Top goed product snelle levering

Goede info en correcte levering

Beste, Wat fijn om te horen. Veel plezier gewenst van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Uitmuntend

Klantenservice zeer goed, vriendelijk personeel en een correcte afhandeling. Levering en montage ook zeer goed, perfecte afhandeling en vriendelijk correct personeel. Prijs gemiddeld lager dan bij andere leveranciers en de kwaliteit van de producten zeer goed. Daarbij een groot assortiment dus keuze voor iedereen.

Beste Petra, Bedankt voor dit compliment! Veel plezier gewenst van uw bestelling! Een volgende keer helpen we je uiteraard graag weer. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Fantastisch winkel!!!!

Echt een hele fijne winkel, waar je op je gemak even kan rondkijken/ oriënteren. Wij hebben uiteindelijk onze bestelling thuis online gedaan. Heel snel konden wij een leverdatum inplannen.

Beste Nico, Wat fijn om te horen! Veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Klant op de hoogte blijven dtellen over de voortgang

Het heeft bijna een half jaar geduurd voordat ik mijn wandplanken heb ontvangen, maar ik kreeg steeds updates in de mail en dat vond ik heel fijn.

Beste Anja, De wandplanken worden geproduceerd in India. Helaas is India zwaar getroffen door de coronacrisis. We zijn blij dat u inmiddels van uw bestelling kunt genieten! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Prima ervaring met MAX Wonen

Diverse bestellingen geleverd en voldoen helemaal aan de verwachting. Zeer fraaie lampen. Van te voren duidelijk aangegeven dat 1 lamp niet op voorraad was en dat er dus een wachttijd was. Is daarna ook conform afspraak geleverd. Prima service wat mij betreft. Heb zelf LED snoerdimmers geplaatst daar de lampen echt te fel waren voor sfeerverlichting. Wellicht een tip om mee te nemen?

Beste, Wat fijn om te horen dat alles naar verwachting is. Veel plezier gewenst van de bestellingen! Bedankt voor de tip, wij gaan hier zeker naar kijken. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Erg tevreden

Snelle service en mooie kwaliteit

Doen wat ze beloven

Mooie lamp besteld en de volgende dag al geleverd! Super!!

Beste Mariska, Heel veel plezier van je nieuwe lamp! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Gewedig

Prachtige tafel besteld Super snel geleverd Mooie kwaliteit

Beste Gerrit, Heel veel plezier van je nieuwe tafel! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Goede communicatie

Prettig contact Geen wachttijden aan telefoon Heel plezierig

Beste Bart, Bedankt voor dit compliment! Een volgende keer helpen we je uiteraard graag weer. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Ik kan geen volledige beoordeling geven, omdat de monteur nog moet komen.

We hebben nogal wat beschadigingen aan de kasten en deze worden door jullie aan de hand van een foto beoordeeld. Ik heb hierop gereageerd, omdat vele beschadigingen de kasten afdoen en gevraagd of de monteur ook daar naar kan kijken. De monteur moet nog komen.

Fijne ontspannen sfeer, niet opdringerig en behulpzaam.

Vriendelijk personeel, begroetend. Laten je op je gemak door de winkel heen lopen. Heel behulpzaam en zoeken het goed uit. Snelle afwerking van bestelling.

Beste Tanja, Fijn om te lezen dat je het bezoek aan onze showroom op een heel prettige manier hebt ervaren! Wij willen al onze bezoekers de ruimte geven om rustig te kunnen kijken. Wij wensen jullie heel veel plezier van jullie aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Geweldige service

Goed geholpen en snelle levering prachtige stoel

Beste Sandra, Heel veel zitplezier gewenst! Een volgende keer helpen we je uiteraard graag weer. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Precies wat ik verwacht had. Voldoet aan verwachtingen en ben verliefd op Tijn de Bank!

Beste Tula, Wij hopen dat jullie veel plezier gaan hebben van bank Tijn! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Mooi product en snelle levering

Heel fijn dat het zo snel bezorgd kon worden. We zijn heel blij me de lamp.

Beste Karine, Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, wij vinden het dan ook belangrijk dat onze producten snel bezorgd worden. Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe lamp! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Een en al lof.

Beste Wil, Wat fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt. Een volgende keer helpen we je uiteraard graag weer. Heel veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Prachtige meubels , niet duur, hele goeie bezorging in 1 woord GEWELDIG echt TOP

Beste Alie, Bedankt voor dit prachtige compliment! Heel veel plezier van je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Niet geweldig

De tafel is geleverd met een schuine poot. De kast met deurtjes die klemmen en scheef hangen. Dit gemeld. De tafel wordt vervangen maar de kast niet. Deze gaan ze bijschaven. Ik hoop dat dat goed gaat. Ik beveel Max Wonen pas aan als het goed wordt afgehandeld

Superblij

Mooie tafel en ik ben zo blij dat ze last minute zo flexibel waren voor de bezorging :D

Goedemorgen Daisy, Fijn om te horen dat je blij bent over onze service/bezorging. Heel veel plezier van je nieuwe tafel! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Meubels perfect

De meubels zijn perfect super mooi, maar de bezorger had op 1 of andere manier geen zin, de salon tafel heeft hij wel boven gebracht met de lift, maar de eettafel daar had hij geen zin in en die paste niet,eindstand heb ik het zelf gedaan(hoogzwanger), maar met de meubels dik tevreden

Goedemorgen Chilkia, Wij zien dat u in uw order niet heeft gekozen voor levering compleet. Dit houdt in dat meubels tot de begane grond worden geleverd. Uit service brengen onze chauffeurs meubels naar boven, mits er een lift aanwezig is waar de meubels in passen. Onze chauffeurs rijden alleen en zal er altijd iemand bij moeten zijn die helpt de meubels naar boven te krijgen. Dit wordt ook duidelijk aangegeven in de mail over de bezorging. Wij wensen je in ieder geval wel veel plezier van je nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Goede ervaring met Max Wonen

Houden zich aan de afspraken en een vlotte levering Zeer vriendelijke persoon die het Meubel kwam brengen

Goedemorgen, Bedankt voor dit mooie compliment! Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe meubel(s)! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Keurig geleverd. Mooie tafel. Heel tevreden

Beste Truida, Heel veel plezier van je nieuwe tafel! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Een prachtige lamp besteld De volgende dag al netjes in huis Wat is de lamp mooi zeg En een fantastische service Mijn complimenten Mvg Fam van Leeuwen

Beste Adriana, Bedankt voor deze review! Wij wensen jullie heel veel plezier van jullie nieuwe lamp. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Top bedrijf.

Super snelle service. Tegenwoordig rekent iedereen een godsvermogen om iets naar de wadden te bezorgen. Maar bij Max werden inze 6 eetkamer stoelen gratis bezorgd.

Beste Nikkie, Bedankt voor deze review! Een volgende keer helpen we je uiteraard graag weer. Veel plezier van je nieuwe eetkamerstoelen. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Goede service snelle levering

Zeer verrast door de goede kwaliteit. Geweldige stoel en een goede zit. Prachtig

Goedemorgen Elly, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en de snelle levering! Heel veel plezier van je nieuwe stoel. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen