Mooie meubels en snelle levering!

Al vele bestellingen gedaan en nog geen moment spijt. Nieuwsgierig en degelijk, tot interessant assortiment.

Goedemorgen, Leuk Geke, dat je zo enthousiast bent over al jouw aankopen bij Max Wonen! Bedankt voor jouw compliment over ons assortiment en je positieve review. Groet, Team Max Wonen

Mooie tafel, snel geleverd

Op zoek naar een mango houten bijzettafel voor Een leuke prijs. Gevonden bij Max wonen, Snel geleverd en in 10 minuten in elkaar gezet.

Beste Theo, Goed om te horen dat je in jouw zoektocht naar een mango houten bijzettafel bij Max Wonen terecht bent gekomen. Dan ben je aan het juiste adres! Bedankt voor je positieve review. Groet, Team Max Wonen

Prachtige meubels snelle levering.

Het was even spannend kende de site niet. Eerst de eetkamertafel besteld. Deze werd snel geleverd en is erg mooi en naar onze zin. Nu de Salontafels ook besteld die kwamen de volgende dag al binnen. Erg tevreden met de service en kwaliteit.

Beste Patty, Goed om te horen dat je zo tevreden bent en nu bekend bent met Max Wonen en onze webshop! Bedankt voor je positieve review! Groet, Team Max Wonen

Snelle levering Je kan je bestelling volgen, goed verpakt . Vriendelijke vrolijke bezorger ( Max) Max Wonen bevelen wij zeker aan.

Beste Bert, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je Max Wonen aanbeveelt na de goede ervaring met de levering van jouw aankoop. Veel plezier ervan! Groet, Team Max Wonen

Snelle levering en vriendelijke bezorger top

Beste Inge, Fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met de levering. Veel plezier van jouw aankoop en bedankt voor deze positieve review. Groet, Team Max Wonen

Heel mooi en snel geleverd

Side table besteld. Binnen 2 dagen binnen en hij is supermooi. Erg blij mee.

Beste Sharon, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de side table en de snelle levering. Veel plezier ervan. Groet, Team Max Wonen

Het is top

Het voldoet zeer aan mijn verwachtingen.

Beste Irene, Goed om te horen dat je aankoop zo goed voldoet aan jouw verwachtingen. We wensen je dan ook veel plezier van je nieuwe item. Bedankt voor de positieve review! Groet, Team Max Wonen

Goed product prima levering

Nette levering half uur vantevoren voren opgebeld zodat ik wist dat ze er aan kwamen.

Beste Irene, Bedankt voor jouw positieve review met betrekking tot onze levering. Fijn om te horen. Veel plezier van je aankoop! Groet, Team Max Wonen

Alles top

Mooie tv meubel ziet er heel mooi uit en is makkelijk in elkaar te zetten de bouten en schroeven waarmee je de zijkanten vast zet waren er genoeg alles wat top

Beste Peter, Leuk om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe tv meubel en dat je tevreden bent over de kwaliteit. Bedankt voor je positieve review! Groet, Team Max Wonen

Helemaal tevreden.

De kast werd in elkaar gezet geleverd. Goed ingepakt, heel mooi. Ook een hele aardige bezorger, kast werd netjes op zijn plek gezet.

Goedemiddag Derk, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering en collega's van de bezorging! We wensen je veel plezier met jouw nieuwe kast. Bedankt voor je review. Groet, Team Max Wonen

snel geleverd

snel en netjes geleverd was plank stuk maar binnen half uur goede oplossing.

Beste Corrie, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en snelle levering. We kijken uit naar je volgende bezoek! Groet, Team Max Wonen

In 1 keer goed geleverd

Bij andere site mijn kast 3 keer retour continu stuk en nu in 1 keer goed

Beste Djamilla, Fijn om te horen dat je nu direct kan genieten van jouw nieuwe kast. Bedankt voor je positieve review en veel plezier van je aankoop! Groet, Team Max Wonen

Fijne woonwinkel

Wij hebben al verschillende meubels gekocht bij Max Wonen en de service is altijd goed. Leveringen gaan soepel en de winkel is erg prettig.

Beste Bart, Heel erg bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en dat de leveringen vlot verlopen. We kijken uit naar je volgende bezoek! Groet, Team Max Wonen

Super goed en snel.

Ik had op maandagmiddag een tafel besteld en ik had de dinsdag erna al een berichtje dat hij de volgende morgen geleverd werd. De tafel is fantastisch en was heel makkelijk in elkaar te zetten. Super blij mee.

Beste Anneke, Hartelijk dank voor je positieve review! Graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Helemaal top!

Voor de eerste keer bij jullie besteld en ik ben super tevreden. Snelle bezorging, mooie kwaliteit en goede prijs. Dit zal beslist niet mijn laatste bestelling zijn bij jullie.

Beste Miriam, Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je nieuwe aanwinst en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Tafel online gekocht. Alleen gezien op een foto. Heel erg blij mee. Snelle bezorging. Zo in elkaar gezet. Onderhoudsmiddel was er niet bij. Even een mail gestuurd en netjes beantwoord dat nagestuurd wordt met Post NL. Ook dat al weer binnen. Prima service.

Beste Constance, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier met je nieuwe tafel! Groet, Team Max Wonen

geweldig

ja ik ben zeker super blij met mijn sitetable goede kwaliteit en heel mooi super blij mee

Beste Joke, Heel erg bedankt voor je positieve review! Groet, Team Max Wonen

Niet pro

Twee weken levertijd en uiteindelijk kreeg ik van de oude vrouw te horen dat ze niet bij mij konden leveren... Een vrije dag voor niets... Al helemaal onprofessioneel en geen commercieel gebaar ter compensatie

Beste Letroye, Wat vervelend om te lezen dat er een vertraging is opgelopen. We begrijpen dat het teleurstellend is dat de levering van de meubels is vertraagd en ook wij betreuren dit ten zeerste. Wij communiceren altijd over de levering en hebben zowel telefonisch als per e-mail contact met u opgenomen. In samenspraak met u is het meubel op 11-01-2024 succesvol bij u thuis afgeleverd. Groet, Team Max Wonen

Een hele goede communicatie

De tafel is nog niet geleverd daarvoor is post.nl verantwoordelijk. De communicatie met Max Wonen was heel erg goed. Mijn vragen per mail werden correct en snel beantwoord. Daar ben ik zeer tevreden over.

Beste Gijs, Hartelijk dank voor je positieve review! Hopelijk is de tafel inmiddels geleverd door PostNL en kun je genieten van je nieuwe aanwinst. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Super vriendelijk bij telefonische vragen, àlles gelijktijdig geleverd ondanks verschillende bestelnummers, levering helemaal klasse. Zeer vriendelijk en behulpzame..

Beste John, Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring had met onze telefonische service en de levering! Bedankt voor je vriendelijke woorden! Graag tot een volgende keer en veel plezier met je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Zeer vriendelijk personeel

Beste Yvonne, Wat leuk om te lezen dat je ons personeel als zeer vriendelijk hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je positieve feedback. We stellen het enorm op prijs! 😊 Groet, Team Max Wonen

Prachtig

Tafel besteld en hij was precies zoals ik had gehoopt. Snelle levering en toen ik belde met een vraag werd ik meteen goed geholpen.

Beste Saskia, Hartelijk dank voor je positieve review! Wij wensen je veel plezier met je nieuwe tafel en graag tot een volgende keer. Groet, Team Max Wonen

Vlotte levering, en zeer mooie tafel.

Ik had nooit verwacht dat ik de prachtige salontafel al na een paar dagen zou ontvangen. De mango salontafel met spinpoten is nog mooier dan op het plaatje en de poten waren zeer eenvoudig te monteren met bijgeleverd sleuteltje. Erg zorgvuldig verpakt trouwens. Ik ben zo tevreden dat ik gelijk ga kijken voor een bijpassende dressoir!

Beste Jane, Hartelijk dank voor de positieve en uitgebreide review! Dit vinden wij erg leuk om terug te lezen. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aanwinst(en) en kijken uit naar je volgende bezoek bij Max Wonen. Groet, Team Max Wonen

Snelle levering en meer dan tevreden met de eettafel

Beste Patricia, Hartelijk dank voor de positieve review! Veel plezier met je nieuwe eettafel en graag tot een volgende keer. Groet, Team Max Wonen

Super geholpen door een vriendelijke en meedenkende verkoopster.

Fijne winkel en zal deze zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Beste Wille, Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn echt blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons in de winkel. We kijken uit naar je volgende bezoek! Groet, Team Max Wonen.