Snel en adequaat

Overzichtelijk website en bestelling is snel en adequaat afgehandeld

Snel en deskundig. Vriendelijk aan de telefoon

Snel deskundig en vriendelijk

Eenvoudig bestellen, snelle levering

Snel geregeld!!

Geweldig en zeer snel bezorgt!

Goede wijn voor een mooie prijs

We hebben 1924 Chardonnay besteld omdat het een voortreffelijke wijn is. Hier te koop tegen de beste prijs. Snelle lever In een goede wijn doos. Verder heeft Flesje wijn een mooi en uitgebreid assortiment met voor elk wat wils.

Klantvriendelijk

Op de site goed te volgen verwijzingen en zoekt snel de opgegeven opdracht. Om wijn te bestellen is het menu goed te volgen . dat is bij enkele anderen vaak een zoekplaatje. voor mij dan.

Super snelle service

Het bestellen via de website gaat erg gemakkelijk. En met bezorgen de keuze uit 2 opties, zowel postnl en lokaal Aangezien het hier met lokale bezorging kon, werd mijn bestelling erg snel bezorgd. Fantastisch!

Snelle levering. Goed verpakt. Lekkere wijn

Simpelweg fantastisch!

Wat een geweldige ervaring! Tijdens het transport was er iets misgegaan met een fles wijn, kan gebeuren natuurlijk, het is tenslotte een natuurproduct. Maar de eigenaar (Herman) sprong onmiddellijk in actie en verving de fles zonder enige gedoe of kosten voor mijn kant. Zijn snelle reactie, oprechte bezorgdheid en de persoonlijke touch, maakten dit tot een onvergetelijke klantenservice-ervaring. Flesjewijn.com levert niet alleen hoogwaardige wijnen, maar legt ook de nadruk op klanttevredenheid op een manier die echt bewonderenswaardig is. Ik beveel deze winkel van harte aan aan iedereen die op zoek is naar topkwaliteit wijnen en uitstekende klantenservice.

Prachtige selectie e vlotte levering

De website is overzichtelijk en de verpakking is prima. Snelle levering.

Uitstekende keus aan wijnen voor een goede prijs. Snelle levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding van top merken

Mooie selectie van wijnen van ook bekende wijnhuizen. Prijzen zijn goed te noemen. Snelle levering met nette klantenservice.

Super snelle levering

Snelle levering.

Toppers

Adequate en meedenkende klantenservice, leuke cadeau’s en diverse kaartjes voor alle soorten gelegenheden.

Zeer tevreden !

Website af en toe wat onoverzichtelijk, maar telefonische toelichtingen maakten heel veel goed

Alles snel afgehandeld/geleverd. Kwalitatief goede wijnen. Voor herhaling vatbaar!

Bestelling was snel geleverd en voor een concurrerende prijs

Snelle levering en prima service

Hier ga ik absoluut vaker onze wijn bestellen, de flessen zaten keurig en stevig verpakt in een mooie grote wijndoos!!! Gisteren besteld en vanmorgen al ontvangen !!!CHAPEAU !!!!!!

Zeer bevredigend

Alle producten die ik zocht waren aanwezig, dus in een keer shoppen klaar. Vlak voor 17:00 besteld en de volgende ochtend reeds geleverd, top!

Snelle goede levering, duidelijke website, vriendelijke klantenservice

Contact gehad met de klantenservice over een vraag, werd erg vriendelijk gereageerd. Producten die ik zocht waren allemaal op voorraad. De levering was erg snel. Info op de website helder!

Super heerlijk wijn!

We hebben de becasse blanc chardonnay vermentino gekocht. Maar wauw wat hebben we ervan genoten daarom maar een doos gekocht. En een snelle levering zodat we er al snel weer van konden genieten.

Snelle levering groot assortiment

Flesje wijn.com had gelukkig nog wel de heerlijke alcoholvrije wijn Jus de raisin. Verder een groot assortiment met mijn favoriete soepele Portugese wijn van Sandstone (Castelao en Shiraz) en als bonus voor mijzelf nog een lekker flesje tawny Port erbij van Ferreira. Deze smaakt heerlijk met wat ‘cheese and crackers. Donderdagmiddag laat besteld, vrijdagochtend al in huis. Prima wijnhuis met nette prijzen.

Vriendelijke mensen en zeer behulpzaam

Vriendelijke mensen Zeer behulpzaam Leuke winkel

Uitstekend assortiment en perfecte service

Recent heb ik een paar mooie wijnen besteld en vlak daarna zag ik bog een mooi exemplaar op de website. Na telefonisch contact kon deze nog worden toegevoegd en is de bestelling de volgende werkdag verzonden. Bij de toevoeging van de bestelling werd ook meteen de korting (%) van de eerdere bestelling meegenomen dat verdient een 10 voor customer experience.

Top service; op tijd en persoonlijk

Top service; op tijd en persoonlijk

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 60 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!