ervaring is redelijk positief

prima uitgevoerd, doen wat je zegt

Goed assortiment en snelle levering

Enige minpuntje was de redelijk omslachtige manier van bestellen de eerste keer I.v.m. Accountaanmaak; kortingsvoucher en assrtimentsdoos keuze. Rest top.

Volop smaak

Een van de betere wijnen die we graag drinken. En een acceptabele prijs.

lekker

en snel...

Geweldig snelle service

Super service, binnen 1 dag geleverd en prima verpakt. Ga vaker hier bestellen.

Mooie wijnen, snelle levering

Mooie wijnen voor een mooie prijs. Snelle levering en een leuk kaartje wat je bestelling persoonlijk maakt.

Heerlijke wijn en ‘n snelle service !

Verschillende keren nu besteld en er volgt ‘n snelle verwerking. Wordt keurig via Post nl verzonden.

Snelle reactie snelheid, super!

Via mail goed bereikbaar en ook snelle follow up. Prettig dus

Zeer positief!

Via google kwam ik op jullie website terecht en heb ik een kijkje genomen naar de mogelijkheden. Al gauw las ik dat Flesjewijn.com alles uit handen kon nemen, ideaal natuurlijk! Met een mailtje waarin we de adressen, een begeleidend schrijven en onze (wijn)keuze hadden vermeld werd de volledige verzorging door Flesjewijn.com direct en goed opgepakt, wij zijn heel tevreden!

Super persoonlijk en meedenkend!

Leuk contact en meegedacht om wijn bij ons te krijgen op een snellere en alternatieve manier

Attent

Fijn dat jullie zo snel reageren... En de levering is snel... Top bedrijf

Volgende dag geleverd

Doosje wijn besteld, volgende dag binnen. Top

Mooie producten voor een hele mooie prijs.

Snelle levering, goed contact via e-mail word je op de hoogte gehouden. Mooie producten voor een hele mooie prijs.

Snel en mooie prijs!

Hele snelle verwerking en levering, daarnaast scherp geprijsd!

Top, snel en veel keuze!

Bollinger PN VZ16 gekocht en erg blij met de service! :)

Vrij last-minute ongeveer 100 flessen als kerstcadeautje verstuurd naar individuele adressen. Ik werd goed geholpen, snel geholpen en alles zag er mooi uit. En werd op tijd verstuurd. Helemaal top!

Lange levertijd maar fijne service

In de bezorging is het niet goed gegaan. Er kwam een bevestiging van bezorging terwijl er geen wijn was geleverd. Na contact met de klantenservice is de wijn alsnog verzonden. De klantenservice is erg behulpzaam en vriendelijk en heeft het heel netjes opgelost. Uiteindelijk dus een lange levertijd maar een vriendelijke en fijne service.

Snelle levering en heerlijke wijn.

Top Service en snel

Zeer snelle levering van heerlijke wijnen

Gelijk een aantal flessen besteld. Hier ga ik weer bestellen. Perfect!

Ik ben super snel behandeld en vriendelijk behandeld binnen nog geen 24 uur had ik de wijn al keurig in huis !

Zeer snelle verwerking en levering

Na 5 minuten bellen over de order die gedaan was waren ze al bezig met inpakken. De levering vond ook snel plaats

Geweldige service en stipte levering.

Ik bestel al enkele jaren wijn en port bij Flesjewijn.com. Vandaag besteld is meestal de volgende dag in huis, mits alles op voorraad is. Duidelijke website met genoeg informatie. Ga zo door!

Makkelijk en snel

Mijn favoriete wijn voor een mooie prijs kunnen scoren. Wijn kwam in een stevige doos en was snel geleverd. Volgende keer bestel ik weer hier.

Een bijzondere wijn......

Deze wijn is fris, droog, licht zoet en ietsje kruidig. Bijzonder dat de wijn is gemaakt van 4 in de Elzas voorkomende druiven. De wijn heeft een redelijk lange afdronk.

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 50 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!