Alles geprobeerd en teruggekeerd naar Steviala

Ik heb alle merken geprobeerd, nadat ik voor het eerst de producten van Steviala heb geprobeerd. By far de beste keuze voor mij. Wat aan de prijs, maar goed, ik ben er blij mee:) lekker voor in de smoothie-bowl en om de proteïne Shake op smaak te brengen!

Geweldig blij met Steviala

Ik kreeg de beste info van de liefste mensen. Met mijn coeliakie (glutenintolerantie) heb ik een zeer streng dieet. Ik heb ook een lactose-en soja intolerantie. Niet gemakkelijk dus om de juiste info te krijgen en de juiste producten te vinden. Bij Steviala ben ik aan het juiste adres. Heel blij en dankbaar dat zij op mijn pad kwamen. Ik gebruik nu meerdere producten: Steviala dark chocolade melties, dark chocolade chips, suppreme strawberry, Frost, Ery pure en ery bronze en O'choc. Stuk voor stuk pareltjes om suikervrij gezond te genieten. Dankjewel voor alles.

Super producten

Producten passen precies bij ons leefstijl . Vooral amandelmeel vele soorten geprobeerd van andere merken komen lang niet in de buurt qua smaak .enz .

Perfect!

Ik heb al verschillende merken gehad. Maar deze is de enige die geen nasmaak achter laat. Ik heb de chocola pasta/ suiker / bruine suiker. Echt verassend lekker !

geweldig alternatief voor suiker

Mijn man is een echte chocoholic maar zit tegen diabetes aan. was heel blij dat ik jullie chocolade ontdekte. Anderen voegen er allemaal zoetstoffen aan toe. en het is nog lekker ook!!

10 mrt heb ik een bestelling geplaatst, hopen dat het op tijd binnen zou zijn ivm vakantie. 11 mrt om kwart over 10 gaat de voordeurbel postnl. Met de artikelen. Nu genieten van de toppingsaus en chocopasta

Lekkere producten

Ik vind het super producten het is ook fijn dat je het kunt gebruiken om te bakken

Steviala : in alles de beste

Reeds jaren een tevreden klant. Ruime keuze met excellent advies en perfecte en snelle aflevering. Heb je zelf een foutje gemaakt wordt dit door hun hersteld. Kortom... een betere leverancier kan ik me niet voorstellen. Doe zo voort Steviala !!!!

Uitstekende vervanging voor gewone suiker

Steviala Kristal Sweet is bijna niet te onderscheiden van gewone suiker, maar dan zonder bloedsuikerpieken en zonder calorieën. Dus uitstekend voor diabetici en voor mensen die op hun gewicht letten. Je kunt er zelfs mee bakken. En dat allemaal zonder nare bijsmaak.

Zalig!

Geweldig lekker! Deze producten helpen mij om gevarieerd, gezond en lekker te eten. Ik heb eindelijk een klik kunnen maken naar een gezonde levensstijl en dat mede dankzij jullie mega lekkere producten! Ik heb ook al veel recepten uitgeprobeerd die op jullie site staan en ik ben echt fan! De bloemsuiker met kersen, de suikervrije chocoladepasta, de suikervrije stroop, de bruine suiker, de vanillesuiker, de bloemsuiker met kersen,… zijn mijn absolute favorietjes, mmmmm zo lekker!!!

Heerlijke producten zonder suiker

Chocolade van Steviala is heel romig van smaak en is heel goed au bain-Marie te verwerken voor het maken van bonbons.

Na verschillende merken uit geprobeerd te hebben bevalt dit merk het meest. Geen na smaak en goed zoet

Wat me op valt is de supersnelle levering. Ik dacht dat ik nog een verpakking staan had, niet dus. Direct besteld en de dag nadien was mijn bestelling er al. Jullie zijn de beste.

Melissa beantwoord je vragen snel en vakkundig! Daarna erg snel geleverd. Ik ben zeker tevreden. Product is goed, niks chemisch... ik ben blij :-)

Geweldige producten

De nieuwe o'choc is hemels van smaak. Ook super is het dat deze zowel warm als koud gebruikt kan worden. Het amandelmeel is laag in koolhydraten en fijn om mee te bakken. En de steviadruppels met appelsmaak zijn heerlijk om de appaltaartjes zonder appel te bakken. Kortom hier een nieuwe klant die een blijvertje is.

Zoo fijn om toch te kunnen snoepen zonder suiker!

Ik moet echt wat kilo’s kwijt, maar kan het niet laten om te snoepen, vooral chocolade en cakejes/koekjes. Heerlijk dat ik dit nu met de suiker vervangers gewoon nog wel kan doen! Soms proef je iets een nasmaak/iets een andere smaak dan met gewone suiker,maar dat s denk ik ook even wennen en het zeker meer dan waard! De chocolade mesties zijn ook heerlijk om zo te eten en de kleur en smaak blijft na het smelten ook super. Bij het hard worden komt er tenminste ook geen witte waas over de chocolade. Geweldige uitvinding!

Ij ben fan

Steviala is een geweldig product en ook de service is heel erg goed. Snelle levering en netjes verpakt. De producten zijn heel veelzijdig en een heerlijke smaak.

Echt super snelle verzending

Savonds rond 18.00 besteld en volgende ochtend 9.15 al in huis. Echt niet verwacht hoe snel. Stevige verpakkingen echt helemaal top!! Ga zeker meer bestellen.

Heerlijke produkten bij Steviala!

Ik gebruik al meer als een jaar de produkten van Steviala. Zo kan ik toch iets zoets eten zonder dat mijn bloedsuikerspiegel teveel omhoog gaat. Ook al regelmatig recepten uitgeprobeerd, die op de website worden geplaatst. Snelle levering, dus helemaal top!

Ik ben hartstikke tevreden, erg snelle levering

Fijne producten en super snel levering. Wij gaan zeker vaker bestellen

Ideale, gezonde en smakelijke suikervervanger(s)!

Al jaren klant hier. Uitgebreid assortiment. Deze keer Ery-Bronze besteld. Snelle levering en al een taart mee gebakken die huisgenoten niet konden laten staan.

Je kan zoveel baksels(hartig, zoetig) maken met hun product! Ze hebben zelf ook recepten. Blijft altijd weer een verassing!! Fantastisch bedrijf met goede service!!! Helemaal top als je van bakken houd en tegelijkertijd wilt afvallen. Bent nog niet van mij af

Mijn collectie groeit gestaag. Eindelijk een product gevonden wat past binnen mijn keto dieet. Super snel geleverd en goede producten!

The best i ever had!

Mijn koolhydraat arme leefstijl is een makkie en zelf een verwennerij geworden sinds ik de producten van Steviala in huis heb gehaald! Ik bak er op los en lik mijn vingers erbij af. De zoetstoffen bevatten geen nare nasmaak zoals bij zoveel producten het geval is. En nergens heb ik een amandelmeel kunnen vinden met zo weinig koolhydraten. En ook de chocolade producten zijn echt goede vervangers, ik proef geen verschil! Sinds ik de producten van Steviala dagelijks verwerk in mijn maaltijden eet ik goddelijk, val ik af en heb ik geen snaaibuien meer!

De 7e hemel

Sinds ik keto eet was bakken eerst een uitdaging maar niet meer sinds ik steviala ontdekte! En er is zoveel nog wat ik nog niet geprobeerd heb dat ga ik zeker nog doen!!! Hallo brownies, taartjes en nog veel meer ❤️