Super snelle en goede service! Cheers !!

Goed assortiment van wijnen, geweldig ook dat je zo eenvoudig kunt selecteren. Fijn dat je een persoonlijk kaartje bij de bestelling kunt doen, geeft toch een extra touch aan de bestelling. Verder was ik verrast over de snelle levering en de terugkoppeling over de tijdstippen van de bezorging. Hiermee verras je diegene die de bestelling gedaan heeft

Supersnelle levering ondanks of dankzij Corona, keurig bij de voordeur gezet

Ben eerder in de winkel geweest. Je wordt daar vriendelijk ontvangen en krijgt alle tijd om je vragen te stellen en zo een wijn te kiezen die bij je smaak past. Een aanrader. Vanwege de Corona deze keer besloten om de rosé online te bestellen. ‘S middags besteld, volgende dag om 11:00 thuisbezorgd. De winkel is in Oudenbosch en wij wonen in Oudenbosch. Super service.

Beter kan gewoon niet!

Flesje wijn staat voor de 8 G's Gezellig klein winkeltje. Geen slechte wijnen. Geen moeite teveel. Goede gast vrouw en heer. Geen poeha. Goed wijnadvies, je komt absoluut niet van een koude kermis thuis. Goede service en komen afspraken goed na. Goedgekeurd door de anonieme wijnslurpers.

Geweldige service! Ze reageren snel op vragen (zowel telefonisch als per e-mail) en ze zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam. Ik had twee wijnlessen besteld als cadeautje voor mijn ouders. Je kunt er een kaartje bij doen, dat vervolgens door hen wordt geschreven. Een erg leuke toevoeging! Een ander pluspunt is dat je wijn per fles kunt bestellen en niet verplicht bent om een doos wijn te kopen.

Had nog geen ervaring met deze shop. Maar is betrouwbaar en snel. Vind het wel jammer dat je van sommige dingen maar 1 mag bestellen en van andere vanaf 6.

Fijne persoonlijke benadering en snelle levering

Fijne persoonlijke benadering en snelle levering

Snelle en duidelijke service

De website spreekt voor zich, daarbij zijn de flessen in een nette en stevige doos verpakt. Goede service!

En hier kan per fles ook bestellen. Wat ik erg fijn vindt. Heerlijke wijnen besteld! De 1e is al goed gekeurd. Ik ga zeker als de voorraad weer slinkt in de wijnklimaatkast bestellen. Dank je wel Flesjewijn:)))

Goed aanbod en snel geleverd!

Zoals de 1 zins beschrijving zegt ;)

Vlotte levering met tijdaanduiding wanneer er bezorgd wordt. Wijntjes al geproefd. Die zijn qua prijs- kwaliteits verhouding uitstekend. Ik zou alleen liever wat sneller de rekening krijgen van after pay, zodat ik ze dan ook kan betalen. Die heb ik dus nog niet gehad.

Top !snel gelevert goed verpakt !heel erg tevrede.n

Het was er heel snel Netjes verpakt ! En lekker !

Een heel goede ervaring!

De wijn online bestellen is makkelijk en de wijn wordt goed bezorgd. In de winkel worden we heel goed geadviseerd over nieuwe wijnen die we dan graag uit willen proberen. Dus wij hebben een heel goede ervaring met Flesjewijn.com!

Snelle levering, nette service en leuk dat de kaart handmatig geschreven is.

Voor de eerts keer online een bestelling gedaan, voorheen aankopen in de winkel

Bestelling gedaan en de volgende dag afgeleverd.

super service, vandaag besteld: morgen in huis

de bezorger nam keurig afstand en vroeg niet om een handtekening of legitimatie. Heel attent in deze tijden.

Vlotte bestelling met zeer interessante prijzen en snelle levering

Vlotte bestelling en snelle levering

Fijne shop!

Ik wilde een fles wijn cadeau doen aan een vriendin en stuitte op deze website. Direct een mooie fles uitgezocht want er is een breed assortiment en door het bestelsysteem gelopen. Mogelijkheid om een kaartje mee te sturen is erg leuk! Na de bestelling bleek dat mijn naam op het pakket kwam te staan maar dat moest de naam van mijn vriendin zijn. Toen ik daarover had gemaild werd ik direct even gebeld om te checken hoe het zat, en het zou in orde worden gemaakt. Dezelfde dag is het nog verzonden, superfijn! Mijn vriendin blij met het cadeau, ik met flesjewijn.com. :)

Geweldige persoonlijke service

Ik had wat haast om eea nog even snel geregeld te krijgen en dat is mbv Flesjewijn fantastisch verlopen. Ik ben tot 2 keer toe op initiatief van Flesjewijn, gebeld om snel afstemming te hebben en zo het beoogde moment van levering (de volgende dag op 12 verschillende adressen) te kunnen halen. En dat is gelukt. Geweldig!

Overzichtelijke website met uitstekende persoonlijke service

Soms vergeet ik bij Herman en Mirjam te bestellen. Ook omdat ik graag lokaal koop, maar gezien hun service en persoonlijke benadering toch weer gevonden :). Overzichtelijke website. Tevens had ik iets besteld waarvan ze zich afvroegen of ik dat wel bedoelde en werd 10 minuten na bestellen al gebeld. Ook werd de bestelling diezelfde dag nog verstuurd. Echt top service.

Prima prijs en snelle levering

Aantal flessen besteld en zelfs in corona tijd snelle afhandeling en levering. Prima prijs.

Heerlijke Vine blanc, en value for monney

Prima, online begeleide levering, verpakking ook echt ok! Vriendelijke gr. Jan Kooistra.

Top geregeld bij Flesjewijn.com!

Wat een service. Zelfs twee keer teruggebeld: 1 keer voor advies en de tweede keer vanwege een vermoeden dat er een foutje in het adres zat. De volgende dag is het cadeau keurig afgeleverd. Dat noem je klantverwachtingen overtreffen.

Super mooie aanbieding

Recent een paar keer een bestelling geplaatst. Thans kreeg ik mooie aanbieding dat ik bij bestelling van een doos wijn er nog een doos wijn gratis bij zal ontvangen, 2 = 1 dus.

Mooie wijnen snel bezorgd; top!

De pluspunten van Flesjewijn.com voor mij: - Handige en overzichtelijke website - Uitgebreide beschrijving per wijn - Mooie wijnen - Vakkundig, snel en vriendelijk geholpen - Bezorging in overleg

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 50 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!