballen gekocht van Het merk Dunlop ATP. Na lang zoeken en proberen van allerlei merken heb ik nu het gevoel dat deze bal goed is voor ons. De medewerkers van Tennisdirect waren al op de hoogte dat ik problemen had met de kwaliteit van bepaalde merken, ze zeiden dat ik een blik gratis zou krijgen bij een volgende bestelling, echter is dit niet gebeurd, het kan ook aan mij liggen, misschien moest ik een code gebruiken ofzo maar die had ik niet (meer). Helaas, volgende keer beter.

Hele slechte bezorging

Vorige week een nieuw racket besteld. Het zou de dag erna geleverd worden. Kreeg netjes een mail dat het wegens omstandigheden een dag langer zou duren. Geen probleem. Toen ik het pakket binnen kreeg was het van alle kanten open, het racket had er zo uitgepakt kunnen worden. Erg slecht voor zo’n dure aankoop. Daar was ik niet echt over te spreken

Beste Alex, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en vinden het belangrijk om continu te verbeteren aan de hand van de feedback. We vinden het jammer om te lezen dat je ons een onvoldoende hebt gegeven. Ik zie in je beoordeling dat het pakket beschadigd was toen je het hebt ontvangen. Wij hebben de gestuurde foto's naar onze vervoerder toegestuurd om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd. We begrepen dat het artikel niet beschadigd was en dat is natuurlijk mooi om te horen. Onze excuses voor het ongemak!

Levering goed gegaan en artikel wat retour moest vlug verwerkt en terug betaald.

Goede kwaliteit en krijg het altijd op tijd..Goede service vr groet Hilda

Wat ik hierboven heb vermeld

Tennis Direct, een goede partner

Goede schoenen, betrouwbare levering

uitstekend

xxxxxxxxxxxx

Ik ben altijd wel tevreden met TennisDirect, maar heb pas recent ontdekt dat de winkel in Zoetermeer er niet meer is. Dat was vanuit Spijkenisse nog net te doen, nu zou ik naar Amstelveen moeten rijden. Beetje te ver, denk ik. En schoenen wil ik toch echt eerst passen in de winkel. Is er werkelijk geen 'markt' in de regio Rotterdam? Lijkt me sterk. Nu heb je alleen Tennisonly of Daka en dat vind ik geen fijne zaken. Itennis in de Lier is ok, maar ik hoop dat TennisDirect toch Rotterdam nog eens wil overwegen met een vestiging. Verder zou ik graag zien dat er veel meer oog is voor de zool van tennisschoenen. Te veel visgraat modellen, wat mij betreft. Ik zie graag meer verschillende Nike modellen met een minder stroef profiel,waardoor je niet gelijk 'vast' staat op smashcourt. Groet, Hans.

Goede site met veel keus. Ik heb hele leuke tenniskleding gekocht hier, kan ze zeker aanbevelen.

Goede snelle levering schoenen Alleen jammer dat t apparaat ergens rondzwerft bij Dhl

Benodigde tennisspullen op de website eenvoudig geselecteerd, bestelling eenvoudig afgehandeld.

Bestelling via account makkelijk te volgen, kwam binnen 2 werkdagen binnen, in goede verpakking.

Snel geleverd en goede kwaliteit

SNEL

Vandaag besteld, morgen in huis.

Over Passa Sports