Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Topservice

Ik zag de New York salontafeltjes en vond ze echt prachtig. Ik bestelde ze en een dag later waren ze binnen, zelfs in coronatijd!! In werkelijkheid zijn ze net zo mooi als op internet en staan ze mooi bij mijn interieur. Een minpuntje, de grootste tafel van de drie staat helaas wat wankel op zijn voetstuk.

Besteld wandkleed volgende dag al geleverd. Zeer mooi van kleur.

Beste Nathalie, Fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe wandkleed! Veel plezier ervan! Groet Lisa!

Service van A tot Z!

Vlak na het bestellen kreeg ik al een telefoontje m.b.t. de levering. Deze zou later kunnen zijn dan verwacht i.v.m. winterse omstandigheden. Dat dit direct na de bestelling aan werd gegeven, maakte dat er meteen vertrouwen was in MaxWonen. Achteraf is de tafel keurig binnen de aangegeven 10 dagen geleverd, zonder schade. De bezorger was ook bereid (geheel Covid-proof) de tafel mee naar boven te nemen en 'm direct bij ons voor de deur af te leveren. De tafel ziet er goed uit en we hebben er veel plezier van!

Beste Stan, Bedankt voor het mooie compliment! Fijn om te horen dat onze service zo goed is bevallen. Wij hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn. - Lisa

Goeie service

Salontafeltjes besteld maar kreeg de verkeerde binnen. Gebeld en de volgende dag al de goede binnen gekregen.prima service

Goedemorgen Debby! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Bedankt voor je compliment. - Lisa

Perfecte service

Ondanks problemen met de achteraf betalen -optie hebben ze mijn bestelling toch opgepakt & zeer snel uitgeleverd - top service!

Goedemorgen Alain, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met onze service! - Lisa

Super snelle levering!

Ik heb een salontafel besteld, ochtend had ik de bestelling geplaatst en die avond is het nog verzonden! Salontafel is zelfde als op de foto en heeft goede kwaliteit (voor een mooi prijsje)

Goedemorgen Sultan, Wat fijn dat alles zo goed is bevallen! Geniet van je salontafel en wij hopen je snel weer te kunnen helpen! - Lisa

Erg mooi

Tafeltjes besteld, en wat zijn ze mooi. Precies wat ik er van verwachtte

Goedemorgen Carola! Goed om te horen dat alles goed is bevallen! Veel plezier van je tafels. - Lisa

Gewoon goed!

Op de website werden we op de hoogte gesteld van een vertraagde levertijd. Zo konden we al bepalen of we de gestelde termijn wilden wachten en konden anders verder gaan kijken als we dat niet hadden gewild. Eenmaal besteld, werden we goed op de hoogte gehouden. En de uiteindelijke leverdatum/tijd werd vooraf afgestemd. Fijne communicatie! We zijn erg blij met onze tafel!

Goedemorgen Mirella, Bedankt voor je mooie compliment! Fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling! Wij hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn. - Lisa

Superservice

Twee spiegels besteld, eentje was stuk en de klantenservice reageerde erg snel en vriendelijk en stuurde een nieuwe. Helaas ook weer stuk en toen vanuit de winkel met eigen transport een derde ontvangen. In 1 week tijd! Goede service, bedankt, een aanrader om iets te bestellen.

Goedemorgen Patricia, Wat fijn om te horen dat alles goed is opgelost! Veel plezier van je spiegels! - Emma

De bestelling volgende dag gelijk in huis! Super blij mee.

Goedemorgen Maaike! Fijn dat je blij bent met je bestelling. Dat is leuk om te horen! Wij hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn. - Emma

SUPER

Snelle correcte levering

Goedemorgen Sandra, Goed om te horen dat de levering zo goed is bevallen! - Lisa

Zeer tevreden over de levering, de kasten en personeel. 's Avonds besteld en de volgende dag al een telefoontje over de levering. Chauffeurs waren erg vriendelijk en kasten zijn netjes afgeleverd. Zien er ook heel mooi uit. Ben er heel blij mee!

Goedemorgen Dori, Fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen! Wij hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn. - Lisa

Goede en snelle levering, ook in deze drukke Corona-tijd

Alles werd snel en top geregeld, duidelijk en transparant. Echt een aanrader

Goedemorgen Jelle, Fijn dat alles zo goed is bevallen! Bedankt voor je tijd en het mooie compliment! Met vriendelijke groet, Max Wonen

Snelle, vriendelijke en persoonlijke levering!

Levering heeft heel snel plaatsgevonden, zowel in het maken van de afspraak als de levering, vriendelijk geholpen! Meubel is echt heel mooi, blij mee!

Hallo Marleen, Bedankt voor het compliment! Fijn om te horen dat het meubel en de service zo goed bevallen! We hopen je een volgende keer weer te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Max Wonen

Betalen in drie termijnen gaf mij de mogelijkheid om deze mooie kwaliteit mangohouten tafel te kopen.leverering super snel en vriendelijk.kontakt met telefoniste omtrent levering super vriendelijk en duidelijk.ik ga zeker nog meer van deze serie Britt hier bestellen

Hoi Evelien, Fijn om te horen dat je zo blij bent met onze service! Wij doen er alles aan om het zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Ook leuk om te horen dat je van plan bent nog een keer te gaan bestellen! Met vriendelijke groet, Max Wonen

Snel levering. Zeer vriendelijke en hulpzaame mensen bij klantenservice. Echt een aanrader.

Hoi Monika, Wat leuk om te horen dat alles zo goed is bevallen! Bedankt voor je tijd en je compliment! Met vriendelijke groet, Max Wonen

top service.

Vriendelijke klantenservice. Top kwaliteit meubels. Snelle levering. De bezorger kwam optijd en ookal was het overal super glad. hij heeft alles naar binnen getild met een glimlach op z'n gezicht!

Hoi Raissa, Bedankt voor de complimenten. Fijn dat alles zo goed is bevallen! Met vriendelijke groet, Max Wonen

Prettig geholpen en fijn aanbod

Prettig geholpen en fijn aanbod

Hallo Halid, Fijn om te horen! Bedankt voor je tijd en je reactie! Met vriendelijke groet, Max Wonen

Goede service en komen afspraken na

September meubels besteld en zou op afgesproken datum komen netjes gebeld dat het later zou komen en netjes uitleg erover gehad. Voor kerst kwam het eerste gedeelte van de meubels en februari heb ik het laatste meubelstuk gekregen. Alles netjes geregeld via duidelijke afspraken!!! Rianne bedankt ben er heeeeel blij mee!!!!

Hoi Peter, Fijn om te horen dat onze service zo goed is bevallen! Wij hopen je snel nog een keer te kunnen helpen! Bedankt voor je tijd en je reactie! Met vriendelijke groet, Max Wonen

Salontafels gekocht. Keurig op de hoogte gehouden over levering. Reeds na 5dagen geleverd. Mooi product

Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Fijn dat alles goed is bevallen! Met vriendelijke groet, Max Wonen

Netjes en snel geleverd

Mooie en stevige kwaliteit meubels! Snel en netjes geleverd.

Goedemiddag Linda, Goed om te horen dat je tevreden bent! Wij hopen je een volgende keer weer te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Max Wonen

Alles volgens planning. Aanrader

Beste Will, Bedankt voor je tijd en het plaatsen van een reactie. Met vriendelijke groet, Max Wonen

Goede service en zeer snelle levering, top !

Goedemiddag Wilm, Bedankt voor je tijd en het mooie compliment. Met vriendelijke groet, Max Wonen