Goede port en snelle verzending

Goede port en snelle verzending

snel en behulpzaam

Bestelling was binnen een paar dagen in huis. Snelle reactie op mailcontact.

Eenvoudig bestellen en meteen alle informatie over de levering.

Goede snelle levering

Goed gedaan

Website informatief, bestelling snel uitgevoerd, zorgvuldige verpakking Interessante wijnen

Heel goed, dag erop geleverd

Heel positief

Prettig en accuraat!

Gebruiksvriendelijke, overzichtelijke site. Levering zoals afgesproken, zorgvuldig verpakt. Niets op aan te merken!

Goede kwaliteit, snel en betrouwbaar!

Het bedrijf reageert altijd snel en accuraat. Keurig verpakt, snelle levering. Niets op aan te merken.

Teleurstellend

Monteer een 100+ poort in een kapot origineel kurken doosje, durf niet eens naar de fles te kijken

Snel en goed!

Prima kwaliteit port, snel en op tijd geleverd. Zo wil je het! Kortom: aanrader!

Eerste aankoop en prima ervaring.

Porto's nog niet geproefd maar van bestelling tot levering prima ervaring.

Duidelijke website, snelle levering.

Duidelijke website, snelle levering. Via de mail goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Goede prijs en snelle levering

Voor herhaling vatbaar.

mooi spul, faire prijs, goed verpakt, lekker snel ...

xxx

PPvPP.... Perfecte Port voor Perfecte Prijs

Ik koop al enige tijd Port bij VinhoDoPorto en dat bevalt heel goed. Deze keer was er een port niet op voorraad en ben ik -wederom- goed geïnformeerd dat e.e.a. bijbesteld moest worden waardoor de levering iets later zou zijn. Dat kan gebeuren, maar het is gewoon prettig als men daar -zoals VinhoDoPorto proactief doet.

Hartverwarmende service

Toen de door mij bestelde port - een bijzonder kerstcadeautje - in het verzendproces zoek leek te zijn - zorgde Jan-Willem Allersma ervoor dat er een nieuwe fles in het magazijn werd klaargezet, die door mij afgehaald kon worden. Onverwachts (en op tijd!) werd de bestelling toch bezorgd, zodat de nieuwe fles in het magazijn kon blijven. Ik waardeer het echter zeer dat deze oplossing werd geboden. Veel dank!

Zeer snelle levering in drukke kerstperiode

Ondanks de kerstdrukte wist Vinho do Porto een bestelling binnen 24 uur te leveren via DHL. Een prestatie van belang!

Top winkel!

Heerlijke port en snelle levering!

Great service, as always

Top zaak

Snelle levering, fijne verwerking van mijn order.

Goed advies, snelle levering. Goede producten.

Snelle nette service. Voor specifieke wensen of vragen is altijd ruimte, waarbij het aangegeven budget altijd wordt gerespecteerd. Ik ben al enkele jaren een zeer tevreden klant.

Alles OK

snel en goed verpakt

snel en goed verpakt

44 Het Lentfert Enschede 7547 SR

About VinhoDoPorto.nl

Port stroomt door de familie aderen! Vinho do Porto is dé portspecialist van Nederland en België. Wij zijn een succesvol familiebedrijf waarin Mieke, Jasper en Jan-Willem Allersma de passie voor een goed glas port met u delen! Wij verkopen de betere ports voor een aantrekkelijke prijs. Wij adviseren u graag over port en eventuele combinaties ervan met gerechten. Neem hiervoor gerust contact met ons op.