goede berijkbaarheid zo wel online als telefonisch en de vriendelijke behandeling van de medewerkers en de bezorging was ook goed geregeld.mvg

Beste Ad, Goed om te horen! Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

Top service en snelle levering!

Kunnen andere bedrijven wat van leren. “Huus”

Goedendag, Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en levering. Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

In 1 woord " geweldig "

Wij zijn naar de winkel toegegaan waar we zeer vriendelijk geholpen zijn onder het genot van een kopje koffie. We zijn goed op de hoogte gehouden van de levertijd, op de afgesproken datum zijn de meubels geleverd. Zeer vriendelijke, nette en vakundige bezorgers die alles hebben uitgepakt en in elkaar gezet en alles op de juiste plaats neergezet. Ook al het verpakkingsmateriaal hebben ze opgeruimd. Top geregeld! Na een telefoontje nog wat meubels besteld na 5 minuten al een orderbevestiging. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar door zeer vriendelijk personeel. Ik zou Max Wonen bij iedereen aanraden. Een zeer tevreden klant.

Beste Elina, Wat leuk dat jullie in onze woonwinkel in Havelte zijn geweest voor jullie nieuwe meubels. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de meubels met de bijbehorende service en bezorging. Bedankt voor je waardering en positieve woorden! Groet, Team Max Wonen

Ik ben heel tevreden snel antwoord

Beste Joke, Fijn dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe item. Groet, Team Max Wonen

Als afgesproken

Mooi product, levering als afgesproken, prima transporteur

Goedendag, Bedankt voor je waardering! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

Goede service!

Goede service en bij een vraag word je meteen geholpen. Ook de bezorging is erg goed je ziet waar de bezorger is en hoelaat hij er is.

Beste Liesbeth, Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en bezorging! Veel plezier van je aankoop. Groet, Team Max Wonen

Snel en geweldige service

Een telefoontje om te horen of mijn bijzettafel nog te leveren was heb ik gelijk besteld en de tafel werd de volgende dag geleverd

Beste Germa, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze snelle service. Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe bijzettafel. Groet, Team Max Wonen

Zeer snelle en correcte levering

Komen na wat ze beloven. Hij staat na een halve week al te pronken in mijn woonkamer. Super blij mee.

Beste Tanja, Leuk om te horen! Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe eyecatcher. Groet, Team Max Wonen

Redelijk tot goed.

Kleine beschadigingen aan kapstok ( verf beschadigd op enkele plaatsen) echter het is nogal wat om de kapstok daar voor terug te sturen. En hoe kan ik bewijslast leveren dat de beschadigingen voor, dan wel tijdens transport zijn ontstaan. Product dient voor verzending nagekeken te worden. Overigens waren de bestelde kleerhangers abusievelijk niet meegezonden. Deze heb ik inmiddels correct ontvangen en ik ben telefonisch vriendelijk en correct te woord gestaan door uw collega van MAX

Beste Ida, Jammer dat het zo is gelopen met jouw bestelling. In ieder geval fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Inmiddels hebben we hierover contact gehad en zijn we tot een oplossing gekomen en gaan we er vanuit dat het naar tevredenheid is afgerond. Groet, Team Max Wonen

Ze schrijven wat ze doen en doen wat ze schrijven!!!!!!

Op zoek naar een slankere sitetable bij Max Wonen uitgekomen. Mooie overzichtelijke site. Sitetable Britt 180 cm uitgezocht, besteld en betaald. Mail gekregen over verzending en een dag later van de transporteur met een track en trace. Tijdstip doorgekregen en mooi op tijd geleverd. Kortom een goed geoliede samenwerking met de transporteur. De doos met de losse delen uitgepakt en een half uur later stond de prachtige sitetable op z'n plek. Kortom: wij zijn heel tevreden. CHAPEAU.

Beste Arno, Heel erg bedankt voor je positieve review! En veel plezier van je nieuwe sidetable Britt! Groet, Team Max Wonen

Makkelijke site, dus makkelijk kunnen bestellen. Snelle levering binnen 2 werkdagen. Heel blij met mijn nieuwe tafel!

Beste Berdien, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe tafel! Groet, Team Max Wonen

Erg goed

Fantastische medewerkster, aan de telefoon.Goed mee gedacht. Door deze dame,ging alles heel snel en goed. Zeer tevreden.

Beste Ingrid, Heel erg bedankt voor je positieve review! Groet, Team Max Wonen

De chauffeur die de goederen geleverd heeft moet Maxwonen verhoging geven voor zijn goede service. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Beste Willem, Hartelijk dank voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Heel blij met me nieuwe meubels

Ik ga zeker nog meer bestellen bij max wonen Goede service en alles netjes op tijd geleverd en niets kapot of beschadigd SUPER heel blij mee Ga zo door

Beste Ingrid, Hartelijk dank voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Snelle goede service en mooie producten

Ontzettend blij met de meubels die we gekocht hebben. Het in elkaar zetten was erg makkelijk. De producten zien er goed uit, zonder beschadigingen en waren snel geleverd!

Beste Ashley, Hartelijk dank voor je positieve review. Geniet van je nieuwe aanwinst en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Mooie meubels

Mooie tafel gekocht. Product is prima. Vlug geleverd.

Beste Anna, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe tafel. Groet, Team Max Wonen

Heel blij met onze aankopen!

Super mooie woonwinkel met vele stijlen. Na onze aankoop van onderandere een hoekbank en 4 eetstoelen was de levering veel sneller dan verwacht!

Beste Arjen, Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier van je nieuwe hoekbank en eetkamerstoelen! Groet, Team Max Wonen

Toppie

Onlangs tijdens onze vakantie in de winkel geweest. In de outlet 3 stoeltjes gekocht en netjes voor een kleine bijdrage thuisbezorgd. Maar er kon nog een stoeltje om de tafel. Online besteld en binnen een week netjes afgeleverd. Heel tevreden met dit bedrijf. Aardige medewerkers. Zowel in de winkel als de chauffeur die onze stoeltjes bezorgde. Zeker een aanrader dit bedrijf. Zowel online als de winkel.

Beste Constance, Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier van je nieuwe tafel en stoelen en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Ik ben heel blij met jullie Fijn bezorgd Goede uitleg om de kast in Elkaar te zetten Hoop dat de rest van de meubels Ook gauw komen Ik ben een blije klant Fien van der werf

Beste Fien, Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier van je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Perfect levering, prijskwaliteit verhouding zeer goed, en zeer behulpzaam en vrienden perspersoneel

Kortom gewoon top, niets ander op aan te merken.

Beste Frank, Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier van je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Goede service en aflevering van de bestelling

Aparte modellen van meubels zijn bij jullie verkrijgbaar voor een goede prijs

Beste Martin, Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier van je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Super snel en duidelijke communicatie.

Hele fijne en goeie kwaliteit tafel binnen gekregen. Ook werk ik goed op de hoogte gehouden wanneer de tafel geleverd werd.

Beste Lynn, Hartelijk dank voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Sidetable besteld die een flinke levertijd had. Deze zou ik week 18 geleverd worden. Echter hebben we hem al 4 weken eerder mogen ontvangen. Wij zijn met deze levering en product erg tevreden

Beste Sylvia, Heel erg bedankt voor je positieve review. Fijn dat de sidetable eerder geleverd is dan verwacht. Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Prijs kwaliteit ruim voldoende

Mooi setje salontafels

Beste Ben, Hartelijk dank voor je positieve review! Veel plezier van je nieuwe salontafels. Groet, Team Max Wonen

Snelle levering fijn bedrijf

Ik ben erg tevreden met mijn tafel Britt. De tafel is snel geleverd. Hij was heel goed en netjes verpakt. Verder heeft dit bedrijf een goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom top!

Beste Max, Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier van je nieuwe eetkamertafel Britt! Groet, Team Max Wonen

Bedrijfsgegevens

Rijksweg 19

7971 CX Havelte

0521-345779

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.