Goede wijn snelle levering

Goede selectie wijn en duidelijke levering

Super.

Hele goede persoonlijke service.

Snel, verzorgd en goed

Snel en verzorgd

Bestelling zoals afgesproken 1 dag erna geleverd. Alles naar volle tevredenheid .

Doen wat je beloofd

Duidelijke productomschrijving en snelle service, informeren over de bestelling, maw communicatie en daar gaat het om.

Een fijn bedrijf met groot assortiment, goede service/levering en fijne communicatie.

Bij Flesjewijn.com dessertwijn besteld, minder dan 24 uur al geleverd. Fijne communicatie over waar de bestelling naartoe geleverd moest worden. Wij gaan zeker nog eens bestellen bij Flesjewijn.com.

Bij de eerste keer bestellen al meteen een goed gevoel.

Na het Googlen van een wijn soort, kwam ik op jullie site. Bestelling plaatsen ging makkelijk. Na het weekend werd ik keurig op de hoogte gebracht van het feit dat het wat langer kon duren. Doordat er niet genoeg voorraad was. Super dat we daarvoor op de hoogte werden gebracht. En uiteindelijk nog snel de bestelling ontvangen.

Top Service tegen een goede prijs

De service is uitstekend, ik wou de bestelling graag in de originele kist krijgen, dit was geen probleem na bestelling de volgende dag in huis. Ik kan Flesjewijn.com aan iedereen aanbevelen!

Super snelle, en nette levering van een overheerlijke Spaanse wijn!!!

Super snelle, en nette levering van een overheerlijke spaanse rode wijn!!!

Zeer vlotte levering

Goede service, besteld en binnen drie uur geleverd.

Goede service, besteld en binnen drie uur geleverd.

Er heerlijk van genieten met vrienden.

De bestelde wijn die ik graag wou was uitverkocht, het zou leuk geweest zijn als ik een berichtje gekregen zou hebben toen hij weer leverbaar was.

TOPPIE

Verzending / verpakking keurig geregeld- kwam ongeschonden aan!! Nu de wijntjes nog gaan proeven- geen probleem lijkt mij.

Uitmuntende wijnen en uitmuntende service.

Niet alleen heerlijke wijn, maar ook top service.

Topwijn en perfect afgeleverd!

Tongstrelend!

precies naar verwachting

Bestelling goed verpakt, snel verzonden, en goede prijs.

Heerlijke wijn!!!

Had deze wijn gedronken bij het “zusje” . Gezocht en hier gevonden! Echt heel erg lekker! Aanrader, als je van een fruitige wijn houd!

Ik bestel al enkele jaren bij Flesjewijn mijn wijn en port. En dat gaat gewoon goed van bestelling tot bezorgen. Flessen worden goed verpakt in een stevige doos met vakverdeling. En in mijn geval is het tot nu toe zo: vandaag besteld, morgen in huis. Ga zo door!

Super ervaring!

Had wat moeite met bestelling via de website maar het is goed gekomen. Goed persoonlijk contact. Heel fijn.

Is heel goed ,prima

Vriendelijk, behulpzaam ,gewoon erg goed

Dit is de eerste keer dat ik het bij jullie heb besteld. Super geleverd snel ben zeer tevreden. Heb het ook aan familie en vrienden doorgegeven .

Snel accuraat

Nvt

Correcte levering

Ik was op zoek naar een Italiaanse wijn die niet overal verkrijgbaar is. Bij toeval kwam ik bij Flesjewijn.com uit. De bestelling is snel en correct geleverd en was ook goed te volgen. En het belangrijkste: ik heb totaal geen spijt van mijn keuze. Wat een voortreffelijk Italiaans product! ( ik verklap alleen niet welke wijn het is…)

Vlug en goed geleverd , wijn smaakt goed

Snel geleverd en het eerste flesje is geopend en valt helemaal niet tegen. Volgende bestelling is op komst met vooral biologische wijn.

Oost-Vaardeke 2 4731 JW Oudenbosch

Over Flesjewijn.com

Wijn online bestellen is leuk en makkelijk bij Flesjewijn.com. U kunt eenvoudig wijn kiezen, zelf het aantal flessen bepalen en uw wijn wordt goed verpakt en netjes bezorgd. Ook een wijn cadeau kan je online bestellen met daarbij een leuke kaart voor de ontvanger. Bezorgen is al vanaf € 60 gratis. Wijn online bestellen bij Flesjewijn.com heeft nog een extra voordeel: met een (gratis) account ontvangt u voor elke uitgegeven Euro WijnSpaarpunten. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel sparen voor extra korting op uw online wijn bestelling. Ook profiteert u bij geselecteerde wijnen van ons inkoop voordeel en krijgt u de beste prijs!