Genieten zonder schuldgevoel!

De producten van Steviala gebruik ik regelmatig om lekkere zoetigheden te bakken. Zelf heb ik diabetes type 1 en is het ontzettend fijn dat de producten van Steviala mijn bloedsuiker stabiel houden. Daarbij smaakt het niet chemisch maar is het echt een lekkere zoete toevoeging aan mijn baksels. Genieten zonder schuldgevoel of ziek worden is heerlijk!! Top producten en een steeds ruimer assortiment. Mijn favorietjes zijn dan ook echt de drops, frost en de verschillende stroopjes. Yum!

De lekkerste maple syrup!

Ik eet echt super veel havermout pannenkoeken, mét maple syrup. Echter ging het toch een beetje tegen mijn gevoel in: gezond pannenkoekje, maar wel met een dikke laag suiker. Met een beetje tegenzin bestelde de maple syrup, omdat ik niet dacht dat het aan de 'normale' kon tippen, maar ik ben om! Én super lekker én gezond!!

Hemels !!!!!

Heb bij mijn laatste bestelling de Steviala Sweet Crush besteld. Heb deze vandaag over een croissantje gedaan en wat was dat gatverpielekesnundejukes lekker zeg !!!! Als er een hemel op aarde bestaat dan is dit het wel ! Ben ik blij dat ik er 2 besteld heb haha .

De smaak van beide producten is meer dan ik kon verwachten. Heel intens en verrukkelijk. Dit is een waardevolle toevoeging aan jullie productenlijn. (Iets met mango is dat ook mogelijk?)

Gemakkelijk bestellen, zeer vlug geleverd goed verpakt. Top producten

Heerlijke smaken en goede service!

Ik had mijn bestelling snel in huis en ben er heel blij mee. Heerlijke smaken vloeibare Steviala, de caramel is meteen favoriet! Net zoals de chocoladepasta!

Fantastisch!

Ik gebruik alle producten van Steviala. Geen nare bijsmaak! Ontzettend goed en prettig om te gebruiken.

Service,kwaliteit en de smaak was boven verwachting

Eerst al producten via een andere site besteld met diverse producten. Door de smaak van de producten. Die boven verwachting was. Heb ik via jullie site nog meer besteld. Deze levering was binnen een dag . En jullie verpakkingen zijn buiten de smaak erg goed. En jullie reactie op vragen en instagram zijn top. Ik ben fan en moet mij inhouden niet alles te gaan bestellen.

Fantastisch!!!

Het is zo super fijn om met alle steviala produkten te bakken en te gebruiken!!! Ik beveel het echt iedereen aan!!!!

Top service met een divers assortiment en kwaliteit producten.

Geweldige producten

Echt een aanrader om suikervervangers en suikervrije producten te scoren. De 'Oh Choc Chocoladepasta kan je zowel warm als koud gebruiken en de steviala suikervervangers (Steviala Kristal Sweet of Ery Bronze bijvoorbeeld) zijn heel goed te gebruiken in baksels. Geen vervelende bij -of nasmaken en ook minder tot geen darmklachten welke ik wel heb bij gebruik van andere suikervervangers. De nieuwe supreme strawberry & heavenly dark zijn wat betreft smaak en structuur ook echt amazing en het proberen waard als topping bij bijvoorbeeld pannenkoeken. Sindsdien ben ik helemaal om en gebruik ik de producten heel veel. Top!!

Alles geprobeerd en teruggekeerd naar Steviala

Ik heb alle merken geprobeerd, nadat ik voor het eerst de producten van Steviala heb geprobeerd. By far de beste keuze voor mij. Wat aan de prijs, maar goed, ik ben er blij mee:) lekker voor in de smoothie-bowl en om de proteïne Shake op smaak te brengen!

Geweldig blij met Steviala

Ik kreeg de beste info van de liefste mensen. Met mijn coeliakie (glutenintolerantie) heb ik een zeer streng dieet. Ik heb ook een lactose-en soja intolerantie. Niet gemakkelijk dus om de juiste info te krijgen en de juiste producten te vinden. Bij Steviala ben ik aan het juiste adres. Heel blij en dankbaar dat zij op mijn pad kwamen. Ik gebruik nu meerdere producten: Steviala dark chocolade melties, dark chocolade chips, suppreme strawberry, Frost, Ery pure en ery bronze en O'choc. Stuk voor stuk pareltjes om suikervrij gezond te genieten. Dankjewel voor alles.

Super producten

Producten passen precies bij ons leefstijl . Vooral amandelmeel vele soorten geprobeerd van andere merken komen lang niet in de buurt qua smaak .enz .

Perfect!

Ik heb al verschillende merken gehad. Maar deze is de enige die geen nasmaak achter laat. Ik heb de chocola pasta/ suiker / bruine suiker. Echt verassend lekker !

geweldig alternatief voor suiker

Mijn man is een echte chocoholic maar zit tegen diabetes aan. was heel blij dat ik jullie chocolade ontdekte. Anderen voegen er allemaal zoetstoffen aan toe. en het is nog lekker ook!!

10 mrt heb ik een bestelling geplaatst, hopen dat het op tijd binnen zou zijn ivm vakantie. 11 mrt om kwart over 10 gaat de voordeurbel postnl. Met de artikelen. Nu genieten van de toppingsaus en chocopasta

Lekkere producten

Ik vind het super producten het is ook fijn dat je het kunt gebruiken om te bakken

Steviala : in alles de beste

Reeds jaren een tevreden klant. Ruime keuze met excellent advies en perfecte en snelle aflevering. Heb je zelf een foutje gemaakt wordt dit door hun hersteld. Kortom... een betere leverancier kan ik me niet voorstellen. Doe zo voort Steviala !!!!

Uitstekende vervanging voor gewone suiker

Steviala Kristal Sweet is bijna niet te onderscheiden van gewone suiker, maar dan zonder bloedsuikerpieken en zonder calorieën. Dus uitstekend voor diabetici en voor mensen die op hun gewicht letten. Je kunt er zelfs mee bakken. En dat allemaal zonder nare bijsmaak.

Zalig!

Geweldig lekker! Deze producten helpen mij om gevarieerd, gezond en lekker te eten. Ik heb eindelijk een klik kunnen maken naar een gezonde levensstijl en dat mede dankzij jullie mega lekkere producten! Ik heb ook al veel recepten uitgeprobeerd die op jullie site staan en ik ben echt fan! De bloemsuiker met kersen, de suikervrije chocoladepasta, de suikervrije stroop, de bruine suiker, de vanillesuiker, de bloemsuiker met kersen,… zijn mijn absolute favorietjes, mmmmm zo lekker!!!

Heerlijke producten zonder suiker

Chocolade van Steviala is heel romig van smaak en is heel goed au bain-Marie te verwerken voor het maken van bonbons.

Na verschillende merken uit geprobeerd te hebben bevalt dit merk het meest. Geen na smaak en goed zoet

Wat me op valt is de supersnelle levering. Ik dacht dat ik nog een verpakking staan had, niet dus. Direct besteld en de dag nadien was mijn bestelling er al. Jullie zijn de beste.

Melissa beantwoord je vragen snel en vakkundig! Daarna erg snel geleverd. Ik ben zeker tevreden. Product is goed, niks chemisch... ik ben blij :-)