In de winkel was niet zoveel keus. Dat is jammer als je er een eind voor gereisd hebt. maar oneline is de service goed.

Prima site

Snelle levering en uitstekende prijs!

Prima en super snelle levering echter after Sales service kan beter

Jammer dat de medewerkers aan de telefoon echt ondermaats presteren…onvriendelijk, slecht verstaanbaar, niet service of klantgericht en dat terwijl ik nog extra artikelen wilde bestellen….

Makkelijke website en snelle goede service

Website is fijn om op te navigeren. Voldoende filters om het zoeken naar wat je wil makkelijker te maken. Levering is razendsnel en ook het retourneren werkt makkelijk en snel. Al met al een hele fijne website voor tennisartikelen

Snelle levering exact wat gewenst is…

Binnen een dag mijn bestelde spullen binnen. Top geregeld

Snelle levering, goede prijzen en makkelijk retourbeleid.

Adverteren op een misleidende manier!!

Tennis Direct adverteert met een aflever service " voor 22:00u besteld betekend de volgende dag geleverd" Helaas krijg je nadat de betaling is overgemaakt een bevestiging met de melding ‘’We gaan direct aan de slag om de bestelling z.s.m. af te leveren” Ik heb daarna contact opgenomen met Tennis Direct en kreeg te horen dat het niet de volgende dag zou zijn maar een dag later. Ik noem dit MISLEIDEND. Dit hoor je te melden voordat er is betaald!! Wilfred Raamsdonksveer

Beste Wilfred, Bedankt voor uw feedback. Ons streven is ook altijd Voor 22uur besteld, vandaag nog verstuurd. Door deze drukte van afgelopen tijd, hebben wij elke dag een melding bovenaan het winkelmandje, dat door deze drukte de levering een dag vertraging kan hebben. Nu werken wij eraan om dit voor ieder duidelijk te krijgen en waarderen wij dan ook uw feedback. Wij zien u graag weer terug in onze webshops. Met sportieve groet, Team TennisDirect

Snel geleverd, past perfect

Past prima, op tijd bezorgd.

Mooie collectie, snelle levering en goede service!

Prima grip en dempertje, snel geleverd.

Veel keuzemogelijheden dus maar gegaan voor hetzelfde gripmerk als mijn Head racket. Grip speelt lekker, niet te dun.

Zeer snel

Ik bestel regelmatig bij tennisdirect. Heb de spullen altijd snel in huis en ook retouren worden snel verwerkt. Regelmatig actie met gratis verzenden, erg prettig!

Snelle levering !

snelle levering, ziet er goed uit !

Heel tevreden

Schoenen en tennisrokje besteld en die zijn nog eerder bezorgd dan verwacht

Zeer, zeer tevreden met TennisDirect

Ik bestel al een aantal jaren bij TennisDirect en heb eerlijk gezegd nooit issues gehad. Mijn bestelde artikelen waren altijd op korte termijn in huis. En de kwaliteit van de artikelen zijn ook uitstekend. Verder vind ik het ook fijn dat ze een fysieke winkel hebben waar je naartoe kunt gaan, bv. om je racket te laten bespannen of schoenen en/of kleding te passen. Voor mij is dit de winkel om te shoppen voor mijn tennis benodigdheden. Van racket tot kleding van schoenen tot tennistas.

Vlot-Vriendelijk-Denken in oplossingen

Als je een probleem hebt en je stuurt ze een mail. Dan heb je diezelfde dag al een antwoord terug in vorm van een oplossing. Ben heel blij dat ze meedenken met de klant en vriendelijk zijn in de omgang. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en ondernemen snel actie.

Snelle levering, duidelijke website

Goede service, snelle levering en duidelijke website

Mooie producten, snelle levering

Mooie producten, snelle levering. Kom er zeker een keer terug.

Vlotte service en levering. Vraag gesteld via Facebook en meteen antwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Gebeld omdat ik twijfelde tussen 2 rackets. Uitstekende service aan de telefoon. Zeer blij met racket wat ik gekozen heb.

Shit product

Ik heb hier een padel racket besteld en bij de omschrijving staat aangegeven dit is een racket voor begin/gemiddeld maar na een paar maanden was de racket kapot en dan krijg je een mail wij kunnen niks doen we kunnen je 20 procent korting geven op de volgende bestelling en ik krijg nog erbij vermeld moet je een duurdere racket kopen want dat is een goedkoop racket in een woord dus shit zijn ze naar mijn mening.

Beste Matteo, Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat de garantieperiode van 6 maanden niet lang genoeg is voor sommige artikelen. Deze garantieperiode is in overleg afgestemd met leveranciers. Productiefouten worden vaak binnen 6 maanden zichtbaar bij een artikel wat niet juist is geproduceerd. Uiteraard wilde wij u niet zomaar met een kapot racket door laten spelen, waardoor wij toch een tegemoetkoming hebben aangeboden, waarvan u gebruik van heeft gemaakt. Wij wensen u weer speelplezier met het nieuwe racket en zien u graag terug in onze webshops. Met sportieve groet, Team Tennis/PadelDirect

Correct en vlot

snelle beschikbaarheid met vlotte levering en mogelijkheid tot tracen van levering alles ok

• Zou u ons aanbevelen? Yes

tennisdirect levert snel en is betrouwbaar

Wil je snel en leuke tenniskleding, lekker hier bestellen

2x 3 tennisballen afzonderlijk verzonden in 2 dozen waar wel 18 ballen per doos in passen. Milieu???

Ik heb 2 x 3 tennisballen besteld. Ik ontving afzonderlijk 2 hele grote dozen, waar zeker 20 ballen in pasten met ieder 3 ballen in de doos. Hoge kosten en milieulast (CO2, Stikstof, papier (-schaarste), energie). Al met al niet echt milieubewust en maatschappelijk verantwoord/betrokken. (De ballen zijn goed overigens.)

Beste Louis, Bedankt voor uw feedback. Deze feedback wordt zeker gewaardeerd. Wij werken eraan om door verschillende afmetingen van verpakkingen, de meeste bestellingen efficiënt te verpakken, zodat er weinig lucht wordt verstuurd. Dit gaan wij dan ook zeker in de toekomst nog efficiënter oppakken bij alle bestellingen. Wij zien u graag terug in onze webshops. Met sportieve groet, Team TennisDirect

leuk shirt

ziet er uit als verwacht. lekker frisse kleuren

Betrouwbare levering

Bestelling ging goed, retour ook, alles keurig geregeld, ik ben heel tevreden!