Snelle levering van wat ik besteld had.

Veel keuze, ook in personaliseren van de usb stick; goede communicatie en snelle levering.

Mooie kwaliteit!

Het hoesje past perfect om mijn iPhone 11 Pro en mijn ontwerp staat er scherp en in mooie kleuren op!

Snel geleverd en goede kwaliteit

De volgende dag lag mijn hoesje al op de mat. Zeer tevreden over de kwaliteit. Zeker een aanrader om te bestellen!

Zijn hele mooie hoesjes voor de iphone 11 pro max

Hele mooie hoesje . Mooie foto opgedrukt. Super kwaliteit hoesjes. Heb al 3 hoesjes besteld. Iedereen is tevreden. Zal in de toekomst zeker bestellen top hoesjes ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Mooi hoesje en snelle levering

Het softcase hoesje voor de IPhone 11 Pro Max past perfect, is soepel en de foto is er mooi op gedrukt. Het werd binnen 2 dagen geleverd. Ik wacht nu op de mogelijkheid om een wallet voor dit model te kunnen laten maken :).

Behandeling zeer correct

Werd netjes gebeld toen er een artikel niet meer geleverd kon worden en de persoon die belde was bijzonder vriendelijk

Snel geleverd, goede kwaliteit!

perfect geleverd

ziet er heel mooi uit en snelle levering

Fantastisch!

Perfecte levering, veel keus. Prachtige kwaliteit!

Positief

Mijn ervaring is zeer positief. Mijn hoesje voor mijn xs max was naar tevredenheid

Altijd super kwaliteit!

Gewoon top! Nooit problemen gehad. Altijd snelle levering and mooie kwaliteit!

Makkelijk, snel

Makkelijk programma, snelle levering ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Goede kwaliteit en snelle service

Ik heb verschillende hoesjes besteld. Ze zijn goed van kwaliteit en komen snel.

De print van het logo op de voorkant is erg mooi geworden

ik had een logo op zwarte achtergrond ingestuurd om op de voorkant van het hoesje te printen. Dit is erg mooi gedaan, zonder dat je nog de zwarte achtergrond van het plaatje op de hoes gedrukt ziet. Het hoesje zelf heeft ook een goede kwaliteit. Ik ben er erg tevreden over.

Fantastisch en hele goede service bij niet sluiten van flip. Retour verzonden en zonder meer super snel een nieuwe ontvangen . En hele scherpe foto op hoesje ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Makkelijk snel en goed

Eenvoudig te bestellen, ook met eigen fotoโ€™s. Al meerdere malen hier hoesjes gemaakt en besteld.

uitstekend

Conform afspraak geleverd en gemaakt. Goede kwaliteit

Prima produkten, alleen bij mijn laatste bestelling stond er volgende dag geleverd en bleek er een vertraging te zijn waardoor ik een week later mijn hoesje binnenkreeg. Had graag hoesje nog voor mijn vakantie gehad, maar evengoed ben ik er heel erg blij met het resultaat.

Leuk als de site eenmaal werkt

Het lukte niet om een hoesje te maken / bestellen zonder account. Pas toen ik een account aangemaakt had en ook echt alle persoonlijke gegevens waren ingevuld werkte het eindelijk om een hoesje te bestellen. Niet echt handig dat dit niet vermeld staat ergens. Hoesje inmiddels ontvangen. Ziet er leuk uit maar de kleuren komen totaal niet overeen met de foto. Het hoesje is heel erg roze geworden. Jammer dat de site niet aangeeft dat de geuploaden foto niet van voldoende kwaliteit is voor print. Ander hoesje van enkele jaren geleden was overigens wel heel mooi.

Topproduct

Eenvoudig en snel mijn eigen hoesje gemaakt. Begrijpelijke software, snel geleverd, veel keus.

Zeer tevreden!

Mooi hoesje, handig online te regelen en snel geleverd.

Levering top, kwaliteit matig

Het hoesje is snel en goed geleverd. Helaas is de kwaliteit minder. Toen ik de telefoon uit het hoesje haalde brak het stukje plastic rondom de volumeknoppen al. Dit terwijl ik er juist voorzichtig mee deed. Dat viel me wel een beetje tegen.

Snel, mooi product!

Snelle levering, exact zoals we hoesje voor telefoon ontworpen hadden, top!

Snelle service, goed product

Leuke cover met eigen foto

Prettig,snel, correct verzorgd.

Zowel de eerste zending en ook de aanvulling hierop werd prettig behandeld en opgelost.