Gewoon goed!

Bestelling was volgende dag in huis. En erg zorgvuldig verpakt. Cadeau zag er mooi uit. Ontvanger was zeer verrast.

Snel, volledig en natuurlijk de goede port!

CHURCHILL'S verpakking met drie smaken is super als cadeau!

Mooi assortiment Ports

Altijd weer een mooi assortiment aan Porto’s, dikwijls met een korting op één of andere promo actie.

Prima aanbod, snelle levering

Prima aanbod, mooie aanbiedingen, snelle levering, goed verpakt.

Veel keus en snelle levering

Een overzichtelijke site met ruime keus in verschillende soorten Port en mooie aanbiedingen. Voldoende informatie qua smaaktinten etc. Daarbij een snelle levering.

Snelle afhandeling en levering van heerlijke port

Recent is Porto geweest en genoten van de goede port. Gelukkig konden we in NL een goed adres vinden waar een uitgebreid assortiment aan fraaie port te bestellen is.

Snelle service, goede produkten en uitstekend verpakt

Wel hoge verzendkosten

Supersnel

Op donderdagavond een bestelling geplaatst, vrijdagmiddag was het al binnen, heel fijn!

Snelle levering, uitstekende service!

De titel zegt het al.

heel goed en snel

simpelweg snelle levering van het bestelde

Snelle levering.

Ik ken deze port, blij met snelle levering. Zat zeer goed en veilig verpakt in doos.

Top portwijnen!

Prima selectie portwijnen en snelle service.

Makkelijk te bestellen en admfhalen

Super service!

Ze nemen persoonlijk contact op over de bestelling en reageren snel. De Port was snel binnen en netjes verpakt.

geweldig

geweldig

Prima, goede / snalle comms

n.a.

Goede Port, goede prijs en echt snelle bezorging

zoals het hoort bestellen, betalen geleverd!

Helemaal goed

Snel en goede service

Snel, goede info, kortom prima

Snel, goede info, kortom prima. Het is met port als met afwasmiddelen, hoe meer je er voor betaald, hoe beter het wordt. Als een vintage port je net zo bevalt als een Ruby, heb je geluk. Scheelt veel geld. Als een vintage je meer bevalt, kan je nooit meer terug. Je weet dan dat er altijd beter is.

Leveren altijd erg snel en hebben een hoop verschillende soorten port op voorraad. Fijne zaak!

Bestelling werd ongelooflijk snel thuis geleverd. Minpunt: nog steeds teveel niet recycleerbaar beschermingsmateriaal.

Goede port en snelle verzending

Goede port en snelle verzending

Over VinhoDoPorto.nl

Port stroomt door de familie aderen! Vinho do Porto is dé portspecialist van Nederland en België. Wij zijn een succesvol familiebedrijf waarin Mieke, Jasper en Jan-Willem Allersma de passie voor een goed glas port met u delen! Wij verkopen de betere ports voor een aantrekkelijke prijs. Wij adviseren u graag over port en eventuele combinaties ervan met gerechten. Neem hiervoor gerust contact met ons op.