Geweldige service

Op zoek naar een mooie eettafel die per direct leverbaar was. Binnen drie dagen thuis geleverd! Super service!

Naar zeer goede teveredenheid

Snelle levering, goede verpakking en conform omschrijving. En wordt goed op de hoogte gehouden via e-mail

Prima service en levering

Heel blij met mijn tv kast.

Topzaak

Hele snelle levering en je wordt heel vriendelijk geholpen, ook wanneer je een paar keer belt om wat bij te bestellen !!! Dus zeer tevreden!!

Prima. Paar kleine puntjes.

De verpakking was uitstekend. We hadden graag gezien dat de schroeven iets robuuster waren. Met wat bredere kop. De maat van de pluggen (7) is niet voor een gangbare boor afmeting. Dus eigen pluggen gebruikt. De plaat tegen het plafond had naar onze mening ook een schroefgat in verticale richting mogen hebben voor het instellen van de juiste plaatsing. Overall helemaal tevreden met de lamp.

Super kwaliteit

we hebben een industrieele hanglamp gekocht. Het product voldoet helemaal aan onze verwachtingen en we er heel erg blij mee.

Prima service.

Prima snelle service.

Het was de eerste keer dat ik online bij Max Wonen bestelde, dus het is altijd maar even afwachten. Maar alles verliep prima via de mail. Ik werd goed op de hoogte gehouden wb mijn bestelling en de bezorging. Mijn bestelling (lamp) was goed verpakt en ziet er prachtig uit, (precies zoals op de foto). Ook zo fijn dat je je bestelling in 3 termijnen kan betalen! Ik ga hier zeker vaker wat bestellen!

Super leuke winkel!

Vriendelijke medewerkers en goede service!

de Plafondlamp is Prima

de Plafondlamp is Prima, alleen de 4 lampen die geadviseerd waren om erbij te kopen zijn heel erg Fel(veel te fel naar mijns inziens en ook sommige familie geven dit aan, de hele kamer is verlicht ipv de achterkamer, je moet gewoon een zonnebril op....

Geweldig geholpen had al tv kast nu nog eettafel besteld.

Super goed en vriendelijk geholpen.

Service hoog in het vaandel

Goede service. Denk mee met de klant. Prima prijs.

We zijn zeer tevreden

Een fijne zaak om zo binnen te lopen/kijken......

Beste mensen, Door dat onze dochter ons mee nam voor de aankoop van stoelen, zijn wij aangestoken, om de mooie Banken Stoelen Tafels enz enz, Goede ontvangst.... Correcte uitleg... Voor een ieder zijn smaak een goed assortiment, Een goede zaak wij zijn tevreden mensen en komen graag weer een bezoekje brengen..... met vr groet..

Artikel was precies zo als op het plaatje te zien was Snelle levering zeer tevreden

Zover zeer tevreden

Na tot nu toe enkel telefonisch contact zijn wij tot op heden goed te woord gestaan en hebben wij onze wensen goed kunnen doorgeven.

snel in huis

Dat mag je goed noemen.

Betaalbaar en een overzichtelijke winkel.

Vriendelijke mensen, goed en overzichtelijke winkel met veel aanbod van diverse meubels en niet te duur. En een goed advies en niet opdringerig.

Vriendelijk personeel, snelle service mooie tafels

Woensdags aan het eind van de dag gebeld om een tafel te bestellen. Ondanks dat het magazijn al gesloten was binnen een half uur een voorstel voor de levering 2 dagen later. Goede en snelle service, keurige bezorging op de afgesproken tijd.

Sfeervolle winkel met leuke producten.

Erg leuke winkel met mooie industriële producten. Helemaal onze smaak en ook goed geholpen qua advies. Via de webshop uiteindelijk de producten besteld en die hadden we binnen 48 uur ontvangen! Al met al zeer tevreden.

Prettige verkoopster, rustig en geduldig met eerlijk advies.

Prima en Correct. Wel weinig daglicht in de zaak, daardoor moeilijke beoordeling van de kleuren.

Super snelle service en altijd behulpzaam

Super snel en vriendelijk geholpen! Geen vraag is te gek, top bedrijf.

Goede kwaliteit en service.

Snelle levering, mooi product. Goede communicatie. Bezorging week iets af van afspraak.

Hele goede ervaring!

Uitstekende levering netjes vooraf gebeld wanneer het geleverd kan worden op afspraak Netjes binnen bezorgd ben heel erg blij mee

Prima zaak

Prima zaak