Als nieuwe klant was ik verrast over de vlotte afhandeling en levering. Op zondag besteld, op dinsdag in huis. Goede en overzichtelijke website. Uitgebreide info over de levering. Ik ben heel tevreden en zal zeker nog wel eens wat bestellen.

Goede en snelle servcie

Goede ervaring met bestelling en snelle levering. Besteld voldoet aan de verwachtingen

prima levering, lekkere wijn

Perfect bezorgd

Goed contact en snelle bezorging.

Al meerdere keren bij deze site besteld. Bij deze zending waren de flessen wijn tijdens transport bij post nl gesneuveld. Zending is retour gegaan naar flesjewijn.com en die hebben gelijk gebeld, dat zending retour was gekomen en dat zij direkt een jieuwe zending zouden afsturen. Deze inderdaad de volgende dag ontvangen. Prima service dus.

mooi aanbod, vlotte afwikkeling van order

Wijntje gedronken op restaurant, wilden dat graag thuis ook drinken. Snel gevonden met juiste informatie en vlot online bestellen. Flesjes ook uitstekend verpakt!

Snelle leveringen, perfect verpakt!

Een mooie keuze aan wijnen, een gebruiksvriendelijke site in combinatie met een meer dan correcte levering maakt dit een ideale leverancier!

Goede en snelle service

Goede en snelle service, ook reactie op vragen per e-mail

Goede snelle service

Goede vriendelijke en snelle service

Prima site en snel geleverd

Prima site en snelle levering!

Ruime keuze, snelle en correcte levering en een berichtje toen mijn pakketje met wijn niet bezorgd kon worden. Helemaal goed.

Super wijn en fantastische service!

Makkelijk alles te zoeken op de website en snelle levering waarbij alles goed verpakt is. Heerlijke wijn!

Snelle levering enservice

Hele snelle levering van de wijnen en correcte afhandeling.

Goede prijs en snelle levering

Fantastic

My experience was wonderful. I didn't know the store and found it through an internet search, so I decided to take a risk and it was the best choice I made. My wine arrived in less than 36 hours. Certainly buy more, by the way, I'm already researching what will be the next wines. Thank you Flesjewijn for the excellent work and punctuality. Highly recommend to all. Daniela

Super!!

Besteld, geleverd, keurig verpakt!! En ook nog super snel, top!

Hartstikke goed was echt geweldig

ben er blij mee dat ik bij jullie terecht ben gekomen,heel goed behandel.

snel....

Geweldige snelle en correcte levering .👍 Maar echt nog geen tijd gehad om een flesje open te maken . We moesten eerst nog slapen 😄😛.

Snelle levering heerlijke wijn

Proefdoos besteld. Nog niet allemaal getest maar de eerste ervaring is goed.

Supersnelle bezorging

's avonds heb ik via de zeer toegankelijke website besteld en de volgende dag werd het al netjes bezorgd. Daar zat nog geen 24 uur tussen.

Zeer goede service en snelle levering

Ik had mijn bestelling later op de dag en kreeg heel netjes een bericht dat de bestelling daardoor niet dezelfde dag wegging. Dit vond ik echt een meerwaarde!

Wat werd belooft is uitgekomen.

Geen verborgen tegenvallers

Prima levering

Mijn eerste bestelling bij Flesjewijn.com is prima verlopen.

Snelle levering, wij goed verpakt, veel keuze

Vel keuze goede wijnen, goede service, snelle levering

Snel en correct

Snelle correcte behandeling en aflevering geweldig !

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 50 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!