snel vakmanschap

Karel heeft ons beveiligings- en camera systeem aangelegd. Dat werkt probleemloos. Bij vragen reageert Karel direct en zeer oplossingsgericht.

1 telefoontje en Karel komt langs en lost het op. Dus zeer tevreden over de goede service.

Top service en kwaliteit

Sinds enkele maanden een alarmsysteem met camera. Duidelijke uitleg wat allemaal kan en als je er zelf niet uitkomt dan staat Karel paraat.

Bestelling was wat laat

Verder wel goed opgelost.

Top kwaliteit en super service

Werkt zeer netjes, alles wordt goed aangesloten, goede uitleg, en alles werkt! Gekozen voor alarm en camerasysteem. Beide werken perfect. Wil je een betrouwbaar bedrijf, dan moet je echt voor Arend beveiliging kiezen! 100%. En BETAALBAAR, geen kleine lettertjes!

Ik zou niet weten wat er nog beter kan

Wij (75-plussers) hadden een beveiligingsinstallatie die niet meer voldeed. Karel is begonnen om ons een duidelijk advies te geven met diverse opties. Na dit advies kwamen bij ons de vragen die hij uitgebreid en met een "engelengeduld" heeft beantwoord. Vervolgens heeft hij bij ons de oorspronkelijke installatie gedemonteerd en de nieuwe installatie keurig netjes gemonteerd. Inmiddels zijn we een paar maanden verder en zijn tot ontdekking gekomen dat hij ook een perfecte "nazorg" levert. Van tijd tot tijd zijn er soms nog onduidelijkheden maar niets is hem te veel om het ons duidelijk te maken. Samengevat durven wij te zeggen dat deze "kleine ondernemer" de concurrentie met de grote bedrijven best aan kan. Voordeel: je hebt maar met één persoon te maken en deze persoon weet waar hij het over heeft.

Goed gespecificeerde offerte, snelle levering, uitstekende service en uitleg over de installatie.

Arend installeert alleen wat echt nodig is en geeft daar een heldere uitleg bij. Dus geen onnodige dingen die de prijs opdrijven. Super bedrijf dat ik iedereen kan aanbevelen!

geweldig

Alles zoals afgesproken op tijd en super correct en alles netjes afgewerkt.

Aanrader

Via een vriend bij Arend beveiliging uitgekomen nadat ik ontevreden ben weggegaan als klant bij een andere leverancier. Door Arend een nieuw alarmsysteem laten adviseren en offreren waarbij Karel op locatie meedenkt en zich verplaatst in onze woonsituatie en wensen. Arend beveiliging is pas tevreden als alles naar wens van de klant functioneert en is ook in aftersales laagdrempelig benaderbaar. Een belangrijke eigenschap (die tegenwoordig vaak niet meer standaard blijkt) is dat Karel gemaakte (agenda) afspraken nakomt.

Aanrader

Karel legt alles keurig aan en adviseert voortreffelijk. Als dingen niet nodig zijn zal hij dit ook eerlijk tegen je zeggen. Kortom een aanrader

Goed en duidelijk advies inzake camerabewaking. Perfecte service bij levering en zeker een aanrader voor potentiële klanten.

Heel erg tevreden!

Een duidelijke en scherpe offerte, een modern alarmsysteem, een fijne, persoonlijke service en goede nazorg. Kortom, niets op aan te merken; ik kan iedereen de diensten van Karel (Arend) aanbevelen.

Perfecte service

Geen onnodige toeters en bellen, eerlijk en accuraat meedenken en adviseren en afspraken worden goed nagekomen. Ook aftersales is perfect.

Expertise, professioneel en supersnel!

Geen moment spijt van de keuze om mijn huidkliniek te laten beveiligen door Arend Beveiliging. Prijs/kwaliteit is top! Er wordt meegedacht en wat ik erg prettig vind is dat hij altijd direct klaar staat bij vragen of problemen!

Via een collega terecht gekomen bij Arend beveiliging, erg tevreden over het advies en de installatie.

Karel geeft duidelijke uitleg en een goed advies. We zijn zeer tevreden. Zeker een aanrader.

Top alarm en camerasysteem!

Zeer goede en snelle service voor een scherpe prijs!

super camerasystemen, super advies!

Door goede vrienden geattendeerd op ahrend beveiliging. Karel heeft een goed advies gegeven is en ook zeer nauwkeurig in de afwerking. De camera´s werken super, beeld, geluid, goede app. We hebben zijn naam al doorgegeven aan vrienden van ons. Echt super!

triple A service

Arend Beveiliging heeft bij mij een alarm- en camerasysteem geïnstalleerd. De prijs was zeer concurrerend. Misschien zou je via internet na lang zoeken dezelfde producten iets goedkoper kunnen vinden, maar het dan mis je een groot voordeel van de service van Arend Beveiliging. Zij installeren namelijk niet alleen snel en correct, maar de after service is ook erg goed. Zeker bij een alarmsysteem is het belangrijk dat je dit koopt bij een bedrijf die zelf installeren en niet alleen systemen inkopen en verkopen. Ik heb na installatie enkele keren een vraag gehad en die ik werd heel snel geholpen. Het was geen enkele moeite voor Arend Beveiliging om even langs te komen als het mij zelf niet lukt om iets in te stellen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.

Ons alarmsysteem gaf op enig moment een melding dat de batterij van een sensor op was. Ik vond Arend Beveiliging als beste koop en bestelde een batterij. Na 2 weken was er nog steeds niets binnen en heb ik contact met hun opgenomen. Per direct stuurde Arend 2 nieuwe baterijen op. Toen deze na 1,5 weken nog steeds niet binnen waren heb ik weer gereageerd en hebben ze voor de 3e keer 2 baterijen opgestuurd. Ik geef hun dus een 10 voor hun geweldige service. Helaas kwam net iets later de 2e zending pas binnen. Mijn aanbod om de 3e verzending te vergoeden hoefde voor hun niet. Ze waren blij dat het gelukt was en ze een zeer tevreden klant hadden overgehouden. Dit is geen super goede beoordeling voor PTT, maar wel voor Arend beveiligingen. Zo een service heb ik nog nooit van mijn leven meegemaakt. Daar kunnen bedrijven als Apple etc. een voorbeeld aan nemen.

Echt een aanrader! Goede ervaringen!

Erg prettig in communicatie. Reageert duidelijk en snel op onze mails en vragen. Adviseert en denkt mee over onze wensen, zodat we nu een alarmsysteem hebben waar we nu elke dag veel plezier van hebben. Echt een aanrader!

Betrouwbaar met een prima prijs-kwaliteit verhouding en uitstekende service!

Geeft prima advies, Komt afspraken na. Denkt en handelt in oplossingen Levert een uitstekende service. Betrouwbare ondernemer.

Goede prijs kwaliteit en goede bereikbaarheid klantenservice

Alarmsysteem van Ajax gekocht en ben er dik tevreden mee. Producten zijn netjes verpakt en alles compleet ontvangen. Installatie zonder problemen zelf kunnen uitvoeren.

uitstekend!

Wij hebben twee beveiligingscamera's laten plaatsen door dit bedrijf. Wij waren al langer op zoek naar camera's met haarscherp beeld, zowel overdag als 's nachts omdat we eerder een andere camera hadden van een ander bedrijf en deze niet zo heel scherp was. Dat heeft dit bedrijf absoluut waargemaakt. Deze meneer neemt uitgebreid de tijd voor je en luistert goed naar je wensen en verwachtingen. Zelfs na de installatie mochten wij hem altijd bellen als er vragen waren. Na onze ervaring raden wij dit bedrijf zeer aan!!

Uitstekend!

Wij zijn uitermate tevreden over Arend Beveiliging. Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Uitstekende service. Er wordt heel snel en goed gereageerd op vragen / wensen. Wij hebben ervoor gekozen ons alarmsysteem uit te breiden met camera's van Arend Beveiliging. Werkt perfect!! Zéker aan te bevelen.