Top en snelle levering

Wijn is super lekker. Snel geleverd en perfect verpakt. Top

Zeer net en persoonlijk

Goede en duidelijke site, mooie wijnen. Mijn bestelling komt altijd snel en heel net verpakt. Heb al 5 keer besteld en elke keer zeer tevreden.

Supersnelle levering

Zeer goede service

Prima wijn supersnel geleverd, eenvoudig bestelproces en altijd keurig op tijd! En nog per bestelling punten die jewat korting opleveren wat wil je nog meer

snelle service

mijn favoriete wijn snel bezorgd, goede en snelle service

Snelle levering, goede kwaliteit

Goede service en vooral snelle leveringg

Goede service en snelle levering.

Vriendelijk en zeer correct in behandeling en afhandeling van bestellingen.

Een zaak waar ik me direct thuis voelde.

Snel ontvangen,op tijd bericht

website

volgens mijn mening zouden er nog meer wijnen op de website moeten staan en ook 0.25 l en 0.37 liter flesjes.

Top product

Zeer snelle levering van een mooi port proef pakket uitstekend verpakt zeer tevreden

Helemaal top!

Supersnelle levering. Prima site. 100% tevreden!

Supersnel en keurig afgehandeld

Ik was op zoek naar een speciale wijn die ik in een restaurant heb genuttigd. Via internet vond ik deze wijn bij flesjewijn. Smiddags besteld en volgende ochtend al geleverd. Prijs was uitstekend.

Heerlijke wijn - snel geleverd

Mijn eerste ervaring was meteen positief. Erg overzichtelijke website waar 'mijn' wijn snel werd gevonden. Mijn bestelling werd snel geleverd. De wijn was heel goed verpakt. Extra leuk op de website zijn de recepten die passen bij de wijnkeuze!

Goede website en persoonlijke klantvriendelijke benadering

Goed assortiment met duidelijke omschrijvingen erbij. Toen na de bestelling bleek dat één fles port niet direct geleverd kon worden kreeg ik direct bericht met de vraag of ik de andere flessen al wel wilde of dat ik wilde wachten op die ene fles. Aangezien ik de andere flessen op korte termijn nodig had heb ik niet besloten om te wachten op die ene fles. Maar zodra die fles binnen was kreeg ik ook een mailtje dat deze er z.s.m. aan kwam. Van deze persoonlijke benadering krijg ik een glimlach op mijn gezicht want dit maak je ook wel eens anders mee... Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Uitstekend verpakt en snel geleverd!

Uitstekende eerste ervaring met Flesjewijn.com.

Kennismaking met Flesjewijn. In vergelijking met de conculega's een opmerkelijk kwalitatieve wijze van verpakken

Perfecte verpakking en zeer snelle levering !!!!

Als extreme James Bond fan nog een flesje van de Spectre film kunnen bemachtigen, deze drinken we volgende week voor ons 10 jarig huwelijk. Alvast bedankt voor de service.

Goede, snelle levering

Heerlijke wijnen voor een goede prijs. Vandaag besteld, morgen geleverd in robuuste verpakking.

M’n lievelingswijn gegoogled - fleswijn.com - volgende dag in huis! En een scherpe prijs! Dat ga ik vaker doen.

ruime keuzemogelijkheid en vlotte bezorging. Top.

Heb een lekkere fles Port besteld voor de verjaardag van een goede vriend waar we niet bij konden zijn. Vlotte bezorging met een leuke kaart. Voor herhaling vatbaar.

Zeer goede ervaring, dit gaan wij vaker doen!

De website is makkelijk en duidelijk te doorlopen. Ruime en goede keuze aan heerlijke wijntjes. Wij hadden ook een kaart erbij gedaan wat de ontvanger extra leuk vond. Tevens word je goed op de hoogte gehouden van het proces, via de mail. Wat je precies besteld hebt, dat het betaalde bedrag ontvangen is en wanneer er bezorgd is. Kortom, een zeer goede ervaring hiermee, en dit gaan wij dus vaker doen!

Tweede keer besteld. Heerlijke wijn. Super goede service. Aanrader!

Prima assortiment, snelle service

Leuke combi van een aantal wijnen besteld. Was er allemaal, binnen paar dagen in huis.

Heerlijke wijn, betrouwbare leverancier.

Prijs-kwaliteit verhouding klopt gewoon. In tegenstelling tot sommige andere online aankopen had ik direct het gevoel: dit is een betrouwbaar adres......volkomen terecht.

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 50 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!