Goed!

Fles port besteld die ik als bedankje wilde versturen. De fles die ik had gekozen was niet direct op voorraad. Ontving daar een mail van dat later verzonden zou worden . Een dag later ontving ik bericht dat de fles was afgeleverd. Top!

Afspraak nagekomen, op tijd geleverd

Afspraak nagekomen, op tijd geleverd

Supersnelle levering

Hele snelle levering en keurig verpakt.

prima geholpen

Bestelling plaatsen en de volgende dag in huis, ruime keuze, tegen een vriendelijke prijs! En altijd een lekker wijntje in huis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer spoedige levering en vriendelijk besteller aan huis van post nl

Zeer tevreden over gans de lijn. Wij zullen je bedrijf aanbevelen aan vrienden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service! Prima levering gehad met goede levertermijn.

En uiteraard gewoon lekkere wijnen/port!

Flexibel, snel en klantgericht

Goede ervaring met het bestellen van wijn. Na de bevestiging direct een mail ontvangen met wanneer ze het wilde leveren. Toevallig paste deze dag niet en kon er snel geschakeld worden naar alternatieve datum. Prima op tijd bezorgd door vriendelijke en klantgerichte meneer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel keuze, snelle levering, goed verpakt.

Meerdere keren al besteld en altijd snel geleverd en goed verpakt, en een leuk spaarsysteem.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en stevig verpakt

Een prima verpakte en snelle levering van onze lievelingswijn! En voor een goede prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en vlotte reactie via en opvolging van hetgeen werd afgesproken!

Vlot mail contact en fito afhandeling!

Super snelle service

in alle opzichten prima!

vriendelijke en adequate afhandeling d.m.v. bevestiging van de aankoop, aangeven verzending en zeer snelle leverantie.

Snel accuraat Prima

Groot assortiment en correcte levering

Groot assortiment en correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wijn voldoet aan de verwachtingen als geschetst op de site heerlijke wijn👍 Service en communicatie een dikke plus om de klant tegemoet te komen omtrent de levering, waar vind je dit nog👍👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heldere en duidelijke website met snelle levering.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Site is ook makkelijk te vinden.

Uitstekend service

Een goede service en de wijn is uitstekend

Perfecte en snelle levering

Dit is mijn eerste bestelling bij u en ben heel erg tevreden over de snelle levering en uitstekende verpakking!

Buitengewoon

Op dinsdag besteld en op woensdag kon ik het al ophalen. Kreeg nog extra flesje wijn omdat mijn product op woensdag in de aanbieding ging. Helemaal TOP

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Handige site om wijn te kopen

Het is makkelijk kiezen en bestellen. Ook houden ze je goed op de hoogte van alles.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede wijn en goede service

We hebben een flesje wijn inclusief kaartje laten versturen. Toen de ontvangers niet thuis waren, werden we daar prima van op de hoogte gehouden, echt heel netjes. (Sommige mensen gooien het kaartje van de post weg, omdat ze niets besteld hebben. Het kan dan gebeuren dat de bestelling blijft liggen. Daar werden we over gewaarschuwd.) De ontvangers van het pakketje waren blij met de wijn en het mooie handgeschreven kaartje. We vonden dit zelf echt hele goede service met een ‘personal touch’. In de toekomst maak ik graag weer gebruik van ze. Ik kan Flesjewijn.com van harte aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en correct verlopen. Hartelijk dank!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gevraagde informatie snel gegeven via de mail. Levering binnen tweetal werkdagen, prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en correcte levering.

geen

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 50 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!

Filter op Taal