Redelijk

Het mail verkeer kan iets formeler

Snelle wacht tijd

Mooie meubels en snelle levering

Snel bezorgd , prachtige tafel

Snelle bezorging, mooie tafel, vriendelijke bezorging.

We werden al kort na de bestelling gemaild voor een bezorgafspraak. Was snel geleverd. Enige minpunt was dat de vervoerder alleen was en onze kast alleen naar binnen moest dragen. Deze was daar niet blij mee en dat liet hij merken. Beetje chagrijnige chauffeur.

Beste Wilma, Fijn dat u blij bent met uw mooie kast. Uw klacht over de chauffeur geven wij door aan de transporteur. Onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Heel goed voor mekaar

Goede klandizie verder alles goed voor me kaar groetjes jhielkema

Beste Jaqueline, Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. Wij hopen je snel weer te kunnen helpen. Veel plezier van het nieuwe meubel! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Fijn personeel en goede service

Aantal keren al meubels gekocht en ze nemen altijd de tijd voor. Showroom is mooi verbouwd!

Beste Marjolein, Bedankt voor het mooie compliment! Wij hopen je snel weer te kunnen helpen. Veel plezier van de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Voldoende

Product valt tegen qua kleur

Snel en goede kwaliteit

Was snel besteld, binnen 48 uur geleverd en goede service

Beste Linda, Bedankt voor het mooie compliment. Wij hopen je snel weer te kunnen helpen. Veel plezier gewenst van het nieuwe meubel! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Super snelle en goede bezorging

Beste Corinne, Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Wij wensen je veel plezier van het nieuwe meubel en hopen je snel weer te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Wij hadden tafel besteld en deze is keurig verpakt ontvangen. Precies zoals wij het verwacht hadden.

Beste Hélène, Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. Wij wensen jullie veel plezier van de nieuwe tafel! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Britt TV meubel/ Liverpool kapstok:

Excellent products. Reasonable prices. Excellent delivery. Prompt customer service feedback.

Dear Mark, Glad to hear you are satisfied with our service. We wish you lots of fun with the new furniture! Kind regards, Lisa from Max Wonen

Kan geen beoordeling geven

Graag nieuwe beoordeling zodra tafelis geleverd..

Fantastisch geholpen. Eerlijk advies en deskundig.

Zeer deskundig en bovenal eerlijke adviezen. Minneke had direct door wat wij mooi vinden en kon daardoor ook gericht suggesties doen. Een prachtige tafel uitgezocht en snel geleverd. Nu nog een keer terug om de stoelen uit te zoeken.

Beste Margriet, Bedankt voor het mooie compliment. Wij zijn blij dat je tevreden bent met onze service! Wij wensen je veel plezier van de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Geweldig goede zaak

Geweldig goed geholpen heel tevreden

Beste Ine, Fijn om te horen dat alles goed is bevallen. Wij hopen je snel weer te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Prettig en in warme sfeer

Mooie winkel, wel in een verbouwing(was mij bekend) en prettig personeel. Kunnen kopen wat ik zocht, en in overleg haal ik deze producten zelf op i.v.m te weinig ruimte op huidige woonplek.

Beste A Bruins, Bedankt voor het mooie compliment! Wij vinden het fijn om te horen dat alles goed is bevallen. Wij wensen je alvast veel plezier van de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Snelle levering ....product helemaal naar wens

Beste Irma, Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. Wij hopen je snel weer te kunnen helpen. Veel plezier van het nieuwe meubel! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Beste Herman, Fijn om te horen dat je blij bent met onze service. Wij wensen je veel plezier van het nieuwe meubel! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Goede ervaring

Mooie tafel ben er erg blij mee en niet zo duur

Beste Cobie, Goed om te horen dat alles naar wens is gegaan. Wij wensen je veel plezier van de nieuwe tafel en hopen je snel weer te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Super gaaf en snel geleverd

Ik ben heel blij met mijn product t was er heel snel voor een mooie prijs

Beste Sandra, Fijn om te horen dat alles goed is bevallen. Wij hopen je snel weer te kunnen helpen en wensen je veel plezier van het nieuwe meubel! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Best

De stoelen werden niet geleverd, dus heb ik gebeld Ze bleken op voorraad en werden binnen 2 uur gebracht Dus : top

Beste A, Fijn om te horen dat alles toch goed is bevallen! Wij wensen je veel plezier van de nieuwe stoelen. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Kan beter met leveren

Op het site staat: vandaag bestellen morgen aan huis...hellas is duurde 4 dagen voor dat er binnen was...mijn vriendin had precies zo. Voor de rest, goed product

Beste Biljana, Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat je zo lang op je product hebt moeten wachten. Het is overal ontzettend druk en postbedrijven kunnen de drukte niet aan. Wij geven op onze site dan ook aan dat de levering iets langer kan duren dan dat jullie normaal van ons gewend zijn. Wij wensen je wel heel veel plezier van je aankoop en hopen je een volgende keer graag weer te kunnen helpen. Groet, Lisa van Max Wonen

Alles prima naar wens verlopen.

Bestelling is keurig verlopen, iets vertraging door overmacht. (Suezkanaal probleem)

Beste Gerard, Fijn om te horen dat alles goed is bevallen! Wij wensen je veel plezier van het nieuwe meubel! Groet, Lisa van Max Wonen

Fantastische meubels

Super geïnformeerd en uiteindelijk hele mooi nieuwe meubels.

Beste Kim, Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Wij wensen je veel plezier van de nieuwe meubels en hopen je snel weer te kunnen helpen! Groet, Lisa van Max Wonen

Zeer correct behandeld

Beste Jeffrey, Goed om te horen dat de service goed is bevallen. Wij hopen je snel weer te kunnen helpen! Groet, Lisa van Max Wonen

Prachtige tafel, binnen een week in huis!!

Beste Laura, Fijn dat de tafel goed is bevallen. Wij hopen je snel weer te kunnen helpen en wensen je veel plezier van de nieuwe tafel! Groet, Lisa van Max Wonen