Snelle levering vriendelijk personeel goede service

Kast werd snel geleverd, chauffeur heeft hem netjes in huis afgeleverd. Kast was goed verpakt en communicatie over levering etc was prima.Ik raad deze winkel zeker aan!

Fantastische service!

Bij bestelling was iets fout gegaan waardoor het verjaardagskado niet op tijd dreigde te komen! Door snelle handeling werd het op de dag zelf persoonlijk bezorgd! Super geregeld!

Top! Snelle levering en goede service!

Snel geleverd en een klein probleem ook net zo snel en vriendelijk opgelost

Top service, snelle levering

Goede service, snelle levering

super zee tevreden

Super. Woensdag besteld, donderdag in huis.

Super! Wandhanger besteld en al heel snel in huis.

Super, en snelle levering!

Zeer tevreden. Tafels de vlg dag in huis.

Super snelle levering en service

Binnen 18 uur geleverd set salontafel, helaas een dopje mist naar als het goed is wordt dit deze week alsnog geleverd

De site van max wonen ziet er leuk uit.

Zeer tevreden ,snelle levering. Wandrek ziet mooi uit,erg blij mee.

Goede ervaring

Snelle levering op het gewenste moment (verplaatst van zaterdag naar vrijdag eind van de dag). Ik ben zeer tevreden!

Goede service!

Goed contact gehad, product was helaas niet op voorraad, maar er werd wel direct naar een oplossing gezocht!

Mooie, kwalitatief goed spullen tegen een goed prijs met goede service.

MAX Wonen heeft een uitgebreid assortiment met mooie spullen, zowel online als in de winkel. In kom er graag voor inspiratie en om meubels aan te schaffen. Recent eetkamerstoelen gekocht. Snelle levering, zelfs in de vakantie periode.

Top service!

Lamp voldoet exact aan mijn verwachtingen! Prima service!

Service, aanbod en mensen zijn uitstekend!

Ze hebben heel veel moois in de winkel en online te koop, van zeer goede kwaliteit ook! De service is ook top! Ze denken met je mee, bieden oplossing aan en doen meer dan verwacht. Erg vriendelijke mensen.

Snel en accuraat!

Bestellen en levering verliep soepel. Prima prijs / kwaliteit verhouding! Zeker aan te raden!

Levertijd

In de winkel zeer vriendelijk geholpen & eindelijk mijn bank gevonden waar ik al een poos na opzoek was. 10 tot 12 weken werd mij beloofd. Inmiddels zijn we bijna 14 weken verder en heb nog altijd niks van ze gehoord. Ik snap dat ze afhankelijk zijn van een leverancier, maar een belletje dat de bank vertraging heeft zo wel wenselijk zijn. Ik hoop dat mijn bank binnen 2 weken er is of in iedergeval netjes een belletje waarom de bank zo veel vertraging heeft. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het liefst af zie van de koop.

Zeer goede service

Snelle vlotte service. Goede kwaliteit

de online bestelling liep vlekkeloos, helder en duidelijk

het bestellen online verliep vlekkeloos, het was duidelijk en helder. de levering was ook zeker goed verlopen, alles netje ingepakt en schade vrij ontvangen. Wat ik echter wel wil bemerken is dat wij een afleverdatum hebben aangegeven bij de bestelling en de levering kwam toch eerder waardoor onze buren overladen werden met grote dozen. mijn inziens had dit anders gekund.

Top service!

Zoals aangegeven op de site, inderdaad mijn stoelen de volgende dag al in huis! Super blij mee.

Wat een goede service, eerst contact gehad zeer snel antwoord. Ik ben blij met mijn aankoop.

Heel erg tevreden met de service mij geboden. Ben nu al blij met de aankoop.

goede service ook de internetboeking via de site

Bestelling via internetgeboekt, prima geregeld klanten worden op de hoogte gebracht via de mail omtrent de bestelling

Snelle reacties... 1 stoel defect werd dezelfde dag een nieuwe opgestuurd.. zeer tevreden

Goed geregeld

Het was fijn dat we even werden gebeld, omdat ik op Hemelvaart de bezorging had gepland. Telefonisch een ander bezorg moment afgesproken.

Goede producten!

De producten zijn super alleen de levering slecht! De helft ontvangen op dinsdag en de andere helft nog niet binnen. Beetje jammer!