Alles volgens verwachting. Prima prijzen.

Snel en makkelijk

Snelle levering en heel makkelijk om te bestellen

precies gekregen wat ik had verwacht.

precies gekregen wat ik had verwacht. en keurig op tijd geleverd.

Je stuurt 2 verschillende maat schoenen

Je stuurt 2 verschillende maat schoenen

Goede art shirts

Goede, betrouwbare site

Zo gauw ik iets zoek voor mijn tennissende dochter, kijk ik hier als eerst. Het assortiment is ruim en mooi. De levering snel en als iets toch retour gaat, dan is de terugbetaling snel geregeld

Alles altijd snel geleverd.

Goede kwaliteit spullen, goede prijzen.

Altijd sneller levering

Snelle levering en goede service. Artikelen netjes verpakt en prima kwaliteit.

snelle levering, matig beantwoorden email.

De levering van dingen die ik bestel worden snel geleverd. Aanbiedingen vindt ik wat tegenvallen, rackets zijn te duur en de feedback van klachten zijn matig. Soms krijg ik zelfs geen reactie na een vraag of klacht. Verder wel een betrouwbare winkel.

Goed de service, snelle levering

Fijn shoppen snel geleverd

Goeie kwaliteit kleding en retourneren gaat ook makkelijk en snel. Ook nog eens een Snelle levering

Breed en leuk aanbod van tenniskleding, heldere site.

Veel verschillende producten, leuke stijl en goede prijs/kwaliteit verhouding. De bestelling en levering gingen vlot.

Geweldige aanbiedingen

Regelmatige aanbiedingen tegen geweldige prijzen Uitgebreid assortiment.

Geen korting

Ik Han van de Tv de Hakkelaars uit Muiderberg een kortingscode. Maar bij bestellen en betalen van de schoenen werd deze code niet geaccepteerd . Dus geen 10!euro korting. Geen reclame voor de firma

Goededag, Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten op Kiyoh. We stellen de mening van onze klanten zeer op prijs om onze service nog verder te kunnen verbeteren. We hebben contact gezocht met je via de mail om te kijken hoe we de situatie voor je konden oplossen. Helaas hebben we daar nog geen reactie op mogen ontvangen. Mocht je het wensen kun je via de mail contact opnemen met onze klantenservice. Zo kunnen we met je mee kijken welke kortingscode het betreft en wat we daarin voor je kunnen betekenen. Als het een geldige kortingscode betreft kunnen we deze eventueel achteraf voor je verrekenen.

problemen bij levering/afhalen

levering was niet in afhaalpunt maar in postkantoor. Werd van niets op de hoogte gebracht; bij leverancier was de code zelfs niet gekend. Lange wachtrij bij de tel. klantendienst. uiteindelijk alles in orde gekomen, maar toch een stressvolle bedoening.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Frank, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Je geeft in je beoordeling aan dat het pakket niet naar het afhaalpunt is gebracht. We merken helaas dat het soms voorkomt dat het pakket inderdaad blijft hangen in het sorteercentrum en hier geen nieuwe status vanuit DHL krijgt. We hebben dit issue aangekaart bij DHL en hopen dan ook dat dit in de toekomst niet meer gebeurd. Ook geef je aan dat je een lange wachtrij hebt ervaren, dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest! Hierdoor hebben we je een korting gegeven op je bestelling. Dit bedrag is teruggestort naar de rekening waarmee de bestelling is geplaatst. Onze excuses voor het ontstane ongemak!

Prima webshop

Prima webshop, met hele mooie en goede producten. Er is heel veel keus

Goed assortiment en snelle bezorging.

Goed assortiment en snelle bezorging.

Vlotte service.

Ruime keuze aan artikelen. Vlotte afhandeling.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle en correcte levering

X

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Altijd goed!

Snelle levering, klant- en gebruikersvriendelijke website, veel keus

Beste Tao, Bedankt voor het invullen van deze top beoordeling. We vinden het fijn om te lezen dat je onze website als klant- en gebruiksvriendelijk ervaart. Ons E-commerceteam doet dagelijks hun best de website te laten werken en verbeteren elke keer de punten die niet goed werken. We hopen je snel weer terug te zien bij een van onze webshops!

Een goed en mooi shirt besteld, snel en correct geleverd.

Heel overzichtelijk allemaal en super dat het zo snel geleverd kan worden.

Fast shipping and competitive prices. Thank you!

Mooie korting en snelle levering. Wat wil je nog meer?

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk