Wij hebben 3 lampen besteld waarvan er 2 niet op voorraad waren. We hebben hier netjes een mail over gehad en ze hebben ons heel goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Ik ben zeer tevreden over de communicatie met Max wonen! 1 lamp werd deze maand bezorgd toen hij binnen was kregen we weer netjes een mailtje en zelfs nog korting. Vond het een zeer fijne samenwerking en als ik iets nodig heb zal ik zeker weer bij jullie een bestelling plaatsen! Met vriendelijke groet, Een zeer tevreden klant.

Prachtige tafellamp

De lamp staat prachtig op m'n tafel in de serre! Heel blij mee!

Super helemaal niets op aan te merken.

Helemaal goed wij hebben er niet op aan te merken. zo wel telefonisch als bestelling en aflevering.

Goede en snelle levering.

Gezellig en sfeervol

Dik voor mekaarshow ­čĹŹ

Prima service.

Ik had een vraag over een lamp. Hoewel i die op zondag stelde, kreeg ik meteen antwoord en was het zelfs op de website voor de volgende klanten direct aangepast. Ik heb de lamp besteld en kreeg hem binnen 3 werkdagen thuis.

Helemaal top!!!!!

Snelle levering en keurig verpakt. Lamp is heel mooi. Kortom, ik ben zeer tevreden.

prima, snelle levering

leuke stoelen gezien op de website, snel geleverd en ze zien er uit zoals ik had verwacht. Prima.

Goede service!

Goed en professioneel advies, aardige werknemers die je heel normaal te woord staan.

Kapstok besteld, snel geleverd

Mooi tv kast tegen gekomen

Was meteen verkocht toen ik deze tv kast tegen kwam !!! En goede service , netjes bij in de woonkamer neer gezeten !

Super goed

Echt super goed even bellen als iets niet op voorraad is en in na levering is en ook als je iets besteld wat anders is van heb je dat door dat wel een anderen kleur is echt prima winkel goed gehopen heel fijn allemaal

Mooie stoelen

Snel binnen. Mooie kwaliteit stoffen stoelen . Degelijk en zacht, zitten lekker..

Topzaak met topmensen

Meerdere ervaringen met deze zaak, personeel en eigenaar zetten zich voor de volle 100 % in voor de klant en daar komen is als op visite gaan, ga zo door !

Snelle bezorging

Heel snel bezirgd. Mooi stoelen voor een mooi prijs. Heel tevreden.

Snelle goede levering, mooie producten

Na de kerstdagen 2 eetkamerstoelen besteld en op oudjaarsdag al geleverd Super

Goede prijs kwaliteit en uitstekende service.

Zeer slecht

Ik heb 4 december een lamp besteld. Na 10 dagen een mailtje gestuurd om navraag te doen. De volgende dag zou het pakket verstuurd worden. Het pakket is op een dag aangeboden maar ik was niet thuis. 16 december een berichtje ontvangen dat het pakje bij post.nl ligt maar ik heb geen kaartje ontvangen als bewijs. Morgen ga ik proberen om m'n pakje op te halen. Ik ben benieuwd of dit lukt. Ik bestel nooit meer iets bij max wonen.

Goedemorgen mevrouw van Thiel/Vlijmen, U heeft op 4 december een tafellamp bij ons besteld. Deze is op 13 december naar u verstuurd, hierover is mailcontact geweest met mijn collega. Normaliter is de lamp de volgende dag bij de klant in huis. Helaas is de decembermaand een drukke maand bij PostNL en wil er wel eens vertraging ontstaan. PostNL biedt nog maar 1x iets aan (te volgen en te wijzigen via de track and trace pagina) en vervolgens gaat het pakket naar een afleverpunt. Hierover heeft u bericht gehad. Ik ben met u eens dat wij tussen 4 december en 13 december u een bericht hadden moeten sturen dat het 11 dagen zou worden i.p.v. de aangegeven 10 dagen (maximaal). Dit laatste zullen wij hier intern bespreken en als verbeterpunt meenemen in ons beleid. Wij betreuren het feit dat allemaal wat vertraagd is maar hopen dat u nu veel plezier heeft van uw nieuwe lamp. Ik wens u alvast een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2020! Met vriendelijke groet, Bru

Goede communicatie en snelle levering

Goede communicatie. TV meubel op afgesproken datum geleverd.

snel

snelle goede levering!

Mooi want rek

Mooi want rek goede service ben dik tevreden

Fantastische service

Fantastische aftersales, alle probleempjes die er waren zijn perfect opgelost! Ook op vragen per mail altijd snel en behulpzame reacties.

prima after sales

Defecte stoel zonder discussie omgeruild voor een nieuwe. De nieuwe stoel is netjes aan huis omgeruild. Ook zijn er nieuwe viltschuivers bij geleverd. Deze zitten niet standaard bij de stoel en hebben we er los bijgekocht. Fijn dat jullie er aan gedacht hebben deze er bij te doen! Super, wat een service!!!

Service gericht, vriendelijk, correct

Stoelen gekocht nadat we zeer uitgebreid de tijd hadden genomen om. Een keuze te maken met zeer veel input vanuit de zaak. Alles volgens afspraak en veel eerder dan verwacht geleverd. Bij de levering bleek een pootje gebroken te zijn na een korte mail wisseling zeer correct en fijn opgelost. Ook nu binnen 2 weken een andere poot die gemonteerd wordt door Max wonen. Zeer tevreden. Vr gr ej huiskamp

Snelle levering vriendelijk personeel goede service

Kast werd snel geleverd, chauffeur heeft hem netjes in huis afgeleverd. Kast was goed verpakt en communicatie over levering etc was prima.Ik raad deze winkel zeker aan!