Goede service waar je op kunt bouwen!!

We hebben lampen besteld en die waren er gelijk s,avonds al,dat is een super service!!

Snelle levering en goed verpakt!

Zeer snelle levering en goed verpakt. Zou een volgende keer zeker weer bij Max Wonen een bestelling doen.

Koffietafels besteld tijdens Black Friday. Keurig snel afgeleverd en goede kwaliteit producten. Niks op aan te merken dus

Snelle levering en alles goed verpakt!

Klasse service, goede bezorging en kwaliteitsmeubelen geleverd!

Ons ritje op de zondagmiddag naar Havelte had ons geen windeieren gelegd. Prettige zaak om te winkelen en snuffelen, met vriendelijk personeel die je ook nog eens een kopje koffie aanbiedt. Het aanbod is niet mega-groot, maar voor mij groot zat, omdat ik anders toch maar in het assortiment verzuip. Voor zover ik mij kon herinneren was het aanbod m.n. modern en trendy. Zelf sprak mij vrijwel alles wel aan, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Uiteindelijk, na een prima deal, met bestelling van complete huiskamer-inrichting er weer weg gegaan. Bezorging gebeurde door eigen MaxWonen medewerkers.., keurig. Het meeste van de meubels was ook keurig verpakt. Het TV/audio-meubel was dat beperkt, maar dat betrof ook een showroommodel. Ik had een kleine kanttekening over het meubel, dat heeft MaxWonen echter keurig en naar tevredenheid met mij opgelost, daarbij reageren ze ook lekker vlot op telefoon en via de mail. Dik tevreden, en zal er vast vaker gaan komen!

snelle levering, mooi product

een mooi product voor een goede prijs. snel geleverd

Paar keer besteld en zijn er optijd en zeer goeden kwaliteit

Zou er zeker weer bestellen. Als ik weer iets nieuws koop

Prachtige salon tafels

Wij zijn er heel erg blij mee en ze staan mooi in onze woonkamer. Alleen de verpakking waar ze in zijn bezorgd die stonk wel heeeeeel erg.

Goed.

Super goed geholpen ,

Online tafeltjes besteld die erg tegenvielen. Zonder moeilijk doen is er een afspraak gemaakt om ze retour te komen halen

Goede service ..snel ..netjes..gied afgeleverd. Mijn tafel was niet helemaal stabiel geen probleem is netjes opgelost gratis en voor niks . Top service . :)

Snelle service!

Snelle levering, leuke blackfriday actie en netjes verpakt

Goede snelle service

Mooie mango tv meubel besteld, op dat moment was MAX wonen de goedkoopste leverancier met de kortste levertijd. Goedkoper dan de leverende groothandel BENOA met direct aangelegen winkel in Helmond!! Door een foutje was ik mijn kortingscode vergeten maar bij navraag kreeg ik een nieuwe om te gebruiken. Vlotte bezorging, tot in de huiskamer.

Snelle service, mooi product!

Vlot geleverd en mooie tafels. Zien er degelijken stevig uit

Eenvoudig bestellen en goede service

Mooi product gekocht bij jullie. Eenvoudig te bestellen en wordt op de afgesproken datum en tijdstip geleverd. Goede service

Snelle levering super blij met me tafels

Snelle levering Super mooie tafels

Snelle betrouwbaar bedrijf

Snelle reactie via Messenger en korrekte afhandeling en bezorging.

top zaak

we worden elke keer geweldig goed geholpen. Daarom komen we ook terug...

Prima service. Bezorgen gaat op afspraak. Product zoals besteld.

Hele fijne telefoniste's. Er zijn er maar weinig die zo meedenken

Tv meubel besteld

Zijn netjes op de hoogte gesteld over de voortgang van onze bestelling. ook een bezorg afspraak inplannen is duidelijk en goed verlopen. in ons geval is het meubel binnen de gestelde levertermijn geleverd. het tv meubel is goed ingepakt en zonder schade bezocht. onze ervaring met Max wonen is goed.

Zeer goede en mooie kwaliteit van tv kast

Tv kast helemaal zoals op de website en zeer snel lgeleverd ben zeer tevreden

Prima kwaliteit

Goed verpakt!

Fijne online winkel

Het was mijn eerste keer dat ik iets bestelde, maar zeker voor herhaling vatbaar. Mooie spullen en snelle service. We zijn er blij mee.......Top !!

Prachtig..

Super snelle levering