sinds ik erithritol gebruik heb ik geen andere suiker meer in huis

Niemand proeft het verschil tussen erithritol en gewone suiker. Daarom heb ik geen gewone suiker meer in huis. Soms kan ik het nog steeds niet geloven dat het koolhydraatarm is

Lekkere producten

Steviala biedt heerlijke chocolade aan in meerdere smaken. Dit is ideaal als je geen geraffineerde suikers wilt eten. De verzending verloopt erg soepel. Echt een aanrader!

Lekkere chocolade

Goed te gebruiken om keto witte chocolademousse te maken. Smaakt goed.

Fijne producten en prima service!

Voor mij een eerste kennismaking met de producten van Steviala. Ik ben erg enthousiast over de smaak en zal dit zeker blijven gebruiken als zoetmiddel! Ook erg blij met de duidelijke service en snelle levering van de producten.

Super verrast

Steviala is echt een product wat bij mijn levensstijl past.. Via lot beukers op deze mooie producten gewezen.. Ik ben er oprecht blij mee .. En eten word met producten van steviala is elke weer weer een feestje xx

Ik ben zo tevreden over de producten van Stevialala. Je merkt helemaal niet dat je geen geraffineerde suikers gebruikt in je baksels. Het smaakt puur. Door mijn ziekte kan ik geen geraffineerde suikers eten. Van bbq saus tot aan de spijs in de appeltaart of lemoncurd: ik maak alles zelf. Dankzij steviala kan ik dat met net zoveel smaak eten als alle andere mensen. Bedankt!

Geen communicatie

3 producten besteld. 1 onjuist product ontvangen, dit aangegeven en nooit meer wat gehoord. Ook niet het juiste product meer mogen ontvangen, Raad het zeker niet aan

Dag Patricia, Helaas nooit een mailtje ontvangen maar alsnog wel het correcte product verzonden. U had ons best even telefonisch gecontacteerd of op onze contact pagina. Excuses voor het ongemak! Vriendelijke groeten, Melissa Dumon

Geweldig!!!

Met deze producenten heerlijkeTwix repen gemaakt! Als ze op zijn bestel ik ze zeker weer!

Goed product

Gebruik stevia al vele jaren,steviala heeft de beste kwaliteit

Positief verrast

Had verwacht dat het te zoet zou zijn of een vreemde smaak zou hebben zoals je ook bij zoetstof heb maar dat was het zeker niet ik ben zeer positief verrast

Welzijnsverbeterend product!

Als suikerpatiënt valt het niet mee om alles wat zoet is, altijd over te slaan. Met Stevia kan ik weer genieten van taart, desserts en zelfs van zelfgemaakte bonbons. Ik hoef niets meer te missen.

Juiste levering, fijne producten

Dit is al de zoveelste keer dat we steviala-producten bestellen. Altijd netjes en correct geleverd binnen korte tijd. Top dus.

Ik ben al jaren fan van Steviala! De pure passion siroop, alle druppels en stevia brown zijn mijn favoriete producten. Ik gebruik ze dagelijks over de kwark, toetjes en in baksels. In tegenstelling tot andere zoetstoffen krijg ik er geen buikpijn van. De service is ook helemaal super. Kortom: tevreden vaste klant!

Zo blij met mijn nieuwe voorraad en gewoon binnen 24 uur in huis! Netjes verpakt en top kwaliteit. Ik zou niet zonder deze heerlijke producten kunnen het maakt mijn reis een stuk makkelijker, bedankt!

Dat ik dit niet eerder heb gekocht! Ik ben verkocht!

Wauw wat een smaak! Maar vooral ook wat een keuze aan heerlijk heden. Van poedersuiker tot Jam en van chocopasta tot aan diverse sausen. Alles is super lekker en natuurlijk van smaak. Nooit meer iets anders! Twijfel je nog? Niet nodig hoor gewoon doen het zal je niet teleurstellen.

Fijne en lekkere producten

Snelle levering en lekkere producten met minder callorieen waardoor je toch kan genieten

De beste site die ik het laatste jaar ontdekt heb

Ik mag alleen maar producten met Stevia gezoet, daarom is deze site voor mij echt een uitkomst. Vooral voor het maken van mijn suikervrije ijs en het maken van mijn suikervrije bonbons en het maken van mijn notenbrood met chocolade. Regelmatig telefonisch contact gehad met een hele vriendelijke dame die mij heel goed hielp en problemen snel en op een goede manier oploste. Ik ben echt super blij met deze site.

Topproducten

Voor het eerst besteld bij Steviala en zeer tevreden over het assortiment en de veelzijdigheid van de producten, zonder nasmaak, je kan er alle kanten mee op om je bakbereidingen en toetjes, gerechten naar een hemels niveau te tillen zonder dat ik moet vrezen voor mijn suikerinname en mijn bloedsuikerspiegel toch op peil blijft. Een echte aanrader, ik ga zeker nog bestellen

Tip van collega

Omdat ik bezig ben gezondere gewoontes in mijn leven te implementeren, kreeg ik een tip van mijn collega over de Sweet Drops van Steviala: "Handig om door de kwark of yoghurt te doen. Het wordt er zoeter van en je hebt een smaakje." Nu heb ik de drops al een aantal keer gebruikt. Door de koffie kwam de kaneel van de cinnamon Drops wel naar voren. Maar de aardbeien smaak door de kwark minder. Mijn kwark was wel zoet genoeg om te eten, maar de smaak van aardbei kwam niet echt naar voren. En toen ik de cinnamon drops door het beslag van de pannenkoeken had gedaan, kwam ook alleen het zoete naar voren en niet zo zeer de kaneel smaak. Wellicht moet ik bij een aantal recepten nog opzoek naar de juiste dosering. Al vond ik 20 druppels = 20gr suiker wel voldoende voor door de kwark, maar misschien dat ik dat dus ook gewoon kan doen met pure stevia en niet perse met een smaakje erbij. Verder ben ik tevreden over het product. Ik was bang dat de stevia een aparte smaak zou hebben, maar die heb ik nog niet geproeft. Tot noch toe heeft het mij alleen maar geholpen om mijn eten zoeter te maken op een gezonde manier.

Nooit meer iets anders!

De caramel crush, supreme strawberry , chocolate melties, frost … ik heb ze allemaal. De smaken zijn puur! Ik ken geen item van Steviala wat niet goed is. Sinds kort is de witte sjokolaaa na lang wachten toegevoegd en zelfs deze is voortreffelijk! De service is top en je hebt altijd super snel je bestelling binnen!! Zoals de titel al zegt: nooit meer iets anders! Keep up the good work!

Heerlijk stevia druppels

Top service en goede producten. Heel tevreden.

fantastisch!

Snelle levering en netjes verpakt. Stuk voor stuk heerlijke steviadruppels! Ik kan niet meer zonder! En de stropen lijken zo enorm op suikerhoudende stroop, dat zelfs mijn enorm kritische vader het verschil niet proeft. De steviala producten zijn onmisbaar hier thuis!

Top product! Amandeelmeel grof

Enige tijd geleden de amandelmeel grof aangeschaft om te proberen. Normaal heeft Steviale alleen fijn gemalen amandeelmeel, welke puur is en echt top om kha mee te bakken. Maar nu de grove versie gebruikt, eigenlijk vind ik deze nog beter om mijn keto broodjes mee te bakken. Deze worden echt te lekkerrr. Ook voor mij favo vanille cake is deze amandelmeel super goed. Dus Steviala deze mag van mij bij jullie top 3 producten hoor!! Net als de salted caramel en dark chocolade stroopvervangers!

De bitterheid primeert nog steeds bovenop de zoetheid

Steviala is minder bitter dan gewone Stevia, zonder twijfel. Als voormalige klant van Splenda Stevia, dat hetzelfde beloofd, namelijk geen bitterheid, moet ik zeggen ontgoocheld te zijn in Steviala. Mijn koffie smaakt gewoon niet zoals ik het verwacht: lekker zoet en niet bitter. Bij koffie heb je natuurlijk een een extra uitdaging om de reeds aanwezige bittere smaak van koffie te neutraliseren en begrijp ook dat ieders smaakpapillen anders werken, maar voor mij is dit een zware onvoldoende. Dure aankoop voor de vuilbak. Jammer.