Prima wijn met dito service

Goede info op de website. De wijn is prima. Snel in huis!

Uitmuntend

Site duidelijk, geen leveringskosten, snel en onbeschadigd geleverd door goede verpakking. Prijs juist. Zeer zeer tevreden. Een dikke pluim

Makkelijk en snel

Overzichtelijk, snel, en makkelijk. Pakket ook goed te volgen. Hopelijk is de cava even lekker :)

Behulpzaam en vlotte afhandeling

Bijzonder klantvriendelijk en behulpzaam in het zoeken van een oplossing voor levering. Dinsdagnamiddag bestelt en dondernamiddag reeds geleverd.

Goed verpakt en snelle levering

Goed verpakt en snelle levering Sante!

Heel duidelijke omschrijving van de aanbiedingen en snelle en perfecte levering van de bestelde wijnen.

Fijne snelle levering voor een wijn met goede prijs/kwaliteit verhouding

zie boven

Vriendelijk, snel en volledig.

Naar aanleiding van een vraag kreeg ik direct antwoord, het bestellen ging makkelijk en de kisten port zijn zorgvuldig ingepakt en de dag na bestellen in huis. Betalen kan eenvoudig met QR.

Communicatie en levering geheel naar wens!

Snel levering, goed contact, lekker wijn

Heerlijke wijn binnen een dag geleverd

Nette en vlotte afhandeling

Onze bestelling was niet direct leverbaar , en als we hierop niet konden wachten zou ons betaling de volgende dag worden teruggestort. Netjes toch ,alleen hadden wij geen haast en werd een paar dagen later alles netjes afgeleverd

Zeer goede betaalbare wijnen

Je hebt hier veel kwalitatieve goede wijnen van rond de €10. Online snelle levering In de winkel veel vakmanschap en goede uitleg.

Bedrijf naar mijn hart!

Binnen 24 uur pakket wijn al in huis. Mooie acties, met account ook nog extra korting. Ik stop met verder zoeken. Dit is bedrijf naar mijn hart!

Snelle en vriendelijke service

Alles netjes op tijd geleverd. De bestelling was voor cadeau. Ze hebben er een kaartje voor de jarige bij gedaan. Heel attent.

geweldig !

Perfect verpakt en supersnel geleverd

Zeer vlot en secuur

De dure champagne was zeer zorgvuldig verpakt en binnen 48 uur geleverd. Niets op aan te merken.

Duidelijke website en snelle levering. Netjes verpakt in een stevige doos.

Fantastische service

Mijn pakket dreigde in de post verloren te zijn en ze dachten mee in oplossingen zonder problemen !!! Uiteindelijk was t de post die een fout had gemaakt en alles is op zijn pootjes terecht gekomen !! Top service ❤

Prachtige wijnen besteld, de volgende dag al in huis. Uitstekende service !!! De kwaliteit van de wijnen zijn boven verwachting!!! L. Jong A Liem

Hartelijk dank voor het aanpassen van uw beoordeling daar u ons in eerste instantie had verwisseld met een ander bedrijf waar u besteld had. Goed te horen dat onze wijnen zo in de smaak vallen. Geniet ervan! Met vriendelijke groet, Mirjam Flesjewijn.com

Uitstekende communicatie.

Alles wat in de emails is bevestigd, is nagekomen. Top

Prima levering

Eenvoudig besteld, snelle levering en prima verpakt!

Zeer te vreden met levering!!!

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Met het bestellen had ik wat moeite. Maar ik ben zeer goed geholpen door de medewerker van Flesjewijn, per telefoon en nadat mijn bestelling was geplaatst ook nog per mail. Mijn bestelling was volgens planning afgeleverd.

Uitstekend.

Ik was op zoeken naar een specifieke wijn die hier af en toe in de aanbieding komt. Dat maakt een best wel dure wijn net even haalbaar en betaalbaar.

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 50 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!