Snel en netjes

Alles is geweldig snel geleverd.

Snelle levering, mooie prijs en geen verzendkosten

Ik vind het tegenwoordig heel prettig om wijn te bestellen op internet. Geen gedoe om naar de winkel te moeten en geen gesleep met zware dozen.

Vlotte levering en goed verpakt!

Van website, bevestiging en levering, vlot en goed uitgevoerd. Tevens een mooi assortiment van wijnen!

2 Dozen wijn besteld, werden vervolgens binnen 1 1/2 uur geleverd. Perfect.

TOP

Mooie wijnen voor een goede prijs en speciale brengservice

Mooie service. Eigenaar bracht de wijnen zelf, wat toch wel speciaal is. Bleek een ritje te zijn van Oudenbosch naar Amsterdam en daarna even langs Made. Toch speciaal. Aanrader!

Top service!

Bestel zeker weer, heel vriendelijke en snelle service.

Ruim assortiment, snelle levering!

Op zondag besteld, dinsdag in huis. Goed verpakt. Ruime keuze. Heel erg blij mee dus!

Goede service en ze doen wat ze zeggen.

Geweldig .

Top Service & snel

zeer goed

zeer snelle verzending en afhandeling. Zeer goed verpakt. Alles top.

Super. Hele goede service

Vrij laat gebeld voor bestelling. Eigenaar gewacht tot mijn mail binnen was en gezorgd dat het nog mee kon met de besteldienst. Super service

Iets later dan verwacht

Bestelling cf order ontvangen, echter wel jammer dat het later was dan oorspronkelijk aangegeven. Communicatie vanuit Post nl was er wel.

Super fijne en snelle service

Top ervaring gehad. Nadat de site mijn gegevens niet kon verwerken werd er super gereageerd. Alsnog werd mijn cadeau in razend tempo verzonden. Binnen 24 was mijn flesje wijn waar het moest zijn. En top verpakt. Tien met griffel. In de toekomst zal ik zeer zeker vaker gebruik maken van deze site. Afz. een blije klant.

De wijn was heel snel bezorgd.

Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Makkelijk bestellen en een zeer snelle levering.

Heel makkelijk bestellen, betalen en een zeer snelle levering.

Professioneel

Qualitative goed verzorgd!

Goede beschrijving van de wijn

Service en deskundig advies

Goede kennis van wijnsoorten en geeft uitstekend advies. Prijs/kwaliteit Super

Top !

Geen op of aanmerkingen

Zeer tevreden!

Goede en vriendelijke communicatie, snelle levering van de juiste producten. Ik ben zeer tevreden!

super snel en goede communicatie

De wijn was volgens verwachting en werd in een prachtige doos met 12 flessen bezorgd.

Super service!

Onlangs weer een bestelling gedaan nadat ik de eerste keren al tevreden was over de duidelijke communicatie en snelle levering. Ik had zelf een fout gemaakt in mijn adres. Ik kreeg de ochtend nadat ik mijn bestelling had gedaan een mail met de vraag of het wel klopte, omdat ze eerder naar een ander adres hadden verzonden. Super oplettend natuurlijk! En ook de volgende dag de bestelling weer in huis. Echt top.

Veelbelovend !

De eerste bestelling is keurig op tijd bezorgd! Kon de bestelling volgen, ook prettig. Wijnen waren een goede keuze en de prijs /kwaliteit verhouding dik in orde. Hoop dat ze dit niveau vast kunnen houden

Heerlijke wijn, snel en in stevige verpakking geleverd

Het bestellen ging makkelijk, de dozen wijn werden snel geleverd. Heel goed verpakt. Kortom, uitstekende ervaring

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 50 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!