Helemaal goed!

Tevreden!

Snelle en goede service

Ik had de tafel britt ook ergens anders gezien, de prijzen gingen van 219 tot 319. Max was niet de goedkoopste maar wel echt snel leverbaar in 2 werkdagen waarbij andere soms 30 werkdagen. De klantenservice is goed te bereiken en vriendelijk. Sommige meubels moet je zelf in elkaar zetten maar ook daar is aan gedacht. Alle benodigdheden inclusief sleutel voor de moeren,zitten netjes in een stevig zakje met een makkelijk te volgen tekening. Kortom echt een goede winkel Slogan Max wonen leverd maximaal

Slecht!!

Donderdag 18 juli email ontvangen. Tv meubel zou maandag 22 juli geleverd worden, tussen 7:30 en 9:30. Daar wij middenin een verhuizing zitten, zijn we in ons nieuwe huis gaan slapen zondag 21 juli. Maandag vroeg op om het tv meubel in ontvangst te kunnen nemen. Na 10u nog geen levering dus contact opgenomen met jullie transporteur. Veel e-mails gestuurd, geen tv meubel, niets!! Er werd gezegd contact met jullie te zoeken. Slechts 1 email uit beleefdheid ontvangen, dat het best erg vervelend was....... Daar mijn man en ik beide werken was het schipperen om te regelen wie er wanneer thuis zou zijn want er werd beloofd dat het tv meubel 23juli geleverd zou worden. Transporteur maakte zijn belofte waar en een vriendelijk en behulpzame chauffeur leverde het meubelstuk netjes af. Bij Max wonen zal ik niet nog eens bestellen!!

Tafel besteld, duidelijk antwoord qua levertijd en duur. Tafel werd binnen deze tijd bezorgd. Keurig verpakt en nette bezorgdienst. Mooie tafel

Beste Goos, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe tafel! Groet, Team Max Wonen

Snel door post gehaald. Bij max wonen volgende dag in huis

Beste Roman, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Het lijkt een hele mooie meubel

Ik heb hem nog niet ontvangen maar ik vind hem heel mooi op de foto was gelijk verliefd dus nog even geduld Groetjes ina

Beste Ina, Leuk om te horen dat je al zo enthousiast bent van het meubel. Hopelijk wordt het snel geleverd en kan je er snel van genieten! Groet, Team Max Wonen

Vlot geleverd Het product is zoals we hadden verwacht

Beste Henk, Fijn om te horen dat het product naar verwachting is. Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe meubel. Groet, Team Max Wonen

prima service en binnen no-time bezorgd

op maandag besteld en op dinsdag bezorgd: dressoir ziet er prima uit!

Beste Henny, Fijn dat je jouw bestelling zo snel in huis had. Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe dressoir. Groet, Team Max Wonen

Precies naar mijn verwachting

Snelle levering volgende dag al geleverd En waar voor je geld Heel blij met mijn tv kast Precies naar mijn verwachting

Beste Trees, Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je tv kast. Groet, Team Max Wonen

grandioos

heb een tv meubel besteld heeft even geduurd en zou nog eens wat lager duren maar kreeg telefoon dat het binnen was en dat hij verstuurd werd gisteren gekregen de chauffeur Niels van Logique heeft hem samen met een kennis naar boven gebracht ik woon namelijk 1 hoog super service dank je wel

Beste Anita, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service. Veel plezier van je nieuwe tv meubel. Groet, Team Max Wonen

Heel mooi

Hele mooie kwaliteit

Beste Miriam, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je aankoop. Groet, Team Max Wonen

Snel bezorgd, mooi product

Snel geleverd, prachtige tafeltjes, bezorgdienst is zelfs nog gewijzigd omdat er dan sneller geleverd kon worden, product precies zoals omschreven! Ga hier zeker nog eens bestellen

Beste Nelleke, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe tafels en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Super service, chauffeur heeft alles uitgepakt en gemonteerd. Alles op zijn plek gezet, en het karton en plastic weer meegenomen. We zijn heel blij met items uit de woonserie Britt.

Beste Anita, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en Britt items. Veel plezier van je nieuwe meubelen. Groet, Team Max Wonen

Mooie tvmeubel en snel geleverd goed en stevig verpakt

Beste Gijs, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe tv meubel. Groet, Team Max Wonen

Fijne hulp en advies! In een half jaar twee keer kunnen slagen voor een bank en andere meubelen

Fijne winkel en personeel.

Beste Remco, Leuk om te horen dat je zo goed kan slagen bij ons! Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe bank en andere meubelen. Groet, Team Max Wonen

Zeer mooie tafel en ontzettend snelle levering

Wat een top-website! De tafel heb ik 1,5 dag geleden besteld en nu al in huis. Ontzettend blij met deze mega snelle levering en deze mooie mangohouten tafel. Het pakket is erg gemakkelijk in elkaar te zetten, is stevig en van goede kwaliteit. Aanrader!

Beste Sharon, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe tafel. Groet, Team Max Wonen

Levertijd niet nagekomen

Beloofde levertijd niet nagekomen.

Beste Simone, Jammer dat we de levertijd van jouw bestelling niet konden nakomen. We hadden helaas te maken met een vertraging, waarvan je destijds op de hoogte hebben gebracht. Inmiddels hebben wij u dit nogmaals uitgelegd met de vraag wat we volgens u anders zouden kunnen doen, in ogenschouw nemend dat we ten aller tijde afhankelijk zijn van toelevering. Groet, Team Max Wonen

Helemaal goed netjes afgeleverd klasse.

Beste Hella, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

Mooi fauteuil snel geleverd

Beste Arentje, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe fauteuil. Groet, Team Max Wonen

Geweldige service

Gebeld over de bezorging en werd heel netjes te woord gestaan. Ook bij levering was de chauffeur erg aardig en behulpzaam. Geweldig bedrijf

Beste Anneke, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

Snelle nette service

Bestelling geplaatst en werd netjes tijdig bezorgd twee dagen later. Prijs kwaliteit verhouding is zeker goed. Kan het andere ook aanbevelen om bij deze zaak aankopen te doen

Beste Peter, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

Keurig geregeld

Tafel keurig geleverd. Mooie tafel precies als beschreven.

Beste Myriam, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe tafel. Groet, Team Max Wonen

Mijn mooie tafel snel geleverd

Snelle levering, product zoals beschreven en ook nog een goede lage prijs. Helemaal top

Beste Sonja, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

snelle service!!! sneller dan geplande datum<3

ben zeker blij met mn aankoop heel mooie en top service!!!

Goedendag, Altijd leuk als je bestelde item er eerder is dan verwacht!;-) Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

Duidelijk en goed geregeld

Goedendag, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

Rijksweg 19

7971 CX Havelte