Pluspunten

Snelle offerte, accurate levering met goede nazorg.

Pluspunten

luistert naar klant, denkt mee, geeft goed advies, gaat niet meteen voor de duurste optie, geeft ook aan als er op dat moment een actie is, ik ben uiterst tevreden en al jaren klant.

Geen verbeter punten, tip is om deze benadering en klant tevredenheid vast te houden, en is mond op mond reclame de beste manier voor een succes volle toekomst.

Pluspunten

Prima advies op maat, zeer tevreden over de kwaliteit en de geleverde service.

Pluspunten

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Duidelijke uitleg en snelle reactie bij vragen.

Pluspunten

Ik heb 2 weken geleden een Ajax alarmsysteem gekocht bij Arend Beveiliging en was verbaasd hoe makkelijk ik het systeem zelf kon programmeren met de APP. Zat een keer even vast maar met een telefoontje naar Arend was dat ook gelijk opgelost. Systeem werkt super, blij dat ik het gekocht heb. Snelle levering en goede ondersteuning.

Pluspunten

Geeft goed uitleg en advies, komt afspraken na

Geen

Pluspunten

duidelijke afspraken alles goed geregeld

Pluspunten

Geven goed advies. Ze zijn niet opdringerig en gaven me alle tijd om na te denken voordat ik een beslissing nam. Goede nazorg en goed bereikbaar.

Pluspunten

Snelle en goede service goede apparatuur geleverd door vakkundig persoon

Pluspunten

Zeer accuraat bedrijf; houdt zich aan de afspraak en is vakkundig bezig. Ook de aftersales is goed geregeld. Ook is men altijd goed bereikbaar!

Blijf zo doorgaan!

Pluspunten

-Goede en eerlijke prijs -service perfect ook na installatie -altijd bereikbaar, ook s avonds.

Meer producten/ goede oplossingen op het gebied van tuin beveiliging

Pluspunten

Goede vakkennis Denken goed mee voor probleemoplossingen

Pluspunten

Goede prijs kwaliteit verhouding en goede service .

Pluspunten

Karel van Arend beveiliging heeft in ons nieuwbouw huis een goedwerkend en gebruiksvriendelijk Jablotron 100 alarmsysteem aangelegd. Wij hadden enkele bedrijven een offerte laten uitbrengen voor Jablotron en Risco. Uiteindelijk voor Arend beveiliging en Jablotron gekozen, omdat Arend een goede prijs / kwaliteit verhouding bood en wij uit de markt hele goede recensies hadden vernomen. Arend beveiliging is een betrouwbaar en vakbekwaam bedrijf met veel ervaring. Tevens was het prettig samenwerken met Karel. Wij hebben het systeem nu een tweetal weken in gebruik en zijn tot op heden erg tevreden over het Jablotron 100 systeem.

Pluspunten

zeer klantvriendelijk, maatwerk en goede service!

Pluspunten

Komt afspraken goed na en is ook na de verkoop service gericht.

Pluspunten

Pluspunten

Goede service en kwaliteit. Is een bedrijf die zijn woord nakomt en voor alles een oplossing heeft.

Pluspunten

Correcte levering en plaatsing. Uitstekende camera's geleverd. Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

Goed en duidelijk advies. Snelle reactie tijd. Mooi afgewerkt. Ben heel blij met de App.

Geen minpunten.

Pluspunten

we hebben in twee woningen een alarmsysteem aangelegd door Arend Beveiliging. Het bedrijf heeft vakmanschap hoog in het vaandel staan. Met een goede verhouding van service, vakmanschap en kostprijs.

Pluspunten

Prijs/kwaliteitsverhouding goed. Klantvriendelijk. Goede en snelle service.

Pluspunten

Uitgebreid advies over mogelijkheden aan te schaffen systeem ontvangen. Nazorg okee. Systeem werkt volgens verwachting.

Pluspunten

Afspraken nagekomen,vriendelijk te woord gestaan.

Site met Nederlandse gebruiksaanwijzing van de recorder.

Pluspunten

Persoonlijke service, dichtbij en altijd bereikbaar.