Super snel en netjes!

Het uploaden van een eigen ontwerp gaat erg eenvoudig, en binnen een dag heb je je hoesje binnen. Top gewoon!

super ervaring mooi product En snel geleverd

ben super te vreden over de website en de levering

Super leuk om een hoesje te maken van eigen foto!

Het is heel makkelijk om een leuk hoesje te maken met je eigen foto's en tekst, precies zoals je 'm zelf wil hebben.

Al een aantal keren bij jullie besteld en het volgende hoesje bestel ik ook daar weer! Bedankt

Goede kwaliteit van het hoesje. Opdruk zit er zeer netjes op. Levering was precies zoals afgesproken.

Aanrader

Snelle levering. Goede kwaliteit. Lijkt op de geuploade fotoł

Aanrader

Snelle levering. Goede kwaliteit. Lijkt op de geuploade fotoł

klantvriendelijk, duidelijk en snel

klantvriendelijk, duidelijk en snel

Snel, met een goede kwaliteit

Het hoesje was snel geleverd, en de kwaliteit van de print is goed.

Prima product en service

Snelle en gedegen service.

Great service! Would recommend!

It was very easy to customise your own phone case. The options online were very straightforward. The delivery was fast and quality of the print was good. No complaints at all! Too bad I can't upload a photo. I definitely recommend this shop and would definitely order here again when I want another customised phone case.

Super snel

Zelf een telefoonwallet maken met eigen foto gaat heel gemakkelijk

Redelijke afdruk, lukte niet om collage te maken

IPad hoes besteld maar 6x opnieuw een collage samengesteld en hij bleef steeds hangen bij t uploaden. Uiteindelijk maar gewoon 1 foto laten printen, dan pakte hij het wel. Maar is toch steeds jammer als ik naar de hoes kijk. Ook jammer dat er niet standaard een achterkant bij zat.

Gewoon geweldig

Snel, betaalbaar en correct; iedere keer weer!

geweldig mooi hoesje

mooi gemaakt en snel geleverd. Een echte aanrader.

Snelle levering, mooi afgewerkt.

Telefoonhoesje is snel geleverd en is erg mooi afgewerkt! Heel blij mee!

Bestel hier vaker. Altijd op tijd geleverd en altijd top kwaliteit

netjes en op tijd

smiddags een Case met bedrukking besteld, zat een uurtje later al op de post, indrukwekkend snelle levertijd. kwaliteit van bedrukking is prima en hoesje lijkt ook OK. software is prima te gebruiken, alleen jammer dat je maar 1 plaatje tegelijk kan gebruiken, nu heb ik apart een collage in elkaar gezet en die als 1 plaatje geselecteerd.

Het is vlot gegaan en het duurde ook niet lang dat ik mijn bestelde artikel binnen heb gekregen. Ik ben er heel erg blij mee.

Vlotte levering, hoge kwaliteit en uitstekende service

Mijn eerste hoesje was perfect, de 2e was iets beschadigd. Toen ik dit meldde, kreeg ik direct een tegoed om een nieuwe te bestellen. Deze was weer perfect! Fijne website en veel keuzemogelijkheden. Mijn volgende hoesje bestel ik zeker weer hier!

Snel geleverd en prima gedaan.

Makkelijk om zelf je tekefoonhoesje te ontwerpen met goed resultaat. Alleen jammer dat de binnenkant zwart is, dat had ik graag wit gewild.

Erg mooie, stevige hoes!

Heb al eerder een hoesjes gekocht bij GoCusomized en altijd tot grote tevredenheid.

Snelle levering , mooie kwaliteit.

Mooie foto, snelle levering

Keurig hoesje met een duidelijke foto en snelle levering

Geweldig mooie hoes

Eigen ontwerp voor de nwe Ipad pro van mijn moeder. Alleen verkeer formaat dus ze kan er helaas niks mee Tip: Goed opletten welke Ipad je hebt 2030 is anders dan de vorige Ipad Pro’s