Snelle goede service en mooie producten

Ontzettend blij met de meubels die we gekocht hebben. Het in elkaar zetten was erg makkelijk. De producten zien er goed uit, zonder beschadigingen en waren snel geleverd!

Mooie meubels

Mooie tafel gekocht. Product is prima. Vlug geleverd.

Heel blij met onze aankopen!

Super mooie woonwinkel met vele stijlen. Na onze aankoop van onderandere een hoekbank en 4 eetstoelen was de levering veel sneller dan verwacht!

Beste Arjen, Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier van je nieuwe hoekbank en eetkamerstoelen! Groet, Team Max Wonen

Toppie

Onlangs tijdens onze vakantie in de winkel geweest. In de outlet 3 stoeltjes gekocht en netjes voor een kleine bijdrage thuisbezorgd. Maar er kon nog een stoeltje om de tafel. Online besteld en binnen een week netjes afgeleverd. Heel tevreden met dit bedrijf. Aardige medewerkers. Zowel in de winkel als de chauffeur die onze stoeltjes bezorgde. Zeker een aanrader dit bedrijf. Zowel online als de winkel.

Beste Constance, Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier van je nieuwe tafel en stoelen en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Ik ben heel blij met jullie Fijn bezorgd Goede uitleg om de kast in Elkaar te zetten Hoop dat de rest van de meubels Ook gauw komen Ik ben een blije klant Fien van der werf

Beste Fien, Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier van je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Perfect levering, prijskwaliteit verhouding zeer goed, en zeer behulpzaam en vrienden perspersoneel

Kortom gewoon top, niets ander op aan te merken.

Beste Frank, Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier van je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Goede service en aflevering van de bestelling

Aparte modellen van meubels zijn bij jullie verkrijgbaar voor een goede prijs

Beste Martin, Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier van je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Super snel en duidelijke communicatie.

Hele fijne en goeie kwaliteit tafel binnen gekregen. Ook werk ik goed op de hoogte gehouden wanneer de tafel geleverd werd.

Beste Lynn, Hartelijk dank voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Sidetable besteld die een flinke levertijd had. Deze zou ik week 18 geleverd worden. Echter hebben we hem al 4 weken eerder mogen ontvangen. Wij zijn met deze levering en product erg tevreden

Beste Sylvia, Heel erg bedankt voor je positieve review. Fijn dat de sidetable eerder geleverd is dan verwacht. Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Prijs kwaliteit ruim voldoende

Mooi setje salontafels

Beste Ben, Hartelijk dank voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe salontafels. Groet, Team Max Wonen

Snelle levering fijn bedrijf

Ik ben erg tevreden met mijn tafel Britt. De tafel is snel geleverd. Hij was heel goed en netjes verpakt. Verder heeft dit bedrijf een goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom top!

Beste Max, Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier van je nieuwe eetkamertafel Britt! Groet, Team Max Wonen

Goede afwikkeling

Na mijn bestelling geplaatst te hebben kreeg ik bevestiging en na een paar dagen via post. Nl al thuis netjes geleverd top

Beste Gijs, Heel erg bedankt voor je positieve review. Veel plezier van je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Wat een fijne site Max wonen Ik bestel er nog wel in de toekomst

Beste José, Hartelijk dank voor je positieve review! Wij vinden het leuk om te lezen dat je een goede ervaring hebt met onze website. 😊 Groet, Team Max Wonen

Snelle levering van de beloofde tafel, helemaal blij mee !

Mooie tafel, snel geleverd zoals beloofd, helemaal prima !

Beste Kitty, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier met je nieuwe tafel. Groet, Team Max Wonen

Fantastische service en super mooie meubels van goede kwaliteit

Fantastische service en super mooie meubels van goede kwaliteit!

Beste Vivian, Leuk om te zien dat je ons een 10 geeft met zo'n positieve beoordeling. Bedankt daarvoor en we wensen je veel plezier van jouw nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Team Max Wonen

Redelijk snelle service, super mooie tv meubel en goede prijs!

Beste Gábor, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de prijs/kwaliteit verhouding en onze service. We wensen je veel plezier van jouw nieuwe tv meubel. Met vriendelijke groet, Team Max Wonen

Heel mooi

En wat een een super snelle levering.

Beste Ria, Goed om te horen dat de levering zo voorspoedig en snel is verlopen. Altijd fijn om je nieuwe aankopen snel in huis te hebben. Bedankt voor je positieve review en we wensen je veel plezier van jouw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Max Wonen

Zeer tevreden.

Zeer tevreden over de communicatie, de behulpzaamheid van de bezorger en super mooie eettafel. Dikke pluim voor max wonen

Beste Hennie, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw nieuwe eetkamertafel! Leuk! Bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Max Wonen

Goede service en snelle korecte levering geweldig

Beste Ella, Bedankt voor je positieve review en complimenten over de levering. Goed om te horen en we wensen je veel plezier van jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Max Wonen

Verkopen je serie Britt en krijgt Boaz

Alvorens te kopen contact gehad met de verkoper over de meubelprijs dat deze serie Britt elders goedkoper was, en waar dit hem in zat, ze vertelde dat andere verkoper zoals Huus je andere kwaliteit bezorgde en hun meubels stonden al reeds helemaal gemonteerd. Dus ja daar gingen we voor, de bezorgfirma kwam en liet de dressoir al van de laadklep op straat vallen, logisch als je alleen bent, mijn man al meegeholpen met tillen en binnen krijgen. Wat opviel was de mango kleur en print die was heel erg licht, op de doos stond Boaz, de leverancier zei dat Britt in de doos zat, maar nam wel snel de lege dozen mee. Hebben dressoir op zijn olek gezet mijn man en ik. En in de laadjes vonden we een folder van die firma Star ... en ja hoor we hebben Boaz geleverd gekregen en geen Britt. Daarbij de vitrinekast is heel heel erg licht voor mangohout kleur en kwaliteit is ruw hout en de serie Britt heeft geen ruw hout want heb al 5 andere meubelstukken uit deze serie, en helaas kon onze andere leverancier Houtmijn deze ons niet leveren van de serie Britt. Achteraf snap ik het want deze zijn er niet, dus ben belazerd door firma Max Wonen. Heb aantal keer mail verkeer gehad maar ze waren toch geschrokken van mijn communicatie, gek he als je voor € 1399 belazerd bent op de rekening serie Britt zetten en je Boaz leveren en dan nog zeggen ja onze leverancier Star ... die levert alleen deze serie, zeg ja pas het dan aan op jullie website en noem het Boaz en geen Britt daarbij deze serie Boaz is € 200 goedkoper, enige wat ik eiste was mijn € 200 retour omdat de serie Britt deze niet heeft en ik toch deze meubels nodig had. Maar dat deden ze niet want ik overdreef, Huus verkocht alleen bouwpakket wn slechte kwaliteit, zei waren toch zo übergoed. Ja zo goed dat ik bij de dressoir de poten nog aan de zijkant moest boren, wat noem je gemonteerd geleverd lekker handig zelf poten aan zijkanten te proberen monteren ja echt handig. Ik kocht bij Max Wonen niet bij Star.. oplichters

Beste Familie Zeegers-Reintjens, Wij vinden het zeer spijtig dat wij jullie niet van dienst kunnen zijn. Wij hebben aangeboden om de gehele bestelling bij jullie retour af te halen echter, kunnen wij jullie hier niet mee bedienen en zijn jullie ontzettend onvriendelijk geweest tegen onze collega's. De beschuldigingen als oplichters betreuren wij ten zeerste en hier willen wij ons graag van distantiëren. Nogmaals, wij zijn dienstbaar en zullen ten aller tijden proberen mee te bewegen. Jammer dat het zo is gelopen. Met vriendelijke groet, Team Max Wonen

Mooie robuuste meubels

We hebben 2 nachtkastjes aangeschaft, beide zeer degelijk, stevig en robuust. Makkelijk in elkaar te zetten en hebben beide een goede uitstraling.

Beste Stan, Leuk dat je zo enthousiast bent over jouw nachtkastjes! Bedankt voor jouw positieve review en veel plezier van je aankoop. Groet, Team Max Wonen

Zeer tevreden en snelle levering

Super goed verpakt!

Beste Frans, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent en de levering positief hebt ervaren! Veel plezier van jouw aankoop en bedankt voor de review. Groet, Team Max Wonen

Op dit moment teleurstellend, de stoel is incompleet geleverd.

Ik kreeg een bericht van Max Wonen dat er een pakket met Post NL onderweg was. PostNL zou op zaterdag 3 maart de stoel afleveren tussen 11:30 en 14:00 op het adres van het centraal kantoor. Ik heb de receptie/telefoondienst geinformeerd en de woning waar de stoel voor bestemd is. Zaterdagmiddag krijg ik het bericht "we hebben de stoel ontvangen. Helaas hebben we niet de stoelpoten en leuning ontvangen. Zou je hier achteraan kunnen gaan?" Ik heb Max Wonen gebeld en de medewerkster vertelde dat het fout was gelopen. Nu zou de onderdelen door PostNL maandag 4 maart worden afgeleverd. Dus weer opnieuw een bericht voor de Receptie/telefoniste en de woning gemaakt. Is het teveel moeite om voordat de zending de deur uit gaat even te kijken of het bouwpakket compleet is? Jammer van mijn vrije zaterdag en de sores op de woning.

Beste heer Zweerink, Allereerst onze excuses voor het misverstand rondom de levering van het pakket. Deze zending bestond, tegen onze verwachting in, uit twee delen. Er is vervolgens direct controle uitgevoerd in het magazijn en een nieuwe zending aangemaakt. Dit blijft mensenwerk waarbij, ondanks de controle, helaas een fout is ingeslopen. Zoals wij u aan de telefoon ook hebben uitgelegd, hebben wij direct actie hier op ondernomen door een nieuwe zending aan te maken. Zodat u zo snel mogelijk de levering compleet had. Groet, Team Max Wonen

Mooie tafel en snel geleverd

Zonder in de winkel de tafel te hebben bekeken hebben we de gok genomen om de tafel online te bestellen. De tafel ziet er precies zo uit als we verwachte en de levering was supersnel.

Beste Monique, Fijn om te horen dat je enthousiast bent over de aankoop van jouw tafel bij Max Wonen! Bedankt voor jouw compliment over de levering en jouw positieve review. Groet, Team Max Wonen

Communicatie kan beter

Communicatie over de levertijd kan beter. Bij de salontafel stond eerst een levertijd van 4 weken en een aantal weken nadat we hem hadden besteld 22 weken. In mijn account kon ik nergens een update vinden over onze bestelling, terwijl ONZE salontafel blijkbaar al dat weekend in de haven aankwam en 2 weken later bij ons werd geleverd. Had me paniek en contact met de klantenservice kunnen voorkomen als gewoon duidelijk bij de bestelling stond wat de status ervan was. Tafel is prima en de mensen reageren snel en zijn vriendelijk.

Beste Jenneke, Hartelijk dank voor je review! Wanneer je een bestelling plaatst, hanteren wij de op dat moment aangegeven levertijd. In jouw geval was dit een levertijd van 4 weken, waardoor de aangegeven levertijd van 22 weken niet van toepassing was. We vinden het vervelend dat het voor enige verwarring heeft gezorgd. Gelukkig is de salontafel op tijd bezorgd. Geniet van de nieuwe aanwinst en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen