Snel en simpel

Snelle levering en alles in orde!

Snelle goede service

Snelle service!! Ik was kistjes vergeten mee te bestellen en hebben ze gelukkig op korte termijn er nog toe kunnen voegen!!

Prima, ik denk als eerste aan VinhoDoPorto voor aankopen!

Prima website: eenvoudig, intuïtief, gebruikersvriendelijk. Goed afrekenen. Je wordt op de hoogte gehouden van het logistiek proces. Prima levering en heerlijke dranken.

Prima, ik denk als eerste aan VinhoDoPorto voor aankopen!

Snelle levering, goed verpakt en scherpe prijzen

Zie bovenstaande

Schitterend Port assortiment met snelle levering

Overzichtelijk webshop met uitgebreide informatie en beschrijving. Top.

Uitgebreide collectie Port met snelle levering

Vinhodoporto heeft veel keuze in bekende maar ook minder bekende porthuizen. Ik ben een liefhebber van Niepoort en Tailors en bij Vinhodoporto vind ik altijd wat ik zoek.

Uitstekend!

Snelle levering, goed verpakt en ook nog eens heerlijke port!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Top Kwaliteit en snelle verzending

Top Kwaliteit en snelle verzending

Behulpzaam, betrouwbaar en snelle levering.

Ik bestel vaker bij Vinho do Porto. Leveringen verlopen altijd snel en vlekkeloos. Ook op een verzoek van mij per email wordt onmiddellijk gereageerd. Leuke website met mooie omschrijvingen van het product. Zo kan ik een weloverwogen keuze maken.

Bijzonder snelle aflevering product.

VinhoDoPorto geeft een duidelijke beschrijving van de producten die ze verkopen en op voorraad hebben. De producten/portflessen worden met zorg verpakt voor verzending. Snelle levering.

Top goede snelle service

Port uitstekend. Verpakking volstrekt nodeloos omvangrijk.

Vlotte aflevering. Port geheel naar verwachting. Maar: de omvang van de zending suggereerde wel 24 flessen in plaats van 6 flesjes. Kan dat niet wat zuiniger? Bovendien ook nog een milieuonvriendelijke opvulling met schuimplastic krakelingetjes, waarmee ik een hele vuilniszak moest vullen. Ik voelde plaatsvervangende schaamte. Daarom maar drie sterren. Ik hoop dat u zich dit ter harte neemt. Mvrgrt. Van Wageningen.

Stabiel rank glas

Stabiel glas en mooi slank

Onze bestelling kwam Beschadigd aan, veel olie in verpakking en fles kapot andere onder de olie. Dit is op zeer plezierige wijze afgehandeld

prima service, goede prijs en snelle levering

Ik heb de levering op zondag middag besteld en is dinsdag op de vooraf aangegeven tijd geleverd. Goede service , de chauffeur was een prettig persoon

Goed, maar wel minpuntje

Mijn ervaring met Vinho do Porto is goed. Veel portproducten en redelijke prijs. Minpuntje is dat je bij bestelling geen idee hebt op welke dag en welk tijdstip de bestelling wordt geleverd. Bij een vraag hierover kreeg ik als reactie: regel dat met de bezorgdienst. Dit minpunt ken ik bij andere aanbieders niet. De volgende vraag gaat over wel of niet aanbevelen. Aangezien ik nooit een aanbieder aanbeveel wordt mijn antwoord bij Aanbevelen? Nee

Het Lentfert 44

7547 SR Enschede

Over VinhoDoPorto.nl

Port stroomt door de familie aderen! Vinho do Porto is dé portspecialist van Nederland en België. Wij zijn een succesvol familiebedrijf waarin Mieke, Jasper en Jan-Willem Allersma de passie voor een goed glas port met u delen! Wij verkopen de betere ports voor een aantrekkelijke prijs. Wij adviseren u graag over port en eventuele combinaties ervan met gerechten. Neem hiervoor gerust contact met ons op.