goede website en snelle service.

overzichtelijk zoeken. Snelle levering.

Top service!

In de ochtend besteld en ‘s middags al geleverd.

Mooie selectie wijnen en Port

Ikzelf heb een aantal (Graham’s) Port besteld. Dit ging makkelijk en snel. Ze werden geleverd in mooie dozen en aangezien het cadeaus zijn, extra leuk om zo te geven! Levering ging ook snel. Maandag besteld, woensdag in huis! Ik ga hier vaker bestellen.

Uitstekende service!

Onze bestelling was deels aangekomen, een deel bleek onderweg gebroken. Wij werden netjes gebeld door Flesjewijn.com en de volgende dag kosteloos de rest van de bestelling alsnog geleverd. De prijzen zijn goed en de keuze voldoende

Alles super!

Het gaat zoals je wilt, snel,goedkoop en goed!

Super ingepakt netjes afgeleverd en blij met mijn aankoop! Tot de volgende

Snelle service geleverd

Goed contact.

Ondanks dat ik niet alle mail heb ontvangen o.a. van PostNl, ben ik telefonisch zeer correct geholpen. Fijn om met dit bedrijf zaken te doen. En nu...... de bestelde wijn nog proeven.

Super kwaliteit en prijs verhouding

Snelle levering goede wijn

Erg goede wijn en een zeer snelle levering zonder extra verzendkosten!

AANTREKKELIJK GEPRIJSD

Snelle levering en aantrekkelijk geprijsd en gratis verzending

Goede snelle levering van onze favoriete wijn.

Binnen een dag geleverd.

Leveringsprobleem, snel opgelost!

De bestelling kwam niet aan. Korte schakel met klantenservice; zelfde dag reactie. Meteen een nieuwe zending. Track & trace toont nieuwe levering binnen een week. Top!

Geachte heer Rutte, We hebben hierover contact gehad en helaas is de zending misplaatst. En geen Champagne in huis, dat kan natuurlijk niet en gaan we ook oplossen. We sturen het nogmaals naar u toe. Als het goed is heeft u hier zojuist een track&trace mail van ontvangen aangezien het nu nog met de bode mee kon. Met vriendelijke groet, Mirjam Flesjewijn.com

Easy order, perfect service!

De bestelling verliep vlot en een dag later konden we al genieten van een heerlijk wijntje!

Goede, duidelijke en zeer toegankelijke website. Erg makkelijk om wijn te bestellen en te betalen. Snelle levering. M.a.w. Uitstekend

Snel geregeld.

Mijn bestelling kwam, prima verpakt, en op tijd binnen

Snelle levering, goed verpakt en goede prijs.

Prettig winkelen

De wijnkeus voor een goede prijs eenvoudig besteld en keurig thuis bezorgd.

Perfect geregeld en geleverd

Bestelling snel ontvangen. Netjes ingepakt

Vlotte correcte afhandeling van mijn bestelling.

Duidelijke informatie op de webstek. Het plaatsen van een bestelling gaat gemakkelijk. Goede informatie over te verwachten afhandeling. Vlotte en correcte aflevering.

Mooie wijnen, prima service!

Mooie collectie wijnen, snel en goed verpakt verstuurd en prima service!

Lekkere wijnen, goed stevig en veilig verpakt

Hele lekkere wijnen, goed verpakt. Snel verstuurd. Telefonisch goed geholpen of de wijnen op voorraad waren en wanneer ze dan verstuurd zouden worden.

Snelle service, bijzondere flessen op voorraad

We waren op zoek naar een limited edition van een mooie Port en gelukkig bij jullie gevonden. Snelle verzenden en goed ingepakt!!

Goede website, met mooie en lekkere wijnen.

Fijne levering in goede dozen, met smaakvolle wijnen. Wij zijn er super tevreden over.

excellent

Excellent

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 50 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!