Super personeel

Geweldig personeel, luisteren goed en gaan daarmee aan het werk. Super geregeld allemaal en bedankt!

Perfect!

Makkelijk snel en duidelijk!

Snelle levering en blij met de tafels!

De tafels zijn zoals verwacht en snel geleverd. Heel blij mee!

Sfeervolle winkel

Leuke winkel .. je wordt gastvrij ontvangen en er hangt een gemoedelijke sfeer . We zijn goed geadviseerd . Dankzij max wonen hebben wij een bankstel helemaal naar ons zin .

Erg vriendelijk personeel en zeer goede service.

Totaal niet opdringerig, zoals in de meeste woonwinkels. goed geholpen en zeer vriendelijk. Gr Linda

Snelle levering en product ziet er prima uit. Montage simpel, handleiding zou het nog verder kunnen vergemakkelijken.

zeer goed

ging allemaal precies zo als het moest en wij zijn erg blij met de hanglampen.

Mooie spullen en goede levering

Alles goed geregeld en netjes geleverd

Was prima

Bezorging moet nog plaats vinden daar kan ik nog niet over oordelen.

Mooi aanbod

Mooi aanbod online. Winkel wel leuk, wel wat rommelig soms. Kan wat strakker afgewerkt. Prijzen zijn regulier en kloppend bij andere aanbieders.

Super bedrijf

Ze nemen alle tijd voor je. Diverse prijzen berekend en uit eindelijk mooie spullen gekocht voor een super prijs. Kijk ontzettend uit naar de meubels die gaan komen.

geweldige snelle levering

Snel besteld en snel geleverd super bedrijf

Niet positief

Voor de eerste keer stoelen online gekocht! Best wel een risico, want je kan ze niet uitproberen. Mooie velvet stoelen besteld, 6 stuks, 3 cognac kleur en 3 olijf groen. We hadden de optie voor de standaard kunststof wielen of de soft skate wielen. Gelijk voor de skate wielen gekozen, dus € 20,- per stoel extra. Wat schetst onze verbazing bij levering....geen skate wielen!! Gelijk een mail gestuurd met foto's van de geleverde wielen, en inderdaad dit waren geen skate wielen!! Excuses voor het ongemak, ze zouden de skate wielen direct verzenden. Prima geregeld dachten wij.... Afgelopen zaterdag een doos met wielen ontvangen.... Denk alleen dat ze 1 wiel per stoel gerekend hebben, 6 stoelen dus ook 6 skate wielen! Zooo jammer dit! Als het goed is komt de rest van de wielen morgen....wacht in spanning af, of het ze deze keer wel gelukt is het goede aantal op te sturen! De stoelen op zich zijn echt prachtig en zitten heerlijk!

Vriendelijke bezorger en korte levertijd

Mijn ervaring is erg goed

Top, snel

Bestelling was er de volgende dag.

Contact verliep prima en levering op afspraak, enkel de bezorgdienst was onderbezet, de chauffeur moest 125 kg verplaatsen. Maar dat was niet van Max zelf. Mooie kast.

Online

Top spullen

Hele mooie tafel met schoonheidsfoutjes

Via internet had ik een mooie tafel gevonden bij Max wonen en eigenlijk is alles vanaf het moment van bestellen enorm goed gegaan! ze hielden enorm goed contact over de levering van de tafel, eigenlijk in de eerste dagen al bericht over de levering en in de week dat de tafel geleverd (volledig in overleg) werd ik ook goed op de hoogte gebracht. De tafel is echt werkelijk prachtig! Enorm goede kwaliteit en behoorlijk massief! Enige minpuntje die ik kan benoemen is dat 2 van de 8 schroefgaten zo slecht geboord waren dat ik bij 2 bouten de ringetjes er niet omheen kon doen. Zonder die 2 ringetjes is het nog steeds een erg sterkte constructie, maar vanwege dat schoonheidsfoutje geen 10. Al met al een dik verdiende 8 in de toekomst zullen we zeker weer aan maxwonen denken.

Gewoon goed

Snelle levering goed telefonisch contact tijdens de bestelling en de bestelde producten zijn van goede kwaliteit. Gewoon zoals het hoort, gewoon goed.

Matig

Mijn ontvangen bestelling wijkt zo ontzettend af van de foto op de website. En dan moet je ook de retourkosten zelf betalen terwijl je min of meer misleidt bent

Beste Femke, Jammer dat je ons beoordeeld met een onvoldoende. We willen hier dan ook graag op reageren. Het betreft een bestelling van een Morita Jungle. Deze wanddecoratie wordt ontzettend veel online besteld. We gebruiken dezelfde foto's als alle andere webshops in Nederland én wij hebben zelfs de standaard tekst van de leverancier aangepast. Zij geven aan dat het wit is maar wij vinden het meer crème kleur. We krijgen hier dan ook nooit retouren om de kleur van dit artikel. Misleiding van onze kant zoals je schrijft vind ik dan ook niet passend. Wij rekenen geen verzendkosten, ook niet bij bedragen van €49,95,- zoals deze bestelling. Mocht een klant dan iets retour willen sturen dan zijn de kosten voor eigen rekening. Is het na mijn inziens eerlijk en transparant verlopen. Natuurlijk is het jammer dat een product niet naar wens is en retour moet, dat is voor niemand leuk. Als je onze overige recensies leest zul je lezen dat wij absoluut geen mensen misleiden. Met vriendelijke groet, Jean Paul Olsder Max Wonen

Goede service, leuke meubels, snel geleverd en vriendelijk personeel.

vriendelijke kundige medewerkers

alles komt volgens afspraak , telefonisch top geholpen wisten overal en een duidelijk helder antwoord op en heel vriendelijk

Super goede en snelle service, heel klantvriendelijk!

Mijn ervaring met Max Wonen is heel prettig. Snelle reactie op vragen en snelle levering. Aardig personeel aan de telefoon...ik had een aantal vragen deze zijn netjes, snel en eerlijk beantwoord. Ook de mensen die leveren zijn erg aardig en vriendelijk. Ik werd keurig gebeld over de tijd dat hij kwam wat in dit geval uurtje eerder was dan op de planning stond. En mooie meubels geleverd...top!

De lamp bevalt ons goed. Alleen jammer dat ik niet wist dat ik een licht bol moest bestellen (extra), maar het zou ook kunnen dat ik er overheen heb gelezen!!. Dus dan is het mijn fout. Verder super tevreden.

Niet blij mee

Ik heb een salontafel besteld een setje van 3 waarvan een tafel heel slecht gemonteerd is .Ik zal vanavond ik ik thuis ben foto's e-mailen naar max wonen om een oplossing kunnen te vinden.