Fijn geholpen, goed meegedacht en snel geregeld!

Met mijn pakketje ging het een en ander mis; maar alles is uiteindelijk goed gekomen door een prima service! Hartelijk dank!

Alles super geregeld .

Super snelle levering en alles netjes en stevig verpakt. Absolute aanrader!

Heerlijke wijn

Heerlijke wijn besteld, Plage du Sud rosé en de volgende dag al geleverd!

snelle levering en prima prijs

Binnen 24 uur geleverd.

Heerlijke wijn en snel geleverd.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Heerlijke wijnen voor niet te veel geld

Snelle keurige levering

Professionele en klantgerichte organisatie

Bijzonder snelle service nadat Post.nl niet in staat bleek om op het afgesproken tijdstip te leveren. Met één mailtje naar flesje.nl werd de bestelling als nog geleverd.

bestelling ging prima maar daarna de uitlevering dagen te laat.

moest zelf lopen slepen met 12 flessen wijn,terwijl ik toch online besteld had.Het zelf afhalen kwam door het later afleveren als toegezegd.jammer,jammer.

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw review. Heel vervelend dat u niet tevreden bent. Zoals aangegeven na uw bestelling hebben we het 5 juli naar u verstuurd. Wegens de grote drukte bij PostNL is de zending niet de volgende dag maar een dag later bij u aangeboden. Op dit moment was u helaas niet thuis. Daar PostNL tegenwoordig een pakket nog maar 1x op het afleveradres aanbied gaat het als iemand niet thuis is naar een afhaal locatie in de buurt. Zo ook in uw geval en ik begrijp heel goed dat het niet fijn is om met zo’n zware doos vol wijn te moeten sjouwen. Echter maak ik uit uw review op dat deze enkel gaat over het volgens u “te laat” leveren van het pakket. Hierin zijn wij net als vele bedrijven afhankelijk van de capaciteit van PostNL en is een levering binnen 48 uur na verzenden niet echt "dagen te laat" maar had u het graag eerder gehad. Ik hoop dan ook dat we bij uw volgende bestelling een nieuwe kans krijgen om de levering in te plannen op een moment dat u de zending niet mis loopt en PostNL ook een beetje meewerkt. Tot die tijd, geniet van uw wijn en mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Mirjam Flesjewijn.com

Goede en snelle communicatie. Ondernamen gelijk actie toen de bestelling te lang duurde en even niet te vinden was.

Gewoon prettig en zoals het hoort te zijn.

Een bestelling gedaan voor mijzelf en om een paar mensen te bedanken voor hun lieve hulp. Zonder problemen ontvangen en goed verpakt. Deze mensen gaan genieten om de dankbaarheid te betonen. ❤

Prima in keuze, prijs en bezorging

Voldoende keuze in wijn/port en voor een mooie prijs. Prima ingepakt en vlot klaar voor bezorging.

Voor de eerste keer bij Flesjewijn.com besteld. Had heerlijke wijn voor vaderdag gekregen en ben op internet naar deze wijn gaan zoeken. Flesjewijn.nl was een van de weinige leveranciers van deze wijn en had bovendien de laagste prijs. Zeker met de welkomstbonus was het een aantrekkelijke prijs. Bezorging ook prima en goed verpakt. Een aanrader ! Zal zeker niet bij deze ene keer blijven.

perfect op tijd geleverd

binnen een dag de flessen netje afgeleverd bij mij thuis

dik tevreden

Wordt snel gereageerd op mail en levering volgens afspraak. Ik maak het wel eens anders mee.

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

zie kop. Tip: zorg dat er gefilterd kan worden op Jaar en Alc% ,dat vergemakkelijkt het zoekproces aanzienlijk en is ook een essentieel gegeven.

Hartelijk dank voor uw mooie review en tip om aan de zoekfilter het jaartal en alcoholpercentage toe te voegen. Hier gaan we zeker wat mee doen en nemen we mee in de aankomende upgrade van onze website. Met vriendelijke groet, Mirjam Flesjewijn.com

Zeer snelle levering in een stevige doos.

Topervaring van begin tot einde van het proces

Goede lekkere wijn en snelle levering

Prijs kwaliteit ook prima

Ruime keuze en snelle levering

Fijne webshop, en snelle levering, met duidelijke track en trace.

fijne site & supersnel bezorgd!

Heerlijke wijn

De wijn die ik besteld heb kwam precies op tijd en was ook heerlijk.

Ruime keus snelle service

Top snelle service

Gewoon geweldig !!

In iets minder van 24 u was de bestelling thuis !! Alles zeer goed ingepakt Bedankt toppers !

Prima site, heerlijke wijnen, en verpakking en bezorging perfect

Makkelijk via de site mijn eerste bestelling gedaan, direct een bevestiging ontvangen, 24 uur later is mijn pakket goed verpakt bezorgd, top geregeld

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 50 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!