Superrrr netjes

Super mooie meubels Netjes verpakt Zeer vriendelijke bezorger Met 10 dagen geleverd In een woord #geweldig bedrijf !

Goede snelle service!

De salon tafel werd bezorgd zoals vermeld op de website binnen 10 werkdagen. Bij het in elkaar zetten kwamen wij er achter dat de schroef gaten niet op de juiste plek zaten, waardoor de poot er niet op de juiste manier aan vast kon. Na mail wisseling werd de tafel na 2 dagen al omgeruild voor een nieuwe. De tafel voldoet precies aan onze verwachting en zijn er super blij mee. Top service van Max wonen!

We hebben de eettafel Denver besteld en hij is super ! Hij ziet er in het echt net zo netjes uit en de levering was ook onwijs snel. We gaan hier zeker vaker bestellen.

Minimaal 4 maanden wachten op een levering eettafel

Minimaal 4 maanden wachten op een levering van een eettafel. De eettafel zou eerst na 8 weken geleverd worden. Inmiddels 2x een mail gehad met vertraging waardoor de levertijd nu minimaal 4 maanden is geworden. En dan is het nog maar een verwachting dat de tafel er is en is de tafel nog niet afgeleverd.

Mooie degelijke kast,voldoet aan mijn verwachtingen!

Netjes een mail gehad dat de kast iets verlaat was,! Netjes afgeleverd.

Beste Kim, Wij wensen jou heel erg veel plezier van jouw nieuwe kast! Je mag altijd een foto met ons delen van jouw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Heel goed verzorgd

Goed verzorgd

Beste Peter, Bedankt voor dit mooie compliment! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen.

Hele snelle service! En zeer klantvriendelijk

2 prachtige wandplanken bestepd, echter kwam er maar 1, contact gezocht en gelijk werd plank nr 2 verstuurd. Hele nette service en klantvriendelijk!

Beste Esther, Wat fijn dat het zo snel is opgelost. Veel plezier gewenst van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen.

amazing product + quick communication

Bought an amazing tv meuble - instructions weren't the clearest, but you could easily see what should go where. Communication to confirm courier delivery date/time was quick.

Dear Emma, Thank you for the compliment. Enjoy your purchase! Sincerly, Max Wonen.

Super snelle levering, goede product

Zee tevreden mooie lamp

Beste Nejla, Wat fijn om te horen, veel plezier gewenst van de lamp! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Leuk product voor eerlijke prijs, snel geleverd

Duidelijke website, goede informatie mbt maatvoering, wat beloofd wordt, wordt ook gerealiseerd. Prima.

Beste Ludger, Veel plezier gewenst van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Max wonen doet wat ze beloven in 1 woord top

Max wonen nog nooit van gehoord tot ik het bedrijf op internet tegenkwam. Mooie spullen voor in huis en echt zeker niet duur. Kwa service ook top en ze doen wat ze beloven. voor 1600 uur besteld en de volgende dag kan je al van je aankoop genieten.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw compliment. Veel plezier gewenst van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen.

Snelle levering en een mooi product.

Beste Danielle, Wat fijn om te horen dat het product snel is geleverd en naar wens is! Veel plezier gewenst van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen.

Ik ben super super blij met alles wat ik gekocht heb daar, de hele inboedel daar gekocht. Waar ik dan niet blij van wordt is dat ik € 75,00 moet betalen voor dat ze de tafel in mekaar zetten en het karton/plastic weer mee nemen. Heb meerdere gesproken en die hebben dit nog nooit meegemaakt, ik ook helemaal niet.

De gastvrijheid in de winkel is heel plezierig.

De inrichting van de winkel is heel sfeervol en de meubels zijn echt van deze tijd.

Beste Rolinca, Hartelijk dank voor dit leuke compliment! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen.

Mooi en netjes geleverd. Jammer dat de persoon die komt leverde alleen was. Zou meer service zijn voor oudere als ze de meubels op hun plek konden zetten.

het was een hele goed ervaring!

goede ontvangst met een kopje koffie, heel goed geholpen door een hele vriendelijke dame

Beste Els, Hartelijk dank voor het compliment! Veel plezier gewenst van uw aankoop. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen.

Keurig geholpen in de winkel, en de bestelling netjes en snel afgeleverd.

Beste Geke, Wat fijn om te horen dat de bestelling netjes en snel is afgeleverd! Veel woonplezier gewenst van de meubelen! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen.

Het kastje ziet er prima uit. De levering op tijd, de doos wordt netjes binnen gezet. Kunnen enkele bedrijven iets van leren.

Beste Caroline, Hartelijk dank voor het compliment, veel plezier gewenst van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen.

Beste Andre, Hartelijk dank voor de review. Veel plezier gewenst van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen.

mooi en bruikbaar tafeltje, goede prijs kwaliteitsverhouding

zie bovenstaand

Beste Thea, Veel plezier gewenst van het tafeltje! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Heel klantvriendelijk. Mooie showroom. Ze nemen de tijd voor je, maar dringen zich niet aan je op. Je kunt dus ook rustig rondlopen zonder meteen door verkoper aangesproken te worden. Erg fijn is dat. Als je dan geholpen wilt worden, nemen ze de tijd voor je. ( bij aankoop van ons bankstel) Telefonisch ook goed te bereiken en vriendelijk te woord gestaan. Ook wel eens iets via webshop gekocht. Goede en snelle levering. Bleek bij ontvangst dat het niet helemaal goed was ( verkeerde schroeven om hanglamp te bevestigen) meteen en netjes opgelost! Fijne winkel! Nu drie keer daar iets gekocht. Alle keren tevreden

Beste Danielle, Hartelijk dank voor de complimenten! Veel plezier gewenst van de aankopen, en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen.

Snelle levering en mooie producten

Na bestelling kreeg ik de kasten al na 10 dagen in huis. Helaas bleek 1 kast een gebrek te hebben en dit is keurig opgelost. Zonder enige moeite is de kast omgeruild. Zowel de chauffeurs als de mensen van de klantenservice zijn erg vriendelijk. Top!

Beste Danielle, Wat fijn om te horen dat het keurig is opgelost! Veel woonplezier gewenst van de kast! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Leuke meubelen voor een eerlijke prijs.

Het is leuk om door de showroom te wandelen, maar ook via het web zijn ze goed aanwezig. Leuke aanbiedingen, mooie meubelen en leuke accessoires. Je wordt er goed geholpen (zowel on-als off-line) door vriendelijke medewerkers!

Beste Martijn, Hartelijk dank voor dit compliment! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Zweefplanken acacia hout

Zien er mooi uit en zwaar. Maar er had we wat meer aandacht besteedt mogen worden aan de schroefgaten zodat de plank strak tegen de wand aan komt. Wat nu dus niet het geval is. Heel jammer.

Goedemorgen, Allereerst, bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat het product tegenvalt. Wij leveren alles rechtstreeks vanuit de leverancier en betreuren het dat de ophanging niet helemaal passend is. Service hebben wij hoog in het vaandel staan en wij hopen dan ook altijd dat wij vooraf aan de beoordeling van een klant horen als er iets niet kloppend is echter, kan ik geen mail van u vinden betreffende deze klacht. Uiteraard zouden wij wel de klacht graag oplossen. Heeft u de planken kunnen monteren of lukt dit niet en zou u hier desnoods foto’s van kunnen sturen zodat wij met u mee kunnen kijken en een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen