Snelle levering en mooie producten

Super snelle levering en product precies wat we verwacht hadden. Aanrader!

Zeer snel en netjes

Tv-meubel gesteld en binnen anderhalve week was ie binnen. Netjes continu op de hoogte gehouden van de levering.

Super snel en top kwaliteit!

Een duidelijke en makkelijke website. Mijn meubel is echt van goede kwaliteit en scherp geprijsd. De levering verliep echt snel. En wat een goede service. Gewoon even een belletje van het transportbedrijf dat ze er aan kwamen. Max Wonen, als ik weer wat nodig heb, bezoek ik zeker jullie site ook weer.

Helemaal blij

Super service, sneller geleverd dan verwacht. Was een verassing ! Mooie kwaliteit, ik hou van mangohout. Ik ben fan

Super service!

Had na ontvangst van mijn producten nog wat vragen (waar zij eigenlijk los van staan) en die werden zelfs savonds snel, eerlijk en vriendelijk beantwoord. Producten ook zoals op de afbeelding!

Heel mooi tv-meubel!

Goede service! Kreeg meerdere foto's doorgestuurd, waardoor ik het meubel beter kon zien. Op basis van die foto's het meubel besteld, zonder het in het echt gezien te hebben. We zijn er erg blij mee!

Top winkel

Een kapstok en een side tafel besteld via internet, je krijgt thuis precies wat ze omschrijven, en alles binnen een week geleverd.

Geweldig en snel met levering

Ik ben zeer tevreden over jullie en een super snelle levering

Aanrader! Prima service.

Prima service, persoonlijk contact wanneer iets niet geleverd kan worden. Vriendelijk personeel. Mooie salon tafels, heel bij mee, goed verpakt tijdens transport.

Prima produkt en snelle levering.

Prima produkt en snelle levering.

Goedemorgen Marion, Wat fijn om te lezen dat je de service van Max Wonen beoordeeld met een 10! Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe aankoop. Hele fijne dag nog gewenst! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Top product.

Gaat helemaal goed bedankt.

Hallo Eman, Bedankt voor jouw review. Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Zeer mooie tafel

Heb een tafel met een blad van mangohout besteld, hij ziet er prachtig uit en zeer snel geleverd, ben er zeer blij mee en ga zeker meer bestellen bij Max Wonen.

Goedemorgen Albert, Wij wensen jullie heel veel woonplezier van jullie nieuwe mango tafel! Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Top!!

Bestellen ging makkelijk en zeer vriendelijk geholpen en snel door een medewerkster via de mail! Binnen een uur had ik al antwoord gekregen en bevestiging. We wachten met smart op de rest van hetgeen we besteld hebben. En zullen zonder twijfel nog dingen gaan bestellen. (Lampen, accessoires)

Hallo Maurice, Wat fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt! Wij wensen jullie heel veel plezier van jullie nieuwe meubels en helpen jullie uiteraard de volgende keer graag weer. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Snelle bezorging.

Goedemorgen Klaasje, Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij wensen je heel veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Fantastische tv kast aan geschaft

Hele mooie tv kast en salon tafels gekocht ben er erg blij mee. De bezorging is super geregeld en heel snel in huis.

Beste Maria, Bedankt voor het schrijven van deze review en wat fijn dat alles van A tot Z goed is verlopen. Wij wensen je heel veel plezier van jullie nieuwe tv kast en de salontafel! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Super snelle levering! En mooie afgewerkte kwalitatieve planken. Erg blij mee

Goedemorgen Nancy, Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij wensen je heel veel plezier van de planken! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Zeer te vrede

Wij hebben het set salontafels Paras gekocht vis de webshop. Ik ben hier eigenlijk geen voorstander van want ik wil de spullen zien voor dat ik het koop, maar door Corana ging dit helaas niet. Heb vol spanning 2 weken gewacht tot dat het werd geleverd. Ik moet zeggen ze zijn erg mooi en zeer goede kwaliteit. Wij zijn dan ook erg te vrede.

Hallo Ilse, Wij wensen jullie heel veel plezier van deze prachtige salontafel set! Je mag ons altijd een foto sturen van het eindresultaat! Een hele fijne dag nog gewenst. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

goede service

Hoe werd afgebeeld zo ook in de werkelijkheid, zeer snel verzonden de volgende dag in huis. Zeer tevreden.

Goedemorgen Gea, Wat fijn om te lezen dat het product precies aan de verwachtingen voldoet. Wij wensen je er heel veel plezier van! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Alles klopte, van t bestellen tot en met de levering. Heel mooi wandrek

Goedemorgen Jack, Wat fijn om te lezen dat het wandrek goed bevalt en dat je meer dan tevreden bent over het gehele proces. Wij wensen je nog een hele fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Kwaliteit meubels, snelle levering, persoonlijke service

Dressoir online besteld, binnen een week geleverd, met pin betaald bij levering. Fijn contact per e-mail met medewerkers over het afstemmen van het levermoment. Gezien de afstand (Noord-Brabant) zeer snel geleverd. Ik ben zeer tevreden!

Goedemorgen Angela, Wat prettig om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Wij wenen je dan ook heel veel plezier van je nieuwe meubels! Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Zat goed verpakt in de doos. Artikel zal er precies uit, zoals op de foto. Heel blij mee!!

Hallo Elly, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Max Wonen. We wensen je heel veel plezier van je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Alles verliep soepel, van het online bestellen tot het bezorgen. En perfect optijd.

Goedemiddag George, Wat fijn om te lezen dat alles soepel is verlopen. Je mag ons altijd een foto sturen van het eindresultaat! Nog een hele fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Goede service Snelle bezorging Vriendelijke bezorger Email dat je aan kan geven, of je die dag wel thuis bent. Keurig op tijd

Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van deze review. We wensen je heel veel plezier van je nieuwe aankoop! Fijne dag! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Top bedrijf!

Max aantal sterren voor Max wonen.

Hallo Randy, Bedankt voor deze review! Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe aankoop en helpen je de volgende keer uiteraard graag weer. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

goed en snel geregeld

Een salontafel besteld en werd netjes op afgesproken dag en tijd afgeleverd. Heb het inmiddels in elkaar gezet; heel simpel! En ben er erg blij mee...

Beste Alexander, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Max Wonen! Wij wensen je heel veel plezier van de salontafel. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen