Keurig volgens afspraak geleverd!

Toegankelijke website, voldoende aanbod, keurig op tijd afgeleverd. Prima!

Goede service, snelle levering

Goede service, netjes verpakt, mooi prijs

geweldige website

Alle info die je wilt vinden over een bepaalde wijn, inclusief wijn-spijs suggesties, zijn aanwezig. Overzichtelijke wijnlijst met proefnotities.

Top klantenservice en snelle levering!

om zeker te weten dat mijn cadeau op tijd aan zou komen, even contact gezocht. Super vriendelijk te woord gestaan en toezegging dat bestellen voor 16.00 betekent dat het nog die dag bij PostNL is. PostNL werkte ook mee - dus bezorging op tijd!

Perfecte service en persoonlijk contact indien nodig

Flesjewijn heeft een mooie uitgebreide collectie, goede omschrijvingen, niet teveel van "fleugje kaneel" of een "touch of berry" wat ik werkelijk haat. En verder een makkelijke online shopping website! Hgr Peter Marttin

Snelle bezorging

Maar ieder flesje zat dik in bubbel plastic, dat kan vast duurzamer?

Zoals het hoort

Overzichtelijke webshop,scherp geprijsd en accurate levering. Niet te vergeten heerlijke wijn.

Perfect bestel en levering proces

Nu nog de wijn proeven die ons door vrienden werd aanbevolen.

Goede wijn en vlotte levering

Top! Wat we vroegen, kwam als een speer.

Goede prijsstelling en prima service.

Voor het eerst besteld bij Flesjewijn.com. Zal vaker gebeuren. Duidelijke website, fraaie wijnen voor een redelijke prijs, snelle levering en gemak bij bestellen.

Zeer snel geleverd

Site zeer overzichtelijk en vandaag bestel morgen geleverd . De flessen liggen al in de koeling en de eerste is als op !!!!! Proost !!

Snelle en goede response

Heb een goed gevoel bij dit bedrijf gezien de response en de duidelijkheid in communiceren. De wijnen zelf nog niet geproefd maar hetgeen geleverd is komt overeen met het bestelde en ziet er veel belovend uit.

Grandioos

Mooie selectie

Goed spul, goede prijzen, goede service

Zie titel

Lekker wijntje

Betrouwbaar

Snelle bezorging, en het voordeel dat je niet perse een hele doos van dezelfde wijn hoeft af te nemen

Prima wijn

Heb deze wijn gekocht onderweg , tijdens vakantie, foto etiket en thuis besteld , heeft u voor mij een advies voor een volle rode wijn . Rond 8,- , bedankt gr frits dikhoff

Super snelle levering

Alles top verpakt

Precies zoals het hoort

Niet alleen snel geleverd, maar goede Port voor een mooie prijs.

Zeer snelle en correcte service

Zeer snelle en correcte service

Keurig

Nette en klantvriendelijke service.

Zeer snelle levering en goede communicatie.

Perfect geholpen/perfect beleverd.

Zeer vlug geantwoord op mijn vraag of ze ook naar België leverden. Misschien ook vermelden op de website

Bestellen eenvoudig en snel geleverd

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 50 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!