Geweldige producten

De nieuwe o'choc is hemels van smaak. Ook super is het dat deze zowel warm als koud gebruikt kan worden. Het amandelmeel is laag in koolhydraten en fijn om mee te bakken. En de steviadruppels met appelsmaak zijn heerlijk om de appaltaartjes zonder appel te bakken. Kortom hier een nieuwe klant die een blijvertje is.

Zoo fijn om toch te kunnen snoepen zonder suiker!

Ik moet echt wat kilo’s kwijt, maar kan het niet laten om te snoepen, vooral chocolade en cakejes/koekjes. Heerlijk dat ik dit nu met de suiker vervangers gewoon nog wel kan doen! Soms proef je iets een nasmaak/iets een andere smaak dan met gewone suiker,maar dat s denk ik ook even wennen en het zeker meer dan waard! De chocolade mesties zijn ook heerlijk om zo te eten en de kleur en smaak blijft na het smelten ook super. Bij het hard worden komt er tenminste ook geen witte waas over de chocolade. Geweldige uitvinding!

Ij ben fan

Steviala is een geweldig product en ook de service is heel erg goed. Snelle levering en netjes verpakt. De producten zijn heel veelzijdig en een heerlijke smaak.

Echt super snelle verzending

Savonds rond 18.00 besteld en volgende ochtend 9.15 al in huis. Echt niet verwacht hoe snel. Stevige verpakkingen echt helemaal top!! Ga zeker meer bestellen.

Heerlijke produkten bij Steviala!

Ik gebruik al meer als een jaar de produkten van Steviala. Zo kan ik toch iets zoets eten zonder dat mijn bloedsuikerspiegel teveel omhoog gaat. Ook al regelmatig recepten uitgeprobeerd, die op de website worden geplaatst. Snelle levering, dus helemaal top!

Ik ben hartstikke tevreden, erg snelle levering

Fijne producten en super snel levering. Wij gaan zeker vaker bestellen

Ideale, gezonde en smakelijke suikervervanger(s)!

Al jaren klant hier. Uitgebreid assortiment. Deze keer Ery-Bronze besteld. Snelle levering en al een taart mee gebakken die huisgenoten niet konden laten staan.

Je kan zoveel baksels(hartig, zoetig) maken met hun product! Ze hebben zelf ook recepten. Blijft altijd weer een verassing!! Fantastisch bedrijf met goede service!!! Helemaal top als je van bakken houd en tegelijkertijd wilt afvallen. Bent nog niet van mij af

Mijn collectie groeit gestaag. Eindelijk een product gevonden wat past binnen mijn keto dieet. Super snel geleverd en goede producten!

The best i ever had!

Mijn koolhydraat arme leefstijl is een makkie en zelf een verwennerij geworden sinds ik de producten van Steviala in huis heb gehaald! Ik bak er op los en lik mijn vingers erbij af. De zoetstoffen bevatten geen nare nasmaak zoals bij zoveel producten het geval is. En nergens heb ik een amandelmeel kunnen vinden met zo weinig koolhydraten. En ook de chocolade producten zijn echt goede vervangers, ik proef geen verschil! Sinds ik de producten van Steviala dagelijks verwerk in mijn maaltijden eet ik goddelijk, val ik af en heb ik geen snaaibuien meer!

De 7e hemel

Sinds ik keto eet was bakken eerst een uitdaging maar niet meer sinds ik steviala ontdekte! En er is zoveel nog wat ik nog niet geprobeerd heb dat ga ik zeker nog doen!!! Hallo brownies, taartjes en nog veel meer ❤️

Geweldig en veelzijdig

Sinds een jaar eet ik koolhydraatarm-keto en gebruik ik vrijwel dagelijks de producten van Steviala. Dit gaat van zoetstof door een pannenkoek of baksel, tot ery pure in de koffie, sweet drops door de kwark of koffie, frost om glazuur te maken, oh choc voor op een cracker of stiekem met een lepel door de pot heen. Eerlijk is eerlijk voor mij geen dag dat ik dit merk niet in mijn handen heb!

Amazing... Wat een fijn product.

Lifestyle changes... Zo kan ik het noemen.. Wat een ontdekking. Bakken, koken en eten zonder schuld gevoel. En het smaakt ook nog veel beter. Puur genieten. Voor mij niks anders meer in huis. Steviala it is....

Snel, zoet en verantwoord

Sinds juli ben ik keto gaan eten, maar hou stiekem nog altijd van zoetigheid. Bij steviala vele soorten, smaken en producten om lekker mee te bakken, over toetjes/taartjes en andere baksels te doen. Daarnaast nog tal van heerlijke recepten voor inspiratie ❤️. Favoriet is steviala vanille, choc-ochoc! Daarnaast super service, snelle levering, kortom super shop!

Deze producten zijn hemels

Sinds ik Keto eet ben ik ook bekend geraakt met de producten van Steviala. O.a de Heavenly Dark, de melties, kristal sweet gebruik ik allemaal veelvuldig. Want ondanks een dieet maakt Steviala het mogelijk toch verantwoord te snoepen. Mijn meest favoriete product is de Heavenly dark en ik denk van vele!

De hemel op aarde

Sinds ik steviala heb ondekt mijn leven is echt gemakkelijker geworden diëten is altijd heel moelijk geweest, maar nu kan ik lekker genieten, super lekker baksels maken en van alles zonder schuld gevoel alle producten zijn heerlijk en zonder dat nare smaak van vele suiker vervangers!

Gewoon niet eerlijk zo.

Waarom een google review? Dat is toch totaal niet nodig!! Iedereen weet gewoon dat jullie de beste producten verkopen en de lekkerste recepten hebben voor de heerlijke zoete trek. Al jaren heb ik suiker verbannen en al jaren maakte ik daardoor geen lekkere zoete snacks meer. Inmiddels heb ik bij jullie de meeste geweldige vervangers kunnen vinden en kan ik me weer heerlijk gaan uitleven in de keuken en heb ik zelfs mn gezin enthousiast gemaakt om de keuze voor suikervrije snacks te kiezen. Ga zo door toppers.

Onmisbaar in mijn dagelijks leven

Steviala Ik ben al 10 jaar fan (vanaf het begin op Fb) En zelfs voor een keukenkneus als ik onmisbaar in mijn dagelijks bestaan. De heerlijkste drops voor in je koffie (bijv Amaretto, caramel) of in je kwark. Maar ook de suikervervangers voor simpele koekjes vind ik top en zuinig in het gebruik. Steviala staat open voor nieuwe ideeën en luistert en helpt zijn klanten graag. En komt steeds met super smakelijke vernieuwingen. Dus ik zeg doen, ik wil niks anders meer en mijn lijf ook niet.....

Heerlijke producten!

Dankzij Steviala kan ik met gemak het koolhydraatarm eten volhouden! De hemelse chocoladepasta lekker op een chocoladewafel of kha beschuitje, de dark chocolate melties met amandelmelk voor een heerlijke chocolademelk, de erythritol om heerlijke recepten te maken! Ik ben verkocht en zal zeker nog veel gebruik maken van de Steviala producten. Eenmaal dit geproefd, vindt je de "gewone" suikerproducten niet meer zo lekker!

Sinds ik Steviala gebruik, is er een wereld voor mij opengegaan

Vanwege mijn gezondheid ben ik in 2019 de ketolifestyle gaan volgen. Maar ik miste de lekkere tussendoortjes. Tot april 2021 gebruikte ik niks van Steviala, op de Sweet Bee na. Tot ik op instagram kennis maakte met de fantastische Melissa en haar even fantastische producten. Eerst voorzichtig uitgeprobeert en mijn lichaam reageert er geweldig op. Inmiddels heb ik een behoorlijk groot assortiment aan Steviala producten in huis. Klein winkeltje kun je wel zeggen. Producten waar mijn maag en darmen goed op reageren, zonder vieze nasmaak, zonder dat mijn bloedsuikerspiegel gaat pieken. En dan die recepten op de site? Weet van gekkigheid gewoon niet welk recept je als eerste wil maken. Constante verbetering en verfijning van bestaande producten en ontwikkeling van nieuwe producten. Snelle levering en super goede service. Ik ben groot FAN. MELISSA YOU'RE THE BEST!

Uitstekende service en kwaliteit

Ik heb nog niet vaak en veel van Steviala besteld, omdat de productkeuze zo groot is. Ik vind dat erg fijn. Voor ieder wat wils en de keuze is dan ook ruim. De producten hebben goede kwaliteit en doen ook wat ik verwacht van smaak en gebruik. De service is ook erg fijn. Je word geholpen waar nodig en kan altijd op een antwoord rekenen. Ik zou ze zeker aanraden!

Fantastisch ❤

Ik heb nog niet lang geleden de producten ontdekt. Ik ben voedingsdeskundige in opleiding en vind het super om producten te leren kennen die ik later kan aanbevelen aan mijn klanten, deze producten zijn al vast een dikke 10 !! Zelfs ben ik enorme fan van de drops ! Ik kende het niet en wist niet dat dit zo smaakvol kon zijn in een yoghurt,... ! Groetjes Naareengezonderleven ❤

Super vernieuwend je bevind je in een lekkerbek wereld

Ik ken steviala nog niey zo lang maar het is geweldig. Er gaat een wereld voor je open. Je eigen fanatasiesmulwereld!! Van vanille tot choco pasta ... met super tips en geweldige recepten.

Love it! ❤

Ik gebruik de produkten van steviala nu bijna een jaar, toen ik In februari 2021 gestart ben met mijn keto levensstijl. Via instagram kennis gemaakt met Steviala en sindsdien ben ik compleet in love met vrijwel alle produkten! Ik kan Steviala niet meer wegdenken uit mijn leven. Ik bak, ik kook, ik drink mijn koffie en ik snoep met Steviala! Steviala heeft natuurlijke suikervervangers van hoge kwaliteit zonder een rare en vieze nasmaak! Ontzettend veel keuze en telkens vernieuwend  Ik kan door hun uitgebreide assortiment mijn hart ophalen en genieten zonder schuldgevoel  Steviala bied een zeer goede service, persoonlijk en verzending is super snel! Love it!

Super producten

Door de lekkere recepten van oa Lot en Karin kwam ik terecht bij de Steviala producten. Wow wat een wereld van verschil met alle andere suikervervangende merken! Geen nare nasmaak of opgeblazen buik meer. Daarnaast is de keuze ook nog eens heel breed met elke keer nieuwe producten. De kids vragen regelmatig wat er zo lekker ruikt als ik weer eens iets bak. Deze blijf ik kopen. Favoriet zijn de frost en ery pure!

Ertbrandstraat 39 2950 Kapellen