Altijd goede pasmaat.

Altijd goede pasmaat. Gaat lang mee. Mooie stijl.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ze doen wat je ervan verwacht.

Nette prijzen. Brede collectie. Prima bezorging.

Snelle levering.

Goede prijs/kwaliteit- verhouding. Ruime keus !

Klant is koning

Had een kortingscode gekregen van 10 % bij de aankoop die tijdens het aanvinken niet verrekend werd aangezien ik kortingsbonnen had van Passa Sports. Mailtje gestuurd en heb de 10 % teruggestort gekregen op onze rekening.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekende kwaliteit aan een voordelige prijs

Het is al jaren dat ik klant ben, en nog nooit ben ik ontevreden geweest van de dienst, de kwaliteit, de prijzen en de leveringstermijn. Dikke proficiat en bedankt.

Contact opgenomen in.v.m. bestelling. Snelle reactie gekregen en waardevolle info. TOP!

Snellle levering

Good communication and kept promised delivery time!

The whole procedure from placing my order until I received it went very smooth and delivery time was kept.

Snel en goed geleverd.

Fijne site met een grote voorraad. Redelijke prijzen.

snelle verzending en heel goede kwaliteit

snelle verzending en heel goede kwaliteit

snel en correct

waarom krijg ik nooit een kortingsbon? Mbg, Marc

Snelle levering.

Ik ben fan van Tennis direct. Zoveel leuke mooie Tennis/sport kleding. Ik heb in korte tijd 3 leuke setjes besteld en krijg veel complimenten. En bovendien is de kleding veel goedkoper dan bij Wehkamp.

positieve ervaring

snelle levering en goed produkt.

TOP

Prima prijs / kwaliteit verhouding. Snelle levering

Alles prima,alleen bij de laatste bestelling was de doos heel slecht dicht getapet Was aan alle kanten open

Bestelling heel goed ontvangen .

Bestelling terug gestuurd ,last aan de tenen.

Too

Bel geleverd

Snelle en goede levering

Duidelijke site en snelle levering

Heel correct geleverd

Binnen 24 uur geleverd

Ik heb het trainingspak van TIM teruggestuurd. De broek was 10 à 15 cm te kort. I

Ik kom wel naar de winkel om te passen.

Vlotte bezorging.

Positieve ervaring met bestellen en bezorgen.

Prima en snelle levering

geen commentaar

Prima sortering in tennistassen waar ik een goede keuze in kon maken.

Mijn bestelling van de oor mijn gekozen tennistas werd snel verzonden en perfect afgeleverd !

Ik ben zeer tevreden.

Een vlotte en correcte zending.

Over Passa Sports