Top!!

Goed gecommuniceerd met de bestelling die iets later kwam

Prachtige meubels voor een leuke prijs! Zeer netjes geholpen in de winkel en later ook telefonisch ook nog eens. Het enige minpuntje voor ons was, dat de bezorger letterlijk alleen bezorgde... Bij hoge uitzondering wilde hij de loodzware kast net door de deuropening binnen zetten, maar verder moesten we het zelf maar uitzoeken.

Bezorging slecht

Zonder enig overleg of mail is het pakket bij mijn voordeur gelost. Snap niet hoe jullie zonder enige vorm van communicatie kunnen leveren. Jammer dit

Snel antwoord via de mail op mijn vragen en binnen de genoemde levertijd geleverd. Aflevering heel netjes en beleefde man. Wij hebben een prachtige mango tv kast voor een goede prijs.

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Wij wensen je veel plezier van de TV-meubel Nora! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.

Superblij met m’n aankopen

Wij zijn zo blij met onze vitrinekast Britt met daar bovenop de Lansing tafellamp. Het past precies bijelkaar. Levering was snel en keurig netjes.

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat u zo tevreden ben met de meubels van Max Wonen. Wij wensen je nog veel plezier met de vitrinekast Britt! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.

Hele goed service

We hadden tv kast gekocht was kapot toen qe hem uitdelen doos haalde meteen foto's gemaaid kreeg heel snel aanwoord terug dat ze heb omkwamen ruilen de chauffeur had de nieuwe uitgepakt en bekeken of deze goed was dus een tof service

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat u tevreden bent over de service van Max Wonen. Wij wensen u veel plezier met uw TV-meubel Nora! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.

Tafel is prachtig

Vond het alleen jammer over het vervoer was niet goed geregeld door de vervoeder.Kunnen jullie niets aan doen maar de kosten zijn voor ons dan wel veel . .

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend om te horen dat het vervoer niet helemaal naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw eetkamertafel Britt! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.

Top !!! Geweldig

Ik heb een tv kast besteld Was prima en snel geleverd Goeie service Mooie kortingen Echt een aanrader

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen je veel plezier met het nieuwe TV-meubel! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.

nog even niet!!!

Goedemorgen Max Wonen. Ik krijg vanmiddag mijn bestelling { tv meubel} pas binnen, dus ik kom hier later op terug. Maar de communicatie met de mail, wat betreft het bezorgen is uitstekend.

Mooie sidetable

Erg blij met onze sidetable. Snelle levering en mooie prijs. Het meubel was netjes verpakt en makkelijk in elkaar te zetten. Top!!

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat u tevreden ben met de service van Max Wonen. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe sidetable! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.

Hier ga ik vaker bestellen!

Hele mooie tafel van mangohout. Erg makkelijk in elkaar te zetten. Wel zelf even kijken hoe, want de handleiding was onduidelijk. De service van Maxwonen is heel goed. Mail van tevoren gekregen omtrent de bezorging en ze kwamen netjes op tijd. Alles is goed ingepakt en de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe eetkamertafel! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen

Super tevreden

Snelle levering en dat is in deze tijd top Artikel ziet er ook goed en mooi uit Ik ben zeer tevreden.

Goedemiddag, Bedankt voor het schijven van deze review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe meubel(s)! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.

Prachtige lamp

Geweldig....thnx de volgende lamp wordt weer bij jullie besteld

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat alles naar wens in verlopen. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe lamp! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.

Ik heb NOG NIETS ONTVANGEN WANNEER KOMTBMIJN SIDETABLE

En de sidetable is er. Hij ziet er prachtig uit. Het in elkaar zetten geen enkel probleem. Bedankt

Snelle levering en mooi product

Website werkt goed en de levering is snel. Met het product zelf ben ik heel blij. Alleen de vervoerder was minder. Reken erop dat een pakket niet tot je voordeur wordt gebracht als je 1 hoog woont.

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw TV-meubel Britt! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.

Verruit slecht

Meubel zou in de middag komen.Ik vrij genomen kom ik thuis staat de meubel gewoon al in de voortuin,Wat blijkt zijn ze al in de morgen gekomen.Ook blijkt de meubel beschadigd ik contact opgenomen.En de monteur zou ons bellen tot op heden nog niks gehoord. Is al 14 dagen geleden.

levering van meubels

zeer tevreden het meubilair is van zeer goede kwaliteit en de levertijd erg snel Dankjewel

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.

Snelle levering.

Snelle , correcte service. Wordt op tijd van tevoren gebeld. Super.

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen je veel (woon)plezier met je nieuwe meubel(s)!

Fijne service

Ik heb wandplanken besteld waarvan 1 van de drie niet naar wens was. Naastbijgelegen hierover gebeld heb met de winkel werd ik vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Ik heb een mail gestuurd met foto’s en kreeg niet veel later een reactie met een antwoord. Het wordt doorgestuurd en zeer waarschijnlijk toegekend. Ik ben blij met de snelle en vriendelijke reactie. Uiteraard ook blij met de waarschijnlijke uitkomst.

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Altijd fijn om te horen dat u tevreden bent met de service van Max Wonen. Wij wensen je veel plezier van de wandplanken Edge. Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.

Top service!

Kende het bedrijf zelf nog niet toch een prachtige kast besteld van mangohout Belde op naar de klanten service heb nog erg gelachen met de vrouw van de planning echt top ! En de tv meubel is echt een pronkstuk in onze woonkamer Tot snel weer

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat u zo tevreden bent met onze service! Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen

Pronkstuk

Onze nieuwe mangohouten kast is een pronkstuk in de kamer. Voor een redelijke prijs en vlot geleverd.

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat de kast zo mooi staat in jullie kamer. Wij wensen jullie er nog veel woonplezier van! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.

Een betere beschrijving dan zou het iets makkelijker in elkaar zetten zijn.

De beschrijving is niet duidelijk. Een slechte copy was erbij.

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. We laten het weten aan onze leverancier. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen

Mijn ervaring is goed

Netjes verpakt en snel geleverd.

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe kaarshouder! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.

Erg snel bezorgd en goede communicatie!

De levering volgde na twee dagen, terwijl op de website stond dat het tot vijf werkdagen kon duren. Erg snel! Er had alleen een handleiding bij het meubel gemogen, maar we komen er wel uit.

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe meubel(s)! Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.

Zeer mooie stevige meubels

Zeer degelijke spullen mogen ontvangen. Best voor een aardig bedrag bij jullie besteld ook,zou jullie of heb jullie al aanbevolen. Dus die €100 tegoed zouden we best willen en weer wat moois gaan bestellen bij jullie. Mvg

Goedemiddag, Bedankt van het schrijven van deze review. Altijd fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe meubel(s). Met vriendelijke groet, Marit van Max Wonen.