Geweldig, vlotte verzending en prettige communicatie

Voor het eerst besteld bij flesjewijn.com. Dit is voor herhaling vatbaar. Zeer snelle levering en bij vragen vlotte reactie.

pefect.

Bij restaurant LEUK in Den Helder dronken wij ooit een heerlijke witte wijn. Dit bleek de Casa Silva shardonnay Semillon 2021 te wezen. Deze bleek te bestellen bij Van der Valk. De prijs is daar flink omhoog gegaan. De Casa Silva 2023 is zeker net zo lekker en voordeliger.

Makkelijk en snel

Doosje wijn besteld, simpel te vinden en snelle levering. Top!

Bestellen van en met kwaliteit en leveren op tijd

Makkelijke website en zeer snelle levering van topwijnen tegen aantrekkelijke prijs.

Lekkere wijnen

Lekkere wijnen , goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Snelle levering

Duidelijk

Goede wijnen, redelijke prijzen, snelle levering en goede communicatie indien iets niet op voorraad is

geweldig

Ik heb de Portugese Sandstone rode wijn gedronken een geweldige wijn. evenals de Primitivo di manduri, fantastisch, en de levering is ook goed

Een grote glimlach

Makkelijk te bestellen en duidelijke communicatie over bestelling en levering. De totale bestelling bleek niet op voorraad, maar de keuze om te annuleren dan wel aanvulling met passende wijn wordt geapprecieerd. Bij levering bleek ook dat de aanvulling prima paste bij bestelling.

professioneel

Snel besteld, nog sneller werd ik gebeld dat bestelling wat later zou komen. Als ik dat dan nog wilde..........annuleren kon ook.

Fantastische service!

Snelle reacties op vragen per mail! Het bestelde artikel goed ingepakt ontvangen!

Heel snel!

Product goed verpakt en zeer snel verzonden!

Geen persoonlijke aflevering door bezorger.s

De port stond in de hal. Van ons appartementencomplex

Geachte Jos, Hartelijk dank voor uw beoordeling en heel vervelend dat de port niet persoonlijk bij u is afgegeven. Mijn excuses hiervoor, dit had absoluut niet mogen gebeuren! We betalen er zelfs extra voor zodat er een 18+check uitgevoerd wordt bij aflevering. U begrijpt dat ook wij hier hier helemaal niet blij mee zijn en hebben een klacht ingediend bij PostNL over deze levering. Mochten we hier nog een reactie van de bezorgen over ontvangen dan houden we u op de hoogte. Hopelijk neemt deze 1e kennismaking de heerlijke smaak van de port niet weg. Geniet ervan en mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Mirjam 27-1-24 Toevoeging Van PostNL hebben we zojuist onderstaande reactie ontvangen: "De chauffeur meldt dat de pakketten hier altijd worden neergezet. Hij is hierop aangesproken."

Snelle verzending van prachtige wijn

Heel snel verzonden. Wijn in mooie originele verpakking.

Top service en snel geregeld

Bij mijn eerste bestelling ging het tijdens het transport door PostNL niet vlekkeloos. Een deel van de flessen sneuvelde en het restant werd terug bij flesje wijn bezorgd. Daar direct bericht van ontvangen en dezelfde dag is de bestelling opnieuw verzonden. Prettig en direct mail contact zorgde dat we het glas konden heffen op de goede afloop. Proost!

Super mooie site

Perfecte bezorging

Fenomenale ervaring

Sowieso zeer klant vriendelijk, goede adviezen en snelle reacties op vragen. En een zeer snelle levering. De website is gemakkelijk toegankelijk. Afspraken worden nagekomen, wat ik ook weer heel belangrijk vind. Ik heb in ieder geval een geweldige goede, of moet ik zeggen een sublieme, ervaring met Flesjewijn. Ik ga hier zeker vaker shoppen.

Een grote selectie wijnen voor een goede prijs. Levering is snel en goed verpakt.

Snelle, heldere service

Duidelijke site, helder overzicht tijdens het plaatsen van je bestelling en zeer snelle levering. Bovendien een doosje topwijn!!

Snelle reactie en levering. Voor herhaling vatbaar. En de wijn is heerlijk

Perfecte service, persoonlijk en betrokken! Dat zie je maar weinig (meer) bij een webshop! I

Ik ben fan!

Top service en heerlijke wijn

Precies wat ik wilde super snel thuisbezorgd. Geen minpunt te bedenken!

Fantastisch!!

Alles is snel en correct verlopen. Wij zijn zeer tevreden met de service.

Super snelle service.

Lekkere wijn voor een mooie prijs

Op aanbeveling van een goede vriendin een heerlijk wijntje gescoord! Snel geleverd zonder complicaties. Zoals het hoort!!!

Snelle levering Mooie verpakking

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 60 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!