Helemaal goed netjes afgeleverd klasse.

Mooi fauteuil snel geleverd

Geweldige service

Gebeld over de bezorging en werd heel netjes te woord gestaan. Ook bij levering was de chauffeur erg aardig en behulpzaam. Geweldig bedrijf

Snelle nette service

Bestelling geplaatst en werd netjes tijdig bezorgd twee dagen later. Prijs kwaliteit verhouding is zeker goed. Kan het andere ook aanbevelen om bij deze zaak aankopen te doen

Beste Peter, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

Keurig geregeld

Tafel keurig geleverd. Mooie tafel precies als beschreven.

Beste Myriam, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe tafel. Groet, Team Max Wonen

Mijn mooie tafel snel geleverd

Snelle levering, product zoals beschreven en ook nog een goede lage prijs. Helemaal top

Beste Sonja, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

snelle service!!! sneller dan geplande datum<3

ben zeker blij met mn aankoop heel mooie en top service!!!

Goedendag, Altijd leuk als je bestelde item er eerder is dan verwacht!;-) Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

Duidelijk en goed geregeld

Goedendag, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

Mijn tafel is in het echt nog mooier! Bezorging ook top. Goeie hulp!

Beste Marlotte, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de bezorging. Veel plezier van je nieuwe tafel. Groet, Team Max Wonen

Heel blij mee

Eettafel besteld, kwam snel binnen en was erg goed verpakt. Goeie handleiding voor t in elkaar zetten ook. Heel blij mee en ik ga zeker nog bestellen bij max wonen

Beste Yvonne, Leuk om te horen dat je zo blij bent over jouw eetkamertafel en dat je bij ons terugkomt voor een vervolgbestelling! Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe eettafel. Groet, Team Max Wonen

Super vriendelijk

Waren heel vriendelijk bij bezorging en Kon makkelijk de bezorgtijd aan passen hoefte alleen maar een mail te sturen en kreeg gelijk antwoord zou zeker jullie aanbevelen bij onze vrienden en familie

Beste Ingrid, Top om te horen dat je ons wilt aanbevelen! Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

Online alles prima ,bestelling naar verwachting ,, alles klopt als een bus Kwaliteit Stoel zeer goed

Beste Harry, Wat fijn om te horen! Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je stoel. Groet, Team Max Wonen

goede berijkbaarheid zo wel online als telefonisch en de vriendelijke behandeling van de medewerkers en de bezorging was ook goed geregeld.mvg

Beste Ad, Goed om te horen! Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

Top service en snelle levering!

Kunnen andere bedrijven wat van leren. “Huus”

Goedendag, Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en levering. Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

In 1 woord " geweldig "

Wij zijn naar de winkel toegegaan waar we zeer vriendelijk geholpen zijn onder het genot van een kopje koffie. We zijn goed op de hoogte gehouden van de levertijd, op de afgesproken datum zijn de meubels geleverd. Zeer vriendelijke, nette en vakundige bezorgers die alles hebben uitgepakt en in elkaar gezet en alles op de juiste plaats neergezet. Ook al het verpakkingsmateriaal hebben ze opgeruimd. Top geregeld! Na een telefoontje nog wat meubels besteld na 5 minuten al een orderbevestiging. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar door zeer vriendelijk personeel. Ik zou Max Wonen bij iedereen aanraden. Een zeer tevreden klant.

Beste Elina, Wat leuk dat jullie in onze woonwinkel in Havelte zijn geweest voor jullie nieuwe meubels. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de meubels met de bijbehorende service en bezorging. Bedankt voor je waardering en positieve woorden! Groet, Team Max Wonen

Ik ben heel tevreden snel antwoord

Beste Joke, Fijn dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe item. Groet, Team Max Wonen

Als afgesproken

Mooi product, levering als afgesproken, prima transporteur

Goedendag, Bedankt voor je waardering! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

Goede service!

Goede service en bij een vraag word je meteen geholpen. Ook de bezorging is erg goed je ziet waar de bezorger is en hoelaat hij er is.

Beste Liesbeth, Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en bezorging! Veel plezier van je aankoop. Groet, Team Max Wonen

Snel en geweldige service

Een telefoontje om te horen of mijn bijzettafel nog te leveren was heb ik gelijk besteld en de tafel werd de volgende dag geleverd

Beste Germa, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze snelle service. Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe bijzettafel. Groet, Team Max Wonen

Zeer snelle en correcte levering

Komen na wat ze beloven. Hij staat na een halve week al te pronken in mijn woonkamer. Super blij mee.

Beste Tanja, Leuk om te horen! Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe eyecatcher. Groet, Team Max Wonen

Redelijk tot goed.

Kleine beschadigingen aan kapstok ( verf beschadigd op enkele plaatsen) echter het is nogal wat om de kapstok daar voor terug te sturen. En hoe kan ik bewijslast leveren dat de beschadigingen voor, dan wel tijdens transport zijn ontstaan. Product dient voor verzending nagekeken te worden. Overigens waren de bestelde kleerhangers abusievelijk niet meegezonden. Deze heb ik inmiddels correct ontvangen en ik ben telefonisch vriendelijk en correct te woord gestaan door uw collega van MAX

Beste Ida, Jammer dat het zo is gelopen met jouw bestelling. In ieder geval fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Inmiddels hebben we hierover contact gehad en zijn we tot een oplossing gekomen en gaan we er vanuit dat het naar tevredenheid is afgerond. Groet, Team Max Wonen

Ze schrijven wat ze doen en doen wat ze schrijven!!!!!!

Op zoek naar een slankere sitetable bij Max Wonen uitgekomen. Mooie overzichtelijke site. Sitetable Britt 180 cm uitgezocht, besteld en betaald. Mail gekregen over verzending en een dag later van de transporteur met een track en trace. Tijdstip doorgekregen en mooi op tijd geleverd. Kortom een goed geoliede samenwerking met de transporteur. De doos met de losse delen uitgepakt en een half uur later stond de prachtige sitetable op z'n plek. Kortom: wij zijn heel tevreden. CHAPEAU.

Beste Arno, Heel erg bedankt voor je positieve review! En veel plezier van je nieuwe sidetable Britt! Groet, Team Max Wonen

Makkelijke site, dus makkelijk kunnen bestellen. Snelle levering binnen 2 werkdagen. Heel blij met mijn nieuwe tafel!

Beste Berdien, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe tafel! Groet, Team Max Wonen

Erg goed

Fantastische medewerkster, aan de telefoon.Goed mee gedacht. Door deze dame,ging alles heel snel en goed. Zeer tevreden.

Beste Ingrid, Heel erg bedankt voor je positieve review! Groet, Team Max Wonen

De chauffeur die de goederen geleverd heeft moet Maxwonen verhoging geven voor zijn goede service. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Beste Willem, Hartelijk dank voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Bedrijfsgegevens

Rijksweg 19

7971 CX Havelte

0521-345779

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.