Snelle levering en goed beschermd opgestuurd.

Beste J., Bedankt voor de positieve review! Super om te lezen dat je bestelling snel is aangekomen en goed beschermd was. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

produkt volgens omschrijving

Bijzettafel netjes en volgens afspraak geleverd, blij mee.

Beste Gerco, Bedankt voor de positieve review! Wij vinden het leuk om te lezen dat je blij met met de service en je nieuwe bijzettafel. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Groet, Team Max Wonen

Maxtaktisch

Maxtaktisch

Beste Gerda, Hartelijk dank voor de positieve review! Groet, Team Max Wonen

Geweldige service

Er was een leverings probleem met de kast die ik besteld had Er is door Max alle moeite gedaan om de kast toch voor Kerst bij mij te bezorgen. En dat is GELUKT. Heel veel dank hiervoor.

Beste Greetje, Heel erg bedankt voor je positieve review! Wij zijn blij dat we de kast op de valreep nog voor Kerst hebben kunnen bezorgen. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. En wie weet tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Netjes bezorgd

Gave lamp... mooie prijs... helemaal top!

Beste Annelies, We vinden het fijn om te lezen dat je blij bent met de stijlvolle lamp! Bedankt voor je positieve review en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Tevreden over de aankoop

Enkel puntje van kritiek dat ik een bericht krijg van PostNL dat het kastje dinsdag bezorgd zou worden. Wordt het twee dagen eerder bezorgd, ik was niet thuis. Gelukkig heb ik hier in het appartementencomplex aardige mensen…

Beste Monique, Wat jammer om te horen van het onverwachte bezorgmoment, dat kan inderdaad vervelend zijn! Mochten er in de toekomst nog specifieke bezorgwensen zijn, laat het ons gerust weten. We streven ernaar om de bezorging zo soepel mogelijk te laten verlopen. Bedankt voor je begrip en je waardevolle feedback. We wensen je veel plezier met je nieuwe aanwinst en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Leuke winkel prima geholpen en levering super geregeld.

Meubels staan netjes op hun plek netjes in elkaar gezet geen last van rommel dat vaak achter blijft.

Beste Menno, Bedankt voor je positieve feedback, we zijn blij dat je tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Verkeerde tafel geleverd

Max wonen heeft de compleet verkeerde tafel geleverd. Het wordt nu wel opgelost maar zit 10 dagen zonder tafel. Erg onhandig.

Beste Aisha, Hartelijk dank voor je review! We vinden het vervelend om te lezen dat niet de juiste tafel is geleverd. Helaas komt het eens voor dat er foutjes worden gemaakt, hiervoor onze excuses. We hebben onlangs contact met je opgenomen om de eettafel te vervangen. Op 13 december hebben we de juiste tafel bij jou thuis afgeleverd. We hopen van harte dat alles nu naar wens is en dat je volop kunt genieten van je nieuwe aanwinst! Groet, Team Max Wonen

Max Wonen is uitstekend.

Eenvoudig bestellen via een heldere Web-site. Levering volgens afspraak binnen 3 werkdagen. Alles compleet en zonder problemen. Wij zijn zeer tevreden.

Beste Henk, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor jouw positieve review. We wensen je veel plezier met jouw aankoop. Groet, Team Max Wonen

Goede en snelle service

Gebeld over een beschadiging en onze klaccht werd snel en goed afgehandeld.

Hallo Leandro, Wat jammer dat jouw aankoop was beschadigd. Goed dat je het hebt gemeld en tevreden bent over de afhandeling. Groet, Team Max Wonen

Super blij met mijn aankoop

Het tv meubel zou pas week 51 komen maar was er 2 wk eerder. Perfecte service. Heel mooi tv meubel!

Hallo Diana, Wat een leuke verrassing dat jouw tv meubel eerder is geleverd! En natuurlijk mooi om te horen dat het tv meubel naar wens is. Bedankt voor je review en we wensen je veel plezier van jouw aankoop. Groet, Team Max Wonen

Kan stukke beter

Bezorging is vaag, de levering is in 2x gekomen wat niet erg is maar bij de eerste levering had ik nooit een mail gekregen en stond het pakket al blijkbaar de hele dag voor mijn voordeur. 2e levering wel een mail met track en trace gekregen. Producten zijn wel prima voor de prijs.

Goedemiddag Leander, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het mis is gelopen met de levering. Excuses voor het ongemak. Ik ga dit direct terugkoppelen naar Logique, die voor ons de levering doet. We kiezen juist voor een snelle levering zodat we klanten snel kunnen voorzien van hun nieuwe aankoop, maar dit moet natuurlijk wel goed verlopen. Vanuit ons sturen we altijd een mail dat het pakket wordt aangeleverd bij Logique, en vanuit Logique moet ten alle tijden een track and trace code komen zodat de klant hoogte is Nogmaals mijn excuses. Ik hoop dat u inmiddels veel woonplezier beleefd van de nieuwe meubelen. Groet, Team Max Wonen

Een prachtige tafel en snelle service

Na het bestellen van de eettafel werd hij binnen 2 dagen geleverd door een vriendelijke bezorgdienst. De tafel komt overeen zoals op de afbeelding online te zien was en is van stevige kwaliteit. Met de handleiding en meegeleverde schroeven/gereedschap was het in elkaar zetten makkelijk gebeurd , kortom zeer tevreden en ik bestel zeker in de toekomst nog iets bij Max wonen !

Beste Susanne, Heel erg bedankt voor je positieve review! Veel plezier met je nieuwe tafel en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Top wordt er zo blij van

Top 2e keer wat besteld goed verpakt fijne bezorging altijd vriendelijk en het product ziet er weer mooier uit als op de foto weer zo blij mee.

Beste Louise, Hartelijk dank voor je positieve review! Wij vinden het leuk om te lezen dat je ook na je tweede bestelling bij Max Wonen een goede ervaring hebt. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Super service, mooie stoelen, snel geleverd!

Eerst de stoelen bekeken in de winkel. Daar heel aardig geholpen. Uiteindelijk diezelfde avond besteld, met korting, via internet. Na twee dagen al geleverd. Ik ben heel tevreden over de service en superblij met mijn nieuwe eetkamerstoelen.

Hi Ina, Wat fijn dat je zo'n goede ervaring had! Heel erg bedankt voor de positieve review en veel plezier met je nieuwe eetkamerstoelen!🪑😊 Groet, Team Max Wonen

Binnen 1 dag geleverd ben er heeeeel blij mee.

Hi Joan, Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je aankoop! 😊 Groet, Team Max Wonen

Buitengewoon perfect!

Mijn ervaring bij max wonen is gewoon perfect. Ik kon eindelijk de tafel halen wat ik nooit gedacht had dat ik die kon betalen nou het is gelukt dankzij max wonen!

Hi Lize, Heel erg bedankt voor je positieve review! Geniet van je nieuwe tafel en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Goede service en een zeer snelle levering.

Mijn ervaring van jullie is zeer goed. De tafel was snel geleverd. Ben ook zeer tevreden over de tafel zelf ziet er mooi uit en en een goede kwaliteit net zoals op de foto! Wij kunnen niet wachten om de mooie tafel in ons huisje te zetten en elke avond daaraan te eten. Bedankt hiervoor.

Hi Manuella, Wat leuk dat je zo blij bent met de tafel! Veel plezier met je nieuwe aanwinst en graag tot tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Probleem gelukkig goed opgelost.

Ik heb een tafel gekocht , maar de gaten waren niet goed voorgeboord . Gelukkig wordt de tafel omgeruild, en kunnen we hopelijk snel genieten van een prachtige tafel .

Beste Henriet, Wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring hebt met je nieuwe tafel. Inmiddels hebben wij contact opgenomen en zullen wij zorgen voor een omruiling! Groet, Team Max Wonen

Keurig af geleverd

Heel snel, en wij zijn er heel blij mee We komen zeker nog terug bij jullie .

Hi Annie, Super om te horen dat jullie blij zijn! We kijken uit naar jullie volgende bezoek. Bedankt voor de positieve review! 😊 Groet, Team Max Wonen

Zeer correct

Behulpzaam, meedenkend en uitstekende service, modern en breed assortiment en zeer klantvriendelijk!

Hi Luke, Heel erg bedankt voor de positieve review. Wij vinden het leuk om te lezen dat je tevreden bent met de service van Max Wonen. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Goede ervaring.

Ben naar alle tevredenheid goed geholpen. Ik zou het zeker aan iedereen aanbevelen.

Beste Lammers, Goed om te lezen dat je tevreden bent over Max Wonen. Bedankt voor het delen van je review en veel plezier met je nieuwe aankoop. Groet, Team Max Wonen

SUPER

Er werdt geluisterd en alle moeite gedaan omdat te vinden wat bij mij paste. En voor de bezorging rekening met mijn persoonlijke omstandigheden gehouden. Het voelde als een warme deken.

Beste Greetje, Super om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met Max Wonen! Veel plezier van je nieuwe aankoop en tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen

Prima service en deskundigheid

Goed advies en service

Hi Henri, Hartelijk dank voor je positieve review! Graag tot een volgende keer! Groet, Team Max Wonen