Mooie wijnen voor een prima prijs. Snelle levering. Heerlijke rosé besteld.

Top ! En zeer goede communicatie!

Bestel meestal een paar dozen als dit niet op voorraad is wordt dit keurig gecommuniceerd

Super, snelle levering en hele mooie wijnen

Super, snelle levering en hele mooie wijnen

Supersnelle bezorging en goede wijnprijs

Heel scherpe prijzen voor de wijn, groot assortiment en razendsnel bezorgd. Ik stond een beetje op tijd, maar dankzij een andere review over flesjewijn.com, hier de wijn besteld (maandagavond laat!) en woensdag in huis met postnl. Dank!

Wat een snelle bezorging van heerlijke wijnen!

Mooie site, heerlijke wijnen. Precies die wijnen die ik eens had gekocht in een wijnwinkel in Nederland, maar niet meer kon verkrijgen. Tot ik ze bij jullie op de site zag staan. Snelle levering, goed verpakt.

Sparkling***

Goed concurrerend bedrijf. Niet te veel onnodige reclame. Is duidelijk in berichten Proost!

Uitstekende prijs en snelle levering

Was op zoek naar een Rose-wijn en vond deze bij Flesjewijn.com. Had deze wijn eerder bij een andere leverancier besteld maar deze bleek niet meer op voorraad. Was benieuwd bij Flesjewijn.com, stond dat deze op voorraad was. Kon het niet geloven maar de bestelling is reeds de afgeleverd. Aangemeld voor nieuwsbrief en bij eerste bestelling 10% korting gekregen. Mooi meegenomen. Ga hier vaker shoppen.

Probleemloze transactie

Goede informatie, snelle en correcte afhandeling.

Leuke Port geschenkverpakkingen besteld en nog een flesje Cava. De volgende dag al in huis en netjes en goed ingepakt.

Levering goed verpakt en op tijd.

Flessen met verse wijn (2022) zoals een Côtes de Gascognes moet zijn. Granny Smith-smaak en appelgeur.

Heel fijn.

Mijn ervaring was heel fijn. Contact met het bedrijf liep ook heel fijn en snel! Aanrader!!

Hun Manon Rosé kreeg een 9- en dat is niet niks en deze Manon uit 2023 kreeg ook nog Goud bij 'n Concours in Lyon. Eerst koelen en dan drinken!! Duidelijk een Topper!

Uitstekende kennismaking

TOPservice met een glimlach, zowel via email als bij de bezorging en ja ik weet dat dit voortaan met Post NL zal gebeuren -:) De wijnen moet ik nog allemaal proberen, maar als die kwaliteit dezelfde is als al het contact tot nu toe, dan zullen die zeker smaken!!

Snelle service!

Ik belde voor een spoedje en had binnen één dag een prachtige fles, stevig verpakt in een prachtig doosje. Top!

Fijne website

Ik was op zoek naar een paar mooie wijnen van de Monastrell druif en die kon ik makkelijk vinden via jullie website. Tevens hadden jullie daar een leuke assorti in. Hopelijk wordt één van de twee wijnen een winnaar in de wijnwedstrijd…

Zoals je altijd hoopt dat het zal zijn!

Het bestelproces is simpel en efficiënt. De belofte omtrent de levering werd nagekomen! Dinsdags besteld, woensdagmiddag bij het PostNL Punt! Ik zeg een 10!

Service staat voorop, snel en goed.

Snel correct, heel te vrede.

super service

super service, snelle reactie en snel bezorgd :-)

Zeer tevreden, voor herhaling vatbaar!

Super snelle levering, heerlijke wijntjes

Wat een snelle levering, alles prima geregeld!

Na slechte bezorgservice van PostNL, alles goed opgelost door flesjewijn. Nu kan ik gaan genieten van deze heerlijke wijn.

Lekkere wijnen en snel geleverd

Lekkere wijnen en vaak leuke nieuwe producten

Verpakking kan beter.

De wijn is mij bekend, dus daar niks negatiefs over. De bezorging was niet op de aangegeven dag. En een dag later werd hij weer doorgeschoven. Op de dag van bezorging was de bezorger anderhalf uur te laat, waardoor ik niet thuis was. Hierdoor moest ik de bestelling ophalen bij een PostNL punt. De verpakking was echter zo groot, dat ik die moeilijk meekreeg. Een doos voor 12 flessen is erg zwaar voor iemand met rugklachten. Doosjes van 6 kan ik nog wel dragen met behulp van een karretje. Ik had hulp bij het inladen, maar thuis moest ik het alleen doen. Was te zwaar voor mij. Jammer. Gaf veel gedoe. Ligt niet alleen aan jullie hoor. PostNL maakt er vaak een potje van. Maar de verpakking kan handiger.

Als de bezorging leverancier niet goed werkt Brengen zij het Zelf

Wat een ongelooflijk vriendelijk bedrijf! Er was iets misgegaan met de leverancier. Het bedrijf bleef contact houden met mij. Toen bleek het pakket beschadigd en kwijt! Ook balen voor Flesjewijn dus!!!! Maar: een medewerker van Flesjewijn heeft er ZELF voor gezorgd dat ik mijn bestelling toch nog binnen kreeg, ook al zijn onze adressen behoorlijk uit elkaar. Zo Lief! En Ja, ook de Bubbel Bestelling is heerlijk!!! Wij genieten er nu dagelijks van voor de komende zomer. DANK VOOR DE GEWELDIGE SERVICE! zoiets kom je niet vaak meer tegen.

Goede wijnen, prima service

Per abuis verzender en ontvanger omgewisseld, een telefoontje en het was geregeld

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 60 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!