Een bedrijf die het op orde heeft!

Afspraken zijn keurig nagekomen, communicatie omtrent bestelling en levering is zeer goed! Levering meubel keurig uitgevoerd en geplaatst op de aangegeven plek.

Beste John, Wat een mooi compliment, bedankt daarvoor! Veel woonplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Goede kwaliteit meubelen en zeer snelle levering

Beste Gerrit, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Top spullen

Weer eettafel stoelen erbij gehaald

Beste Paul, Bedankt voor de review, veel plezier gewenst van de stoelen! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Makkelijk online bestellen Mooie kwaliteit meubelen. Snelle levertijd. Betrouwbaar en klantvriendelijk. Dus graag tot een volgende keer.

Beste Joke, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier van de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Helemaal super

Via het internet een salontafel uitgekozen. Echt een super mooie tafel, zeer tevreden.

Beste Annemie, Veel woonplezier gewenst van de nieuwe salontafel! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Goede en snelle service

Goed geholpen maar ga mijn artikel wel ruilen of terugbrengen ,kleur niet naar verwachting

Beste Cor, Wat jammer om te lezen dat de kleur niet aan je verwachting voldoet. Echter zijn wel blij om te lezen dat je tevreden bent over de goede en snelle service. We wensen je een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Snelle correcte levering Top

De salontafels die ik besteld heb zijn zeer mooi ben er erg blij mee. Dank voor de snelle levering.vr groet Magda Bos

Beste Magda, Heel veel plezier van je nieuwe salontafels! Je mag ons altijd een foto sturen van het resultaat! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Snelle service, mooie meubels en accessoires

Mooie winkel, vriendelijk personeel! Voor de 1e keer via de webshop besteld en al de volgende dag in huis. Keurig verpakt, voor herhaling vatbaar!

Beste Maan, Bedankt voor het schrijven van deze review. Heel veel plezier van je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Uitstekend geholpen door de dienstdoende verkoopster

De verkoopster verplaatst zich erg goed in de wensen van de klant.

Goedemorgen Henk, Bedankt voor dit prachtige compliment. Graag tot ziens in onze showroom in Havelte! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Vriendelijk personeel

Mooie showroom, en veel keus

Beste Diane, Bedankt voor dit mooie compliment! Wij wensen je nog een fijne dag en zien je graag weer in onze showroom. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Uitstekende service, erg prettig geholpen, snelle levering

TOP!!

Goedemorgen Mirjam, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Wij wensen je heel erg veel plezier van je nieuwe aankoop en een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Via de website een tv meubel en buffetkast besteld, buffetkast had wat schade, gebeld en werd meteen netjes opgelost, week later omgeruild. Erg blij met beide!

Beste Kevin, Bedankt voor het schrijven van deze review! Wij wensen je heel erg veel plezier van je buffetkast. Je mag ons altijd een foto sturen van het resultaat! Fijne dag! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Goed bedrijf

Ik heb lang op mijn salontafel moeten wachten, maar dat lag aan externe factoren waar dit bedrijf niets aan kon doen. Prijs/ kwaliteit verhouding is uitstekend, wel jammer dat het pakket in doos werd afgeleverd waarna je alles verder zelf moest doen. Bij andere bedrijven wordt het ook uitgepakt en het karton/ piepschuim weer meegenomen. Wellicht is dit een suggestie, maar verder een prima service, inclusief het regelmatig op de hoogte houden van de voortgang van mijn bestelling.

Beste John, Bedankt voor deze feedback. Wij hebben jouw feedback gebruikt en inmiddels doorgevoerd in onze webshop, om zo onduidelijkheden in de webshop te voorkomen. Wij wensen je heel erg veel plezier van je nieuwe salontafel! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Mooie tafel, goede prijs. Alleen helaas niet compleet

Mooie tafel gekocht. In een lastig te krijgen formaat. Dus blij verrast dat ze deze bij Maxwonen wel hadden. Bestelling plaatsen ging soepel en precies 1 week erna de aflevering. Helaas miste de moertjes, dus kon ik de tafel niet in elkaar zetten. Contact opgenomen en de volgende dag kreeg ik de moertjes. Alleen helaas te weinig. 6 ontvangen, moest er 8 hebben. Jullie weten toch welke tafel je hebt verkocht en hoeveel bouten en moeren hier bij horen? Toen maar zelf naar de Gamma gegaan en de missende materialen zelf gekocht. Dit laatste stukje kan netter, anders waren het zeker 5 sterren!

Goedemorgen! Vervelend om te lezen dat u niet voldoende moertjes hebt ontvangen. Uiteraard hadden wij u graag nog een aantal extra op willen sturen. Desalniettemin wensen wij jullie heel veel plezier van uw nieuwe eettafel! Een fijne dag! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Mooi product en zeer goede service

Wij hebben een dressoir aangeschaft. Bij de eerste levering bleek dat er een hoek was afgebroken, na contact werd er direct een afspraak gemaakt voor zowel het ophalen als het leveren van een nieuw dressoir. Zeer goede service!

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles is opgelost. Veel woonplezier gewenst van het dressoir. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Prachtige winkel!

Hele mooie winkel met een prachtige stijl! Erg mooie kast gekocht met levering aan huis! Goed service! We zijn ontzettend blij met onze nieuwe aanwinst!

Beste Karine, Hartelijk bedankt voor het mooie compliment! Veel woonplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

heel blij!

Lang zoeken op internet naar een vervangende salontafel leverde ons een ronde set van Max Wonen op. Hoewel niet meteen leverbaar, ben ik goed op de hoogte gehouden en zijn ze in de geschatte tijd geleverd, prima verpakt. En helemaal naar onze zin.

Beste, Bedankt voor de review. Veel plezier gewenst van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Hele fijne ervaring

De tafel kwam optijd Werd mooi op zijn plaats gezet Ondanks dat ik 2 hoog woon Ben heel blij met de tafel

Beste Jan, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat de levering naar wens was. Veel woonplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Wederom fantastisch !!!

Online 2 wandplanken besteld, waren snel en goed verpakt binnen gekomen. Normaal naar winkel toe om sfeer te proeven maar dit kwam nu even beter uit.

Beste Danny, Bedankt voor de review! Veel plezier gewenst van de wandplanken. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Mooie betaalbare eettafelstoelen gekocht. Er was 1 stoel beschadigd tgv PostNL. Contact opgenomen,kreeg heel snel reactie terug en de stoel wordt omgeruild. Wij zijn helemaal blij met de goede kwaliteit en de kleur,ze zitten heerlijk.Een sieraad in onze woonkamer!

Beste Brigitte, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat alles goed is opgelost. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Slechte communicatie over bepaalde dingen van levering

Slechte communicatie

Super vriendelijk!

Hele fijne communicatie, komen afspraken na. Alles goed geregeld! Ben zeer tevreden!

Beste Anita, Bedankt voor het compliment! Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Mooie producten

Meerdere producten door de jaren bij Max Wonen gekocht. Zien er allemaal prachtig uit en zijn van een goede kwaliteit !

Beste Marianne, Hartelijk bedankt voor het mooie compliment! Wij helpen je een volgende keer graag weer. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Overzichtelijke site en makkelijk te bestellen. Product was met 2 weken binnen en goed verpakt. Zeer tevreden met mijn aankoop van de hanglamp.

Beste Rilana, Hartelijk bedankt voor de review! Veel plezier gewenst van de hanglamp. Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen

Goede service. Leuke winkel

Hele goedeservice. Goed geholpen door het personeel. Hele leuke winkel

Beste Harmanda, Hartelijk bedankt voor het compliment! Met vriendelijke groet, Lisa van Max Wonen