Voor de eerste keer bij Flesjewijn.com besteld. Had heerlijke wijn voor vaderdag gekregen en ben op internet naar deze wijn gaan zoeken. Flesjewijn.nl was een van de weinige leveranciers van deze wijn en had bovendien de laagste prijs. Zeker met de welkomstbonus was het een aantrekkelijke prijs. Bezorging ook prima en goed verpakt. Een aanrader ! Zal zeker niet bij deze ene keer blijven.

perfect op tijd geleverd

binnen een dag de flessen netje afgeleverd bij mij thuis

dik tevreden

Wordt snel gereageerd op mail en levering volgens afspraak. Ik maak het wel eens anders mee.

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

zie kop. Tip: zorg dat er gefilterd kan worden op Jaar en Alc% ,dat vergemakkelijkt het zoekproces aanzienlijk en is ook een essentieel gegeven.

Hartelijk dank voor uw mooie review en tip om aan de zoekfilter het jaartal en alcoholpercentage toe te voegen. Hier gaan we zeker wat mee doen en nemen we mee in de aankomende upgrade van onze website. Met vriendelijke groet, Mirjam Flesjewijn.com

Zeer snelle levering in een stevige doos.

Topervaring van begin tot einde van het proces

Goede lekkere wijn en snelle levering

Prijs kwaliteit ook prima

Ruime keuze en snelle levering

Fijne webshop, en snelle levering, met duidelijke track en trace.

fijne site & supersnel bezorgd!

Heerlijke wijn

De wijn die ik besteld heb kwam precies op tijd en was ook heerlijk.

Ruime keus snelle service

Top snelle service

Gewoon geweldig !!

In iets minder van 24 u was de bestelling thuis !! Alles zeer goed ingepakt Bedankt toppers !

Prima site, heerlijke wijnen, en verpakking en bezorging perfect

Makkelijk via de site mijn eerste bestelling gedaan, direct een bevestiging ontvangen, 24 uur later is mijn pakket goed verpakt bezorgd, top geregeld

Heel klantvriendelijk en persoonlijke aandacht

Een verkeerde bestelling - door mijn eigen toedoen - werd vakkundig en zonder enige kosten gecorrigeerd, inclusief een nieuwe gratis bezorging

Prima geregeld

Bestellen ging makkelijk en levering verliep vlotjes

Snel en niet te duur !

Grote keuze

Top wijnen tegen aantrekkelijke prijzen

Mooi assortiment wijnen tegen aantrekkelijke prijzen. Supersnelle levering.

Snelle levering uitstekende wijnen

Snelle levering , vol op keuze prijs kwaliteit verhouding is goed

Prima prijs voor goed productaanbod. Snelle levering en zorgvuldig verpakt

Levering op tijd. De “Martin” wijn exelent bij asperges.

Prima prijs kwaliteit verhouding. Wijn snel binnen

Zeer service gericht

Ik had een kortingscode die het online niet deed. Heb een mail gestuurd, kreeg binnen no time een reactie terug om het uit te zoeken en kreeg gelijk het geld teruggestort. Andere bestelling was door Postnl niet bezorgd, maar gelijk retour gestuurd. Mail gestuurd en wederom gelijk reactie en werd de zending opnieuw gestuurd en was er nog sneller dan de vorige bestelling. Ze zijn snel met reageren, denken in oplossingen en regelen het gelijk, zijn super vriendelijk en buiten dat zijn de wijnen ook nog zalig en mooi van prijs!! Ik kom niet bij jullie uit de buurt, maar ben heel blij dat ik jullie online gevonden heb. Ga zo door!!

goede service

Zaterdag besteld en maandag in huis, champagne in mooie verpakking voor een goede prijs, helemaal blij

Mooie wijn, goede en snelle levering.

Ik heb een wijn besteld die mijn vader 40 jaar geleden al dronk. Het is nu wel een andere ervaring met deze mooie Rioja. De wijn was goed verpakt en is snel geleverd. Een goede service! Cheers!

Goede, duidelijke website, Snelle levering! De flessen zijn ook netjes en stevig verpakt.

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 50 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!