It's supercalifragilisticexpialidocious

Veel verschillende producten van suikers tot chocopasta allemaal zonder vieze nasmaak.En ja het is prijzig maar zeker de moeite waard.Ik heb zelf in delen producten gekocht en het is zo fijn om lekker te kunnen eten,koken,bakken met deze producten zonder kcal.Van smaak druppels door de kwark en baksels tot stroop op de pannenkoeken er is echt van alles te koop voor een gezonde leefstijl!!

Met Steviala heb ik geen suiker meer nodig.

Steviala heeft inmiddels zoveel verschillende producten dat ik geen gewone suiker meer gebruik. In zowel zoete en hartige gerechten gebruik ik het dagelijks. Zo gevarieerd en vooral heel lekker. Past perfect in het proces om gezonder te gaan eten, niet alleen voor mezelf maar ook voor ons hele gezin. Daarbij is Melissa van Steviala altijd behulpzaam, heeft een supersnelle service en heeft zo’n creatief brein dat ze steeds weer komt met heerlijke nieuwe producten nieuwe producten zonder allerlei rare toevoegingen die ook nog eens fantastisch smaken. Ik ben al jaren fan en kijk uit naar een toekomst met nog meer Steviala producten.

Fantastisch lekkere producten

Wat een heerlijke producten! Om je vingers bij al te likken. Je baksels draai je in een handomdraai om tot waren pareltjes. En daarbij staan er ook fantastisch recepten op de site....je weet niet wat je moet maken! TE LEKKER allemaal!

Waanzinnig assortiment, geweldige producten!

Wat een super assortiment aan producten hebben ze van Steviala. Zo veel keus, en alles ook te verwerken in of met een recept. Geen rare nasmaak of iets. Gewoon heerlijk! Past ook allemaal goed in mijn gezonde levensstijl:) Helemaal top! Ps.. op de site zijn ook veel heerlijke recepten te vinden indien je inspiratieloos bent ;)

Top service en producten

Zo blij dat ik deze producten heb leren kennen, ik kan er zo van genieten! Zonder schuldgevoel! Ook heel goeie service : super snelle levering! Ik ben fan en vanaf nu vaste klant!

Fijne producten

Ik koop graag bij Steviala. De producten zijn lekker en passen goed in mijn dieet. Service is persoonlijk en snel. Regelmatig nieuwe producten. Melissa is altijd attent als je iets op de socials zet over een van haar producten. Ga zo door!

Wat een toppers

Ik heb al menige bestellingen gedaan bij Steviala en het is en blijft echt een top bedrijf. Een zeer goede en snelle service met overheerlijke producten. Ga zo door Steviala.

Zeer tevreden klant

Ik had suiker en chocolade besteld bij jullie, alles was snel bezorgd, de chocolade is heerlijk en pas precies in mijn koolhydraadarme levensstijl, was erg verrast door de smaak, deze ga ik zeker weer bij jullie bestellen, dus dikke duim

Super geweldig produchten!!

Dit produchten zijn echt geweldig en ook perfect smaak. Goed voor mijn gezondheid en kan altijd heerlijk bakken maken. Sinds ik maagverkleining operatie had en kon geen zoet en chocolade eten, meerdermalen suikervrij produchten van andere merk maar smaak echt vies of chemische.. Ik heb ook wat paar maanden geleden wat produchten van steviala andere webshop besteld.. geen last van smaak en heerlijk produchten. Ik ken wel allang jaar van deze merk steviala en heb echt spijt dat ik niet eerder bestellen... nu echt vaker steviala produchten bestellen. Is er heel veel verschillende smaken zoals druppels, vooral die koffie, door in kwark dan lijkt mokka, lang leve steviala En die oh choco topping geweldig en smaak heerlijk, niet te zoet. Je kan die overal erin zoals kwark, cake of bonbons of met lepeltje eten. Daarom zeg ik al eerder bye, bye nutella Choco smelt is zo geweldig!! Daarom zeg ik lang leve met steviala

Top bedrijf, top service, top levering, top producten Kook en bak graag met de producten. Tot nu toe alles een aanrader. Ook fijn dat er zoveel recepten op de site staan. Zo kun je veel lekkers maken

Super !!!

Binnen 1 dag mijn bestelling binnen !!!! Yeahhhhhh . En weet je die Melties ( Dark of Milk ), die zakken moet ik niet gelijk gaan open maken. Dan zijn ze leeg voor ik er wat mee kan maken haahahaha . Die zijn zooooooo lekker he . Als de renovatie hier klaar is ga ik er weer iets van pindakaas en de Melties maken mmmmmmmmmmm. Ben zo blij dat ik Steviala heb ontdekt en mijn familie, collega`s zijn maar wat blij met mijn baksels en druppels . Iedereen die het lekker vind zeg ik, ga naar Steviala.eu en lees daar zelf dat dit veel gezonder voor je is en bestel daar.

Buitengewoon!!

Ik kan maar 1 woord verzinnen wat overal voor kan bij deze webshop! Buitengewoon goed, buitengewoon lekker en buitengewone producten. Prijskwaliteit verhouding is prima want je krijgt echt waar voor je geld. Goede en lekkere producten, snel geleverd en een klantenservice waar je altijd terecht kan met vragen of opmerkingen.

Deuren geopend!

Door de producten van Steviala zijn er voor mij een hoop deuren geopend. Door mijn diabetes had ik heel lang een stem in mijn hoofd die zei, weg met al het zoets voor jou, nooit meer! Door de producten van Steviala kan ik verantwoord zoet en lekker eten, ook mensen die de producten niet kennen, proeven amper tot geen verschil. Mijn product dat inmiddels altijd in mijn handtas zit zijn de vanille druppels. Altijd handig voor in de thee of een vanille smaak aan mijn koffie. Er komen nu zelfs mensen aan mijn bureau om te halen…ik ben blij.

In één woord: fantastisch

Zo blij dat ik Steviala heb ontdekt. Verantwoorde zoetstoffen, geen chemische nasmaak of bijsmaak. Je proeft dat het een puur product is. Ik kan niet meer zonder.

Kwaliteit

Ik kan er op vertrouwen dat alle producten van Steviala gemaakt zijn van hoge kwaliteit en er geen rotzooi in zit. Ik heb een gevoelige buik maar heb geen last bij gebruik van Steviala, ik kan er op vertrouwen dat mijn buik niet gaat rommelen! Prijskwaliteitverhouding is ook echt top, de druppels zijn heel geconcentreerd zodat je weinig nodig hebt voor veel smaak! Ook handige blogs op de site met betrekking tot omrekenen van echt suiker naar Kristal Sweet en ook wat het verschil is tussen de suikers. Top kwaliteit voor en top prijs

Top producten met een super service!

Mijn voorraad steviala druppels wordt per bestelling groter, cheesecake, aardbeien, passievrucht, frambozen,... Steeds top in de verschillende recepten. Ik vond en maakte al veel recepten vanop de website van steviala en telkens met succes! Zeker met het amandelmeel, kokosmeel, kristal sweet ( vanille), ery Bronze,... Noem maar op!

Fantastisch.

Zeer goede ervaringen met Steviala. Supersnelle service, vaak is het de volgende dag al in huis. Melissa is zeer behulpzaam en geeft goede raad waar nodig. De producten zijn ontzettend fijn om te gebruiken, de kristal sweet vanille, de ery bronze en de steviala frost staan tegenwoordig standaard in mijn voorraadkast. Met deze producten is bakken zonder suiker echt een feestje.

Fantastische producten en geweldige service

Inmiddels is het al weer een aantal maanden geleden dat ik steviala ontdekte. Nu ben ik verknocht aan al de producten van steviala, van de heerlijke druppels voor in water, yoghurt en baksels tot aan het amandel en kokosmeel. Ik was nooit een bakker maar met al deze heerlijke verantwoorden producten bak ik mij inmiddels een ongeluk en tja mijn familie is er ook maar wat blij mee! Super blij dat ik Steviala heb ontdekt, kan mij geen dag zonder meer voorstellen. Dan ga ik nu weer chocolate chip cookies bakken.

Steviala is verslavend lekker

Steviala heeft een goede service en de producten komen snel aan. Ook als je vragen hebt kan je altijd bij Melissa terecht. Zij maakt altijd even tijd vrij en je krijgt een altijd een goed en betrouwbaar antwoord. Ook over de producten alleen maar lof! Ze hebben geen bittere nasmaak, zorgen voor een stabiele bloedsuikerspiegel en de smaak is top. Lieve Melissa je bent een topper en je steekt hart en ziel in je bedrijf en je verdiend dit en nog veel meer dan dit.

#geendagzondersteviala

De producten van Steviala zijn echt TOP! De service van Steviala is ook ontzettend goed. Melissa is ook nog eens mega behulpzaam en beantwoord je vragen snel en goed! De bestelling is er altijd SUPER snel. De prijs en wat je ervoor terugkrijgt is fantastisch. Je doet overal erg lang mee. Op de site van Steviala staan ook erg veel stuk voor stuk geweldig lekkere recepten. Ik ben heel erg blij dat ik Steviala ontdekt heb en ik kan het iedereen aanraden! Voor mijn geen dag zonder Steviala Liefs, Faat

Super goede service en heerlijke producten!

Hele goede service, producten kwamen heel snel aan. Ik kreeg door een vriendin deze producten aangeraden en zeker de amandelmeel. Ik gebruikte voorheen een ander merk, maar door haar ben ik nu helemaal over op Steviala! Deze is echt zo veel lekkerder! Echt hele goede producten en leuke recepten. Met de Sweet & Toffee ga ik maar eens die twixtaart maken.

Geweldige service

De producten zijn niet alleen natuurlijk, het is ook heel erg lekker. Geen nasmaak en zuinig in gebruik. Ik ben fan van steviala. Ook de supersnelle levering is meer dan geweldig. Alle lof voor het steviala team

Top service en top producten! Ik wil niet anders meer!!!

Toen ik begon met de producten van Steviala was ik wat sceptisch om weer een nieuwe suikervervanger te proberen. Ik had al meerdere andere merken geprobeerd en die hadden een bittere nasmaak. Maar Steviala dus absoluut niet!! Ik ben helemaal weg van de producten. De service die Steviala levert is ook echt TOP! Vaak leuke kortingen en een hele overzichtelijke webshop! Kortom.. ik wil niet anders meer!

Geweldig !

Ik had nog nooit van Steviala gehoord. Maar mezelf hiervoor ook nog nooit echt verdiept in gezonde voeding of gezonde producten. Bezig deze maand moest ik wel echt gaan beginnen met gezond doen. Zoals ik nu deed kon het echt niet langer. Dus ik ben wat gaan rond zoeken op internet en kwam producten van Steviala tegen. Eigenlijk was ik meteen helemaal enthousiast, hou gek eigenlijk want ik kende het nog niet eens ?! Dus ik heb meteen wat besteld. En dit viel zo goed in de smaak echt heerlijk! Je proeft niet eens dat het gezonder of beter is. Dat heb ik soms bij andere producten wel dat er een gekke of rare nasmaak aan zit. Maar over de producten van Steviala ben ik echt 100% tevreden. Echt een aanrader voor iedereen !

Onmisbaar!

Ik heb nooit gedacht dat ik de woorden 'suiker' en 'gezond' in een zin kan combineren. Sinds ik de producten van Steviala heb ontdekt en gebruik is de combinatie zo vanzelfsprekend geworden. Dit zegt veel over de producten. Suikers, meel en smaakmakers die in diverse gerechten te gebruiken zijn. Geen schuldgevoel, geen zorgen over nare gevolgen of negatieve invloed op je gezondheid. Lekker, vol smaak en natuurlijk. Ik hoop dat steeds meer mensen zich overtuigen van de voordelen en vooral uitstekende kwaliteit van de Steviala producten. Eenmaal in je keukenkastje zijn ze simpelweg onmisbaar!

Ertbrandstraat 39

2950 Kapellen