Bestelling was zeer goed verpakt en tamelijk snel bezorgt.

Goed.

super

snelle en correkte levering en goed verpakt

Perfecte prijs kwaliteit

Snelle afhandeling

Prima. Snel geleverd in mooie houten kistje. Wist niet dat ik dat erbij kreeg!

Goed verpakt, snel geleverd

Serious shop and trade just fine

Always good offers on port wines, even the more exciting ones. Packed properly for long transport

Top.

Zeer snelle levering, goed verpakt, veel informatie op website.

Snelle verzending van leuke flessen

Aanrader

Ik was verrast door de snelheid van leveren. s’Avonds besteld en de volgende in huis. Prijzen zijn wat minder scherp dan vroeger. Minpuntje vind ik de enorme hoeveelheid vulmateriaal in de doos om de wijnen te beschermen. Omwille van het milieu verzoek om dat wat beter te doseren.

De klant is koning

Er waren wat problemen met de inhoud van de levering. Alles werd opgelost in het voordeel van de klant. Verpakking zou wel milieuvriendelijker mogen...

Goede service bij verkeerde levering

Zie hierboven

Super product en tijdig geleverd

Goede producten en betrouwbare levering

Door mijn interesse in vintage Port kom ik altijd via internet weer uit bij Vinho do Porto. De bestellingen worden keurig netjes ingepakt afgeleverd en de betere vintage Port is verkrijgbaar .

Bestelling vlot afgewikkeld. Product in perfecte staat.

lastig om het pakket bezorgd te krijgen

Dhl doet erg moeilijk over de leeftijdcheck, ik moet er voor thuisblijven anders beland het pakket ergens in niemand land. Misschien een ander bezorgbedrijf?? Ik wil de port hebben voooooor de feestdagen anders stuur hem maar lekker terug, ik ben te oud voor deze onzin

Zeer tevreden en blij met de bestelling

Supersnel

Gevonden wat ik echt zocht. Website erg helder van opzet heldere omschrijving van het gezochte product. Dus snel bestellen en snel geleverd in een geweldige verpakking.

Goede service vriendelijke man. Goed geholpen.

Ik had perongeluk de verkeerde port toe gestuurd gekregen. Metteen gebeld en was zeer netje geholpen. Als weer eens een fles nodig heb weet ik hen te vinden top

Goede service, goed verpakt, super snelle levering

Niks op aan te merken , meer dan geweldig

Professionele service

Zeer mooi aanbod en correcte levering. Snelle reactie op een vraagstelling. Eenvoudige maar goede website.

Uitstekend en snelle levering.

Uitstekend en snelle levering.

Verrukkelijke ports

Aanbieding van Calem 10 year old Tawny gekocht. Vlotte bezorging. Schandalig lekker!

Prima port voor een prima prijs

Veel keuze, uitstekende prijzen, snel geleverd. Service zoals het moet maar je helaas niet altijd meemaakt.

Over VinhoDoPorto.nl

Port stroomt door de familie aderen! Vinho do Porto is dé portspecialist van Nederland en België. Wij zijn een succesvol familiebedrijf waarin Mieke, Jasper en Jan-Willem Allersma de passie voor een goed glas port met u delen! Wij verkopen de betere ports voor een aantrekkelijke prijs. Wij adviseren u graag over port en eventuele combinaties ervan met gerechten. Neem hiervoor gerust contact met ons op.