SNEL

Vandaag besteld, morgen in huis.

Goede snelle levering Goede beschrijving schoenen

Goede service. Duidelijke en heldere communicatie,

het was heel leuk

het was heel leuk

Veel keus en goede service!

Goed aanbod tennisspullen, veel keus en service is goed. Aanrader!

Beste Pieter. Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dan je ons aanraadt. We hopen je snel weer terug te zien op onze webshops!

Correcte en snelle levering.

Prima samenwerking met tennisdirect nl

Tennisschoenen besteld. Binnen een dag geleverd. Prima kwaliteit tegen een scherpe prijs.

Snelle levering.

Producten zijn snel geleverd en ze voldoen

Productinfo klopt niet

Productinfo klopte niet dus heb niet ontvangen wat ik hoopte. Zonder van bestellen en verzenden. Heb ondertussen ook nog niet het bedrag van de retour ontvangen.

Beste Arthur, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. Wij snappen dat het heel vervelend is als informatie bij een artikel niet blijkt te kloppen. Juist daarom doen wij ons best alle artikelen heel precies en goed te beschrijven, maar in dit geval is dat niet gelukt, excuses daarvoor. We gaan het voor dit artikel snel aanpassen! Jij hebt je bestelling al teruggestuurd en de terugbetaling is inmiddels in gang gezet en zul je binnenkort ontvangen.

Heel tevreden met mijn aankoop, snelle keurige bezorgiing.

Mijn nieuwe New Balance van Coco ziet er prachtig uit en zitten als pantoffels.

top

Snelle en goede service

goede service, goed product

aanvankelijk verkeerde maat besteld, snelle refund en nieuwe bestelling vlot geleverd

Erg snelle en goeie service

De gekochte, na 1 dag al geleverde tops, waren helaas niet goed passend bij mijn figuur, dus moesten terug. Er zat gewoon een retour formulier en een DHL label in het pakket bijgesloten. Niets geen gepruts om op een site erachter te komen hoe en of ik het terug kon sturen. Gewoon in dezelfde zak zonder enige moeite retour, hoe fijn! Goed klantgericht bedrijf. Daar kunnen anderen wat van leren!

Jullie kleding is goed van pasvorm

Was heel goed

Zeer snelle leveringen

Zeer snel in leveren. Het verwerken van retourneringen gaat ook snel! Goed bedrijf

Snel en betrouwbaar

geen opmerkingen

Super!!

Snelle levering!!super goed product

Snelle levering, Producten zijn top ! Hartelijk dank ! mvg, Louis & Co

Snelle, correcte levering

Mijn Sjeng tennisbroek snel en correct geleverd. Ook qua prijs zeer interessant. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Zoals steeds alles prima!

Fijne winkel mooi assortiment

fijne winkel en goed contact met support. Test rackets bevielen goed op dat de bespanning veroudert was na. mooie aanbieding ook dat kosten testracket van aanschaf gaat. Wel zou het fijn zijn als er meer communicatie is waar het bestel proces zich bevind met bijvoorbeeld naar bespannen.

Beste Koning, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We zullen je feedback meenemen :) Onze testrackets worden door onze retourenafdeling getest of de bespanning ect nog goed is. En worden dus eens in de hoeveel tijd opnieuw bespannen, mijn excuses dat bij jouw rackets de bespanning wat ouder leek. We wensen je veel tennis plezier en hopen je snel weer terug te zien bij ons!

Snel, transparant en compleet.

Ik ben al jarenlang naar tevredenheid klant bij TennisDirect. De hybride vorm (combinatie van on-en offline) is voor mij een meerwaarde!

Niets aan toe te voegen!! Gewoon perfect

Top shirt!

Dit shirt met dubbele voorkant zit echt prachtig. Heel blij mee.

Goederen werden niet geleverd

Het bestellen en betalen gaat vlot, de bestelde goederen werden initieel echter niet geleverd. Dit werd zowel aan PostNl als aan Tennisdirect dadelijk gemeld, Van PostNL kreeg ik geen enkele reactie. Tennisdirect reageerde dadelijk en na een weekje geduld mocht ik mijn bestelling dan toch ontvangen. Goed opgelost door Tennisdirect.

Over Passa Sports